Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kose:

God bedring :klem:

Takk vennen :klemmer:

Skrevet

Hvordan er formen nå?? Håper du virkelig blir bra fort. :klem:

Skrevet

Hvordan er formen nå?? Håper du virkelig blir bra fort. :klem:

Skikkelig slækk i dag :( Litt småkvalm, men har ikke spydd siden tidlig i morgest, så håper ikke det kommer noe mer nå :pls: Ligger i senga med salt potetgull og te med sukker...

Skrevet

Uff så slitsomt! Håper ikke det kommer mer spy hos deg nå nei :pls:

Nå MÅ du bli bedre :kose:

Skrevet

Uffa meg, det høres ikke ut som om du har hatt noen særlig uke! :klem:

Håper formen kommer seg til helga og dere får ei fin helg i Luckyheimen! :klemmer:

Skrevet

Hvordan går det med deg i dag? Håper formen mye bedre i dag, og at du har sovet i stedet for å spy i natt :klem:

Skrevet

Håper du er frisk nå :klem:

Skrevet

:hug:

God bedring, håper du blir fort frisk!! :kose:

Skrevet

honning, Missiw, pusilus og loffen :klemmer:

Formen er litt opp og ned... prøvde meg en tur til iss på fredag for vi skulle jo ha symøte :sjenert: Endte med at jeg spydde der tre ganger på under en time, så da var det bare å dra hjem å fortsette med det :( I går var formen litt bedre og jeg tenkte at NÅ blir jeg frisk... men neida, spydde igjen når kvelden kom :sukk: Men i dag kjennes formen bedre ut og jeg har til og med fått i meg en brødskive :strix: Så nå er det bare å håpe at det ikke blir noe og at jeg er på rett vei :Nikke:

Ha en fin søndag jenter :klemmer:

Skrevet

Huff høres ikke noe særlig ut. God bedring :klemmer:

Skrevet

Huff høres ikke noe særlig ut. God bedring :klemmer:

Takk :klemmer: Vært noen slitsomme dager ja :sukk:

Da har jeg vært hos legen og hun trodde det var noe virus i tarmen... så fikk noen tabletter og sykemelding ut onsdag, så da får vi bare håpe det hjelper på :Nikke:

Skrevet

Uff, håper pillene hjelper! :klemmer:

Skrevet

Gooood bedring! :klem:

Skrevet

Fy da, her var det utrivelig lesning. Håper tablettene hjelper og at du snart er på beina igjen! Greit å øve seg litt på å være kvalm da, siden du snart skal være kvalm i mange måneder :lur:

Skrevet

Uff, håper pillene hjelper! :klemmer:

Ja får håpe det :pls:

Gooood bedring! :klem:

Tusen takk :klemmer:

Fy da, her var det utrivelig lesning. Håper tablettene hjelper og at du snart er på beina igjen! Greit å øve seg litt på å være kvalm da, siden du snart skal være kvalm i mange måneder :lur:

Får satse på mer trivelig lesing her fremover :) Greit å få øvd litt på den kvalmen ja, tar den gjerne noen måneder jeg om det er det som skal til ;)

Formen er bedre i dag og ingen oppkast i går :strix: Litt småkvalm bare, men blir vel sånn når magen skal fylle seg opp igjen :)

Fått vasket litt klær og sånn når jeg går her hjemme å tusler da, det er deilig :)

Skrevet

Så bra at du begynner å føle deg bedre etter noen dager med oppkast :klemmer:

Skrevet

Så godt å høre at du er på bedringens vei :) Blir nok fort litt småkvalm av å begynne å spise igjen etter mange dager med oppkast, og ikke minst også pga psyken og forventningen om kvalmen :klemmer:

Flink du er som får gjort husarbeid midt oppi det! Imponert!

Skrevet

Så bra at du begynner å føle deg bedre etter noen dager med oppkast :klemmer:

Ja det er kjempedeilig :strix:

Så godt å høre at du er på bedringens vei :) Blir nok fort litt småkvalm av å begynne å spise igjen etter mange dager med oppkast, og ikke minst også pga psyken og forventningen om kvalmen :klemmer:

Flink du er som får gjort husarbeid midt oppi det! Imponert!

Ja det er kjempedeilig :) Blir jo livredd for å spise noe i frykt for at det skal komme opp igjen :( Men går veldig bra nå og maten blir der den skal være :Nikke:

:klemmer:

Da er formen i gang igjen, deilig :strix:

Bare tatt det med ro i dag og det har vært godt. Mannen har hatt hjemmekontor i dag, så vi har spist lunsj sammen, koselig :hjerte: Ikveld blir det en tur til iss for skravling og farging av håret til iss :) og i morgen blir det nok en liten tur på jobb igjen. Gleder meg til å se de herlige kollegaene mine igjen :)

Skrevet

Godt å høre at du har blitt bedre!

Håper dere har hatt en koslig skravlekveld!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...