Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo ikke feil at skravledaten har flyttet til byen din da. Kanskje jeg skal foreslå det for min i kveld, at hun kan flytte hit ;)

Synes jeg ser ansikte på mannen hannes, han hadde nok fått allergisjokk bare ved tanken :ler:

:fnise: Veldig godt å få hjem skravledaten min :hjerte: Bor hun langt unna deg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skravledaten er veldig glad for å være tilbake i byen også! Det er enda koseligere å skravle "face to face", flere ganger i uken!! Bra vi har menn som jobber litt kvelder og turnus, så de ikke blir gale av alle skravlekveldene våre!

Utrolig at vi aldri går tom for noe å snakke om heller.... :)

<3

Skrevet

Skravledaten er veldig glad for å være tilbake i byen også! Det er enda koseligere å skravle "face to face", flere ganger i uken!! Bra vi har menn som jobber litt kvelder og turnus, så de ikke blir gale av alle skravlekveldene våre!

Utrolig at vi aldri går tom for noe å snakke om heller.... :)

<3

Helt klart mye koseligere å skravle med deg face to face :Nikke: Tror mannen hadde blitt gal av å bare sitte å høre på oss en eneste kveld :fnise:

Alltid noe å snakke om, herlig det :hjerte:

Skrevet

:fnise: Veldig godt å få hjem skravledaten min :hjerte: Bor hun langt unna deg da?

Et godt stykke ja, 12 timer i bil på sommerføre :sjenert: Jeg har en del skravlejenter som bor i det området ;) Kanskje jeg skal be alle flytte hit :idesmil::jepp:

Heldigvis har jeg noen her i byen også og telefon, sånn hvis den overnevnte planen skulle gå i vasken :)

Skrevet

Et godt stykke ja, 12 timer i bil på sommerføre :sjenert: Jeg har en del skravlejenter som bor i det området ;) Kanskje jeg skal be alle flytte hit :idesmil::jepp:

Heldigvis har jeg noen her i byen også og telefon, sånn hvis den overnevnte planen skulle gå i vasken :)

Ja du får be alle flytte din vei, man må jo holde sammen :fnise: Veldig kjekt med mange skravlejenter :Nikke:

Skrevet

Fin dag på jobb i dag :) Full fart, men helt bra det når jeg måtte jobbe halvannen time over ;)

Etter jobb var jeg hos aku dama, deilig :strix:

Ingen store planer i dag heller, så det er deilig :) Mannen er på jobb og jeg har huset for meg selv :lur:

Skrevet

Da var mannen hjemme, så så lenge hadde jeg huset for meg selv liksom :fnise:

Skrevet

Uff da.. :fnise:

Det er deilig å ha huset for seg selv innimellom!

Skrevet

:ler:

:fnise:

Uff da.. :fnise:

Det er deilig å ha huset for seg selv innimellom!

Ja det er det altså :) Er vant med at han jobber mye, men i det siste har han vært mye hjemme, så det er litt uvant... Så ekstra deilig når huset endelig er tomt ;)

Skrevet

Noen jobber hjemmefra han..

Så da er det kjempedeilig når han reiser bort innimellom. :fnise:

Skrevet

Noen jobber hjemmefra han..

Så da er det kjempedeilig når han reiser bort innimellom. :fnise:

Ja da er det nok ekstra goddt når du endelig har huset for deg selv tenker jeg :Nikke:

Snart helg :strix:

Skrevet

Heeeeelg :hoppe: snart i alle fall ;)

Skrevet

:fnise: Kjenner godt til følelsen av å være vant til å ha huset for seg selv. Det er merkelig hvor irriterende mannen kan være av og til, spesielt når han har vært hjemme leeeenge. :ler:

Ha en kjempefin helg! :sol:

Skrevet

Heeeeelg :hoppe: snart i alle fall ;)

Ja nå er det endelig helg :hjerte:

:fnise: Kjenner godt til følelsen av å være vant til å ha huset for seg selv. Det er merkelig hvor irriterende mannen kan være av og til, spesielt når han har vært hjemme leeeenge. :ler:

Ha en kjempefin helg! :sol:

Godt det ikke bare er jeg som synes det er litt irriterende :fnise: Blir liksom slik når man er vant med at mannen er mye borte....

Ha en super helg du også :klemmer:

Da var det endelig helg :strix:

Taco står på menyen her i kveld, sammen med gullrekken såklart ;)

Skrevet

Kos deg med herlig planer for kvelden :)

Skrevet

Heeeeelg! :bolledeig:

Kos deg med taco og gullrekka.

Deilig :strix: Litt forandring av dagens planer, men blir nok en fin kveld til slutt uansett :Nikke:

God helg :klemmer:

God helg til deg også :klemmer:

Kos deg med herlig planer for kvelden :)

Ble litt forandring i kveldens planer, men blir nok en fin kvled alikevel :klemmer:

Kos dere i kveld! :klem:

Takk :klemmer: Du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...