Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

JEg ble skuffa over Stoff og Stil i Oslo, men jeg har vært på Stoff og Stil i Bergen da ;) Den i Bergen er den største i Norge om jeg ikke husker feil. Stoff og stil i Oslo er rett ved Ikea så det går ann å kombinere turene da ;) Ekstra dyrt også. Hvor er dere på kurs? Er det det som holdes av de som driver symaskinbutikken i Sarp?

Var den i oslo jeg tenkte dra til...kjenner ingen som bor i bergen lenger, ellers skulle jeg tatt turen dit :fnise: Har tenkt tanken å kombinere stoff og stil og ikea ;)

Kurset er gjennom aof og hun som holder det er sydame hjemme hos seg selv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phu...der var jeg oppdatert rundtom i bøkene :) Tar sin tid når det har gått et par dager siden sist :sjenert:

I kveld er det total avslapning i heimen og det er deilig :strix:

Skrevet

Det verste med å sy er å måle, stryke, feste knappenåler, spole undertråd, tre i nåla, tre i nåla en gang til når tråden hopper ut etter at jeg såvidt tråkker på pedalen, få stillt inn riktig spenning på overtråden og undertråden, bytte nåler som knekker og floke opp undertråden som setter seg fast, etc etc.

Selve syinga går jo greit. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Helt til den ene gardinen er lenger enn den andre og dynetrekket ble for kort.

Selv om man har målt og målt i timesvis!! :rolleyes:

Skrevet

Det verste med å sy er å måle, stryke, feste knappenåler, spole undertråd, tre i nåla, tre i nåla en gang til når tråden hopper ut etter at jeg såvidt tråkker på pedalen, få stillt inn riktig spenning på overtråden og undertråden, bytte nåler som knekker og floke opp undertråden som setter seg fast, etc etc.

Helt til den ene gardinen er lenger enn den andre og dynetrekket ble for kort.

Selv om man har målt og målt i timesvis!! :rolleyes:

:fnise: Så sant, så sant loffen :) Trenger litt tålmodighet for å få til ting innimellom :sjenert:

Skrevet

Helt enig med deg, Loffen! :skratte:

Skrevet (endret)

Det finnes egne falleføtter, så en ikke trenger å legge opp en haug med knappenåler, og heller ikke stryke før en er ferdig i allefall.. Drømmer om en skikkelig fallefot ;)

Endret av liv
Skrevet

:ler: Sier meg enig med Loffen!

....og igår fant jeg ut at jeg har lagt opp gardinene på kjøkkenet feil. At det går an å være så dum, det som egentlig er så lett :sjenert:

Skrevet

:fnise:

Helt enig med deg, Loffen! :skratte:

:fnise: Ikke lett å få ting til å bli slik man tenker alltid nei...

:ler:

Det finnes egne falleføtter, så en ikke trenger å legge opp en haug med knappenåler, og heller ikke stryke før en er ferdig i allefall.. Drømmer om en skikkelig fallefot ;)

Fallefot :klø: Tror ikke jeg har det, men det hadde jo vært supert å hatt :Nikke:

:ler: Sier meg enig med Loffen!

....og igår fant jeg ut at jeg har lagt opp gardinene på kjøkkenet feil. At det går an å være så dum, det som egentlig er så lett :sjenert:

Ting blir ikke alltid slik man har tenkt at de skal bli nei :fnise:

Bare en dag igjen til det er helg nå :strix: Full fart dag på jobben, så timene har bare flydd i dag :) Etter jobb var det nåler for så å spise middag med mannen :) I kveld er det ingen planer og det er deilig :strix:

Skrevet

Nåler :biggrin:

Kos deg på en kveld uten planer.

Skrevet

Nåler :biggrin:

Kos deg på en kveld uten planer.

Nåler er supert :Nikke: Ble en fin kveld :)

En kveld uten planer ble en koselig kveld med overraskelsesbesøk av iss :) Kjempekoselig med skravling, kaffe og vafler :hjerte:

Nå er det Torsdagkveld fra nydalen før senga kaller ;)

Skrevet

Vafler :sikle:

Koselig kveld :strix:

Ja var slett ikke dumt med vafler på en torsdagskveld ;) Og det beste er at det er mer røre igjen, så blir nok vafler i morgen også :Nikke:

Skrevet

Mmm.. nam! :smilbla:

Ha en god natt! :klem:

Skrevet

Resterøre! :sikle: Heller ikke dumt!

God helg, søte Lucky! :klemmer:

Skrevet

Nei så moro, vi hadde også vafler igår :fnise: Det var mannen som bare plutselig fikk så lyst på det og vi har ikke hatt det på et halvt år eller noe i den duren. Men vafler er jo knallgodt! :)

Skrevet

Vi skal ta med oss vafler på barselsbesøk i morgen. Fikk nytt hjern til jul og har ikke prøvd det enda en gang...

Skrevet

Ein tur innom hit før frokost, og eg får kjempelyst på vafler. Og det på ein dag me ikkje har melk heime. Typisk! :sur: Eg har riktignok litt uopna MME ståande, men då var det med eitt ikkje like fristande med vafler. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...