dreia Skrevet 20. mars 2011 #4181 Skrevet 20. mars 2011 Flinke, snille mannen! Du sender han vel ikkje nordover ein tur når han er ferdig med sin bil? Me har ein gjørmeklump av ein bil som ikkje har fått anna enn snø og regnvatn på seg på 5 mnd nå.
Lucky? Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #4182 Skrevet 20. mars 2011 Flinke, snille mannen! Du sender han vel ikkje nordover ein tur når han er ferdig med sin bil? Me har ein gjørmeklump av ein bil som ikkje har fått anna enn snø og regnvatn på seg på 5 mnd nå. Min bil så ikke ut den heller Har ikke fått vask på mange måneder Går jo ikke å vaske når det er så kaldt.... Kan gjerne sende han nordover jeg Ikke ofte han vasker bil, så får smi mens jernet er varmt Musikken på fullt, verandadøren åpen så våren kan komme inn og jeg rydder og ordner i huset, deilig søndag
dreia Skrevet 20. mars 2011 #4183 Skrevet 20. mars 2011 Etter alt vaffelpratet dei siste dagane klarte eg ikkje å dy meg lenger. Så nå står mannen på kjøkkenet og slenger ihop ei svæææær vaffelrøre. Eg legg all skyld på deg!
Lucky? Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #4184 Skrevet 20. mars 2011 Etter alt vaffelpratet dei siste dagane klarte eg ikkje å dy meg lenger. Så nå står mannen på kjøkkenet og slenger ihop ei svæææær vaffelrøre. Eg legg all skyld på deg! Vafler er godt da Ble middag hos svigers i dag, ikke dumt det Nå er det litt avslapning før besøk av kipa
pusilus Skrevet 20. mars 2011 #4186 Skrevet 20. mars 2011 Lat morgen i sengen Musikken på fullt, verandadøren åpen så våren kan komme inn og jeg rydder og ordner i huset, deilig søndag Og enda en gang tok jeg fatt i støvsuger og vaskebøtte etter å ha lest her tidligere i dag. Nå er det rent og pent over alt
iss Skrevet 20. mars 2011 #4187 Skrevet 20. mars 2011 Kos dere Baker brød jeg! Lukter så godt! Lyst til å være med på kino en dag? Den kongens tale eller hva den heter??
Lucky? Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #4188 Skrevet 20. mars 2011 kos deg med kipa Det gjorde jeg Lat morgen i sengen Og enda en gang tok jeg fatt i støvsuger og vaskebøtte etter å ha lest her tidligere i dag. Nå er det rent og pent over alt Lat morgen i senga er fint Godt jeg kan være med å inspirere til husvask da Kos dere Baker brød jeg! Lukter så godt! Lyst til å være med på kino en dag? Den kongens tale eller hva den heter?? Kan tenke meg det lukter godt ja Blir med jeg...onsdag eller torsdag kanskje? Koselig symaskindate med kipa i dag Mye morsommere å sy når man er to Nå er det nattan og klar for en ny uke snart
loffen Skrevet 21. mars 2011 #4190 Skrevet 21. mars 2011 Jeg vil også se den filmen.. her har den visst sluttet.
Lucky? Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #4191 Skrevet 23. mars 2011 Ha en fin mandag Litt seint ute, men takk Jeg vil også se den filmen.. her har den visst sluttet. Kan jo se til uken om den fortsatt går her, så kan du jo være med iss og meg Hjelpes som dagene flyr....har ikke fått oppdatert meg og ser ikke ut som om jeg får så mye tid til det i kveld heller I går var det sykurs igjen, moro og i dag var det først jobb, så nåler og til slutt møte på jobben....akkurat kommet hjem nå Så kommer en venninne på besøk hvert øyeblikk I morgen skal jeg jobbe seint, pakke og gjøre klart til helgens fjelltur, gleder meg
Lucky? Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #4194 Skrevet 23. mars 2011 Fjelltur høres herlig ut! Ja det skal bli bra med en skikkelig jentetur nå Kos deg på tur Takk, I will
Kvist Skrevet 23. mars 2011 #4195 Skrevet 23. mars 2011 Kos deg på tur! Hihi, nå som det endelig er vår her i lavlandet :gjeiper:
Lucky? Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #4196 Skrevet 23. mars 2011 Kos deg på tur! Hihi, nå som det endelig er vår her i lavlandet :gjeiper: Ja det er akkurat det....men blir nok koselig med tur med herlige kollegaer allikevel tenker jeg
*Lollipop* Skrevet 24. mars 2011 #4198 Skrevet 24. mars 2011 Det hørtes deilig ut med fjelltur! Kos deg masse
Lucky? Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #4199 Skrevet 24. mars 2011 Så artig med jentetur! Ja det blir moro Tredje året samme gjengen er på tur og det har aldri vært kjedelig Det hørtes deilig ut med fjelltur! Kos deg masse Ja skal bli deilig å komme seg bort litt Har ikke akkurat akutt behov for mer snø nå som den endelig er borte herfra, men herlig på tur med gode venner Koselig kveld i går med besøk av en venninne La meg til i sofaen for å se torsdad kveld fra nydalen, men sånn som det blåste her i går så virket ikke parabolen Begynner seint i dag, men mannen ringte å vekket meg kl 7, så da er jeg våken....svigers skulle låne bilen, så da måtte jeg ut i garasjen å ta en liten opprydning i den
honning Skrevet 24. mars 2011 #4200 Skrevet 24. mars 2011 Så kjedelig å bli vekka tidlig for å rydde i bilen når du begynner seint i dag Det hørtes veldig morro ut med jentetur/fjelltur. Kos deg masse!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå