iss Skrevet 7. januar 2011 #3801 Skrevet 7. januar 2011 Si ifra hvis du rydder i skapet da, vil gjerne gå gjennom det du kvitter deg med Så kan du se i posen min
Lucky? Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #3802 Skrevet 7. januar 2011 (endret) Si ifra hvis du rydder i skapet da, vil gjerne gå gjennom det du kvitter deg med Så kan du se i posen min Det skal jeg gjøre vettu Rommet ditt er ferdig ryddet for neste helg, så nå gjenstår bare sengetøy Endret 7. januar 2011 av Lucky?
pusilus Skrevet 8. januar 2011 #3805 Skrevet 8. januar 2011 Så flink du har vært til å rydde for pergostart
Lucky? Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #3806 Skrevet 8. januar 2011 Så flink du har vært til å rydde for pergostart Trengs å ryddes litt innimellom ja...det er bakdelen med stort hus Deilig og lat lørdag Bare vært hjemme og ordner litt her og der i huset Vasket klær og ellers bare slappet helt totalt av. Akkurat hoppet ut av pysjen nå De første pergotablettene er i magen, så nå er det bare å håpe på et lite mirakel
iss Skrevet 8. januar 2011 #3807 Skrevet 8. januar 2011 Hva er vitsen med å hoppe ut av pysje nå, den skal jo snart på igjen
Gjest boobla Skrevet 8. januar 2011 #3808 Skrevet 8. januar 2011 pergostrat også her ja, ser jeg... blir spennende tider for oss begge nå
Lucky? Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #3809 Skrevet 8. januar 2011 Hva er vitsen med å hoppe ut av pysje nå, den skal jo snart på igjen Ja det er sant det pergostrat også her ja, ser jeg... blir spennende tider for oss begge nå Ja blir noen spennende uker fremover for oss nå Krysser fingerne for oss begge Parabolen takler snøvær dårlig Eneste kanalen som vi får inn nå er tv norge liksom Hjelper når vi går ut å børster av snøen da, men da må i ut hvert tiende minutt tror jeg
Lucky? Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #3811 Skrevet 8. januar 2011 Er så mye snø i hagen så jeg får støvlene fulle hver gang Boikotter med en film
pusilus Skrevet 8. januar 2011 #3812 Skrevet 8. januar 2011 Film er bra Her er det snart pizza og film, heldigvis ikke det største snøfallet de her siste dagene.
Lucky? Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #3813 Skrevet 8. januar 2011 Film er bra Her er det snart pizza og film, heldigvis ikke det største snøfallet de her siste dagene. Deilig å bare slappe av på sofaen med film ja Ikke blitt noe middag her i dag...mannen jobber så da ble det kjedelig mat til meg
Coriander Skrevet 9. januar 2011 #3814 Skrevet 9. januar 2011 Håper og ønsker at pergoen skal ende med en nydelig, liten pergo-baby
Lucky? Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3815 Skrevet 9. januar 2011 Håper og ønsker at pergoen skal ende med en nydelig, liten pergo-baby Takk Håper virkelig det jeg også...har blitt gravid tre ganger tidligere med pergo, så da er det vel på det fjerde det skal skje da Deilig lat søndagsmorgen Avslapning og smårydding før jeg dro en tur til svigermor Endte med at hun og jeg kjørte en tur til sverige og fikk unna litt shopping, koselig Avsluttet turen med besøk hos farmoren til mannen. En skikkelig familiedag med andre ord Ble litt shoppinh i sverige også, så nå skal jeg pynte opp litt her hjemme
Lucky? Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3817 Skrevet 9. januar 2011 Det er alltid gøy! Alltid like moro å pynte opp hjemme Spennende å se om det passer der jeg har tenkt til å ha det da
loffen Skrevet 9. januar 2011 #3818 Skrevet 9. januar 2011 Ja, det er litt skummelt... Hater å ha kommet hjem med noe også ser det bare dumt ut.
Lucky? Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #3819 Skrevet 9. januar 2011 Ja, det er litt skummelt... Hater å ha kommet hjem med noe også ser det bare dumt ut. Ja det er litt skummelt Men passet veldig fint da Kjøpt veggbokstaver, men får de ikke til å feste seg Brukt dobbelsidig teip, men det går ikke....noen tips?
Gjest boobla Skrevet 9. januar 2011 #3820 Skrevet 9. januar 2011 Er så koslig å syssle i heimen, syns jeg. Blir mer å mer interessert i interiør Har ingen tips angående de veggbokstavene dine, desverre. Kanskje du kan bruke superlim!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå