Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom og oppdaterer meg litt. :vinke:

Herlig med tur! Håper du koser deg!! :strix:

:klemmer:

Skrevet

*Lollipop*, småkjekset, Zia, pusilus og Happy Feet :klemmer:

Da var jeg hjemme igjen :) Hatt en helt super helg :strix: Deilig sol og flotte forhold i bakken i går, helt nydelig!

Blitt en helg med full fart og lite søvn, så kjenner at det ikke blir seint her i kveld ;)

Skrevet

Så bra at turen og helga var vellykket :)

Her er jeg trøttere enn før helga. Tar på å "løpe" etter en fireåring ;) I allefall når en ikke klarer å løpe lenger.

Skrevet

Det hørtes ut som en flott tur og deilig helg!! :strix:

:klem:

Skrevet

:tommelsmil:

Så bra at turen og helga var vellykket :)

Her er jeg trøttere enn før helga. Tar på å "løpe" etter en fireåring ;) I allefall når en ikke klarer å løpe lenger.

Hadde en veldig morsom tur ja :) Ganske mye trøttere etter helgen enn før helgen jeg også :fnise:

Det hørtes ut som en flott tur og deilig helg!! :strix:

:klem:

Det var det helt klart :Nikke: Med så flotte kollegaer så må det jo bli bra ;)

Kjenner at jeg ikke har vært hjemme å slappet av i helgen ja ;) Sliten mandag... men har fått slappet av litt i kveld og begynner seint på jobb i morgen, så skal nok gå bra :fnise:

Så lite spennende som skjer her om dagen :sukk:

Skrevet

Innom med en :klemmer: og håper morgenkvisten idag er litt lettere :)

Skrevet

Innom med en :klemmer: og håper morgenkvisten idag er litt lettere :)

Takk :klemmer: Ikke så trøtt i dag og det er deilig :strix:

I dag blir en full fart dag :) Først jobb og så sykurs. Rekker ikke hjem mellom jobb og kurs, så da har jeg avtalt et lite besøk hos søskenbarnet mitt i mellomtiden :) Hun bor rett ved jobben min, så det passer jo fint ;)

Skrevet (endret)

Så koslig med søskenbarnbesøk! :nigo:

Du må jo bli dèn racer`n på symaskina! :jepp: Jeg var en tur på Stoff og Stil i går. Skulle bare ha voksduk, men ble gående der lenge å kikke på stoffer og drømme meg bort! Kjøpte ikke bare voksduk, da... :sjenert: Men når jeg får tid til å sett meg ned med symaskina vet jeg ikke. Jeg vet forresten ikke hvor den er i flytterotet som ikke er pakket ut eller plassert der det skal bo. :lete:

Ha en flott dag! :klemmer:

Endret av Missiw
Skrevet

Hei du!

Innom og kikker litt:) Sykurs kunne jeg også tenkt meg. Har symaskin men den er pent brukt gitt..! Jeg har så mange ting jeg liksom håper å få gjort etterhvert, men frykter jeg havner på sykehjemmet før noe som helst blir realisert:)

Men du, har ikke Iss dagbok lengre? Mener jeg spurte henne om det men nå husker jeg ikke lengre...

Skrevet

Håper dagen din har vært bra :klem:

Skrevet

Så koslig med søskenbarnbesøk! :nigo:

Du må jo bli dèn racer`n på symaskina! :jepp: Jeg var en tur på Stoff og Stil i går. Skulle bare ha voksduk, men ble gående der lenge å kikke på stoffer og drømme meg bort! Kjøpte ikke bare voksduk, da... :sjenert: Men når jeg får tid til å sett meg ned med symaskina vet jeg ikke. Jeg vet forresten ikke hvor den er i flytterotet som ikke er pakket ut eller plassert der det skal bo. :lete:

Ha en flott dag! :klemmer:

Veldig koselig med søskenbarnbesøk, er ikke så ofte jeg ser henner :(

Skal snart en tur på stoff og stil jeg også, moro å prøve litt med maskinen :) Er jo ikke veldig flink, men lærer så lenge man lever ;)

Hei du!

Innom og kikker litt:) Sykurs kunne jeg også tenkt meg. Har symaskin men den er pent brukt gitt..! Jeg har så mange ting jeg liksom håper å få gjort etterhvert, men frykter jeg havner på sykehjemmet før noe som helst blir realisert:)

Men du, har ikke Iss dagbok lengre? Mener jeg spurte henne om det men nå husker jeg ikke lengre...

Veldig moro med sykurs :Nikke: Fikk symaskin til bursdagen min i fjor, men har liksom ikke kommet igang....men nå som jeg har lært litt er det jo veldig moro :)

Håper dagen din har vært bra :klem:

Dagen har vært fin den :klemmer:

Da var det kveld igjen :) Deilig dag på jobben :strix: Koselig besøk hos søskenbarn og morsomt sykurs :tommelsmil:

Fått kjøpt meg ny vårjakke i dag også, deilig :strix: Nå trenger jeg bare et par nye vårsko....synes det er sååå vanskelig å finne sko :sjenert:

Gjest boobla
Skrevet

Hei lucky! Hvordan går d med deg? :klemmer: Tror det er en stund siden jeg har vært å besøkt deg! :klaske:

Skrevet

Så herlig med ny vårjakke :jepp: Gleder meg til lommeboken sier at jeg også kan gå til innkjøp av noe nytt :)

Og det å kjøpe nye sko er kjempe vanskelig! HÅper du finner noen du liker til slutt :)

Skrevet

Hei lucky! Hvordan går d med deg? :klemmer: Tror det er en stund siden jeg har vært å besøkt deg! :klaske:

Joda går vel greit med meg, ikke store ting som skjer her om dagen da...men ellers er det greit ;)

Så herlig med ny vårjakke :jepp: Gleder meg til lommeboken sier at jeg også kan gå til innkjøp av noe nytt :)

Og det å kjøpe nye sko er kjempe vanskelig! HÅper du finner noen du liker til slutt :)

Var rett og slett impulskjøp :) Gikk forbi med jobben og der hang den liksom :) Måtte bare kjøpe den da :sjenert:

Har ikke tittet så mye på sko ennå, men av erfaring er det helt håpløst :sukk:

Skrevet

Impulskjøp er bra :jepp:

Skrevet

Impulskjøp er bra :jepp:

Absolutt :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...