Lucky? Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #4001 Skrevet 16. februar 2011 Det er jo ikke feil at skravledaten har flyttet til byen din da. Kanskje jeg skal foreslå det for min i kveld, at hun kan flytte hit Synes jeg ser ansikte på mannen hannes, han hadde nok fått allergisjokk bare ved tanken Veldig godt å få hjem skravledaten min Bor hun langt unna deg da?
kipa81 Skrevet 16. februar 2011 #4002 Skrevet 16. februar 2011 Skravledaten er veldig glad for å være tilbake i byen også! Det er enda koseligere å skravle "face to face", flere ganger i uken!! Bra vi har menn som jobber litt kvelder og turnus, så de ikke blir gale av alle skravlekveldene våre! Utrolig at vi aldri går tom for noe å snakke om heller.... <3
Lucky? Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #4003 Skrevet 16. februar 2011 Skravledaten er veldig glad for å være tilbake i byen også! Det er enda koseligere å skravle "face to face", flere ganger i uken!! Bra vi har menn som jobber litt kvelder og turnus, så de ikke blir gale av alle skravlekveldene våre! Utrolig at vi aldri går tom for noe å snakke om heller.... <3 Helt klart mye koseligere å skravle med deg face to face Tror mannen hadde blitt gal av å bare sitte å høre på oss en eneste kveld Alltid noe å snakke om, herlig det
pusilus Skrevet 16. februar 2011 #4004 Skrevet 16. februar 2011 Veldig godt å få hjem skravledaten min Bor hun langt unna deg da? Et godt stykke ja, 12 timer i bil på sommerføre Jeg har en del skravlejenter som bor i det området Kanskje jeg skal be alle flytte hit Heldigvis har jeg noen her i byen også og telefon, sånn hvis den overnevnte planen skulle gå i vasken
Lucky? Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #4005 Skrevet 16. februar 2011 Et godt stykke ja, 12 timer i bil på sommerføre Jeg har en del skravlejenter som bor i det området Kanskje jeg skal be alle flytte hit Heldigvis har jeg noen her i byen også og telefon, sånn hvis den overnevnte planen skulle gå i vasken Ja du får be alle flytte din vei, man må jo holde sammen Veldig kjekt med mange skravlejenter
Lucky? Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #4006 Skrevet 17. februar 2011 Fin dag på jobb i dag Full fart, men helt bra det når jeg måtte jobbe halvannen time over Etter jobb var jeg hos aku dama, deilig Ingen store planer i dag heller, så det er deilig Mannen er på jobb og jeg har huset for meg selv
Lucky? Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #4007 Skrevet 17. februar 2011 Da var mannen hjemme, så så lenge hadde jeg huset for meg selv liksom
loffen Skrevet 17. februar 2011 #4009 Skrevet 17. februar 2011 Uff da.. Det er deilig å ha huset for seg selv innimellom!
Lucky? Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #4010 Skrevet 17. februar 2011 Uff da.. Det er deilig å ha huset for seg selv innimellom! Ja det er det altså Er vant med at han jobber mye, men i det siste har han vært mye hjemme, så det er litt uvant... Så ekstra deilig når huset endelig er tomt
loffen Skrevet 17. februar 2011 #4011 Skrevet 17. februar 2011 Noen jobber hjemmefra han.. Så da er det kjempedeilig når han reiser bort innimellom.
Lucky? Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #4012 Skrevet 18. februar 2011 Noen jobber hjemmefra han.. Så da er det kjempedeilig når han reiser bort innimellom. Ja da er det nok ekstra goddt når du endelig har huset for deg selv tenker jeg Snart helg
^^Belle^^ Skrevet 18. februar 2011 #4014 Skrevet 18. februar 2011 Kjenner godt til følelsen av å være vant til å ha huset for seg selv. Det er merkelig hvor irriterende mannen kan være av og til, spesielt når han har vært hjemme leeeenge. Ha en kjempefin helg!
Lucky? Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #4015 Skrevet 18. februar 2011 Heeeeelg snart i alle fall Ja nå er det endelig helg Kjenner godt til følelsen av å være vant til å ha huset for seg selv. Det er merkelig hvor irriterende mannen kan være av og til, spesielt når han har vært hjemme leeeenge. Ha en kjempefin helg! Godt det ikke bare er jeg som synes det er litt irriterende Blir liksom slik når man er vant med at mannen er mye borte.... Ha en super helg du også Da var det endelig helg Taco står på menyen her i kveld, sammen med gullrekken såklart
dreia Skrevet 18. februar 2011 #4016 Skrevet 18. februar 2011 Heeeeelg! Kos deg med taco og gullrekka.
pusilus Skrevet 18. februar 2011 #4018 Skrevet 18. februar 2011 Kos deg med herlig planer for kvelden
Lucky? Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #4020 Skrevet 18. februar 2011 Heeeeelg! Kos deg med taco og gullrekka. Deilig Litt forandring av dagens planer, men blir nok en fin kveld til slutt uansett God helg God helg til deg også Kos deg med herlig planer for kvelden Ble litt forandring i kveldens planer, men blir nok en fin kvled alikevel Kos dere i kveld! Takk Du også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå