Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

God jul

:nissevink:

God jul til deg også snuppa :klemmer:

Nå er det bare en dag igjen på jobb :strix: Skal bli sååå utrolig godt med litt fri nå :)

La meg litt når jeg kom hjem fra jobb og tenkte at mannen vekker meg nok....våknet etter to og en halv time jeg da :sjenert: Går ned å finner en sovende mann også :fnise: Jaja...var deilig da, men jeg hadde jo mange planer her hjemme i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lucky da, du vet jo at disse mennene aldri vekker oss :fnise: De mener vi har godt av all den søvnen vi kan få ;)

Litt misunnelig på denne juleferien din jeg altså :sjenert:

Skrevet

Lucky da, du vet jo at disse mennene aldri vekker oss :fnise: De mener vi har godt av all den søvnen vi kan få ;)

Litt misunnelig på denne juleferien din jeg altså :sjenert:

:fnise: Ja jeg vet jo egentlig det da...hadde satt klokken min på vekking, men slumret den fint bort og sov halvannen time til :sjenert: Er jo på en måte godt de lar oss sove også da, for liker ikke å bli vekket ;)

Skjønner godt du kunne tenkt deg juleferie også ja, hadde fortjent det du nå :)

:klemmer:

Da er det litt mer jul her i huset også :strix: Nissefamilien min han endelig kommet frem og da blir det litt mer jul her med en gang :hjerte:

Så har jeg fått delt ut et par julekort til naboene her og gledet meg til å se Greys....men var jo samme episode som sendtes forrige tirsdag da...hva er vitsen med det da :sur:

Nå er det siste krampetak med litt jobbting så det blir klart til jeg går til ferie :)

Skrevet

Like gteit at jeg gikk glipp av Greys på tirsdag, ser jeg :gjeiper:

Bra du har fått julestemmning. D har ikke jeg enda, selv om jeg har lagt på røde duker og tatt frem nisser. :sjenert:

Skrevet

Hei hei søta!

Innom for å ønske deg en alldeles fabelaktig julefeiring og et 2011 med de besteste nyheter;)

Har tatt juleferie og kjenner at avkoblingsmodusen er i ferd med å slå til for fullt! Herlig <3

Stooor juleklem!!

Skrevet

Like gteit at jeg gikk glipp av Greys på tirsdag, ser jeg :gjeiper:

Bra du har fått julestemmning. D har ikke jeg enda, selv om jeg har lagt på røde duker og tatt frem nisser. :sjenert:

Ja var jo like greit det da, så slapp du å bli like skuffet som jeg ble :sukk:

Kjenner jeg må jobbe veldig med den julestemningen i år jeg også....håper den kommer seg høyt opp snart :)

Hei hei søta!

Innom for å ønske deg en alldeles fabelaktig julefeiring og et 2011 med de besteste nyheter;)

Har tatt juleferie og kjenner at avkoblingsmodusen er i ferd med å slå til for fullt! Herlig <3

Stooor juleklem!!

Takk og det samme til deg mor :klemmer:

Håper 2011 blir et fabelaktig år :strix:

Juleferien startet nå kl 17, så kommer meg nok rimelig raskt inn i feriemodusen jeg også :ler:

Da var det endelig ferie for meg også :strix: Ikke på jobb før 3.januar og det kjennes helt supert ut!

Planen i dag er å få delt ut gaver så jeg slipper å stresse med det i morgen :) Mannen har selvfølgelig klart å bestille time til service på bilen i morgen da, så jeg har ikke bil heller :sur:

Skrevet

Feeeeeerieeeee :bolledeig:

Herlig.

Labert med julepynten har hjemme så her er det ikke jul, men jeg får der i mot dosen min på jobb :ler:

Skrevet

Åhh, så deilig d må være md juleferi :strix: Angrer litt på yrkesvalg nå kjenner jeg..

GOD JUL :nissevink:

Skrevet

Feeeeeerieeeee :bolledeig:

Herlig.

Labert med julepynten har hjemme så her er det ikke jul, men jeg får der i mot dosen min på jobb :ler:

Er ikke så overpyntet her i år heller...og ikke har jeg planer om noe juletre i år, men skal nok bli en koselig jul i år uansett :Nikke:

Åhh, så deilig d må være md juleferi :strix: Angrer litt på yrkesvalg nå kjenner jeg..

GOD JUL :nissevink:

Skal bli godt med litt fri nå ja :) Veldig glad jeg har den jobben jeg har egentlig :)

God jul til deg også :klemmer:

Fikk levert ut en del gaver i går, men det tar tid :ler: Må jo stoppe og skravle alle steder, så ble jo ikke ferdig :sjenert: Men får ta siste nå på morgenen, for kvelden skal jeg nemmelig ha her hjemme ;)

Måtte sette klokken på vekking på første fridagen da....måtte ringe verkstedet å høre om speilet var ferdig lakkert og det var det :strix: Så da skal mannen hente det og levere det der vi har service på bilen :)

Skrevet

Innom og ønsker deg en GOD JUL!

Måtte 2011 bli året der du får den aller beste julegaven :pls: :pls: :pls:

Skrevet

Ha en fantastisk juleferie og julefeiring, Lucky! :klemmer:

Stikker garantert innom i rom jula, så jeg får ønske deg godt nytt år! ;)

Skrevet

God jul Lucky-vennen :hug: Håper dere får noen flotte dager :)

Skrevet

Innom og ønsker deg en GOD JUL!

Måtte 2011 bli året der du får den aller beste julegaven :pls: :pls: :pls:

God jul til deg også :klemmer: Håper virkelig 2011 kommer med verdens beste julegave til både meg og deg :pls:

Ha en fantastisk juleferie og julefeiring, Lucky! :klemmer:

Stikker garantert innom i rom jula, så jeg får ønske deg godt nytt år! ;)

Takk og God jul til deg også :klemmer:

God jul Lucky-vennen :hug: Håper dere får noen flotte dager :)

God jul til deg også vennen :klemmer: Skal bli deilig med noen late dager nå :Nikke:

God jul :nisse:

Skrevet

Kom i mål med alt jeg skulle gjøre i går og det er jeg veldig glad for i dag :)

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg våknet i natt av at jeg var kvalm...til slutt måtte jeg bare stå opp å kaste opp :( Etter det har jeg ligget på sofaen uggen og med verkende kropp :sur:

Får prøve å holde kroppen i sjakk med paracet og håpe jeg er klar for å feire litt jul i kveld i allefall :)

Har fått julegave av mannen da, fikk den i går :) Ny telefon, htc desire og jeg er veldig fornøyd :strix: Har fått lastet ned en del spill og sånt, passer veldig bra siden jeg bare ligger her ;)

God jul til alle dere herlige jentene :klemmer:

Skrevet

Næmmen, blitt syk du da... Håper du kvikner til for litt julefeiring i kveld i allefall :)

Skrevet

Innom for å ønske deg en finfin jul og et godt og fertilt nytt år! Håper du blir frisk og rask snart, det er urettferdig av bakterier/ virus å slå til midt i jula synes jeg!

GOD JUL!!!

Skrevet

God bedring, håper formen bare er stigende :klemmer:

Skrevet

Næmmen, blitt syk du da... Håper du kvikner til for litt julefeiring i kveld i allefall :)

Ja var jo en flott dag å bli syk på det :sukk: Men kvelden gikk fint da :)

Innom for å ønske deg en finfin jul og et godt og fertilt nytt år! Håper du blir frisk og rask snart, det er urettferdig av bakterier/ virus å slå til midt i jula synes jeg!

GOD JUL!!!

Takk :klemmer: Et fertilt år ja, det stemmer vi for :Nikke:

GOD JUL!!!!

God bedring, håper formen bare er stigende :klemmer:

Takk :) Formen kom seg etterhvert og det var godt :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...