dreia Skrevet 7. februar 2011 #3961 Skrevet 7. februar 2011 Gratulerer med "halvstor" dag. Og gjett om eg fekk lyst på kake igjen nå, då.
Skytte Skrevet 7. februar 2011 #3962 Skrevet 7. februar 2011 Gratulerer med et halvt år som mann og kone
honning Skrevet 9. februar 2011 #3963 Skrevet 9. februar 2011 Den kanelkake-oppskrifta såg god ut. *Notert* Håper du ikke ble syk og at alt er bra med deg
Lucky? Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #3965 Skrevet 10. februar 2011 Gratulerer med "halvstor" dag. Og gjett om eg fekk lyst på kake igjen nå, då. Takk Den kaka hørtes skikkelig god ut, så den skal nok prøves en dag ja Gratulerer med et halvt år som mann og kone Takk for det snuppa Den kanelkake-oppskrifta såg god ut. *Notert* Håper du ikke ble syk og at alt er bra med deg Ja den så veldig god ut, så den skal nok prøves en dag Ikke blitt syk, men er ikke helt i form heller Ja, det håper jeg også.. Ikke blitt syk, men formen er ikke helt på topp heller... Sover hver dag etter jobb og hoster masse slim Sovet utrolig dårlig i natt pga hostingen, så det er nok det som gjør at jeg blir så trøtt når jeg kommer hjem fra jobb også I natt har det kommet snø igjen :sukke: Har vært noen fine dager med deilig sol i det siste og fått litt vårfølelse, men nå er alt hvitt igjen....
dreia Skrevet 11. februar 2011 #3966 Skrevet 11. februar 2011 Æsj, så kjedelig å sova så dårlig. Godt det er helg nå! Om det er ei trøst, så er det snø her også. Og det har det vore sidan november, er det vel. God helg, søta!
Pasjonsblomst Skrevet 11. februar 2011 #3967 Skrevet 11. februar 2011 god bedring og gooood helg! Håper du får hentet deg inn igjen!
Lucky? Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #3968 Skrevet 13. februar 2011 (endret) Æsj, så kjedelig å sova så dårlig. Godt det er helg nå! Om det er ei trøst, så er det snø her også. Og det har det vore sidan november, er det vel. God helg, søta! Veldig godt med helg og mulighet for å sove litt lengre Har vært snø her siden november også, men nå den siste uken har det vært mildere og mye av snøen har tint....og jeg øynet litt vårstemning Håper helgen din har vært fin også god bedring og gooood helg! Håper du får hentet deg inn igjen! Takk Har vært en rolig og avslappende helg Da går helgen mot slutten, men heldige meg har fri mandag og tirsdag denne uken Har ikke gjort stort i helgen egentlig.. Fredag var det deilig mat, sofa og gullrekken og i går en liten tur i byen, kaffebesøk hos iss og så avslapning I dag har vi vært på middag hos farmoren til mannen Gruet meg veldig til denne dagen og det kom mange tårer i går Hadde ikke lyst å dra å feire alle de andre mødrene, men det gikk faktisk veldig bra allikevel....men trist er det uansett Endret 13. februar 2011 av Lucky?
Miss I.W. Skrevet 13. februar 2011 #3969 Skrevet 13. februar 2011 Godt at det gikk bra med besøket hos farmoren. Skjønner at det ikke frister å feire alle andre mødre i dag. Det blir en deilig start på uka ser jeg! Jeg har "fri" jeg også; lillesnupp skal i bhg, og jeg ser fram til min første "fridag".
Lucky? Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #3970 Skrevet 13. februar 2011 Godt at det gikk bra med besøket hos farmoren. Skjønner at det ikke frister å feire alle andre mødre i dag. Det blir en deilig start på uka ser jeg! Jeg har "fri" jeg også; lillesnupp skal i bhg, og jeg ser fram til min første "fridag". Ja veldig deilig at det gikk så fint Synes alle uker skulle hatt tre arbeidsdager jeg Deilig med litt fri da Håper det går bra med lillesnupp i barnehagen Har en kalender med dagens ord og i dag stod det: Det er ikke mulig å lure seg rundt det som er vondt. Gjør heller noe med det! Synes den passet fint for dagen i dag
Lucky? Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #3972 Skrevet 13. februar 2011 Bare innom å legger igjen en hilsen. Så koselig
pusilus Skrevet 13. februar 2011 #3973 Skrevet 13. februar 2011 Enig med deg at alle arbeidsuker kun skulle bestått av tre dager Og dagens ord for i dag passet bra. Jeg synes faktisk det var litt vanskelig å ringe min egen mor i dag Håper formen din er bedre
Lucky? Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #3974 Skrevet 13. februar 2011 Enig med deg at alle arbeidsuker kun skulle bestått av tre dager Og dagens ord for i dag passet bra. Jeg synes faktisk det var litt vanskelig å ringe min egen mor i dag Håper formen din er bedre Ja synes det passet veldig bra Slapp å ringe mamma i dag jeg da, de er i syden, så herfra kom det bare en sms Formen er ikke så mye bedre...hoster og hoster og det virker som om lungene er på vei opp til tider Men det gir seg vel snart får jeg håper
Lucky? Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3975 Skrevet 14. februar 2011 Deilig med fri Skal en liten tur til byen å ordne litt småtteri og så en tur på kaffebesøk til kipa Etter det har jeg bestilt meg en time med thai massasje, gleder meg Ha en fin dag jenter!
Nótt Skrevet 14. februar 2011 #3976 Skrevet 14. februar 2011 Høres ut som noen flotte planer for en fridag.
dreia Skrevet 14. februar 2011 #3978 Skrevet 14. februar 2011 Herlig plan for dagen! Aaaaah, massage...
Lucky? Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #3979 Skrevet 14. februar 2011 Høres ut som noen flotte planer for en fridag. Ja man må jo kose seg når man først har fri Herlig fridag Helt nydelig Herlig plan for dagen! Aaaaah, massage... Må jo kose seg litt når man har fri Å massasje var ingen dum ting Da er jeg hjemme igjen Fikk ordnet meg nytt pass i byen i dag da...skal ikke ut å reise nå, men greit å ha i tilfelle vi brått finner på noe Har jo skiftet navn, så kommer ikke så langt med mitt gamle Så koselig besøk hos kipa med skravling, kaffe og kaffekos Ble ikke thai massasje da, siden dama ikke dukket opp Men fikk aromamassasje av en av de andre som jobbet der, slett ikke dumt det heller...men liker å bli tatt litt hardt i når man først skal bli massert...men absolutt deilig Nå får vel huset få seg et skikkelig løft også vel
Ananan Skrevet 14. februar 2011 #3980 Skrevet 14. februar 2011 Så deilig med fridager; JA til tredagers jobbuker Håper hostingen gir seg snart så du får igjen nattesøvnen din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå