Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke noen erfaring med veggbokstaver, men hvis du går for superlimtrikset vil jeg ikke anbefale den billige de har på claes olson. Den har jeg erfaring med og den holdt ikke mål :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er så koslig å syssle i heimen, syns jeg. Blir mer å mer interessert i interiør :)

Har ingen tips angående de veggbokstavene dine, desverre. Kanskje du kan bruke superlim! :fnise:

Jeg har også blitt det i det siste, er jo sååå mye fint :rødme:

Superlim ja...litt skreptisk til å lime det på veggen...

Har ikke noen erfaring med veggbokstaver, men hvis du går for superlimtrikset vil jeg ikke anbefale den billige de har på claes olson. Den har jeg erfaring med og den holdt ikke mål :roll:

Da skal jeg holde meg unna det limet der :Nikke:

Mandag og ny uke :strix:

Ha en god dag jenter :klemmer:

Endret av Lucky?
Skrevet

Får du noen spesiell oppfølging denne gangen?

Angående veggbokstaver; hvis du ikke vil feste de på veggen med lim, så kan du jo kjøpe en bildelist å ha bokstavene på? Hva er de laget av? Evt. henge de opp på spiker hvis det lar seg gjøre. Skjønner godt at du ikke vil lime de fast med superlim, kjedelig hvis du skulle bli lei av dem...

Håper du får en strålende uke, hørtes ut som en fin helg i alle fall :klemmer:

Skrevet

Ikke så mange som jubler over mandager, så det er godt å se strålende humør her inne på en mandag :nigo:;)

Morro med shopping og pynting i heimen :strix: Her skal vi kjøpe oss bokhylle i løpet av de nærmeste dagene (forhåpentligvis), og jeg gleder meg til å få på plass bøkene mine og få litt pynt i hylla når den kommer opp :)

Håper du får ei flott uke, vennen! :klemmer:

Skrevet

Hurra for mandag og ny uke!! :strix:

Blir en spennende uke for deg dette boobla :strix:

Får du noen spesiell oppfølging denne gangen?

Angående veggbokstaver; hvis du ikke vil feste de på veggen med lim, så kan du jo kjøpe en bildelist å ha bokstavene på? Hva er de laget av? Evt. henge de opp på spiker hvis det lar seg gjøre. Skjønner godt at du ikke vil lime de fast med superlim, kjedelig hvis du skulle bli lei av dem...

Håper du får en strålende uke, hørtes ut som en fin helg i alle fall :klemmer:

Nei ingen oppfølging denne gangen...vet jeg får el av pergoen, så hun synes ikke jeg trengte det :) Så da får vi bare å vente å se ;)

Fremdeles ikke kommet til noen løsning....skal ha de over døren inn til stua, så synes ikke det passer med en list heller og ikke vil jeg ødelegge veggen med lim...vanskelig dette skulle være da :sur:

:klemmer:

Ikke så mange som jubler over mandager, så det er godt å se strålende humør her inne på en mandag :nigo:;)

Morro med shopping og pynting i heimen :strix: Her skal vi kjøpe oss bokhylle i løpet av de nærmeste dagene (forhåpentligvis), og jeg gleder meg til å få på plass bøkene mine og få litt pynt i hylla når den kommer opp :)

Håper du får ei flott uke, vennen! :klemmer:

Nei mandager er ikke noe å juble over egentlig...men prøver å se positivt på livet ;)

Moro med noe nytt til huset ja :) Deilig med ny bokhylle :strix:

Skrevet

Veggbokstaver er stilig. :jepp:

Kanskje det går an med sånne glue dots?

Vi hadde tre-bokstaver på dørene til ungene da de var mindre, de festet vi med sånn blått kitt, og det satt veldig bra! Tror jeg kjøpte det i bokhandel. :)

Skrevet

Veggbokstaver er stilig. :jepp:

Kanskje det går an med sånne glue dots?

Vi hadde tre-bokstaver på dørene til ungene da de var mindre, de festet vi med sånn blått kitt, og det satt veldig bra! Tror jeg kjøpte det i bokhandel. :)

Det var lurt loffen :) At jeg ikke har tenkt på det da...har jo sånn på jobben liksom :sjenert:

Fin dag på jobben, deilig :strix:

Avslapning når jeg kom hjem og nå er jeg snart klar for litt skravling hos kipa :bolledeig:

Skrevet

:strix: for pergostart! Håper sånn at det gir resultater!

Ha en fortsatt fin ukestart! (Satt faktisk her å tenkte at mandager, og spesielt kvelden er ganske deilig! Er det litt rart? :fnise: )

Skrevet (endret)

:strix: for pergostart! Håper sånn at det gir resultater!

Ha en fortsatt fin ukestart! (Satt faktisk her å tenkte at mandager, og spesielt kvelden er ganske deilig! Er det litt rart? :fnise: )

Ja hadde vært moro med resultater som varer denne gangen :Nikke:

Mandager er egentlig en fin dag det :) Man er jo gjerne mest uthvilt på denne dagen i uken....eneste minuset er jo at det er lenge til helg :ler:

Innom å sier god natt :sleeping:

God natt til deg også :klemmer:

Vært på koselig skravlebesøk hos kipa sammen med iss :hjerte:

Mannen jobber i kveld også stakkar....men slik blir det når det er slik vær som vi har her :sukk:

Nå er det natt her i heimen :natti:

Endret av Lucky?
Skrevet

Koselig med jenteskravling :Nikke:

Sov godt :klem:

Skrevet

Koselig med jenteskravling :Nikke:

Sov godt :klem:

Veldig koselig :Nikke:

Sov godt du også vennen :klemmer:

Skrevet

Alle sammen!! Lucky har bursdag i dag!!!! Rundt tall :) grattis vennen!

Skrevet

Bursdag på gang? Gratulerer så mye med dagen! :bursdag:

Skrevet

Blir det noen årnings på veggbokstavene?

Ja det ble det faktsik, og det ble kjempefint :strix: Brukte sånn borelåsteip jeg da....skal se om jeg ikke får lagt ut et bilde en dag ;)

Alle sammen!! Lucky har bursdag i dag!!!! Rundt tall :) grattis vennen!

Takk for koselig besøk i går vennen :klemmer: Glad i deg :hjerte:

:bursdag:

Hper du har en fin dag

GRATULERER MED DAGEN!!!

Tusen takk :klemmer:

Gratuler med dagen :)

Bursdag på gang? Gratulerer så mye med dagen! :bursdag:

Takk for koselige bursdagshilsninger :klemmer: Dagen ble feiret med middag ute sammen med mannen, mamma og pappa :) Og koselig besøk av svigermor og kipa når vi kom hjem igjen :) Mange fine gaver, så kan si det lønner seg å fylle 30 :ler:

Er morsomt å ha bursdag etter facebook kom, hele 97 stk som gratulerte meg på veggen i går, helt utrolig!

Nei nå er det først noen timer på jobb og så klar for dobbelttime med trening :strix:

Skrevet

Grattis med gårsdagen, Lucky! :strix:

Snart helg! :nigo:

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...