Lucky? Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #4101 Skrevet 10. mars 2011 Godt å høre at du har blitt bedre! Håper dere har hatt en koslig skravlekveld! Veldig deilig at formen er på plass igjen Alltid hyggelig med skravlekveld ost og kjeks og sjokoladekake til dessert passer alltid perfekt Kjempekoselig skravlekveld hos iss i går I dag blir en tur på jobb igjen, blir koselig
*Lollipop* Skrevet 10. mars 2011 #4102 Skrevet 10. mars 2011 ost og kjeks og sjokoladekake til dessert passer alltid perfekt Nå ble jeg sulten!
Lucky? Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #4105 Skrevet 10. mars 2011 Nå ble jeg sulten! ost og kjeks på en deilig kveld er ikke dumt nei Hei hei, her var det lenge siden jeg har vært Ja det var lenge siden Alt bra med deg da? Så godt å lese at du er frisk igjen!! Ja det er helt fantastisk deilig Veldig koselig å være tilbake på jobb igjen Glade barn og fornøyde kollegaer I kveld har jeg ikke gjort stort, bare slappet av og skravlet hull i hode på mannen Nå er det snart torsdagkveld fra nydalen
loffen Skrevet 10. mars 2011 #4106 Skrevet 10. mars 2011 Var det morsomt? Fikk ikke sett på, men husker jeg syntes forrige sesong var dårlig.
pusilus Skrevet 11. mars 2011 #4107 Skrevet 11. mars 2011 God helg snuppa Håper formen din er strålende.
Lucky? Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #4108 Skrevet 12. mars 2011 Var det morsomt? Fikk ikke sett på, men husker jeg syntes forrige sesong var dårlig. Torsdagkveld har vært morsommere ja, men helt grei underholdning God helg snuppa Håper formen din er strålende. Takk snuppa Formen er på topp igjen og det er deilig Endelig helg Rolig kveld i går med litt prøving av symaskinen, taco og film I dag skal jeg en liten tur til byen for å kjøpe noe småtteri. Når jeg våknet hadde mannen kjørt i vei med bilen da og når jeg ringte å etterlyste bilen sto han på e6 og hadde punktert Men godt med snille naboer (les: besteforeldrene til mannen) Så får jeg låne bilden dems God helg jenter
Lucky? Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #4110 Skrevet 12. mars 2011 Hva du skal prøve deg på å sy da? Bare prøver litt forskjellig Har bestilt meg mønster på en enkel kjole bare...moro da Du er jo veldig flink da! Hvor kjøper du stoff og sånt? Hjemme fra byen Ble ikke store shoppingen, bare litt stoff og syting Så møtte jeg iss og skjønningen og gikk litt med de Leverte tilbake bilen til de gamle og spist mat og drukket kaffe hos dem nå. De elsker besøk, så har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke stikker innom dem oftere...er jo bare noen meter mellom husene våres...
iss Skrevet 12. mars 2011 #4112 Skrevet 12. mars 2011 Her hadde mannen sett mannen din, men tenkt at det nei, det var ikke han Han lo nå da jeg sa det var han
liv Skrevet 13. mars 2011 #4114 Skrevet 13. mars 2011 Bare prøver litt forskjellig Har bestilt meg mønster på en enkel kjole bare...moro da Du er jo veldig flink da! Hvor kjøper du stoff og sånt? Jeg har akkurat vært en tur på nye stoff og stil i Oslo Voksenkjole? Jeg syr bare i barnestørrelser jeg. Anbefaller deg å finne ut om du har en overlock-kopisøm på maskina, det er en sikksakk med en sidesøm i tillegg, for da slipper du å sy to sømmer på alle kanter.
*Lollipop* Skrevet 13. mars 2011 #4115 Skrevet 13. mars 2011 Det høres gøy ut å sy egen kjole Jeg skal prøve meg på å sy en stoff-veske så fort jeg får roen over meg
Lucky? Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #4116 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har akkurat vært en tur på nye stoff og stil i Oslo Voksenkjole? Jeg syr bare i barnestørrelser jeg. Anbefaller deg å finne ut om du har en overlock-kopisøm på maskina, det er en sikksakk med en sidesøm i tillegg, for da slipper du å sy to sømmer på alle kanter. Bestilte stoff og mønster fra stoff og stil Er bare en helt enkel kjole til meg da. Bestilte fleece stoff, men har sydd den i et annet stoff nå bare for å prøve Jeg har overlock søm ja, så overlocka alle kantene før jeg sydde Det høres gøy ut å sy egen kjole Jeg skal prøve meg på å sy en stoff-veske så fort jeg får roen over meg Ja moro å prøve seg å sy litt Moro når man får til noe i allefall
dreia Skrevet 13. mars 2011 #4117 Skrevet 13. mars 2011 Så artig med shopping av stoff og syting. (Eg kunne ikkje fatta og begripa kva du sytte slik etter, det tok litt tid før eg klarte å setja saman ordet rett. ) Eg har også lyst til å læra meg å sy skikkelig. Men eg veit liksom ikkje heilt kor eg skal begynna. Du får prøva å inspirera ein annan nybegynnar.
Lucky? Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #4118 Skrevet 13. mars 2011 Så artig med shopping av stoff og syting. (Eg kunne ikkje fatta og begripa kva du sytte slik etter, det tok litt tid før eg klarte å setja saman ordet rett. ) Eg har også lyst til å læra meg å sy skikkelig. Men eg veit liksom ikkje heilt kor eg skal begynna. Du får prøva å inspirera ein annan nybegynnar. Ikke mye syting her i gården nei, men sy-ting derimot ;)Det er det som har vært problemet mitt også, har liksom ikke hatt noe å sy...men du kan jo sy mye til lilegutt da Kanskje jeg slenger ut noen bilder etterhvert Deilig søndag Sov lenge og koselig frokost med mannen Så var det musikken på fullt og rengjøring i heimen Deilig å få tatt et skikkelig tak! Nå er det gangen, lilledo og trappa sin tur til å få en vask
Lucky? Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #4119 Skrevet 13. mars 2011 Denne sangen har sneket seg inn på dagens vaskeliste og griner like mye hver gang http://www.youtube.com/watch?v=nuqRk5XjoIo
*Lollipop* Skrevet 13. mars 2011 #4120 Skrevet 13. mars 2011 Ååh den sangen hadde jeg glemt av, den er utrolig fin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå