Nótt Skrevet 4. mars 2011 #4083 Skrevet 4. mars 2011 Hvordan er formen nå?? Håper du virkelig blir bra fort.
Lucky? Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #4084 Skrevet 4. mars 2011 Hvordan er formen nå?? Håper du virkelig blir bra fort. Skikkelig slækk i dag Litt småkvalm, men har ikke spydd siden tidlig i morgest, så håper ikke det kommer noe mer nå Ligger i senga med salt potetgull og te med sukker...
honning Skrevet 4. mars 2011 #4085 Skrevet 4. mars 2011 Uff så slitsomt! Håper ikke det kommer mer spy hos deg nå nei Nå MÅ du bli bedre
Miss I.W. Skrevet 4. mars 2011 #4086 Skrevet 4. mars 2011 Uffa meg, det høres ikke ut som om du har hatt noen særlig uke! Håper formen kommer seg til helga og dere får ei fin helg i Luckyheimen!
honning Skrevet 5. mars 2011 #4087 Skrevet 5. mars 2011 Hvordan går det med deg i dag? Håper formen mye bedre i dag, og at du har sovet i stedet for å spy i natt
Lucky? Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #4090 Skrevet 6. mars 2011 honning, Missiw, pusilus og loffen Formen er litt opp og ned... prøvde meg en tur til iss på fredag for vi skulle jo ha symøte Endte med at jeg spydde der tre ganger på under en time, så da var det bare å dra hjem å fortsette med det I går var formen litt bedre og jeg tenkte at NÅ blir jeg frisk... men neida, spydde igjen når kvelden kom Men i dag kjennes formen bedre ut og jeg har til og med fått i meg en brødskive Så nå er det bare å håpe at det ikke blir noe og at jeg er på rett vei Ha en fin søndag jenter
*Lollipop* Skrevet 6. mars 2011 #4091 Skrevet 6. mars 2011 Huff høres ikke noe særlig ut. God bedring
Lucky? Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #4092 Skrevet 7. mars 2011 Huff høres ikke noe særlig ut. God bedring Takk Vært noen slitsomme dager ja Da har jeg vært hos legen og hun trodde det var noe virus i tarmen... så fikk noen tabletter og sykemelding ut onsdag, så da får vi bare håpe det hjelper på
Blåmor Skrevet 8. mars 2011 #4095 Skrevet 8. mars 2011 Fy da, her var det utrivelig lesning. Håper tablettene hjelper og at du snart er på beina igjen! Greit å øve seg litt på å være kvalm da, siden du snart skal være kvalm i mange måneder
Lucky? Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #4096 Skrevet 8. mars 2011 Uff, håper pillene hjelper! Ja får håpe det Gooood bedring! Tusen takk Fy da, her var det utrivelig lesning. Håper tablettene hjelper og at du snart er på beina igjen! Greit å øve seg litt på å være kvalm da, siden du snart skal være kvalm i mange måneder Får satse på mer trivelig lesing her fremover Greit å få øvd litt på den kvalmen ja, tar den gjerne noen måneder jeg om det er det som skal til Formen er bedre i dag og ingen oppkast i går Litt småkvalm bare, men blir vel sånn når magen skal fylle seg opp igjen Fått vasket litt klær og sånn når jeg går her hjemme å tusler da, det er deilig
Småkjekset Skrevet 8. mars 2011 #4097 Skrevet 8. mars 2011 Så bra at du begynner å føle deg bedre etter noen dager med oppkast
*Lollipop* Skrevet 9. mars 2011 #4098 Skrevet 9. mars 2011 Så godt å høre at du er på bedringens vei Blir nok fort litt småkvalm av å begynne å spise igjen etter mange dager med oppkast, og ikke minst også pga psyken og forventningen om kvalmen Flink du er som får gjort husarbeid midt oppi det! Imponert!
Lucky? Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #4099 Skrevet 9. mars 2011 Så bra at du begynner å føle deg bedre etter noen dager med oppkast Ja det er kjempedeilig Så godt å høre at du er på bedringens vei Blir nok fort litt småkvalm av å begynne å spise igjen etter mange dager med oppkast, og ikke minst også pga psyken og forventningen om kvalmen Flink du er som får gjort husarbeid midt oppi det! Imponert! Ja det er kjempedeilig Blir jo livredd for å spise noe i frykt for at det skal komme opp igjen Men går veldig bra nå og maten blir der den skal være Da er formen i gang igjen, deilig Bare tatt det med ro i dag og det har vært godt. Mannen har hatt hjemmekontor i dag, så vi har spist lunsj sammen, koselig Ikveld blir det en tur til iss for skravling og farging av håret til iss og i morgen blir det nok en liten tur på jobb igjen. Gleder meg til å se de herlige kollegaene mine igjen
Miss I.W. Skrevet 9. mars 2011 #4100 Skrevet 9. mars 2011 Godt å høre at du har blitt bedre! Håper dere har hatt en koslig skravlekveld!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå