Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan tenke meg snowboard var gjevt å få ja!

:tommelsmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snowboard er jo en super gave ja! :Nikke:

Ha en fin søndag i Lucky-heimen :klemmer:

Skrevet

God lørdagskveld! :vinke:

Håper du koser deg med god mat og deilig avslapping. :klemmer:

Hadde en koselig lørdagskveld, selvom mannen måtte ut å jobbe da :sukk:

:klemmer:

Kan tenke meg snowboard var gjevt å få ja!

:tommelsmil:

Ja var en veldig fornøyd gutt :)

Snowboard er jo en super gave ja! :Nikke:

Ha en fin søndag i Lucky-heimen :klemmer:

Ja han hadde visst ønsket seg det, så da passet det jo fint :Nikke:

Tror søndagen blir fin jeg :) God søndag til deg også :klemmer:

I dag er det huset som skal få litt pleie....synes det er rot overalt og møkkete :sukk: Har en mann som har gått inn med skitne støvler og det ikke bare inn i gangen nei, men ut på kjøkkenet og ned i kjelleren :kjefte: Så da er det bare å sette musikken på full guffe å jobbe seg gjennom rom for rom....

Skrevet

Hadde litt pleie av huset i går jeg også, ble inspirert av å lese her inne ;)

Takk :klem:

Gjest boobla
Skrevet

fline lucky, som tenker på huset ;) Tror jeg må til pærs i dag også du.. ikke lenge siden sambo støvsugde egentlig, men han tørket støv noen dager etterpå å da er jo alt støvet på gulvet igjen.. :fnise:

Noen lærer aldri vettu! ;)

Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet

Snart er det plutselig helg igjen! :blomst: til deg fordi du er god!

Skrevet

Blåmor, pusilus, dreia, honning og boobla :klemmer:

Litt lite ativitet her om dagen, men det er sånn det er innimellom :) Dagene bare flyr.... Men nå har jeg fått tatt meg en liten opptateringsrunde i allefall :)

Hjemme fra jobb i dag, da jeg brukte hele natten på å fly fra senga til badet for å :spy: Har ikke tall på hvor mange ganger det ble, men ble ikke noe søvn da....for når jeg kom tilbake til senga lå jeg bare å hadde vondt i magen og var kvalm igjen :sukk: Men ikke kastet opp siden morgenen nå, så prøver å fylle magen med litt salt kjeks og doven brus, så får vi satse på at formen er på rett vei :)

Ha en fin dag jenter :klemmer:

Skrevet

Å nei. :kose: Det er aldri noe gøy å være syk, men det å spy er det verste synes jeg. :troest: Du får ha kjempegod bedring! :klem:

Skrevet

Æsj, spysjuka er ikkje noko godt. *medfølelse*

:kose:

Det er ikkje lov å håpa på graviditetskvalme allerede, vel? :pls:

Skrevet

Spysyken er helt forjævlig. God bedring!!

Skrevet

Å nei. :kose: Det er aldri noe gøy å være syk, men det å spy er det verste synes jeg. :troest: Du får ha kjempegod bedring! :klem:

Takk snuppa :klemmer:

Kan heller ligge med feber i mange dager enn å spy altså...noe av det værste :(

Æsj, spysjuka er ikkje noko godt. *medfølelse*

:kose:

Det er ikkje lov å håpa på graviditetskvalme allerede, vel? :pls:

Nei det er helt grusomt :( Kan ikke huske sist jeg har spydd slik... tenkte tanken når jeg ble kvalm i går kveld, men etter en hel natt med uttallige runder, så er det nok bare omgangssyken :sukk::klemmer:

Spysyken er helt forjævlig. God bedring!!

Helt klart :sukk: Takk :klemmer:

Skrevet

God bedring snuppa :kose: Det er ikke noe artig å fly på badet før å spy nei. Fysjom. Håper du blir bra uten noe mer spying nå :Nikke: Evt så er et snev av svangerskapskvalme ikke til å forakte, sånn akkurat passe at det ikke er noe problem :pls:

Skrevet

God bedring! :kose:

Spying er det verste ja, og jeg er helt enig i at jeg heller ville ligget flere dager med feber. Føler med deg!

:klem:

Skrevet

God bedring snuppa :kose: Det er ikke noe artig å fly på badet før å spy nei. Fysjom. Håper du blir bra uten noe mer spying nå :Nikke: Evt så er et snev av svangerskapskvalme ikke til å forakte, sånn akkurat passe at det ikke er noe problem :pls:

Takk :klemmer: Helt grusomt å spy og jeg slapp ikke unna mer...holdt på i hele natt også :sukk:

God bedring! :kose:

Spying er det verste ja, og jeg er helt enig i at jeg heller ville ligget flere dager med feber. Føler med deg!

:klem:

Takk :klemmer: Heller feber enn spy ja :Nikke:

uff da.. :klemmer:

:klemmer:

Formen ble veldig fin utover dagen og jeg fikk i meg mat og drikke :) Var sikker på å komme meg på jobben igjen i dag og sa ifra det på jobben....men så begynte det igjen i går kveld og jeg har flydd på do i hele natt også :spy:

Endte med at jeg tok med meg dyna ned i stua og satt i stresslessen og småsov der mellom slagene...Var bedre å sitte enn å ligge...

Så nå vil jeg ikke ha noe mer at dette tullet :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...