Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

:vinke:

Så du har kost deg i bryllup i helgen, bra at talen ble vellykket også!!

Kjedelig med krangling og spesielt over sånne ting. Mannen her har heldigvis aldri kommentert noe om desemberbarn. Jeg kjenner flere desemberbarn, de har alle klart seg utmerket på skolen, og ingen har klaget på det å fylle sent. Jeg er selv født sent på året.

Mange snakker om dette med å bli 18 og 20 år sent, de som er født tidlig på året må feire bursdagen uten mange av vennene siden de er for unge til alt mulig enda ;)

Noen få havner på julafta og mange har bursdag nærme jul, men de klarer seg fint de også. Langt i fra det verste. Kanskje verre for mange å ha bursdag midt i sommerferien(langt flere dager å havne på enn den ene dagen julafta er...). Da er ofte alle vennene på ferie på dagen og en får aldri feire bursdag med venner på dagen sin.

Håper dere blir enige! Jeg er som deg og gir fullstendig blaffen, nå kan ikke vi bestemme så mye da, meeen ;)

:klem:

Veldig deilig at talen gikk bra :) Er egentlig ikke så nervøs for å holde tale, så hjelper nok på det også ;)

Jeg kjenner også mange som er født seint på året, å de har jo klart seg veldig bra de også :) Så skjønner egentlig ikke problemet....er jo ikke sikkert det klaffer denne mnd heller for den sak skyld...

Vi får satse på at vi blir enige...eller rettere sagt at jeg får overtalt sambo :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag begynnner jeg seint, det er deilig :) Sola skinner og snøen smelter, kan det bli bedre :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag i det nydelige vårværet! :sol:

Takk for det :) Nå har jeg spist frokost, så nå er det :kaffekopp: og avslapning før jobb :) Deilig med lange og rolige morgener ;)

Spørs om det ikke blir en deilig gå tur i kveld også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kan du jo bare forføre han skikkelig rundt el ;)

:fnise: Får sette meg oppå han og nekte å flytte på meg når svømmerene kommer :fnise: Noe må jeg finne på i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Får sette meg oppå han og nekte å flytte på meg når svømmerene kommer :fnise: Noe må jeg finne på i allefall ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Jif til å skure bort bilde på netthinna. :sjenert:

Jeg får sende en sms til kællen, og be han passe seg for slike overgrep av høna. :ler:

Han blir nok med, selv om han synes det hadde vært bedre med en på våren, enn en midtvinters. :)

Vi synes også det var behaglig, og slippe alle de klærne på en nyfødt en.

Brukte vel ikke noe annet enn en boddy og bleia, og rett i posen i baggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lykke til med forføringsakten ;)

Du kan jo skilte med at det bare er sånn ca. 20-25% sjanse for klaff hver el... så det skader jo ikke å la det stå til...

Kjempedeilig med vår :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

:skratte:

Bruker Jif til å skure bort bilde på netthinna. :sjenert:

Jeg får sende en sms til kællen, og be han passe seg for slike overgrep av høna. :ler:

Han blir nok med, selv om han synes det hadde vært bedre med en på våren, enn en midtvinters. :)

Vi synes også det var behaglig, og slippe alle de klærne på en nyfødt en.

Brukte vel ikke noe annet enn en boddy og bleia, og rett i posen i baggen.

:fnise: får satse på at han blir med på det, så jeg slipper å forføre han :lur: Er jo uansett ikke garantert klaff heller da...så kan jo hende vi ender med termin i mai for alt jeg vet :sjenert:

Hehe, lykke til med forføringsakten ;)

Du kan jo skilte med at det bare er sånn ca. 20-25% sjanse for klaff hver el... så det skader jo ikke å la det stå til...

Kjempedeilig med vår :sol:

:fnise: Er jo som du sier ikke garantert klaff uansett, så er jo like greit å prøve i allefall :sjenert: Får håpe han er litt mer med på det nå ;)

Deilig med sol ja, men her er vinden skikkelig sur i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er middagen laget, spist og ryddet opp ;) Ryddet litt lett rundt i huset etter middag, men nå måtte jeg ha en liten pause :fnise:

Kjenner jeg er sur på svigermor for ho har lovet å vaske her fordi hun er permitert....har hun vært her? NEI!! Da kunne hun heller latt være å si at hun kunne hjelpe til her da :kjefte:

Men men....venter på sms fra gå venninna mi.... håper det blir tur i dag også, men det kommer ann på når hun er ferdig på jobben da...

Fikk bestilt meg el tester på morgenen i dag, så da håper jeg de dukker opp i postkassa før helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du klarer å overtale sambo til EL :) Jeg tenker overhodet ikke på hvilken måned barnet vil bli født i , er vi bare så heldige å få det til :sjenert:

hvis det er DEN måneden det klaffer, så er det vel en mening med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du klarer å overtale sambo til EL :) Jeg tenker overhodet ikke på hvilken måned barnet vil bli født i , er vi bare så heldige å få det til :sjenert:

hvis det er DEN måneden det klaffer, så er det vel en mening med det ;)

Helt enig med deg ;) Tenker heller ikke på når barnet blir født. Det viktigste er jo at det blir et barn :) Er bare sambo som er litt rar... :fnise:

:husarbeid:

Vasker litt for deg. :)

Tusen takk :) Trenger virkelig det. Hørt du er flink til å skifte på senga også :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var argumentet jeg brukte, fordi vi hadde jo brukt en stund første gangen vi ble gravide, men, men. K er født 21.november :fnise:

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Det er jeg! :ler:

Supert! Da legger jeg nøkkelen under matta når jeg drar på jobb i morgen :fnise:

Det var argumentet jeg brukte, fordi vi hadde jo brukt en stund første gangen vi ble gravide, men, men. K er født 21.november :fnise:

Ikke dumt å bruke det nei ;) Skal nok få til dette ;)

Da er jeg hjemme fra jobben igjen :) Tur venninna mi kommer snart, så skal bli deilig å komme seg ut på en skikkelig tur i dag også ;)

Men først må jeg ordne noe jobb greier.... kaos på jobb om dagen, så må sette meg ned å få litt orden på ting :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg på tur! :sol:

Ha en fin kveld!

Vært en deilig tur :) Funnet oss en runde som er ca 7km, det holder for oss på en vanlig kveld ;)

Nå blir det sofaen og cæsar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...