pusilus Skrevet 3. januar 2011 #3781 Skrevet 3. januar 2011 Her er det bare kveldsmat som gjenstår før jeg finner køyen Sov godt Lucky
Lucky? Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #3783 Skrevet 4. januar 2011 Her er det bare kveldsmat som gjenstår før jeg finner køyen Sov godt Lucky Jeg ble sittende å glo på en dokumentar på tv jeg da, så klokka ble seint, men begynner seint i dag, så har fått sovet lenge God natt Ble sittende å se på en dokumentar i går kveld om en familie som hadde femlinger! Hjelpes for en organisering som skal til med så mange små :dåne: Vil gjerne ha tvillinger, men alt over det må jo være forferdelig slitsomt Jaja...ny dag, nye muligheter! Begynner seint i dag og har fått sovet lenge, det var godt det
pusilus Skrevet 4. januar 2011 #3784 Skrevet 4. januar 2011 Begynte heldigvis sent i dag jeg også, hadde vel ni timer med søvn i natt
Miss I.W. Skrevet 5. januar 2011 #3785 Skrevet 5. januar 2011 Godt nytt år, Lucky! Må dette året bli flott med mange store og små gleder Kunne ikke være mer enig! Ny ticker, nytt år og nye muligheter! Ser det var hardt å begynne på jobb igjen, og det kan jeg godt skjønne. Gruer for den dagen det blir min tur igjen! Må opp til snuppa, men kan kose meg i morgenkåpa med te og KG likevel.
Gossip girl Skrevet 5. januar 2011 #3786 Skrevet 5. januar 2011 5 så utrolig slitsomt ut - og så var de naturlig laget
loffen Skrevet 5. januar 2011 #3787 Skrevet 5. januar 2011 Nå, skal jeg rydde bort jula. Hvis jeg bare kommer i gang!
Lucky? Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #3789 Skrevet 5. januar 2011 Begynte heldigvis sent i dag jeg også, hadde vel ni timer med søvn i natt Tror det ble ca ni timer på meg også, deilig Godt nytt år, Lucky! Kunne ikke være mer enig! Ny ticker, nytt år og nye muligheter! Ser det var hardt å begynne på jobb igjen, og det kan jeg godt skjønne. Gruer for den dagen det blir min tur igjen! Må opp til snuppa, men kan kose meg i morgenkåpa med te og KG likevel. Godt nytt år til deg også Missiw Deilig å starte året med ny ticker og ny syklus Gir jo forhåpentligvis litt fler muligheter det Tøft å begynne å jobbe igjen ja...du er heldig som kan kose deg hjemme i sofakroken 5 så utrolig slitsomt ut - og så var de naturlig laget Ja det er helt utrolig at de kom til på naturlig vis...slippe så mange egg av seg selv da! Jeg klarer jo ikke engang å slippe ett liksom Nå, skal jeg rydde bort jula. Hvis jeg bare kommer i gang! Deilig å få den bort tenker jeg, den er ikke savnet her i huset Innom med Ha en fin dag Takk for det
Lucky? Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #3790 Skrevet 5. januar 2011 Dagene flyr...etter jobb i går hadde jeg tidenes hodepine, så ble et par paracet og sofaen en times tid, så var det skravlekveld hos iss Kjempekoselig I dag er kroppen tilbake i jobbemodus virker det som. Ikke dødlig trøtt når jeg kom hjem Nå er det snart klart for årets første trening, det skal bli godt
Lucky? Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #3793 Skrevet 5. januar 2011 Så flink du er som er på trening Synes jeg også Veldig deilig å trene, har så god følelse etterpå Herlig med trening Ja det er faktisk det Da er jeg hjemme igjen fra dagens trening Prøvd noe nytt i dag, og det var slett ikke dumt det heller Deilig å være igang igjen etter noen uker med mat og snop Nå blir det avslapning resten av kvelden Mannen skal jobbe i natt, så han ligger å sover...deilig med litt alenetid også da
loffen Skrevet 5. januar 2011 #3794 Skrevet 5. januar 2011 Trene ja, det var det jeg skulle.. Blitt litt slappfisk jeg. I morra kanskje.
Gjest boobla Skrevet 6. januar 2011 #3795 Skrevet 6. januar 2011 Alle er så flink til å trene... Uff, kommer aldri i gnag jeg!!! Skjerping... alltid godt å være alene, syns jeg også. Nyte tiden man har for selv
Lucky? Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #3796 Skrevet 6. januar 2011 Trene ja, det var det jeg skulle.. Blitt litt slappfisk jeg. I morra kanskje. Du er jo så flink til å trene du da Alle er så flink til å trene... Uff, kommer aldri i gnag jeg!!! Skjerping... alltid godt å være alene, syns jeg også. Nyte tiden man har for selv Er ikke så flink til å trene, skulle gjerne trent mer...men trener i allefall en gang i uken og det er jo bedre enn ingenting Deilig med alenetid ja Mannen jobber mye, så har igrunnen en del tid alene, men i det siste har han vært mye hjemme og det er faktisk veldig uvant Bare en dag igjen til helg I dag har det vært kaosdag på jobben, to minus i personalet og ingen vikarer...hater slike dager Men har vært nydelig vær da, så vi har vært masse ute å kost oss i den deilige snøen som har kommet Har lavet ned her og nå er det masse snø, deilig, men blir fort kaos på veiene Alle mine tanker i kveld går til pusilusvennen
Gjest boobla Skrevet 7. januar 2011 #3797 Skrevet 7. januar 2011 Kedelig når d er få folk på jobben! Blir bare streset.. Syns dere er i mindretall ofte jeg. Ikke slit deg helt ut da! Bra med finvære, da Var innom å leste hos, pusilus jeg osgå. Sender mange tanker til henne jeg også... .
Lucky? Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #3798 Skrevet 7. januar 2011 Kedelig når d er få folk på jobben! Blir bare streset.. Syns dere er i mindretall ofte jeg. Ikke slit deg helt ut da! Bra med finvære, da Var innom å leste hos, pusilus jeg osgå. Sender mange tanker til henne jeg også... . Ja det er kjedelig med lite folk på jobb, kan jo nesten ikke unngå å slite seg ut når det er sånn.... men nå håper vi på tid med lite sykdom på personalet fremover Da var det endelig helg Deilig dag på jobb, har hatt planleggingsdag og jeg har fått gjort masse, deilig Ingen store planer for helgen, annet enn å prøve å komme aujour her hjemme i huset Synes det er rot og støv overalt Så har begynt i andre etasje i dag og prøve å komme meg gjennom hele huset i løpet av helgen God helg til dere jenter
Gjest boobla Skrevet 7. januar 2011 #3799 Skrevet 7. januar 2011 FLINKA!!! Lykke til med i helgen. Og god helg!
Lucky? Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #3800 Skrevet 7. januar 2011 FLINKA!!! Lykke til med i helgen. Og god helg! Takk det trenger jeg Håper energien er på plass i morgen også Slapp sofakveld Fikk ryddet ferdig to av rommene i 2.etg i dag, så da gjenstår loftstuen, badet og soverommet vårt i morgen....burde tatt en skikkelig opprydning i klesskapet! Det er helt fullt der I morgen er det pergostart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå