Lucky? Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #3921 Skrevet 30. januar 2011 God helg! Takk God helg til deg også Håper helgen er fin Helgen har vært fin sålangt i allefall Har kosa meg med klumpen fra fredag til i går I går fikk vi besøk av kipa og ungene, så klumpen koste seg med gutten til kipa Ellers en lat kveld med god mat og film på meg og mannen i går I dag er det middag hos mamma og pappa. Mannen har andre planer i dag, så blir bare jeg som drar....men bror med familie kommer da, så blir nok koselig Ha en fin søndag jenter!
Blåmor Skrevet 31. januar 2011 #3923 Skrevet 31. januar 2011 Og plutselig var det mandag igjen. Happy mandag!
Lucky? Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3924 Skrevet 31. januar 2011 høres ut som en fin helg Veldig koselig Og plutselig var det mandag igjen. Happy mandag! Ja den kommer like brått hver gang den Hjemme fra jobb i dag, så her har det sålangt bare vært total avslapning, deilig
Lucky? Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3926 Skrevet 31. januar 2011 Jeg har også en skikkelig sløve-mandag!
pusilus Skrevet 31. januar 2011 #3927 Skrevet 31. januar 2011 Hjemme fra jobb i dag, så her har det sålangt bare vært total avslapning, deilig Litt misunnelig, men du fortjener en ukedag fri du også Det er en herlig følelse å ha fri når alle andre må på jobb Fredag er det min tur
Lucky? Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #3928 Skrevet 1. februar 2011 Litt misunnelig, men du fortjener en ukedag fri du også Det er en herlig følelse å ha fri når alle andre må på jobb Fredag er det min tur Veldig godt med en fridag innimellom, alle trenger det Heldige deg som har fredagsfri da, det er det beste I går kveld var jeg på skravlekveld hos kipa, koselig Ellers går dagene som vanlig, har ikke trua på noe klaff denne mnd, så er nok bare å vente på besøk om et par dager
Lucky? Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #3930 Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor har du ikke trua , lucky? Tja si det Negativ test i dag og det føles ikke som om det er noe på gang....ikm er ikke før torsdag/fredag da...
kipa81 Skrevet 1. februar 2011 #3931 Skrevet 1. februar 2011 Krysser fingre for at du ikke får besøk! Om du skulle få det, er vel dette pergomnd, så du har gode muligheter neste mnd også? Klem
loffen Skrevet 2. februar 2011 #3932 Skrevet 2. februar 2011 (endret) Endret 2. februar 2011 av loffen
Gjest boobla Skrevet 2. februar 2011 #3933 Skrevet 2. februar 2011 Da har boobla skremt bort tanta! Hu har ikke noe her å gjøre!
Lucky? Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3935 Skrevet 3. februar 2011 Krysser fingre for at du ikke får besøk! Om du skulle få det, er vel dette pergomnd, så du har gode muligheter neste mnd også? Klem Takk vennen Mmmmm :klemmer Da har boobla skremt bort tanta! Hu har ikke noe her å gjøre! Takk Får håpe det hjelper Innom med en til deg. Takk vennen Full fart dag i går med jobb, trening og jenteskravling, koselig I dag er det også full fart med jobb og pers møte i kveld Og i morgen er det jentekveld, herlig
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 #3936 Skrevet 3. februar 2011 Jentekveld, det e det som gjeld'! (Neida, har ikke tatt skade av å ha Celine-fans til nieser...)
Lucky? Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3937 Skrevet 4. februar 2011 Jentekveld, det e det som gjeld'! (Neida, har ikke tatt skade av å ha Celine-fans til nieser...) Ja man blir fort påvirket Da er det endelig helg Litt avslapning nå og så er det klart for jentekveld, gleder meg I morgen kveld skal vi til et vennepar, så blir en full fart helg dette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå