Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flink du er! Her sitter jeg og dytter i meg godis :fnise:

:fnise: Fikk så god samvittighet for å ha gått tur at jeg tok meg litt vanniljeis med sjokosaus jeg da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å gå tur om dagen! Det er veldig deilig.

Klem og kos :)

Ja det er veldig deilig! Og denne gangen SKAL vi være flinke å holde ut :fnise:

:klemmer:

Da var jeg hjemme igjen :) Måtte få med meg en sak i formannskapet etter jobben i dag, så da ble det en lang dag. Men greit å ha vært der å hørt litt hvordan politikerene tenker ;)

Mye styr på jobben om dagen, og kjenner at jeg blir veldig sliten av dette. Blir vanskelig å gjennomføre jobben min slik jeg pleier pga av dette...tærer virkelig :( Får håpe vi finner en løsning på det snart....orker ikke gå slik...

Ellers kjenner jeg det er mye aktivitet i eggstokkene om dagen, så håper det bygger seg opp til eggløsning snart ;) Regner med mandag eller tirsdag... Har kjøpt el test, men den har ikke kommet ennå. Regner med at den kommer i morgen. Gravi testene jeg bestilte samtidig kom nemmelig i dag :)

Ble ikke så mye igjen av denne kvelden, men skal oppdatere meg litt her og gjøre noe jobbgreier og så er det kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Fikk så god samvittighet for å ha gått tur at jeg tok meg litt vanniljeis med sjokosaus jeg da :fnise:

:ler: kjenner meg godt igjen... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: kjenner meg godt igjen... :plystre:

Godt det er fler som tenker som meg :fnise:

Stor klem til deg :)

Takk vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens matinntak her har bestått av boller, sjokolade, brød med salami :sikle: og ei brent mandel. Skikkelig husmannskost. :ler: Eg har i tillegg kjøpt ein 6pk. sandwich-is, som ventar i frysen til eg har lyst på det. Kanskje i morgon? :sikle:

Håpar ting ordnar seg på jobben. Det er slitsomt når ting ikkje fungerer der. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens matinntak her har bestått av boller, sjokolade, brød med salami :sikle: og ei brent mandel. Skikkelig husmannskost. :ler: Eg har i tillegg kjøpt ein 6pk. sandwich-is, som ventar i frysen til eg har lyst på det. Kanskje i morgon? :sikle:

Håpar ting ordnar seg på jobben. Det er slitsomt når ting ikkje fungerer der. :klem:

Man kan ikke være sunn hele tiden, man må jo kose seg litt også :fnise:

Får håpe det ordner seg på jobben ja, slitsomt når det er sånn det er nå :( Men nå er det snart helg ;)

Tenker på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp til masse snø i dag igjen :( Nå som det virkelig så ut til at våren skulle komme :kjefte:

Men nå er det snart helg, det skal bli deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snør her også, så jeg er rimelig forbannet selv! Møkkavær!! :kjefte:

Jammen godt det er fredag og helg snart, ellers tror jeg at jeg hadde begravd meg i senga og stått opp når det ble vår igjen.

God helg, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snør her også, så jeg er rimelig forbannet selv! Møkkavær!! :kjefte:

Jammen godt det er fredag og helg snart, ellers tror jeg at jeg hadde begravd meg i senga og stått opp når det ble vår igjen.

God helg, vennen! :klem:

Synes virkelig vi har fått vår dose med snø nå :kjefte: Snør heldigvis ikke lenger her da, men det har jo kommet en del snø....

Nå er det helg og det skal bli deilig :)

God helg til deg også vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det helg og det skal bli godt :) Er skikkelig sliten etter alt som skjer på jobben om dagen, så når jeg satt meg i bilen for å kjøre hjem begynte tårene å trille :( Det tærer på og sliter meg helt ut....

Har kjøpt deilig biff, så i kveld blir det biff og gratinerte poteter :) I morgen er det shopping med mamma, lenge siden jeg har vært ute sammen med henne nå, så det skal bli bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er skikkelig sliten etter alt som skjer på jobben om dagen, så når jeg satt meg i bilen for å kjøre hjem begynte tårene å trille :( Det tærer på og sliter meg helt ut....

Uff da, så slitsomt når det er sånn på jobben! :troest:. Noen ganger blir begeret så fullt at det bare renner over. Jammen godt det er helg, høres ut som du trenger det nå.

Virker som du har en fin helg i møte. Shopping med mamma høres veldig koselig ut. :Nikke:

Kos deg masse, det fortjener du nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, så slitsomt når det er sånn på jobben! :troest:. Noen ganger blir begeret så fullt at det bare renner over. Jammen godt det er helg, høres ut som du trenger det nå.

Virker som du har en fin helg i møte. Shopping med mamma høres veldig koselig ut. :Nikke:

Kos deg masse, det fortjener du nå.

Jeg pleier å tåle ganske mye, men denne gangen har ting tatt litt vel av og da blir jeg veldig sliten. Kjenner at jeg ikke helt klarer å koble av nå, men ta litt vin til maten så blir det nok bedre ;)

Skal bli deilig med litt shopping og avslapning nå :klemmer:

Begynte å vaske litt på badet...trengs virkelig en shining der nå :) Har badet i 2.etg så kun jeg og sambo som er der, så det er liksom ikke første prioritert når jeg vasker huset....har gjestedo i 1.etg...

Men ikke full av energi, så må sitte litt her også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe kjekt når det blri slitsomt å være på jobben i perioder. En er der jo en hel del...

Håper hel, litt vin og shopping med mamma kan hjelpe på humøret :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ikke noe kjekt når det blri slitsomt å være på jobben i perioder. En er der jo en hel del...

Håper hel, litt vin og shopping med mamma kan hjelpe på humøret :klem:

Nei håper det roer seg på jobben til uken :) Vin og shopping har absolutt hjulpet på humøret ;)

:vinke:

Oppdaterer meg litt :)

Så koselig å "se" deg igjen :) Håper dere har hatt en super tur til paradis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig kveld i går med biff, gratinerte poteter, broccoli og bernaise sause :sikle: Og deilig vin da :) Var sliten i går, så sovnet på sofaen under senkveld jeg da :fnise:

I dag har jeg vært på shopping, deilig! Masse nye klær :hoppe::hoppe:

Ble: 2 cardigans, en vårjakke fra JP, en genser fra JP, en tunika/kjole fra JP, vårsko, bukse, tights og en tynn genser ;) Deilig :)

I kveld vet jeg ikke hva som skjer ennå...sambo er på jobb, men kommer snart hjem da :) Tenkte kanskje foreslå kino menn som hater kvinner... hørt den er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive negativ el test i dag....regner ikke med at el er før tirsdag eller onsdag, men greit å begynne testingen noen dager før da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...