Lucky? Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #3861 Skrevet 18. januar 2011 Herlig med vellykket bursdagsfest Gode venninner er verdt sin vekt i gull Gode venner er gull verdt ja Graaaatulerer så mye med overstått stordag og velkommen etter:) Feiring er gøy!! Man fortjener virkelig slik fest når man blir halvvoksen:) Klem på deg:) Tusen takk Må jo feires at man blir halvvoksen ja Håper alt er bra med deg Hørtes kjempemorsomt ut Godt å ha gode venner Var veldig moro Alltid koselig med en fest med gode venninner Fin dag på jobb i dag, deilig Er så deilig når vi er fulltallige med personalet. Hverdagen blir mye enklere og humøret mye bedre med en gang I kveld er det ingen store planer og det er litt godt innimellom det også
Lucky? Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #3864 Skrevet 19. januar 2011 Ønsker deg en deilig kveld uten planer. Takk Var veldig deilig man må nyte de rolige dagene Helt klart! Ikke for mange av de dagene til vanlig... Hadde en deilig og rolig kveld i går. Koste meg i badekaret med ansiktsmaske og total avslapning, deilig I dag har arbeidsdagen flydd i vei for vi har vært på tur hele dagen Deilig med slike dager innimellom Nå i kveld skal jeg til en av mine kusiner på homeparty, blir koselig Prøve å ikke bli der så lenge, viktig å komme hjem før mannen har lagt seg Kjenner tydelig at el er på gang nemlig
pusilus Skrevet 19. januar 2011 #3865 Skrevet 19. januar 2011 Ååh for en herlig kveld du hadde i går. Jeg vil også ha badekar *drømme* Kan´ke bli for lenge på homeparty i dag du nei
dreia Skrevet 19. januar 2011 #3866 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Å, herlig kveld! Du må hugsa å komma deg heim i tide, ja. Endret 19. januar 2011 av dreia
^^Belle^^ Skrevet 19. januar 2011 #3869 Skrevet 19. januar 2011 Ooooh, EL? Betyr det kanskje at syklusen din bare blir rundt 30 dager, og at monstersykluser forhåpentligvis er historie? Eller har du en horribelt lang lutealfase kanskje? :klø: Uansett, for !
Miss I.W. Skrevet 19. januar 2011 #3870 Skrevet 19. januar 2011 Hørtes ut som en helt fantastisk feiring og en fabelaktig kveld! Du er heldig som har så mange gode venninner ja! Håper kvelden bærer frukter
Lucky? Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #3871 Skrevet 19. januar 2011 Ååh for en herlig kveld du hadde i går. Jeg vil også ha badekar *drømme* Kan´ke bli for lenge på homeparty i dag du nei : lur: Elsker badekaret mitt Homeparty er ferdig, jeg er hjemme og mannen er fremdeles våken Å, herlig kveld! : strix: : pisk: Du må hugsa å komma deg heim i tide, ja. : wow: : sexy: : sengekos: Deilig med slike kvelder ja Jeg er hjemme i tide Håper kvelden bærer frukter : lur: Me too Ooooh, EL? Betyr det kanskje at syklusen din bare blir rundt 30 dager, og at monstersykluser forhåpentligvis er historie? Eller har du en horribelt lang lutealfase kanskje? : klø: Uansett, for : humpe: ! : lur: Nei er nok ingen stabil syklus i sikte her, men pergo gjør den stabil Pleier å ligge på 31 dager med pergo, det liker vi Hørtes ut som en helt fantastisk feiring og en fabelaktig kveld! Du er heldig som har så mange gode venninner ja! Hadde en kjempefin fest Gode venner er gull God natt jenter
Gjest boobla Skrevet 19. januar 2011 #3872 Skrevet 19. januar 2011 phu, godt du kom deg hjem før mannen sovnet!
dreia Skrevet 19. januar 2011 #3873 Skrevet 19. januar 2011 :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:
Nilla Skrevet 19. januar 2011 #3874 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Håper du ikke sitter på KG nå, for å si det sånn. Ha en strålende kveld og natt! Endret 19. januar 2011 av Nilla
Lucky? Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #3875 Skrevet 20. januar 2011 phu, godt du kom deg hjem før mannen sovnet! Ja måtte jo det :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Håper du ikke sitter på KG nå, for å si det sånn. Ha en strålende kveld og natt! Satt nok ikke på kg på den tiden der nei
Lucky? Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #3876 Skrevet 20. januar 2011 Positiv el test i dag Så da blir det jobb, zumba for å riste løs eggene og så hjem Ha en fin dag jenter
kipa81 Skrevet 20. januar 2011 #3877 Skrevet 20. januar 2011 Ja, hvis ikke sang nummer 2 får ristet løs noen egg, så vet ikke jeg hva som skal til Sees!
Gjest boobla Skrevet 20. januar 2011 #3878 Skrevet 20. januar 2011 Positiv el test i dag Så da blir det jobb, zumba for å riste løs eggene og så hjem Ha en fin dag jenter :strix:
dreia Skrevet 20. januar 2011 #3880 Skrevet 20. januar 2011 Positiv el test i dag Så da blir det jobb, zumba for å riste løs eggene og så hjem Shake it up, baby! Og eg må innrømma at eg får litt lyst til å prøva zumba sjølv når eg les her inne. *prøver å finna ein passande time*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå