loffen Skrevet 27. februar 2011 #4061 Skrevet 27. februar 2011 Kan tenke meg snowboard var gjevt å få ja!
honning Skrevet 27. februar 2011 #4062 Skrevet 27. februar 2011 Snowboard er jo en super gave ja! Ha en fin søndag i Lucky-heimen
Lucky? Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #4063 Skrevet 27. februar 2011 God lørdagskveld! Håper du koser deg med god mat og deilig avslapping. Hadde en koselig lørdagskveld, selvom mannen måtte ut å jobbe da Kan tenke meg snowboard var gjevt å få ja! Ja var en veldig fornøyd gutt Snowboard er jo en super gave ja! Ha en fin søndag i Lucky-heimen Ja han hadde visst ønsket seg det, så da passet det jo fint Tror søndagen blir fin jeg God søndag til deg også I dag er det huset som skal få litt pleie....synes det er rot overalt og møkkete Har en mann som har gått inn med skitne støvler og det ikke bare inn i gangen nei, men ut på kjøkkenet og ned i kjelleren Så da er det bare å sette musikken på full guffe å jobbe seg gjennom rom for rom....
pusilus Skrevet 28. februar 2011 #4065 Skrevet 28. februar 2011 Hadde litt pleie av huset i går jeg også, ble inspirert av å lese her inne Takk
Gjest boobla Skrevet 2. mars 2011 #4068 Skrevet 2. mars 2011 fline lucky, som tenker på huset Tror jeg må til pærs i dag også du.. ikke lenge siden sambo støvsugde egentlig, men han tørket støv noen dager etterpå å da er jo alt støvet på gulvet igjen.. Noen lærer aldri vettu! Ha en fin dag
Blåmor Skrevet 2. mars 2011 #4069 Skrevet 2. mars 2011 Snart er det plutselig helg igjen! til deg fordi du er god!
Lucky? Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #4072 Skrevet 3. mars 2011 Blåmor, pusilus, dreia, honning og boobla Litt lite ativitet her om dagen, men det er sånn det er innimellom Dagene bare flyr.... Men nå har jeg fått tatt meg en liten opptateringsrunde i allefall Hjemme fra jobb i dag, da jeg brukte hele natten på å fly fra senga til badet for å Har ikke tall på hvor mange ganger det ble, men ble ikke noe søvn da....for når jeg kom tilbake til senga lå jeg bare å hadde vondt i magen og var kvalm igjen Men ikke kastet opp siden morgenen nå, så prøver å fylle magen med litt salt kjeks og doven brus, så får vi satse på at formen er på rett vei Ha en fin dag jenter
^^Belle^^ Skrevet 3. mars 2011 #4073 Skrevet 3. mars 2011 Å nei. Det er aldri noe gøy å være syk, men det å spy er det verste synes jeg. Du får ha kjempegod bedring!
dreia Skrevet 3. mars 2011 #4074 Skrevet 3. mars 2011 Æsj, spysjuka er ikkje noko godt. *medfølelse* Det er ikkje lov å håpa på graviditetskvalme allerede, vel?
Lucky? Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #4076 Skrevet 3. mars 2011 Å nei. Det er aldri noe gøy å være syk, men det å spy er det verste synes jeg. Du får ha kjempegod bedring! Takk snuppa Kan heller ligge med feber i mange dager enn å spy altså...noe av det værste Æsj, spysjuka er ikkje noko godt. *medfølelse* Det er ikkje lov å håpa på graviditetskvalme allerede, vel? Nei det er helt grusomt Kan ikke huske sist jeg har spydd slik... tenkte tanken når jeg ble kvalm i går kveld, men etter en hel natt med uttallige runder, så er det nok bare omgangssyken Spysyken er helt forjævlig. God bedring!! Helt klart Takk
pusilus Skrevet 3. mars 2011 #4077 Skrevet 3. mars 2011 God bedring snuppa Det er ikke noe artig å fly på badet før å spy nei. Fysjom. Håper du blir bra uten noe mer spying nå Evt så er et snev av svangerskapskvalme ikke til å forakte, sånn akkurat passe at det ikke er noe problem
honning Skrevet 3. mars 2011 #4078 Skrevet 3. mars 2011 God bedring! Spying er det verste ja, og jeg er helt enig i at jeg heller ville ligget flere dager med feber. Føler med deg!
Lucky? Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #4080 Skrevet 4. mars 2011 God bedring snuppa Det er ikke noe artig å fly på badet før å spy nei. Fysjom. Håper du blir bra uten noe mer spying nå Evt så er et snev av svangerskapskvalme ikke til å forakte, sånn akkurat passe at det ikke er noe problem Takk Helt grusomt å spy og jeg slapp ikke unna mer...holdt på i hele natt også God bedring! Spying er det verste ja, og jeg er helt enig i at jeg heller ville ligget flere dager med feber. Føler med deg! Takk Heller feber enn spy ja uff da.. Formen ble veldig fin utover dagen og jeg fikk i meg mat og drikke Var sikker på å komme meg på jobben igjen i dag og sa ifra det på jobben....men så begynte det igjen i går kveld og jeg har flydd på do i hele natt også Endte med at jeg tok med meg dyna ned i stua og satt i stresslessen og småsov der mellom slagene...Var bedre å sitte enn å ligge... Så nå vil jeg ikke ha noe mer at dette tullet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå