Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom og :kose: litt på Lucky. Håper du får en finfin uke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lucky!

Leser litt rundt i dagboken din, og synes det er så god stemning her ;) Håper alt står bra til med deg..

Sånn da var du på plass i mine innlegg :)

Nytt år og nye muligheter for oss begge...*krysser fingrene*

Så koselig at du synes det er god stemning her da :) Er som oftest i godt humør jeg, men klart det svinger....

Håper dette året kommer med gode muligheter :Nikke:

Innom og :kose: litt på Lucky. Håper du får en finfin uke!

Takk søte deg :klemmer:

Da var uken igang igjen :) Full fart dag på jobb og så til deilig aku time etter jobben :) Sovnet helt totalt der jeg lå og det var deilig :)

Nå er det bare avslapning resten av kvelden :strix:

Skrevet

Aku-time :biggrin:

Gleder meg til min på tordag :Nikke:

Skrevet

:5:

:strix:

Aku-time :biggrin:

Gleder meg til min på tordag :Nikke:

Skjønner jeg godt :) Trives så godt der jeg :strix:

Lat kveld....sett på cæsar og spist is sammen med mannen :fnise: Så hjulpet han med å skrive en attest for en som har vært ansatt hos han og nå blir det vel avslapning resten av kvelden :)

I morgen blir det full fart på jobb, så kurs og til sist besøke en venninne som ble 30 år i dag :)

Skrevet

Rolige kvelder med mannen er de beste :hjerte:

Helt klart :Nikke: Bortsett fra at jeg nå er bortvist fra stuen fordi han ser håndball og jeg ikke klarer å holde munn :fnise:

Skrevet

Helt klart :Nikke: Bortsett fra at jeg nå er bortvist fra stuen fordi han ser håndball og jeg ikke klarer å holde munn :fnise:

:ler:

Skrevet

:fnise:

Jeg orker ikke se håndball jeg..

Skrevet

Ikke jeg heller. Det vil si, jeg elsker å se på kvinnehåndball, men herrehåndball synes jeg er ulidelig kjedelig.

Skrevet

Ikke jeg heller. Det vil si, jeg elsker å se på kvinnehåndball, men herrehåndball synes jeg er ulidelig kjedelig.

:hakeslepp: Da har du jo håndballen i tillegg til mye øyesnop. :sikle:

Skrevet

Dessverre overskygges det av middelmådige prestasjoner og labert spill. De tror liksom at de er så himla gode, men de er jo ikke det! Dog, enig at det er mye pent å se på :lur:

Skrevet

Nei det er det jeg ikke gjør heller, så da blir jeg sittende å skravle og mannen blir sur :ler:

Synes også kvinnehåndball er bedre :)

Joda er jo det.....men damene spiller absolutt bedre :Nikke:

Nå er det snart helg igjen :strix: I går fikk jeg ikke gjort noe fornuftig etter jobben :sukk: Sovnet på sofaen kl fem og våknet halv åtte :sjenert: Fikk ryddet litt småtteri og så var det nattan igjen....

I dag skal vi ha overnatting med de største barna på jobben. Kan jo bli spennende å få så mange barn til å sove på ett rom gjennom en hel natt :fnise: Tror ikke det kommer til å bli mange timers søvn på meg i natt akkurat....

Ettter jobb i morgen skal jeg hente klumpen å ha han har til lørdag, så dette blir en helg med lite søvn ja ;)

Skrevet

Uffda, det høres litt slitsomt ut. :Gjesp:

Skrevet

Håper det går greit på jobb i kveld :klem: Er glad for at det ikke er meg :sjenert:

Skrevet

Uffda, det høres litt slitsomt ut. :Gjesp:

Gikk faktisk veldig bra :Nikke:

Håper det går greit på jobb i kveld :klem: Er glad for at det ikke er meg :sjenert:

Gikk veldig bra, hadde trodd det skulle være mer slitsomt egentlig :sjenert:

Håper overnattingen går bra!

Gikk veldig fint :Nikke:

hei hei, innm hilser på deg.. Håper formen er bra ;):klemmer:

Formen er fin den :klemmer:

Da var overnattingen ferdig og jeg er hjemme :) Fikk gå tidlig, så det var deilig :)

Hadde det kjempekoselig i går og ungene var så snille :hjerte: Når klokka var halv ti, sov alle :) Vi la oss i tolv tiden og sto opp rundt sju :) Har jo vært våken noen ganger i natt da...men er ikke helt kake nå i allefall :) Sov mellom en som snorket og en som hostet :fnise: Men det gikk overraskende bra!

Nå er det litt avslapning før jeg skal hente klumpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...