Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Si ifra hvis du rydder i skapet da, vil gjerne gå gjennom det du kvitter deg med :ler: Så kan du se i posen min :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Si ifra hvis du rydder i skapet da, vil gjerne gå gjennom det du kvitter deg med :ler: Så kan du se i posen min :)

Det skal jeg gjøre vettu ;) Rommet ditt er ferdig ryddet for neste helg, så nå gjenstår bare sengetøy :strix:

Endret av Lucky?
Skrevet

Så flink du har vært til å rydde :tommel:

:hoppe: for pergostart

Skrevet

Så flink du har vært til å rydde :tommel:

:hoppe: for pergostart

Trengs å ryddes litt innimellom ja...det er bakdelen med stort hus :ler:

:klemmer:

Deilig og lat lørdag :strix:

Bare vært hjemme og ordner litt her og der i huset :) Vasket klær og ellers bare slappet helt totalt av. Akkurat hoppet ut av pysjen nå :sjenert:

De første pergotablettene er i magen, så nå er det bare å håpe på et lite mirakel :pls:

Skrevet

Hva er vitsen med å hoppe ut av pysje nå, den skal jo snart på igjen :ler:

Gjest boobla
Skrevet

pergostrat også her ja, ser jeg... blir spennende tider for oss begge nå :)

Skrevet

Hva er vitsen med å hoppe ut av pysje nå, den skal jo snart på igjen :ler:

:fnise: Ja det er sant det :)

pergostrat også her ja, ser jeg... blir spennende tider for oss begge nå :)

Ja blir noen spennende uker fremover for oss nå :) Krysser fingerne for oss begge :pls:

Parabolen takler snøvær dårlig :sur: Eneste kanalen som vi får inn nå er tv norge liksom :sjenert: Hjelper når vi går ut å børster av snøen da, men da må i ut hvert tiende minutt tror jeg :ler:

Skrevet
:ler: Er så mye snø i hagen så jeg får støvlene fulle hver gang :sur: Boikotter med en film :Nikke:
Skrevet

Film er bra :tommel:

Her er det snart pizza og film, heldigvis ikke det største snøfallet de her siste dagene.

Skrevet

Film er bra :tommel:

Her er det snart pizza og film, heldigvis ikke det største snøfallet de her siste dagene.

Deilig å bare slappe av på sofaen med film ja :Nikke: Ikke blitt noe middag her i dag...mannen jobber så da ble det kjedelig mat til meg :fnise:

Skrevet

Håper og ønsker at pergoen skal ende med en nydelig, liten pergo-baby :klemmer:

Skrevet

Håper og ønsker at pergoen skal ende med en nydelig, liten pergo-baby :klemmer:

Takk :) Håper virkelig det jeg også...har blitt gravid tre ganger tidligere med pergo, så da er det vel på det fjerde det skal skje da :vetikke::fnise:

Deilig lat søndagsmorgen :strix:

Avslapning og smårydding før jeg dro en tur til svigermor :) Endte med at hun og jeg kjørte en tur til sverige og fikk unna litt shopping, koselig :)

Avsluttet turen med besøk hos farmoren til mannen. En skikkelig familiedag med andre ord ;)

Ble litt shoppinh i sverige også, så nå skal jeg pynte opp litt her hjemme :strix:

Skrevet

Det er alltid gøy! :jepp:

Alltid like moro å pynte opp hjemme :) Spennende å se om det passer der jeg har tenkt til å ha det da :sjenert:

Skrevet

Ja, det er litt skummelt...

Hater å ha kommet hjem med noe også ser det bare dumt ut. :ler:

Skrevet

Ja, det er litt skummelt...

Hater å ha kommet hjem med noe også ser det bare dumt ut. :ler:

:ler: Ja det er litt skummelt :) Men passet veldig fint da :) Kjøpt veggbokstaver, men får de ikke til å feste seg :( Brukt dobbelsidig teip, men det går ikke....noen tips?

Gjest boobla
Skrevet

Er så koslig å syssle i heimen, syns jeg. Blir mer å mer interessert i interiør :)

Har ingen tips angående de veggbokstavene dine, desverre. Kanskje du kan bruke superlim! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...