pusilus Skrevet 18. mars 2011 #4161 Skrevet 18. mars 2011 *tusler raskt ut igjen for ikke å bli for fristet* Koselig kveld
Lucky? Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #4162 Skrevet 18. mars 2011 Mmm.. nam! Ha en god natt! Ja det smakte ikke feil med vafler i går Resterøre! Heller ikke dumt! God helg, søte Lucky! Nei skal nok se at den forsvinner i løpet av kvelden ja God helg til deg også Nei så moro, vi hadde også vafler igår Det var mannen som bare plutselig fikk så lyst på det og vi har ikke hatt det på et halvt år eller noe i den duren. Men vafler er jo knallgodt! Ikke ofte vi har vafler her i huset heller, men takket være iss som var fysen på noe godt, så ble det det Vi skal ta med oss vafler på barselsbesøk i morgen. Fikk nytt hjern til jul og har ikke prøvd det enda en gang... Greit å prøve ut det nye jernet ja Håper det fungerte
Lucky? Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #4163 Skrevet 18. mars 2011 Ein tur innom hit før frokost, og eg får kjempelyst på vafler. Og det på ein dag me ikkje har melk heime. Typisk! Eg har riktignok litt uopna MME ståande, men då var det med eitt ikkje like fristande med vafler. MME i vaflene blir nok ikke helt det samme nei *tusler raskt ut igjen for ikke å bli for fristet* Koselig kveld Alltid koselig med skravlekvelder Endelig helg Ingen store planer i kveld annet enn å slappe av, lage deilig mat og ligge på sofaen
Lucky? Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #4166 Skrevet 19. mars 2011 Høyrtest ut som ein super plan for kvelden! Ja slett ikke dumt på en fredag det nei Takk for i går Takk selv, alltid koselig med besøk av deg vennen Skulle ta meg en liten dupp i går ettermiddag og det endte med at jeg sov fra halv seks til halv ni Satt ikke på noe vekkerklokke for regnet med at mannen vekket meg....men det gjorde han ikke nei Så da var det bare å lage litt mat og benke seg foran tv'en Gikk å la oss etter senkveld og sov lenge i dag, så må vel være uthvilt nå tenker jeg Mannen er ute å vasker bilen min Er jo kryss i taket at han vasker min bil, så hurra for det! Jeg burde vel sette på en vaskemaskin og få gjort litt her hjemme....men blir nok litt mer avslapning her i senga først tenker jeg... Skal i bursdag i ettermiddag, så greit å lade batteriene litt
Lucky? Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #4167 Skrevet 19. mars 2011 Kom meg opp og ut til slutt Vært ute i det deilige været og ryddet litt rundt huset Klipt vekk noen stikkerbusker Måtte de aldri komme tilbake! og raket bort litt steiner fra plenen Denne tiden på året er så deilig
loffen Skrevet 19. mars 2011 #4168 Skrevet 19. mars 2011 Har du raket allerede! Her ligger det masse snø på plena ennå. Men sola skinner og det er 7 grader!
pusilus Skrevet 19. mars 2011 #4169 Skrevet 19. mars 2011 Jeg hadde en slik dupp på onsdag jeg Gikk å la meg en times tid etter jeg våknet og sov som en stein Herlig å ha fått samlet litt krefter
Lucky? Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #4170 Skrevet 19. mars 2011 Har du raket allerede! Her ligger det masse snø på plena ennå. Men sola skinner og det er 7 grader! Ja hadde kommet så mye steiner på plenen etter en feiemaskin hadde feiet her... Er ikke så mye snø igjen her nå, kun hauger etter snømåkingen. Så og si hele hagen er snøfri Litt mer i hagen bak huset da Men helt klart nyyyydelig vær hos oss i dag Jeg hadde en slik dupp på onsdag jeg Gikk å la meg en times tid etter jeg våknet og sov som en stein Herlig å ha fått samlet litt krefter Deilig med slike dupper innimellom Kreftene er på topp og de trengs nå som vi skal i bursdag Deilig dag ute i solen Nå er vi klare for bursdag til fetteren til mannen....hurra for familiebursdag på en lørdag
*Lollipop* Skrevet 19. mars 2011 #4171 Skrevet 19. mars 2011 Så deilig med hagen nesten fri for snø! Her er det vel enda en 20-30 cm igjen Kos deg i helgen!
dreia Skrevet 19. mars 2011 #4173 Skrevet 19. mars 2011 *ser ut på all snøen og er lettare misunnelig* Men, det blir då vår til slutt her også, får ein tru. Kos deg i bursdag.
Kvist Skrevet 19. mars 2011 #4174 Skrevet 19. mars 2011 Ha en fin lørdag! Og enig med deg, fettere og tanter og sånn bør ha bursdag på ukedager
loffen Skrevet 19. mars 2011 #4175 Skrevet 19. mars 2011 Feiemaskin!? Allerede! Her kjører de med veiskraper. *misunnelig*
Lucky? Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #4177 Skrevet 19. mars 2011 Så deilig med hagen nesten fri for snø! Her er det vel enda en 20-30 cm igjen Kos deg i helgen! Ja det er kjempedeilig Kos deg du også Er noen cm her og... Blir nok snart borte de også *ser ut på all snøen og er lettare misunnelig* Men, det blir då vår til slutt her også, får ein tru. Kos deg i bursdag. Blir nok vår til slutt hos deg også Har sol hele dagen på hagen, så ikke rart det smelter fort her Ha en fin lørdag! Og enig med deg, fettere og tanter og sånn bør ha bursdag på ukedager Takk Tull å bruke opp hellige lørdager til slike bursdager Feiemaskin!? Allerede! Her kjører de med veiskraper. *misunnelig* Vi har egen feiemaskin da god helg God helg til deg også Hjemme igjen fra bursdag og klar for å bruke resten av kvelden på sofaen med snop og film
pusilus Skrevet 19. mars 2011 #4179 Skrevet 19. mars 2011 for en flott kveld etter bursdag. Jeg må si at jeg synes at familieselskaper passer best i helgene jeg da, men det er bare fordi jeg ikke har mulighet til å være med uten å ta et fri et par dager fra jobb hvis de feires på ukedager
Lucky? Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #4180 Skrevet 20. mars 2011 Sofa, film og snop høres herlig ut! Var slett ikke dumt det nei for en flott kveld etter bursdag. Jeg må si at jeg synes at familieselskaper passer best i helgene jeg da, men det er bare fordi jeg ikke har mulighet til å være med uten å ta et fri et par dager fra jobb hvis de feires på ukedager Ja klart om vi måtte reist langt ivei for å komme i bursdag, så måtte vi jo brukt helgene til det vi også, men nå har vi all familie innen 30 min med bil, så da synes jeg egentlig søndager er den beste dagen til slikt Deilig kveld i går og både mannen og jeg sovnet på sofaen Rolig morgen med frokost og avslapning i senga Nå er mannen ute for å vaske sin bil og jeg skal ordne litt her hjemme Burde vel vasket noen vinduer, men får se Mannen hadde forresten vasket og polert bilen min i går Snille mannen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå