Kirin Skrevet 13. januar 2011 #3841 Skrevet 13. januar 2011 Litt sent ute, men gratulerer med dagen i går! Hipp hipp hurra!
Gjest boobla Skrevet 14. januar 2011 #3842 Skrevet 14. januar 2011 Kult med gaver da, ikke dumt å få mye fint Godt at dagen var bra å kos med god mat sammen familien. Du får ha god heg å nyte at du har blitt 30!
Nilla Skrevet 14. januar 2011 #3843 Skrevet 14. januar 2011 O, oi, her har det jo vært stordag! Gratulerer med fylte 30!
Blåmor Skrevet 15. januar 2011 #3844 Skrevet 15. januar 2011 Gratulerer så mye med dagen som var! Hipp hipp hurraaaa! Håper du hadde en fin dag og feiring. Du er god!
Lucky? Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #3845 Skrevet 15. januar 2011 Grattis med gårsdagen, Lucky! Snart helg! Tusen takk Litt sent ute, men gratulerer med dagen i går! Hipp hipp hurra! Tusen takk Kult med gaver da, ikke dumt å få mye fint Godt at dagen var bra å kos med god mat sammen familien. Du får ha god heg å nyte at du har blitt 30! Moro når man får mye fint ja Nyter dagene som 30 åring Synes det er litt rart også da, alltid tenkt at når man er 30 er man gammel...men jeg er jo ikke gammel
Lucky? Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #3846 Skrevet 15. januar 2011 O, oi, her har det jo vært stordag! Gratulerer med fylte 30! Tusen takk Gratulerer så mye med dagen som var! Hipp hipp hurraaaa! Håper du hadde en fin dag og feiring. Du er god! Tusen takk Dagen var fin den og i kveld blir den nok enda finere Dagene flyr! Gårsdagen og i dag har gått med til å ordne her hjemme Skal feire med jentene i kveld, blir 18 stk, så litt å ordne med Gleder meg masse God helg til dere jenter
Blåmor Skrevet 15. januar 2011 #3847 Skrevet 15. januar 2011 Tiden flyr når man skal ordne til selskap, ja! Ønsker dere en fin kveld i kveld
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 #3848 Skrevet 15. januar 2011 :klø: Du var visst falt ut av listen min. Men nå er jeg her igjen. Gratulerer med dagen som var!
Gjest boobla Skrevet 15. januar 2011 #3849 Skrevet 15. januar 2011 ojj, d blir storselskap gett Kommer til å bli kjempekoslig, vil jeg tro...
honning Skrevet 15. januar 2011 #3851 Skrevet 15. januar 2011 Gratulerer så mye med dagen som var, Lucky!! Synes det er litt rart også da, alltid tenkt at når man er 30 er man gammel...men jeg er jo ikke gammel Helt enig! Håper du koser deg masse på jentefest!!
pusilus Skrevet 16. januar 2011 #3852 Skrevet 16. januar 2011 Håper du hadde en flott kveld i går og ikke ble alt for utslitt
Lucky? Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #3855 Skrevet 17. januar 2011 Tiden flyr når man skal ordne til selskap, ja! Ønsker dere en fin kveld i kveld Ja det skal være sikkert, men ble veldig bra da Festen ble helt super :klø: Du var visst falt ut av listen min. Men nå er jeg her igjen. Gratulerer med dagen som var! Koselig at du er tilbake Takk for gratulasjon ojj, d blir storselskap gett Kommer til å bli kjempekoslig, vil jeg tro... Ja må jo feires at jeg ikke lenger er i tjueårene.... En utrolig hyggelig kveld ble det Ha en super fest! Takk, det hadde vi
Lucky? Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #3856 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer så mye med dagen som var, Lucky!! Helt enig! Håper du koser deg masse på jentefest!! Tusen takk Godt det ikke bare er jeg som føler det slik da Jentefesten var super den Håper du hadde en flott kveld i går og ikke ble alt for utslitt Kvelden var kjempefin og var ikke helt utslitt i går...bare nesten Hadde du et morsomt party? Kjempemorsom Spent på referat frå jentefest. Det kommer, det kommer Trenger bare litt tid på å hente seg inn igjen
Lucky? Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #3857 Skrevet 17. januar 2011 Hadde en kjempefin fest på lørdag Vi ble 18 jenter og jeg hadde dekket til langbord Hadde bestilt tapas, og det var utrolig godt! Ble mye spising, drikking, skravling, lek og dansing gjennom hele kvelden Iss sov her og vi traff vel puta i fem tiden Er så utrolig glad for at jeg har så mange flotte venninner Dagen i går gikk med til opprydning...blir mye oppvask med mat, dessert og ikke minst MASSE glasser Var også noen gulver som trengte litt vask etter dansing med glass i hendene Fikk mange fine gaver også da, mange smykker, armbånd og øredobber, gavekort og ikke mindre enn fire gavekort på hudpleie/ masasje, gjett om de skal nytes
pusilus Skrevet 17. januar 2011 #3858 Skrevet 17. januar 2011 Herlig med vellykket bursdagsfest Gode venninner er verdt sin vekt i gull
Skytte Skrevet 18. januar 2011 #3859 Skrevet 18. januar 2011 Graaaatulerer så mye med overstått stordag og velkommen etter:) Feiring er gøy!! Man fortjener virkelig slik fest når man blir halvvoksen:) Klem på deg:)
Gjest boobla Skrevet 18. januar 2011 #3860 Skrevet 18. januar 2011 Hørtes kjempemorsomt ut Godt å ha gode venner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå