Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er det bare kveldsmat som gjenstår før jeg finner køyen :nigo:

Sov godt Lucky :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det bare kveldsmat som gjenstår før jeg finner køyen :nigo:

Sov godt Lucky :klem:

Jeg ble sittende å glo på en dokumentar på tv jeg da, så klokka ble seint, men begynner seint i dag, så har fått sovet lenge :)

God natt :sleeping:

:klemmer:

Ble sittende å se på en dokumentar i går kveld om en familie som hadde femlinger! Hjelpes for en organisering som skal til med så mange små :dåne:

Vil gjerne ha tvillinger, men alt over det må jo være forferdelig slitsomt :)

Jaja...ny dag, nye muligheter! Begynner seint i dag og har fått sovet lenge, det var godt det :Nikke:

Skrevet

Begynte heldigvis sent i dag jeg også, hadde vel ni timer med søvn i natt :sjenert:

Skrevet

Godt nytt år, Lucky!

Må dette året bli flott med mange store og små gleder :hjerte:

Kunne ikke være mer enig! :strix: Ny ticker, nytt år og nye muligheter! :klemmer:

Ser det var hardt å begynne på jobb igjen, og det kan jeg godt skjønne. Gruer for den dagen det blir min tur igjen! Må opp til snuppa, men kan kose meg i morgenkåpa med te og KG likevel.

Skrevet

5 så utrolig slitsomt ut - og så var de naturlig laget :sjokkert:

Skrevet

Nå, skal jeg rydde bort jula. :nigo:

Hvis jeg bare kommer i gang! :pisk:

Skrevet

Begynte heldigvis sent i dag jeg også, hadde vel ni timer med søvn i natt :sjenert:

Tror det ble ca ni timer på meg også, deilig :Nikke:

Godt nytt år, Lucky!

Kunne ikke være mer enig! :strix: Ny ticker, nytt år og nye muligheter! :klemmer:

Ser det var hardt å begynne på jobb igjen, og det kan jeg godt skjønne. Gruer for den dagen det blir min tur igjen! Må opp til snuppa, men kan kose meg i morgenkåpa med te og KG likevel.

Godt nytt år til deg også Missiw :klemmer:

Deilig å starte året med ny ticker og ny syklus :) Gir jo forhåpentligvis litt fler muligheter det :)

Tøft å begynne å jobbe igjen ja...du er heldig som kan kose deg hjemme i sofakroken :)

5 så utrolig slitsomt ut - og så var de naturlig laget :sjokkert:

Ja det er helt utrolig at de kom til på naturlig vis...slippe så mange egg av seg selv da! Jeg klarer jo ikke engang å slippe ett liksom :ler:

Nå, skal jeg rydde bort jula. :nigo:

Hvis jeg bare kommer i gang! :pisk:

Deilig å få den bort tenker jeg, den er ikke savnet her i huset :fnise:

Innom med :kaffekopp:

Ha en fin dag :klemmer:

Takk for det :klemmer:

Skrevet

Dagene flyr...etter jobb i går hadde jeg tidenes hodepine, så ble et par paracet og sofaen en times tid, så var det skravlekveld hos iss :) Kjempekoselig :)

I dag er kroppen tilbake i jobbemodus virker det som. Ikke dødlig trøtt når jeg kom hjem :ler: Nå er det snart klart for årets første trening, det skal bli godt :strix:

Skrevet

Så flink du er som er på trening :trene:

Synes jeg også :ler: Veldig deilig å trene, har så god følelse etterpå :)

Herlig med trening :nigo:

Ja det er faktisk det :fnise:

Da er jeg hjemme igjen fra dagens trening :) Prøvd noe nytt i dag, og det var slett ikke dumt det heller :) Deilig å være igang igjen etter noen uker med mat og snop :sjenert:

Nå blir det avslapning resten av kvelden :) Mannen skal jobbe i natt, så han ligger å sover...deilig med litt alenetid også da ;)

Skrevet

Trene ja, det var det jeg skulle.. Blitt litt slappfisk jeg.

I morra kanskje. :)

Gjest boobla
Skrevet

Alle er så flink til å trene... Uff, kommer aldri i gnag jeg!!! Skjerping...

alltid godt å være alene, syns jeg også. Nyte tiden man har for selv :klemmer:

Skrevet

Trene ja, det var det jeg skulle.. Blitt litt slappfisk jeg.

I morra kanskje. :)

:ler: Du er jo så flink til å trene du da :)

Alle er så flink til å trene... Uff, kommer aldri i gnag jeg!!! Skjerping...

alltid godt å være alene, syns jeg også. Nyte tiden man har for selv :klemmer:

Er ikke så flink til å trene, skulle gjerne trent mer...men trener i allefall en gang i uken og det er jo bedre enn ingenting :Nikke:

Deilig med alenetid ja :) Mannen jobber mye, så har igrunnen en del tid alene, men i det siste har han vært mye hjemme og det er faktisk veldig uvant :ler:

Bare en dag igjen til helg :strix: I dag har det vært kaosdag på jobben, to minus i personalet og ingen vikarer...hater slike dager :sur: Men har vært nydelig vær da, så vi har vært masse ute å kost oss i den deilige snøen som har kommet :) Har lavet ned her og nå er det masse snø, deilig, men blir fort kaos på veiene :(

Alle mine tanker i kveld går til pusilusvennen :grine:

Gjest boobla
Skrevet

Kedelig når d er få folk på jobben! Blir bare streset.. Syns dere er i mindretall ofte jeg. Ikke slit deg helt ut da! Bra med finvære, da :)

Var innom å leste hos, pusilus jeg osgå. Sender mange tanker til henne jeg også... .

Skrevet

Kedelig når d er få folk på jobben! Blir bare streset.. Syns dere er i mindretall ofte jeg. Ikke slit deg helt ut da! Bra med finvære, da :)

Var innom å leste hos, pusilus jeg osgå. Sender mange tanker til henne jeg også... .

Ja det er kjedelig med lite folk på jobb, kan jo nesten ikke unngå å slite seg ut når det er sånn.... men nå håper vi på tid med lite sykdom på personalet fremover :pls:

Da var det endelig helg :strix:

Deilig dag på jobb, har hatt planleggingsdag og jeg har fått gjort masse, deilig :)

Ingen store planer for helgen, annet enn å prøve å komme aujour her hjemme i huset :) Synes det er rot og støv overalt :bolledeig: Så har begynt i andre etasje i dag og prøve å komme meg gjennom hele huset i løpet av helgen :)

God helg til dere jenter :klemmer:

Skrevet

FLINKA!!! Lykke til med :husarbeid: i helgen. Og god helg!

Takk det trenger jeg :) Håper energien er på plass i morgen også ;)

Slapp sofakveld :hjerte:

Fikk ryddet ferdig to av rommene i 2.etg i dag, så da gjenstår loftstuen, badet og soverommet vårt i morgen....burde tatt en skikkelig opprydning i klesskapet! Det er helt fullt der :sjenert:

I morgen er det pergostart :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...