Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt av en fangst du har fått på shopping i dag. Deilig, er så gøy med nye klær! :)

Å sovne til Senkveld høres kjent ut. :gjeiper:

Ha en fin kveld og hvis det blir kino på deg og, så får du kose deg masse!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Hei snuppiss :) Nå er det altfor lenge siden jeg har sett deg vennen :( Vi må finne på noe en dag veldig snart :klemmer:

Litt av en fangst du har fått på shopping i dag. Deilig, er så gøy med nye klær! :)

Å sovne til Senkveld høres kjent ut. :gjeiper:

Ha en fin kveld og hvis det blir kino på deg og, så får du kose deg masse!

Veldig deilig med nye klær :) Noe er jo basic klær som jeg trenger på jobb da :)

Godt det er fler som sovner til senkveld, sambo mener nemmelig det bare er meg :fnise:

Ser ikke ut til at sambo er klar for kino i dag :( Han vil heller leie film...så da blir det nok taco og film her i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lenge siden sist nå altså! I morgen "hjemover" og på konsert med korps og tantebarn. Kanskje ikke så intr for deg å være med på?

Kos deg med film og taco! Vi har spist pizza vi! NAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har hatt en fin dag, fått shoppet litt og at du koste deg med vin i går :jepp:

Hjemmekveld i sofaen med taco og film og kjæreste er jo bare :strix:

Vil ha min mann hjem nå :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lenge siden sist nå altså! I morgen "hjemover" og på konsert med korps og tantebarn. Kanskje ikke så intr for deg å være med på?

Kos deg med film og taco! Vi har spist pizza vi! NAM!

Nei tror ikke det blir planen min i dag :fnise: Mamma og pappa drar til kina på onsdag, så må en tur til dem enten mandag eller tirsdag. Så da kan jeg jo komme innom en tur i allefall ;)

Så bra at du har hatt en fin dag, fått shoppet litt og at du koste deg med vin i går :jepp:

Hjemmekveld i sofaen med taco og film og kjæreste er jo bare :strix:

Vil ha min mann hjem nå :opplyser:

Shopping og vin gjør helgen bedre ;) Deilig med hjemmekveld også, ble lasagne og hvitløksbaguetter i stedet da ;) Ikke lett å bestemme seg :fnise:

Kjedelig at mannen jobber helgen da :( Men håper du hadde en fin kveld alikevel :klemmer:

Våknet tidlig idag, så bør nok gå å legge meg litt igjen, men er liksom så våken :fnise: Negativ el test i dag også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm, lasagne, det var lenge siden. Og hvitløksbaguetter, det minner meg om at jeg har tenkt å lage hvitløkssmør en dag og fryse ned. Må lage littegrann så jeg har en stund :sikle:

Mannen jobber ikke bare helg, han er borte noen uker og hjemme noen fler. Han jobber i oljen ;)

Halv åtte var bra tidlig for å være en søndag ja! Jeg våknet rundt 10 ny tid, men la meg ca. 2 ny tid da. Kunne godt tenkt meg en natt der jeg sov hele natten, men, men :)

Ha en fin søndag. Her skinner solen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, lasagne, det var lenge siden. Og hvitløksbaguetter, det minner meg om at jeg har tenkt å lage hvitløkssmør en dag og fryse ned. Må lage littegrann så jeg har en stund :sikle:

Mannen jobber ikke bare helg, han er borte noen uker og hjemme noen fler. Han jobber i oljen ;)

Halv åtte var bra tidlig for å være en søndag ja! Jeg våknet rundt 10 ny tid, men la meg ca. 2 ny tid da. Kunne godt tenkt meg en natt der jeg sov hele natten, men, men :)

Ha en fin søndag. Her skinner solen :sol:

Halv åtte er tidlig ja, men gikk å la meg igjen å sov til kl 12 da, så har fått noen timer på øyet :)

Jobber i oljen ja, ja da er han mye borte :( Men sikkert veldig deilig når han først kommer hjem og er hjemme lenge da ;)

Solen skinner her også, deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg burde gjøre i dag:

-skifte på senga

-vaske soverommet

-vaske vinduene i stua (8vinduer)

-vaske klær

vi får se om energien melder seg etterhvert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sov til 12 etterpå ja, da tok du igjen litt ;)

Har det meldt seg noe energi da?

Ja var deilig med noen timer til med søvn :)

Enegrien har meldt seg, så jeg har fått vasket soverommet. dyner, puter og overmadrass henger ute på verandaen nå :) ryddet og støvsugd loftstuen, kjørt noen maskiner med klær, ryddet kjøkkenet og kjørt oppvaskmaskin, tatt pyrolyseprogram på stekeovnen :)

Vasket bilen innvendig og utvendig :) Det trengtes virkelig!!

Nå kommer snart et vennepar på besøk, blir koselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så flink du har vært! :klappe: Jeg ble sliten bare av å lese om alt du har gjort, jeg... :dåne: Deilig med sånne dager hvor man får ting unna! Nå får du slappe av resten av kvelden og kose deg med besøk, det fortjener du nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var mye! :dåne:

Kos deg med besøk. :)

Deilig med effektive dager ;) Besøket har dratt nå, veldig koselig :)

Flink jente :kose:

Da har du jammen hatt en effektiv søndag!

Deilig med noen effektive dager innimellom....føler meg til tider veldig lat :sjenert: Men husarbeid er slitsomt og kjedelig :)

Oi, så flink du har vært! :klappe: Jeg ble sliten bare av å lese om alt du har gjort, jeg... :dåne: Deilig med sånne dager hvor man får ting unna! Nå får du slappe av resten av kvelden og kose deg med besøk, det fortjener du nå.

Deilig å få gjort litt i huset ja :) Kan sette meg ned med god samvittighet nå synes jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var besøket dratt igjen. Koselig med kaffe, is og skravling ;) Det var turvenninna mi og samboeren hennes som var her, vi har det alltid koselig ;)

Nå har sambo bestilt den tacoen han skulle fått i går :fnise: Så da får jeg diske opp med litt taco til kvelds. Ellers skjer det ikke så mye mer i kveld tenker jeg. Må bare ta på sengetøy på senga.... og gjøre klart noe jobbegreier. Får stundent denne uken, så må forberede meg litt ;)

I morra er det tannlegen :( Må ta et begynnende hull....så en tur til akupunkturdama etter det :) Mamma og pappa reiser på ferie til kina på onsdag, så må en tur innom dem i morgen også da :) Føler det blir seint før jeg kommer meg hjem i morgen... Har jo lovet iss et besøk også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mer hull????? :(

Var ikke hull sist gang...da var det bare årlig kontroll :) Da fant hun et begynnende hull hun ville ta :sjenert: Merker ikke noe til det....så føler det er bortkasta penge jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen :) Etter jobben var jeg hos tannlegen og fikk orden på et hull :sjenert: Så akupunkturdama og så hjem å spise middag hos mamma og pappa :)

Etter det var jeg en liten tur innom iss, så levere filmer og handle mat og nå sitter jeg her :fnise:

Kjennes ikke ut som om det blir så seint før jeg finner senga i kveld...

Negativ el test i dag også, regner med positiv i morgen egentlig.... så krysser fingerne for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...