Happy Feet Skrevet 27. mars 2011 #4222 Skrevet 27. mars 2011 Innom og oppdaterer meg litt. Herlig med tur! Håper du koser deg!!
Lucky? Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #4223 Skrevet 27. mars 2011 *Lollipop*, småkjekset, Zia, pusilus og Happy Feet Da var jeg hjemme igjen Hatt en helt super helg Deilig sol og flotte forhold i bakken i går, helt nydelig! Blitt en helg med full fart og lite søvn, så kjenner at det ikke blir seint her i kveld
liv Skrevet 28. mars 2011 #4225 Skrevet 28. mars 2011 Så bra at turen og helga var vellykket Her er jeg trøttere enn før helga. Tar på å "løpe" etter en fireåring I allefall når en ikke klarer å løpe lenger.
honning Skrevet 28. mars 2011 #4226 Skrevet 28. mars 2011 Det hørtes ut som en flott tur og deilig helg!!
Lucky? Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #4227 Skrevet 28. mars 2011 Så bra at turen og helga var vellykket Her er jeg trøttere enn før helga. Tar på å "løpe" etter en fireåring I allefall når en ikke klarer å løpe lenger. Hadde en veldig morsom tur ja Ganske mye trøttere etter helgen enn før helgen jeg også Det hørtes ut som en flott tur og deilig helg!! Det var det helt klart Med så flotte kollegaer så må det jo bli bra Kjenner at jeg ikke har vært hjemme å slappet av i helgen ja Sliten mandag... men har fått slappet av litt i kveld og begynner seint på jobb i morgen, så skal nok gå bra Så lite spennende som skjer her om dagen
*Lollipop* Skrevet 29. mars 2011 #4229 Skrevet 29. mars 2011 Innom med en og håper morgenkvisten idag er litt lettere
Lucky? Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #4230 Skrevet 29. mars 2011 Innom med en og håper morgenkvisten idag er litt lettere Takk Ikke så trøtt i dag og det er deilig I dag blir en full fart dag Først jobb og så sykurs. Rekker ikke hjem mellom jobb og kurs, så da har jeg avtalt et lite besøk hos søskenbarnet mitt i mellomtiden Hun bor rett ved jobben min, så det passer jo fint
Miss I.W. Skrevet 29. mars 2011 #4231 Skrevet 29. mars 2011 (endret) Så koslig med søskenbarnbesøk! Du må jo bli dèn racer`n på symaskina! Jeg var en tur på Stoff og Stil i går. Skulle bare ha voksduk, men ble gående der lenge å kikke på stoffer og drømme meg bort! Kjøpte ikke bare voksduk, da... Men når jeg får tid til å sett meg ned med symaskina vet jeg ikke. Jeg vet forresten ikke hvor den er i flytterotet som ikke er pakket ut eller plassert der det skal bo. Ha en flott dag! Endret 29. mars 2011 av Missiw
Skytte Skrevet 29. mars 2011 #4232 Skrevet 29. mars 2011 Hei du! Innom og kikker litt:) Sykurs kunne jeg også tenkt meg. Har symaskin men den er pent brukt gitt..! Jeg har så mange ting jeg liksom håper å få gjort etterhvert, men frykter jeg havner på sykehjemmet før noe som helst blir realisert:) Men du, har ikke Iss dagbok lengre? Mener jeg spurte henne om det men nå husker jeg ikke lengre...
Lucky? Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #4235 Skrevet 29. mars 2011 Så koslig med søskenbarnbesøk! Du må jo bli dèn racer`n på symaskina! Jeg var en tur på Stoff og Stil i går. Skulle bare ha voksduk, men ble gående der lenge å kikke på stoffer og drømme meg bort! Kjøpte ikke bare voksduk, da... Men når jeg får tid til å sett meg ned med symaskina vet jeg ikke. Jeg vet forresten ikke hvor den er i flytterotet som ikke er pakket ut eller plassert der det skal bo. Ha en flott dag! Veldig koselig med søskenbarnbesøk, er ikke så ofte jeg ser henner Skal snart en tur på stoff og stil jeg også, moro å prøve litt med maskinen Er jo ikke veldig flink, men lærer så lenge man lever Hei du! Innom og kikker litt:) Sykurs kunne jeg også tenkt meg. Har symaskin men den er pent brukt gitt..! Jeg har så mange ting jeg liksom håper å få gjort etterhvert, men frykter jeg havner på sykehjemmet før noe som helst blir realisert:) Men du, har ikke Iss dagbok lengre? Mener jeg spurte henne om det men nå husker jeg ikke lengre... Veldig moro med sykurs Fikk symaskin til bursdagen min i fjor, men har liksom ikke kommet igang....men nå som jeg har lært litt er det jo veldig moro Håper dagen din har vært bra Dagen har vært fin den Da var det kveld igjen Deilig dag på jobben Koselig besøk hos søskenbarn og morsomt sykurs Fått kjøpt meg ny vårjakke i dag også, deilig Nå trenger jeg bare et par nye vårsko....synes det er sååå vanskelig å finne sko
Gjest boobla Skrevet 29. mars 2011 #4236 Skrevet 29. mars 2011 Hei lucky! Hvordan går d med deg? Tror det er en stund siden jeg har vært å besøkt deg!
Småkjekset Skrevet 29. mars 2011 #4237 Skrevet 29. mars 2011 Så herlig med ny vårjakke Gleder meg til lommeboken sier at jeg også kan gå til innkjøp av noe nytt Og det å kjøpe nye sko er kjempe vanskelig! HÅper du finner noen du liker til slutt
Lucky? Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #4238 Skrevet 29. mars 2011 Hei lucky! Hvordan går d med deg? Tror det er en stund siden jeg har vært å besøkt deg! Joda går vel greit med meg, ikke store ting som skjer her om dagen da...men ellers er det greit Så herlig med ny vårjakke Gleder meg til lommeboken sier at jeg også kan gå til innkjøp av noe nytt Og det å kjøpe nye sko er kjempe vanskelig! HÅper du finner noen du liker til slutt Var rett og slett impulskjøp Gikk forbi med jobben og der hang den liksom Måtte bare kjøpe den da Har ikke tittet så mye på sko ennå, men av erfaring er det helt håpløst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå