Lucky? Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #4121 Skrevet 13. mars 2011 Ååh den sangen hadde jeg glemt av, den er utrolig fin Ja det hadde jeg også Hun har utrolig mange fine sanger egentlig Hørte mye på henne for mange år siden...
Kvist Skrevet 13. mars 2011 #4123 Skrevet 13. mars 2011 Bare innom med en liten hilsen. Du hadde falt ut fra mine innlegg, hehe, ikke at det er rart så lenge det er mellom hver gang jeg er innom dagbøkene for tida.
Lucky? Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #4124 Skrevet 13. mars 2011 Hvilket mønster syr du da? En helt enkel en http://www.stoffogstil.no/Katalog/Monstre.aspx?group_id=7612 uten armer da Prøvd å sy den i noe bomullstoff først, men har bestilt fleece også Er jo mange muligheter med en slik kjole, så får se hvor kreativ jeg er Bare innom med en liten hilsen. Du hadde falt ut fra mine innlegg, hehe, ikke at det er rart så lenge det er mellom hver gang jeg er innom dagbøkene for tida. Ja det var lenge siden Tenk at lillemor allerede er over halvannet år da! Alt bra med deg da? Etter dagens rengjøring ble det litt tid på symaskinen før jeg kjørte en tur til mamma og pappa Alltid koselig å komme på besøk dit Resten av kvelden skal brukes i sofaen og lades opp til en ny uke
Lucky? Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #4125 Skrevet 14. mars 2011 Deilig mandag hvor arbeidsdagen har gått fort Så fikk jeg vært på verkstedet å fått meg et nytt dekk....så litt nåler og så hjem til middag I kveld skal jeg ut sammen med noen venninner, koselig
Kvist Skrevet 15. mars 2011 #4127 Skrevet 15. mars 2011 Alt bra med meg forsåvidt, trenger en jobb, men ellers er alt fint. Håper ting er bra hos deg også. Du har jammen slitt lenge nå. Ønsker dere all mulig lykke til!! Og så flink du er som syr da, det mønsteret var fint.
Lucky? Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #4128 Skrevet 15. mars 2011 Håper du har hatt en fin kveld! Kvelden ble kjempekoselig den Litt mat og kaffe på en av byens spisesteder Alt bra med meg forsåvidt, trenger en jobb, men ellers er alt fint. Håper ting er bra hos deg også. Du har jammen slitt lenge nå. Ønsker dere all mulig lykke til!! Og så flink du er som syr da, det mønsteret var fint. Så kjedelig å ikke ha jobb da Ikke så lett å finne noe her i byen nei.... Alt er forsåvidt bra her også Har blitt noen år som prøvere nå ja, så håper snart ventetiden er slutt Moro å prøve å sy litt, og veldig moro når man får til ting Full fart dag på jobben i dag, så deilig når arbeidsdagen endelig var ferdig Kunne trengt litt søvn nå kjenner jeg, men skal på sykurs igjen i kveld, så er vel bare å brette opp armene og dra ivei igjen
Lucky? Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #4131 Skrevet 16. mars 2011 Kos deg på sykurs Hadde det veldig fint på kurs i går Godt sykurs. Takk Var morsommere denne gangen Var morsomt på sykurs i går Vi er tre venninner som har meldt oss på sammen, så vi skravler, syr og koser oss Kjolen mangler bare et par sømmer, så er den ferdig Moro! Så nå må jeg finne meg et nytt prosjekt for de siste gangene da.... Nydelig sol og vårvær her i dag
dreia Skrevet 16. mars 2011 #4132 Skrevet 16. mars 2011 Nesten ferdig med kjolen allerede? Var den enkel å sy? Den såg iallfall veldig fin ut, så kanskje eg skulle prøvd meg på den sjølv?
liv Skrevet 16. mars 2011 #4134 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Jeg vil også på sykurs Tror kjolen blir bedre i elastisk stoff enn i stiv bomull men det er jo greit å lage en prøve Men det er helt forskjellig å sy i da. Greit med nye dekk i ny og ne. Jeg må på verksted med min og, dog ikke dekk men flexirøret (fremre del av eksosanlegget) har fått hull og må byttes, og dynamoen må renses og ordnes med, og kulelageret på det ene hjulet på den andre bilen. Og der var den lønningen... Blri vel noe sånt som 7-8000 for å fikse tinga så jeg får ta noen telefoner å høre hvor det er billigst. Endret 16. mars 2011 av liv
Småkjekset Skrevet 16. mars 2011 #4135 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Nesten ferdig med kjolen Du er flink Endret 16. mars 2011 av Småkjekset
Zia Skrevet 16. mars 2011 #4137 Skrevet 16. mars 2011 Så mystisk, men du har falt ut av mine innlegg Synes det var litt rart at det ikke var noe aktivitet i boka di for tiden, men så skjønte jeg plutselig problemet Så moro med sykurs! Har fått sydilla selv, og har kjøpt mønster på diverse tunikaer og kjoler. Har kjøpt inn stoff også, så nå gjelder det bare å få tiden til å sy alt sammen Fint at du kan lære meg litt ting da, når jeg står fast
Lucky? Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #4138 Skrevet 16. mars 2011 Nesten ferdig med kjolen allerede? Var den enkel å sy? Den såg iallfall veldig fin ut, så kanskje eg skulle prøvd meg på den sjølv? Ja den var veldig lett å sy Klarer nok helt sikkert den du også Oi, er du nesten ferdig med den allerede!? Jada Tok ikke en så veldig avansert mønster første gang...har jo ikke sydd noen særlig siden jeg gikk på skolen Jeg vil også på sykurs Tror kjolen blir bedre i elastisk stoff enn i stiv bomull men det er jo greit å lage en prøve Men det er helt forskjellig å sy i da. Greit med nye dekk i ny og ne. Jeg må på verksted med min og, dog ikke dekk men flexirøret (fremre del av eksosanlegget) har fått hull og må byttes, og dynamoen må renses og ordnes med, og kulelageret på det ene hjulet på den andre bilen. Og der var den lønningen... Blri vel noe sånt som 7-8000 for å fikse tinga så jeg får ta noen telefoner å høre hvor det er billigst. Kunne jo meldt deg på der vi er Har sydd kjolen i fleece nå da, og den blir bedre nå Morsomt er det i allefall Uff...verksted er så dyrt Et dekk koster jo ikke mye i fht hva du må ut med... Håper det er leeenge til min bil må på verksted Er nok lurt å høre litt priser her og der ja
Lucky? Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #4139 Skrevet 16. mars 2011 Nesten ferdig med kjolen Du er flink Ja det gikk fort det Prøve å gjøre den helt ferdig i løpet av kvelden Hjelpes så rask du er til å sy! Er ikke den mest avanserte kjolen da, men for meg som ikke har sydd så mye er det jo greit å begynne med den Så mystisk, men du har falt ut av mine innlegg Synes det var litt rart at det ikke var noe aktivitet i boka di for tiden, men så skjønte jeg plutselig problemet Så moro med sykurs! Har fått sydilla selv, og har kjøpt mønster på diverse tunikaer og kjoler. Har kjøpt inn stoff også, så nå gjelder det bare å få tiden til å sy alt sammen Fint at du kan lære meg litt ting da, når jeg står fast Det har skjedd meg før også...vet ikke hvorfor det skjer jeg Veldig moro å prøve seg på litt sying ja Tenkte ta meg en tur på stoff og stil en dag, men redd det kommer til å bli veldig dyrt Bare å spørre, men lover ikke alltid et godt svar
liv Skrevet 16. mars 2011 #4140 Skrevet 16. mars 2011 JEg ble skuffa over Stoff og Stil i Oslo, men jeg har vært på Stoff og Stil i Bergen da Den i Bergen er den største i Norge om jeg ikke husker feil. Stoff og stil i Oslo er rett ved Ikea så det går ann å kombinere turene da Ekstra dyrt også. Hvor er dere på kurs? Er det det som holdes av de som driver symaskinbutikken i Sarp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå