Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Merkelig, dukket ikke dama opp????? :kjefte:

Bra at søndagen gikk bedre enn fryktet :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig med fridager; JA til tredagers jobbuker :jepp:

Håper hostingen gir seg snart så du får igjen nattesøvnen din :klemmer:

Veldig deilig med fri innimellom :Nikke: Ikke ofte jeg har mulighet til det, så nyter det virkelig :) Tredagers jobbeuke hadde vært suverent!

Håper også hostingen gir seg snart....utrolig slitsomt :( I natt har jeg sovet på gjesterommet slik at mannen fikk en god natt søvn :fnise:

Skrevet

Merkelig, dukket ikke dama opp????? :kjefte:

Bra at søndagen gikk bedre enn fryktet :kose:

Nei ho dukket ikke opp :sur: Veldig glad for at det var en annen som kunne gi meg noe i allefall, hvis ikke hadde jeg blitt sur :sinna:

Veldig deilig at dagen i går gikk så fint ja :klemmer:

Skrevet

Nei ho dukket ikke opp :sur: Veldig glad for at det var en annen som kunne gi meg noe i allefall, hvis ikke hadde jeg blitt sur :sinna:

Veldig deilig at dagen i går gikk så fint ja :klemmer:

bra det ble noe på deg, Lucky! Alle skal få... alle skal få!!!! :gjeiper: PS: jeg har bare lest siste siden her nå, så jeg aaaner ikke hva dere prater om. Bra du ikke er så kresen om det er en jente eller gutt... :skratte:

Skrevet

200 siders "fest" her jo!! :strix::fnise:

Forstår godt at du ikke syns at morsdagen er noe stas for tida jeg. Godt at dagen gikk greit :)

:klemmer:

Skrevet

bra det ble noe på deg, Lucky! Alle skal få... alle skal få!!!! :gjeiper: PS: jeg har bare lest siste siden her nå, så jeg aaaner ikke hva dere prater om. Bra du ikke er så kresen om det er en jente eller gutt... :skratte:

:fnise:

200 siders "fest" her jo!! :strix::fnise:

Forstår godt at du ikke syns at morsdagen er noe stas for tida jeg. Godt at dagen gikk greit :)

Ja her er det fest :skaal:

Ikke noe moro med slike dager nei, men veldig glad for at det gikk såpass greit :Nikke:

Nok en deilig fridag :strix:

Siden det ikke ble noe thai massasje i går....bestilte jeg time til det i dag i stedet :sjenert: Og det var deilig! Man føler seg jo helt mørbanket, men du verden så godt etterpå ;)

Etter det var jeg en tur i byen og bare gikk å tittet :) Fant ingen klær, men fikk kjøpt hårfarge, så skal til kipa etterpå å teste ut den :lur:

Skrevet

Så godt at du fikk den gode massasjen i dag da. :) Og det er så godt å føle seg fresh når hårfargen er fin igjen. :)

Skrevet

Så godt at du fikk den gode massasjen i dag da. :) Og det er så godt å føle seg fresh når hårfargen er fin igjen. :)

Ja det var veldig deilig :strix: Gleder meg til å freshe opp hårfargen igjen ja, har blitt så glansløst i det siste... :)

Skrevet

Innom med en liten hilsen. Takk for gode hilsninger i boka mi :hjerte:

Skrevet

Innom med en liten hilsen. Takk for gode hilsninger i boka mi :hjerte:

Så koselig å lese hos deg om dagen :klemmer:

200 sider! :roser:

:skaal:

Ja sidene flyr ;):skaal:

Da er jeg hjemme igjen :) Ble skravlekveld hos iss i stedet da, men like koselig uansett :) Ble hårfarging også, veldig fornøyd :strix:

I morgen er det jobb igjen...skulle gjerne hatt fri hele uken jeg da :fnise:

Skrevet

Fæææææst! :hoppe::skaal::danser::tronderbart:

:ler:

Herlig med skravlekveld. Ikkje fullt så herlig med jobb. Men, ikkje mange dagane igjen til helg nå, heldigvis. ;)

Skrevet

Fæææææst! :hoppe::skaal::danser::tronderbart:

:ler:

Herlig med skravlekveld. Ikkje fullt så herlig med jobb. Men, ikkje mange dagane igjen til helg nå, heldigvis. ;)

Her er det fest ja :skaal:

Alltid koselig med skravlekveld :Nikke: Veldig glad det snart er helg igjen ;)

får jeg værra med på festen :jolie:

:skya: shcååål :vin:

Klart du får værra med :skaal::vin: :shcåål:

En deilig dag på jobben som gikk veldig fort :) Alltid deilig når dagen går fort...kanskje ikke så rart når jeg var borte en time pga gyn time og så pause en halvtime da :fnise:

I kveld er det ingen store planer, det er deilig det :strix:

Skrevet

Herlig med ein kveld utan store planar. :strix:

Nå har eg booka plass på zumba på lørdag. Spent på om det er så bra som du skal ha det til. :skya: (Om eg kjem meg avgårde, og ikkje blir stoppa av dørstokken... :tunge1: )

Skrevet (endret)

Herlig med ein kveld utan store planar. :strix:

Nå har eg booka plass på zumba på lørdag. Spent på om det er så bra som du skal ha det til. :skya: (Om eg kjem meg avgårde, og ikkje blir stoppa av dørstokken... :tunge1: )

Veldig deilig med en planløs kveld innimellom :Nikke:

Får håpe du også liker zumba da :strix: Dørstokken skal ikke stoppe deg :nei:

Endret av Lucky?
Skrevet

:skaal::nigo:

Har en nesten planløs kveld jeg også, har en skravledate :mobil: med ei venninne så fort klokken blir åtte.

Skrevet

:skaal::nigo:

Har en nesten planløs kveld jeg også, har en skravledate :mobil: med ei venninne så fort klokken blir åtte.

:skaal:

Deilig med planløse kvelder :strix: Skravledate er herlig :Nikke: Ikke så ofte jeg har det lenger, da min beste skravledate har flyttet hit til byen og vi treffes flere ganger i uken ;)

Skrevet

Det er jo ikke feil at skravledaten har flyttet til byen din da. Kanskje jeg skal foreslå det for min i kveld, at hun kan flytte hit ;)

Synes jeg ser ansikte på mannen hannes, han hadde nok fått allergisjokk bare ved tanken :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...