iss Skrevet 25. mars 2009 #381 Del Skrevet 25. mars 2009 Så flink du er! Her sitter jeg og dytter i meg godis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #382 Del Skrevet 25. mars 2009 Så flink du er! Her sitter jeg og dytter i meg godis Fikk så god samvittighet for å ha gått tur at jeg tok meg litt vanniljeis med sjokosaus jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 25. mars 2009 #383 Del Skrevet 25. mars 2009 Så flink du er til å gå tur om dagen! Det er veldig deilig. Klem og kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #384 Del Skrevet 26. mars 2009 Så flink du er til å gå tur om dagen! Det er veldig deilig. Klem og kos Ja det er veldig deilig! Og denne gangen SKAL vi være flinke å holde ut Da var jeg hjemme igjen Måtte få med meg en sak i formannskapet etter jobben i dag, så da ble det en lang dag. Men greit å ha vært der å hørt litt hvordan politikerene tenker Mye styr på jobben om dagen, og kjenner at jeg blir veldig sliten av dette. Blir vanskelig å gjennomføre jobben min slik jeg pleier pga av dette...tærer virkelig Får håpe vi finner en løsning på det snart....orker ikke gå slik... Ellers kjenner jeg det er mye aktivitet i eggstokkene om dagen, så håper det bygger seg opp til eggløsning snart Regner med mandag eller tirsdag... Har kjøpt el test, men den har ikke kommet ennå. Regner med at den kommer i morgen. Gravi testene jeg bestilte samtidig kom nemmelig i dag Ble ikke så mye igjen av denne kvelden, men skal oppdatere meg litt her og gjøre noe jobbgreier og så er det kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 26. mars 2009 #385 Del Skrevet 26. mars 2009 Fikk så god samvittighet for å ha gått tur at jeg tok meg litt vanniljeis med sjokosaus jeg da kjenner meg godt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 26. mars 2009 #386 Del Skrevet 26. mars 2009 Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #387 Del Skrevet 26. mars 2009 kjenner meg godt igjen... Godt det er fler som tenker som meg Stor klem til deg Takk vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. mars 2009 #388 Del Skrevet 26. mars 2009 Dagens matinntak her har bestått av boller, sjokolade, brød med salami og ei brent mandel. Skikkelig husmannskost. Eg har i tillegg kjøpt ein 6pk. sandwich-is, som ventar i frysen til eg har lyst på det. Kanskje i morgon? Håpar ting ordnar seg på jobben. Det er slitsomt når ting ikkje fungerer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #389 Del Skrevet 27. mars 2009 Dagens matinntak her har bestått av boller, sjokolade, brød med salami og ei brent mandel. Skikkelig husmannskost. Eg har i tillegg kjøpt ein 6pk. sandwich-is, som ventar i frysen til eg har lyst på det. Kanskje i morgon? Håpar ting ordnar seg på jobben. Det er slitsomt når ting ikkje fungerer der. Man kan ikke være sunn hele tiden, man må jo kose seg litt også Får håpe det ordner seg på jobben ja, slitsomt når det er sånn det er nå Men nå er det snart helg Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #390 Del Skrevet 27. mars 2009 Våknet opp til masse snø i dag igjen Nå som det virkelig så ut til at våren skulle komme Men nå er det snart helg, det skal bli deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. mars 2009 #391 Del Skrevet 27. mars 2009 Snør her også, så jeg er rimelig forbannet selv! Møkkavær!! Jammen godt det er fredag og helg snart, ellers tror jeg at jeg hadde begravd meg i senga og stått opp når det ble vår igjen. God helg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #392 Del Skrevet 27. mars 2009 Snør her også, så jeg er rimelig forbannet selv! Møkkavær!! Jammen godt det er fredag og helg snart, ellers tror jeg at jeg hadde begravd meg i senga og stått opp når det ble vår igjen. God helg, vennen! Synes virkelig vi har fått vår dose med snø nå Snør heldigvis ikke lenger her da, men det har jo kommet en del snø.... Nå er det helg og det skal bli deilig God helg til deg også vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #393 Del Skrevet 27. mars 2009 Da er det helg og det skal bli godt Er skikkelig sliten etter alt som skjer på jobben om dagen, så når jeg satt meg i bilen for å kjøre hjem begynte tårene å trille Det tærer på og sliter meg helt ut.... Har kjøpt deilig biff, så i kveld blir det biff og gratinerte poteter I morgen er det shopping med mamma, lenge siden jeg har vært ute sammen med henne nå, så det skal bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. mars 2009 #394 Del Skrevet 27. mars 2009 Er skikkelig sliten etter alt som skjer på jobben om dagen, så når jeg satt meg i bilen for å kjøre hjem begynte tårene å trille Det tærer på og sliter meg helt ut.... Uff da, så slitsomt når det er sånn på jobben! . Noen ganger blir begeret så fullt at det bare renner over. Jammen godt det er helg, høres ut som du trenger det nå. Virker som du har en fin helg i møte. Shopping med mamma høres veldig koselig ut. Kos deg masse, det fortjener du nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #395 Del Skrevet 27. mars 2009 Uff da, så slitsomt når det er sånn på jobben! . Noen ganger blir begeret så fullt at det bare renner over. Jammen godt det er helg, høres ut som du trenger det nå. Virker som du har en fin helg i møte. Shopping med mamma høres veldig koselig ut. Kos deg masse, det fortjener du nå. Jeg pleier å tåle ganske mye, men denne gangen har ting tatt litt vel av og da blir jeg veldig sliten. Kjenner at jeg ikke helt klarer å koble av nå, men ta litt vin til maten så blir det nok bedre Skal bli deilig med litt shopping og avslapning nå Begynte å vaske litt på badet...trengs virkelig en shining der nå Har badet i 2.etg så kun jeg og sambo som er der, så det er liksom ikke første prioritert når jeg vasker huset....har gjestedo i 1.etg... Men ikke full av energi, så må sitte litt her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 27. mars 2009 #396 Del Skrevet 27. mars 2009 Ikke noe kjekt når det blri slitsomt å være på jobben i perioder. En er der jo en hel del... Håper hel, litt vin og shopping med mamma kan hjelpe på humøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mars 2009 #397 Del Skrevet 28. mars 2009 Oppdaterer meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #398 Del Skrevet 28. mars 2009 Ikke noe kjekt når det blri slitsomt å være på jobben i perioder. En er der jo en hel del... Håper hel, litt vin og shopping med mamma kan hjelpe på humøret Nei håper det roer seg på jobben til uken Vin og shopping har absolutt hjulpet på humøret Oppdaterer meg litt Så koselig å "se" deg igjen Håper dere har hatt en super tur til paradis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #399 Del Skrevet 28. mars 2009 Deilig kveld i går med biff, gratinerte poteter, broccoli og bernaise sause Og deilig vin da Var sliten i går, så sovnet på sofaen under senkveld jeg da I dag har jeg vært på shopping, deilig! Masse nye klær Ble: 2 cardigans, en vårjakke fra JP, en genser fra JP, en tunika/kjole fra JP, vårsko, bukse, tights og en tynn genser Deilig I kveld vet jeg ikke hva som skjer ennå...sambo er på jobb, men kommer snart hjem da Tenkte kanskje foreslå kino menn som hater kvinner... hørt den er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #400 Del Skrevet 28. mars 2009 Glemte å skrive negativ el test i dag....regner ikke med at el er før tirsdag eller onsdag, men greit å begynne testingen noen dager før da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå