Lucky? Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #3761 Skrevet 26. desember 2010 Formen er fin igjen nå, deilig Takk til paraceten som reddet juleaften Veldig koselig julaften, deilig mat og masse gaver I går var jeg hos mamma og pappa, mannen var syk i går da, så han var hjemme Men vi hadde det koselig alikevel. 1.juledag er vi alltid sammen med mine tanter, onkel og søskenbarn og bror med familie. Alltid koselig å være sammen med dem I dag skal vi til farmoren til mannen Spent på hvordan denne dagen blir....det er egentlig bursdagen til farfaren og dette er første julen uten han. Farmoren er så trist hele tiden, så kommer nok til å bli en trist dag Ha en fortsatt strålende jul
iss Skrevet 26. desember 2010 #3762 Skrevet 26. desember 2010 Godt å lese at kvelden gikk greit med paracet
Gjest boobla Skrevet 26. desember 2010 #3763 Skrevet 26. desember 2010 (endret) DEt er mye springing hit å dit med julemiddager her også ser jeg. Koslig med familietreff. Håper det går bra med bestemoren din. Endret 26. desember 2010 av boobla
Lucky? Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #3764 Skrevet 26. desember 2010 Godt å lese at kvelden gikk greit med paracet Ja det var helt fantastisk DEt er mye springing hit å dit med julemiddager her også ser jeg. Koslig med familietreff. Håper det går bra med bestemoren din. Ja det går i ett...men det er koselig også da Gikk bra med bestemoren til mannen Vi kjørte til kirkegården å tente lys hele gjengen og det satt hun stor pris på Da var denne julemiddagen ferdig også De gamle begynner tidlig skal man vite, så middagen begynte kl ett Men god mat og koselig var det da Etter middagen kjørte alle til kirkegården for å tenne lys, trist, men veldig koselig Nå er det total avslapning resten av kvelden her i heimen, deilig
Lucky? Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #3766 Skrevet 28. desember 2010 Nyyyter late feriedager Deilig med total avslapning og lite som skjer Var i byen en liten tur sammen med en av svigerinnene mine for å bytte noen julegaver, ellers ikke gjort stort og det er deilig I dag har jeg sovet lenge og får snart kaffebesøk av en venninne, koselig
Lucky? Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #3767 Skrevet 28. desember 2010 Koselig med kaffebesøk og skravling Ble to venninner faktisk, dobbelt så koselig Nå er det litt opprydning før det er klart for julens siste middag, morfaren til mannen har bursdag
pusilus Skrevet 28. desember 2010 #3768 Skrevet 28. desember 2010 Ååååh for en herlig dag Jeg skal da ikke klage med rolig dag på jobb jeg heller
Lucky? Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #3770 Skrevet 31. desember 2010 pusilus og boobla Godt nytt år jenter Må dette året bli flott med mange store og små gleder
loffen Skrevet 31. desember 2010 #3772 Skrevet 31. desember 2010 (endret) Godt nytt år!!! Haha, ikke lett etter to glass Endret 31. desember 2010 av loffen
honning Skrevet 2. januar 2011 #3773 Skrevet 2. januar 2011 Godt nyttår vennen!! Måtte 2011 bli lykkeåret ditt *krysser fingre* Det ser ut som at du har hatt ei veldig fin jul
Lucky? Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #3774 Skrevet 2. januar 2011 Pusilus, loffen og honning Godt nytt år til dere også Håper virkelig dette er lykkeåret ja, honning Dagene flyr og ferien er over Vært veldig deilig med så mange late dager uten for store planer, men de går så altfor fort.... Hadde en fin nyttårsfeiring sammen med et par vennepar, deilig mat, god drikke I går og i dag har jeg jobbet med å få ut julen, så nå er all julepynt borte, deilig
Blåmor Skrevet 2. januar 2011 #3775 Skrevet 2. januar 2011 Innom for å ønske deg et riktig godt nyttår, krysser fingrene for at dette er Lucky og Luckymannens år!
loffen Skrevet 2. januar 2011 #3776 Skrevet 2. januar 2011 (endret) Synes alle rydder bort jula så tidlig.. Jeg skal ikke gjøre det får på torsdag, tror jeg. Endret 2. januar 2011 av loffen
Lucky? Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #3777 Skrevet 2. januar 2011 Innom for å ønske deg et riktig godt nyttår, krysser fingrene for at dette er Lucky og Luckymannens år! Takk for det vennen Håper det er vårt år i år ja Synes alle rydder bort jula så tidlig.. Jeg skal ikke gjøre det får på torsdag, tror jeg. Ja det er litt tidlig, men deilig å få det bort før jeg skal begynne å jobbe igjen... de to neste helgene er det bursdagsfeiring her hjemme, så greit å ha fått det bort til det
Gjest boobla Skrevet 2. januar 2011 #3778 Skrevet 2. januar 2011 Godt nytt år. Masse gode ønsker for det nye året...
pusilus Skrevet 3. januar 2011 #3779 Skrevet 3. januar 2011 Jeg ryddet bort julen i dag jeg, ikke det at jeg har hatt så mye fremme denne julen i forhold til tiligere
Lucky? Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #3780 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Godt nytt år. Masse gode ønsker for det nye året... Takk Godt nytt år til deg også! Jeg ryddet bort julen i dag jeg, ikke det at jeg har hatt så mye fremme denne julen i forhold til tiligere Deilig å få den bort Hadde en del pynt her og der, men ingen juletre her i år da, og det var faktisk deilig å slippe... Da var hverdagen tilbake igjen og jeg begynte med tidligvakt i dag Gikk fint på jobb, men helt skutt når jeg kom hjem... Sov halvannen time og er fortsatt i koma Bare lyst til å gå å legge meg i senga... men får vel holde ut noen timer til Endret 3. januar 2011 av Lucky?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå