Lucky? Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #3741 Skrevet 21. desember 2010 God jul God jul til deg også snuppa Nå er det bare en dag igjen på jobb Skal bli sååå utrolig godt med litt fri nå La meg litt når jeg kom hjem fra jobb og tenkte at mannen vekker meg nok....våknet etter to og en halv time jeg da Går ned å finner en sovende mann også Jaja...var deilig da, men jeg hadde jo mange planer her hjemme i dag...
pusilus Skrevet 21. desember 2010 #3742 Skrevet 21. desember 2010 Lucky da, du vet jo at disse mennene aldri vekker oss De mener vi har godt av all den søvnen vi kan få Litt misunnelig på denne juleferien din jeg altså
Lucky? Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #3743 Skrevet 21. desember 2010 Lucky da, du vet jo at disse mennene aldri vekker oss De mener vi har godt av all den søvnen vi kan få Litt misunnelig på denne juleferien din jeg altså Ja jeg vet jo egentlig det da...hadde satt klokken min på vekking, men slumret den fint bort og sov halvannen time til Er jo på en måte godt de lar oss sove også da, for liker ikke å bli vekket Skjønner godt du kunne tenkt deg juleferie også ja, hadde fortjent det du nå Da er det litt mer jul her i huset også Nissefamilien min han endelig kommet frem og da blir det litt mer jul her med en gang Så har jeg fått delt ut et par julekort til naboene her og gledet meg til å se Greys....men var jo samme episode som sendtes forrige tirsdag da...hva er vitsen med det da Nå er det siste krampetak med litt jobbting så det blir klart til jeg går til ferie
Gjest boobla Skrevet 22. desember 2010 #3744 Skrevet 22. desember 2010 Like gteit at jeg gikk glipp av Greys på tirsdag, ser jeg :gjeiper: Bra du har fått julestemmning. D har ikke jeg enda, selv om jeg har lagt på røde duker og tatt frem nisser.
Skytte Skrevet 22. desember 2010 #3745 Skrevet 22. desember 2010 Hei hei søta! Innom for å ønske deg en alldeles fabelaktig julefeiring og et 2011 med de besteste nyheter;) Har tatt juleferie og kjenner at avkoblingsmodusen er i ferd med å slå til for fullt! Herlig <3 Stooor juleklem!!
Lucky? Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #3746 Skrevet 22. desember 2010 Like gteit at jeg gikk glipp av Greys på tirsdag, ser jeg :gjeiper: Bra du har fått julestemmning. D har ikke jeg enda, selv om jeg har lagt på røde duker og tatt frem nisser. Ja var jo like greit det da, så slapp du å bli like skuffet som jeg ble Kjenner jeg må jobbe veldig med den julestemningen i år jeg også....håper den kommer seg høyt opp snart Hei hei søta! Innom for å ønske deg en alldeles fabelaktig julefeiring og et 2011 med de besteste nyheter;) Har tatt juleferie og kjenner at avkoblingsmodusen er i ferd med å slå til for fullt! Herlig <3 Stooor juleklem!! Takk og det samme til deg mor Håper 2011 blir et fabelaktig år Juleferien startet nå kl 17, så kommer meg nok rimelig raskt inn i feriemodusen jeg også Da var det endelig ferie for meg også Ikke på jobb før 3.januar og det kjennes helt supert ut! Planen i dag er å få delt ut gaver så jeg slipper å stresse med det i morgen Mannen har selvfølgelig klart å bestille time til service på bilen i morgen da, så jeg har ikke bil heller
pusilus Skrevet 22. desember 2010 #3747 Skrevet 22. desember 2010 Feeeeeerieeeee Herlig. Labert med julepynten har hjemme så her er det ikke jul, men jeg får der i mot dosen min på jobb
Gjest boobla Skrevet 22. desember 2010 #3748 Skrevet 22. desember 2010 Åhh, så deilig d må være md juleferi Angrer litt på yrkesvalg nå kjenner jeg.. GOD JUL
Lucky? Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #3749 Skrevet 23. desember 2010 Feeeeeerieeeee Herlig. Labert med julepynten har hjemme så her er det ikke jul, men jeg får der i mot dosen min på jobb Er ikke så overpyntet her i år heller...og ikke har jeg planer om noe juletre i år, men skal nok bli en koselig jul i år uansett Åhh, så deilig d må være md juleferi Angrer litt på yrkesvalg nå kjenner jeg.. GOD JUL Skal bli godt med litt fri nå ja Veldig glad jeg har den jobben jeg har egentlig God jul til deg også Fikk levert ut en del gaver i går, men det tar tid Må jo stoppe og skravle alle steder, så ble jo ikke ferdig Men får ta siste nå på morgenen, for kvelden skal jeg nemmelig ha her hjemme Måtte sette klokken på vekking på første fridagen da....måtte ringe verkstedet å høre om speilet var ferdig lakkert og det var det Så da skal mannen hente det og levere det der vi har service på bilen
Zia Skrevet 23. desember 2010 #3750 Skrevet 23. desember 2010 Innom og ønsker deg en GOD JUL! Måtte 2011 bli året der du får den aller beste julegaven :pls:
Miss I.W. Skrevet 23. desember 2010 #3751 Skrevet 23. desember 2010 Ha en fantastisk juleferie og julefeiring, Lucky! Stikker garantert innom i rom jula, så jeg får ønske deg godt nytt år!
pusilus Skrevet 23. desember 2010 #3752 Skrevet 23. desember 2010 God jul Lucky-vennen Håper dere får noen flotte dager
Lucky? Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #3754 Skrevet 24. desember 2010 Innom og ønsker deg en GOD JUL! Måtte 2011 bli året der du får den aller beste julegaven :pls: God jul til deg også Håper virkelig 2011 kommer med verdens beste julegave til både meg og deg Ha en fantastisk juleferie og julefeiring, Lucky! Stikker garantert innom i rom jula, så jeg får ønske deg godt nytt år! Takk og God jul til deg også God jul Lucky-vennen Håper dere får noen flotte dager God jul til deg også vennen Skal bli deilig med noen late dager nå God jul God jul til deg også
Lucky? Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #3755 Skrevet 24. desember 2010 Kom i mål med alt jeg skulle gjøre i går og det er jeg veldig glad for i dag Har ikke tall på hvor mange ganger jeg våknet i natt av at jeg var kvalm...til slutt måtte jeg bare stå opp å kaste opp Etter det har jeg ligget på sofaen uggen og med verkende kropp Får prøve å holde kroppen i sjakk med paracet og håpe jeg er klar for å feire litt jul i kveld i allefall Har fått julegave av mannen da, fikk den i går Ny telefon, htc desire og jeg er veldig fornøyd Har fått lastet ned en del spill og sånt, passer veldig bra siden jeg bare ligger her God jul til alle dere herlige jentene
iss Skrevet 24. desember 2010 #3756 Skrevet 24. desember 2010 Næmmen, blitt syk du da... Håper du kvikner til for litt julefeiring i kveld i allefall
Coriander Skrevet 24. desember 2010 #3757 Skrevet 24. desember 2010 Innom for å ønske deg en finfin jul og et godt og fertilt nytt år! Håper du blir frisk og rask snart, det er urettferdig av bakterier/ virus å slå til midt i jula synes jeg! GOD JUL!!!
pusilus Skrevet 24. desember 2010 #3759 Skrevet 24. desember 2010 God bedring, håper formen bare er stigende
Lucky? Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #3760 Skrevet 26. desember 2010 Næmmen, blitt syk du da... Håper du kvikner til for litt julefeiring i kveld i allefall Ja var jo en flott dag å bli syk på det Men kvelden gikk fint da Innom for å ønske deg en finfin jul og et godt og fertilt nytt år! Håper du blir frisk og rask snart, det er urettferdig av bakterier/ virus å slå til midt i jula synes jeg! GOD JUL!!! Takk Et fertilt år ja, det stemmer vi for GOD JUL!!!! God jul til deg også God bedring, håper formen bare er stigende Takk Formen kom seg etterhvert og det var godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå