pusilus Skrevet 20. januar 2011 #3881 Skrevet 20. januar 2011 You go girl Sitter og gliser bredt jeg nå, EL liker vi
Lucky? Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #3882 Skrevet 20. januar 2011 Ja, hvis ikke sang nummer 2 får ristet løs noen egg, så vet ikke jeg hva som skal til Sees! Kjente det godt på den ja : strix: : strix: : strix: : strix: : skya: Shake it up, baby! : skya: Og eg må innrømma at eg får litt lyst til å prøva zumba sjølv når eg les her inne. *prøver å finna ein passande time* Zumba er kjempegøy! Det bør absolutt prøves You go girl Sitter og gliser bredt jeg nå, EL liker vi Søte pusilusvennen Klart vi liker el
Blåmor Skrevet 20. januar 2011 #3886 Skrevet 20. januar 2011 Krysser fingrene for at i går gjorde susen! Helt enig i at Zumba er kjempegøy, og det virker helt sikkert inn på at eggløsningen Er nesten fristet til å ta en tur på Zumba for å sjekke om det setter i gang fødsel også, men tipper at jeg er utslitt innen første sang er over, så det spørs om det er noe vits i...
Lucky? Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #3887 Skrevet 22. januar 2011 Pergo som gjør jobben sin liker vi! Helt klart Hurra for egg-risting, el og ! Krysser fingrene for at i går gjorde susen! Helt enig i at Zumba er kjempegøy, og det virker helt sikkert inn på at eggløsningen Er nesten fristet til å ta en tur på Zumba for å sjekke om det setter i gang fødsel også, men tipper at jeg er utslitt innen første sang er over, så det spørs om det er noe vits i... Ja vi får håpe at det ble nok for denne gagen Eggene har nok godt av litt risting tenker jeg Tror nok ikke jeg ville prøvd det som høygravid nei
Lucky? Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #3888 Skrevet 22. januar 2011 Da var det endelig helg El er forbi og ventetiden har begynt I går var det total avslapning på sofaen med deilig mat og film Og en mann som sovnet på sofaen....ikke akkurat noen bombe det kanskje I dag er planen en liten tur til byen Trenger noen nye støvletter/vinter sko....og så ønsket mannen seg et spill til xboxen... Så får se hva jeg finner Skal ha ene tantebarnet på overnatting her i dag, blir koselig
pusilus Skrevet 22. januar 2011 #3889 Skrevet 22. januar 2011 Høres ut som en vanlig fredagkveld ja Kos deg på shopping og tantebarn besøk
Småkjekset Skrevet 22. januar 2011 #3890 Skrevet 22. januar 2011 Kos deg med shopping og overnattingsbesøk av tantebarn
Blåmor Skrevet 22. januar 2011 #3891 Skrevet 22. januar 2011 Så koselig med overnattingsbesøk! Vi har hatt to nieser på vaffelbesøk, og det var også veldig hyggelig. Den yngste var veldig klar for å komme på overnatting snart, for da skulle hun ligge på samme rom som mini og passe på han :rødme:
Lucky? Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #3892 Skrevet 22. januar 2011 Høres ut som en vanlig fredagkveld ja Kos deg på shopping og tantebarn besøk Ja en helt vanlig fredag Ble dårlig med shopping....helt kaos i byen så orket ikke være der så lenge Kos deg med shopping og overnattingsbesøk av tantebarn Ble dårlig med shopping, men skal kose meg med tantebarnet Så koselig med overnattingsbesøk! Vi har hatt to nieser på vaffelbesøk, og det var også veldig hyggelig. Den yngste var veldig klar for å komme på overnatting snart, for da skulle hun ligge på samme rom som mini og passe på han :rødme: Så herlig Alltid koselig med besøk Ble dårlig med shopping på meg i dag....var helt kaos i byen, så orket ikke være der så lenge. Sikkert mange som har fått første lønning etter jul eller noe Men det ble en konsoll til xboxen og et spill da...så har mannen og tanteungen noe å gjøre i kveld
pusilus Skrevet 22. januar 2011 #3893 Skrevet 22. januar 2011 Det er viktig å aktivisere mannen vet du Orker heller aldri å shoppe når det er kaos i butikkene
Lucky? Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #3894 Skrevet 22. januar 2011 (endret) Det er viktig å aktivisere mannen vet du Orker heller aldri å shoppe når det er kaos i butikkene Ja det er viktig Tanteungen som kommer er mannens øyesten, så der er det full fart fra han kommer til han går Godt det ikke bare er jeg som ikke orker overstappa sentre....blir helt uvell av å gå rundt sånn jeg Endret 22. januar 2011 av Lucky?
Blåmor Skrevet 22. januar 2011 #3895 Skrevet 22. januar 2011 Ja det er viktig Tanteungen som kommer er mannens øyesten, så der er det full fart fra han kommer til han går Godt det ikke bare er jeg som ikke orker overstappa sentre....blir helt uvell av å gå rundt sånn jeg Helt enig, blir gørsliten når det er folk OVERALT!
loffen Skrevet 22. januar 2011 #3896 Skrevet 22. januar 2011 Å, nå skjønner jeg hvorfor det var smekkfult av folk på Nordby i dag også. Lørdag etter lønning ja, helt klart. Og fremdeles salg. På Nordby var det helt vilt! :dåne:
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2011 #3897 Skrevet 22. januar 2011 Enig. Overfylte kjøpesentre er noe herk. Hvorfor noen frivillig storhandler på Obsen på en lørdag er utenfor min fatteevne.
Lucky? Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #3898 Skrevet 23. januar 2011 Helt enig, blir gørsliten når det er folk OVERALT! Godt det ikke bare er meg Å, nå skjønner jeg hvorfor det var smekkfult av folk på Nordby i dag også. Lørdag etter lønning ja, helt klart. Og fremdeles salg. På Nordby var det helt vilt! :dåne: Ja det er den eneste grnnen jeg kommer på i allefall Halt kaos! Enig. Overfylte kjøpesentre er noe herk. Hvorfor noen frivillig storhandler på Obsen på en lørdag er utenfor min fatteevne. Mye mer behagelig å være ute å handle en kveld i uken, men tenkte liksom prøve meg når jeg hadde fri og tid Veldig dumt valg
Lucky? Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #3899 Skrevet 23. januar 2011 Da går denne helgen mot slutten også.... Veldig koselig med besøk av tantebarn, selvom han har total lakenskrekk Kost oss masse med spill, film og lek, herlig Etter det har jeg bare slappet av på sofaen..kjenner at natten med tre personer i en seng har ødelagt nattesøvnen litt
Pasjonsblomst Skrevet 23. januar 2011 #3900 Skrevet 23. januar 2011 Hei Lucky! Leser litt rundt i dagboken din, og synes det er så god stemning her Håper alt står bra til med deg.. Sånn da var du på plass i mine innlegg Nytt år og nye muligheter for oss begge...*krysser fingrene*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå