iss Skrevet 14. februar 2011 #3981 Skrevet 14. februar 2011 Merkelig, dukket ikke dama opp????? Bra at søndagen gikk bedre enn fryktet
Lucky? Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3982 Skrevet 14. februar 2011 Så deilig med fridager; JA til tredagers jobbuker Håper hostingen gir seg snart så du får igjen nattesøvnen din Veldig deilig med fri innimellom Ikke ofte jeg har mulighet til det, så nyter det virkelig Tredagers jobbeuke hadde vært suverent! Håper også hostingen gir seg snart....utrolig slitsomt I natt har jeg sovet på gjesterommet slik at mannen fikk en god natt søvn
Lucky? Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3983 Skrevet 14. februar 2011 Merkelig, dukket ikke dama opp????? Bra at søndagen gikk bedre enn fryktet Nei ho dukket ikke opp Veldig glad for at det var en annen som kunne gi meg noe i allefall, hvis ikke hadde jeg blitt sur Veldig deilig at dagen i går gikk så fint ja
Pasjonsblomst Skrevet 14. februar 2011 #3984 Skrevet 14. februar 2011 Nei ho dukket ikke opp Veldig glad for at det var en annen som kunne gi meg noe i allefall, hvis ikke hadde jeg blitt sur Veldig deilig at dagen i går gikk så fint ja bra det ble noe på deg, Lucky! Alle skal få... alle skal få!!!! :gjeiper: PS: jeg har bare lest siste siden her nå, så jeg aaaner ikke hva dere prater om. Bra du ikke er så kresen om det er en jente eller gutt...
honning Skrevet 15. februar 2011 #3986 Skrevet 15. februar 2011 200 siders "fest" her jo!! Forstår godt at du ikke syns at morsdagen er noe stas for tida jeg. Godt at dagen gikk greit
Lucky? Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #3987 Skrevet 15. februar 2011 bra det ble noe på deg, Lucky! Alle skal få... alle skal få!!!! :gjeiper: PS: jeg har bare lest siste siden her nå, så jeg aaaner ikke hva dere prater om. Bra du ikke er så kresen om det er en jente eller gutt... 200 siders "fest" her jo!! Forstår godt at du ikke syns at morsdagen er noe stas for tida jeg. Godt at dagen gikk greit Ja her er det fest Ikke noe moro med slike dager nei, men veldig glad for at det gikk såpass greit Nok en deilig fridag Siden det ikke ble noe thai massasje i går....bestilte jeg time til det i dag i stedet Og det var deilig! Man føler seg jo helt mørbanket, men du verden så godt etterpå Etter det var jeg en tur i byen og bare gikk å tittet Fant ingen klær, men fikk kjøpt hårfarge, så skal til kipa etterpå å teste ut den
Nótt Skrevet 15. februar 2011 #3988 Skrevet 15. februar 2011 Så godt at du fikk den gode massasjen i dag da. Og det er så godt å føle seg fresh når hårfargen er fin igjen.
Lucky? Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #3989 Skrevet 15. februar 2011 Så godt at du fikk den gode massasjen i dag da. Og det er så godt å føle seg fresh når hårfargen er fin igjen. Ja det var veldig deilig Gleder meg til å freshe opp hårfargen igjen ja, har blitt så glansløst i det siste...
Blåmor Skrevet 15. februar 2011 #3990 Skrevet 15. februar 2011 Innom med en liten hilsen. Takk for gode hilsninger i boka mi
Lucky? Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #3992 Skrevet 15. februar 2011 Innom med en liten hilsen. Takk for gode hilsninger i boka mi Så koselig å lese hos deg om dagen 200 sider! Ja sidene flyr Da er jeg hjemme igjen Ble skravlekveld hos iss i stedet da, men like koselig uansett Ble hårfarging også, veldig fornøyd I morgen er det jobb igjen...skulle gjerne hatt fri hele uken jeg da
dreia Skrevet 16. februar 2011 #3993 Skrevet 16. februar 2011 Fæææææst! Herlig med skravlekveld. Ikkje fullt så herlig med jobb. Men, ikkje mange dagane igjen til helg nå, heldigvis.
Gjest boobla Skrevet 16. februar 2011 #3994 Skrevet 16. februar 2011 får jeg værra med på festen shcååål
Lucky? Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3995 Skrevet 16. februar 2011 Fæææææst! Herlig med skravlekveld. Ikkje fullt så herlig med jobb. Men, ikkje mange dagane igjen til helg nå, heldigvis. Her er det fest ja Alltid koselig med skravlekveld Veldig glad det snart er helg igjen får jeg værra med på festen shcååål Klart du får værra med :shcåål: En deilig dag på jobben som gikk veldig fort Alltid deilig når dagen går fort...kanskje ikke så rart når jeg var borte en time pga gyn time og så pause en halvtime da I kveld er det ingen store planer, det er deilig det
dreia Skrevet 16. februar 2011 #3996 Skrevet 16. februar 2011 Herlig med ein kveld utan store planar. Nå har eg booka plass på zumba på lørdag. Spent på om det er så bra som du skal ha det til. (Om eg kjem meg avgårde, og ikkje blir stoppa av dørstokken... )
Lucky? Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3997 Skrevet 16. februar 2011 (endret) Herlig med ein kveld utan store planar. Nå har eg booka plass på zumba på lørdag. Spent på om det er så bra som du skal ha det til. (Om eg kjem meg avgårde, og ikkje blir stoppa av dørstokken... ) Veldig deilig med en planløs kveld innimellom Får håpe du også liker zumba da Dørstokken skal ikke stoppe deg Endret 16. februar 2011 av Lucky?
pusilus Skrevet 16. februar 2011 #3998 Skrevet 16. februar 2011 Har en nesten planløs kveld jeg også, har en skravledate med ei venninne så fort klokken blir åtte.
Lucky? Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3999 Skrevet 16. februar 2011 Har en nesten planløs kveld jeg også, har en skravledate med ei venninne så fort klokken blir åtte. Deilig med planløse kvelder Skravledate er herlig Ikke så ofte jeg har det lenger, da min beste skravledate har flyttet hit til byen og vi treffes flere ganger i uken
pusilus Skrevet 16. februar 2011 #4000 Skrevet 16. februar 2011 Det er jo ikke feil at skravledaten har flyttet til byen din da. Kanskje jeg skal foreslå det for min i kveld, at hun kan flytte hit Synes jeg ser ansikte på mannen hannes, han hadde nok fått allergisjokk bare ved tanken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå