Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herlig med en litt roligere dag pga vinterferie da :Nikke: Vi pleier å ha mer å gjøre vi da, siden alle småbarnsmødrene skal ha fri pga stengte skoler.. I dag lader jeg opp til fem dager med arbeid..

Kos deg i kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dagar igjen til helg! :hoppendeglad:

(Eg likar ikkje å telja ned til helg lenger. Det betyr berre at permisjonsslutt nærmar seg ENDÅ meir. :tunge1: )

Herlig med litt roligare dagar. :tommelsmil:

Skrevet

Herlig med en litt roligere dag pga vinterferie da :Nikke: Vi pleier å ha mer å gjøre vi da, siden alle småbarnsmødrene skal ha fri pga stengte skoler.. I dag lader jeg opp til fem dager med arbeid..

Kos deg i kveld.

Deilig med roligere dager ja :) Er en del av personalet som har fri hos meg også, men heldigvis en del av barna også :)

Håper de fem dagene går fort for deg :klemmer:

Innom å øsnker deg en fin tirsdag! ;):klemmer:

Takk :klemmer: Har vært fin sålangt i allefall :)

3 dagar igjen til helg! :hoppendeglad:

(Eg likar ikkje å telja ned til helg lenger. Det betyr berre at permisjonsslutt nærmar seg ENDÅ meir. :tunge1: )

Herlig med litt roligare dagar. :tommelsmil:

Ja det går fort mot helg, deilig :strix: Skjøner godt at du har sluttet å telle ned mot helg nå som du er i permisjon ja ;) Det året går nok utrolig fort, så nyt hver dag :Nikke:

:klemmer:

En deilig tirsdag :strix: Rolig dag på jobb også, det er aldri feil :)

Opprydning og avslapning er det som har skjedd her i heimen i kveld og snart er det frustrerte fruer :)

Skrevet

Hellu!!

Var så lenge siden sist så nå måtte jeg jo innom en tur:)

Deilig med rolige dager, we like! Jeg er mye alene på jobb for tiden så da har det jammen blitt litt mer kg enn vanlig:)

Skal jo snart ha ferie så jeg må jo trappe ned på arbeidsmengden, hehe:)

Ønsker deg en flotters onsdag og ei kanonfin helg når du kommer så langt!

Skrevet

Nyt ei uke med roligere dager! Det er veldig deilig å kunne ta det litt mer med ro på jobb iblant, og lade litt opp til de travle dagene ;)

Ha en fortsatt fin onsdag :klem:

Skrevet

Hellu!!

Var så lenge siden sist så nå måtte jeg jo innom en tur:)

Deilig med rolige dager, we like! Jeg er mye alene på jobb for tiden så da har det jammen blitt litt mer kg enn vanlig:)

Skal jo snart ha ferie så jeg må jo trappe ned på arbeidsmengden, hehe:)

Ønsker deg en flotters onsdag og ei kanonfin helg når du kommer så langt!

Så koselig å se deg :klemmer: Helt supert med litt roligere dager innimellom! Heldig du som har en jobb der du kan snike på kg da, det kan jo ikke jeg....

Skikkelig missunnelig på ferien din da...vil også reise til Thailand :sukk:

Nyt ei uke med roligere dager! Det er veldig deilig å kunne ta det litt mer med ro på jobb iblant, og lade litt opp til de travle dagene ;)

Ha en fortsatt fin onsdag :klem:

Ja det er veldig deilig med litt roligere dager, så de nytes godt :Nikke:

Onsdagen var fin den :) Først jobb, hjem en liten tur og så skravlings hos iss :strix:

Skrevet

Thailand, var det noen som sa Thailand.

Lurer på hvor min flybilett er jeg :lete: *long time no see* Savner varmen og stemningen.

Skrevet

Thailand, var det noen som sa Thailand.

Lurer på hvor min flybilett er jeg :lete: *long time no see* Savner varmen og stemningen.

Finner ikke min bilett jeg heller :sukk: Hadde vært helt herlig å satt nesa den veien der nå ja :Nikke:

Jobbet seint, spist middag og trøtt....Det er dagens status :fnise:

Skrevet

Skjønner ikke at de bare forsvinner slik plutselig disse fly bilettene våre :klo: Vi får vel prøve å lure det til en gang på høsten ;)

Du er ikke alene om å være trøtt snuppa :kose:

Skrevet

Jeg blir gjerne med i kofferten hvis noen skulle finne en billett :jepp:

Skrevet

Skjønner ikke at de bare forsvinner slik plutselig disse fly bilettene våre :klo: Vi får vel prøve å lure det til en gang på høsten ;)

Du er ikke alene om å være trøtt snuppa :kose:

Nei jeg skjønner det heller ikke :vetikke: Tar gjerne en tur til høsten jeg :Nikke:

Godt det ikke bare er jeg som er trøtt....er helt død i kveld jeg... :klemmer:

Jeg blir gjerne med i kofferten hvis noen skulle finne en billett :jepp:

Skal si ifra om de dukker opp jeg ;)

Skrevet

Kanskje vi KG-jenter skulle tatt oss en tur til Thailand sammen? :fnise: Det hørtes deilig ut med sol og varme :sol:

Skrevet

Kanskje vi KG-jenter skulle tatt oss en tur til Thailand sammen? :fnise: Det hørtes deilig ut med sol og varme :sol:

Denne signerer jeg! :jepp:

Skrevet

Ja, det hadde vært noe det!

God helg til alle i Luckyheimen. Håper ting ser lysere ut!

:klem:

Skrevet

Undertegnede reiser også til Thailand om ikke så mange dager... :sjenert: juhuuu!

Skrevet

Var det her eg melder meg på thailandstur? :goodbye:

God helg, Lucky! :klemmer:

Skrevet

Ja det synes jeg i skal gjøre :Nikke: En skikkelig kg tur til thailand hadde vært noe :fnise:

Helgen fyker i vei :) Etter jobben i går hentet jeg klumpen og vi spiste middag hos mamma og pappa, koselig :) Var der til det nærmet seg leggetid og så var det hjem å få lagt han og lage mat til mannen og meg og sofakos resten av kvelden :)

I dag har jeg og klumpen vært hos iss og skjønningen og en liten tur i byen for å handle bursdagagave til klumpen som hadde bursdag her om dagen. Synes det er morsommere når han får velge seg en gave selv jeg da, enn at jeg skal finne noe til han :) Kom ut av lekebutikken med et snowboard og var virkelig fornøyd ;)

I kveld har vi ingen planer og det er deilig :strix: Bare spise god mat og slappe helt av..

Skrevet

God lørdagskveld! :vinke:

Håper du koser deg med god mat og deilig avslapping. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...