Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til hos frisøren :)

Nettopp kommmet hjem etter min time i stolen i dag, og er kjempe glad for ny forandring :jepp:

Håper du blir det også :jepp:

Deilig med litt forandring da :Nikke: Jeg ble fornøyd jeg også tror jeg :ler:

:klemmer:

:tommelsmil: Det er nok fordi du er super-tante :jepp:

Herlig med frisørtime :biggrin: Blir spennende å finne ut hva du ender opp med :nigo:

Veldig koselig å være tanta, men har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke bruker så mye tid på dem....men dagene går i ett og jeg er jo sammen med barn hele dagen, så deilig med litt barnefri når det endelig er helg :sjenert:

Tror jeg ble fornøyd hos frisøren, litt uvant bare ;)

The blond bitch is gone :ler: Da har jeg farget håret mørkt igjen, veldig uvant, men blir nok vant med dette også :)

I dag har jeg fri, men mannen har styra så veldig på morgenen med vekkerklokke og telefonsamtale så jeg er våken :sjenert:

Planen i dag er å få gjort unna de siste julegavene og lunsje med en kollega :)

Så er det mulig at det ble en harrytur med kipa :)

I morgen er det konsert, gleder meg :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal absolutt ikke ha dårlig samvittighet for at du bruker for lite tid på dem :riste: Etter det jeg har fått forståelsen for er nok du er mer aktiv i forhold til tantebarna enn mange andre :Nikke:

Gubben her også styrte med vekkerklokken i syvtiden på fri dagen min, men jeg nektet å stå opp selv om jeg var "våken". Jeg snudde meg, dro dynen godt over hodet og sov videre :ler: Våknet for en halvtime siden og fant ut at jeg skulle se på klokken.

Håper du får en fin dag :klem:

Skrevet

Du skal absolutt ikke ha dårlig samvittighet for at du bruker for lite tid på dem :riste: Etter det jeg har fått forståelsen for er nok du er mer aktiv i forhold til tantebarna enn mange andre :Nikke:

Gubben her også styrte med vekkerklokken i syvtiden på fri dagen min, men jeg nektet å stå opp selv om jeg var "våken". Jeg snudde meg, dro dynen godt over hodet og sov videre :ler: Våknet for en halvtime siden og fant ut at jeg skulle se på klokken.

Håper du får en fin dag :klem:

Ja føler jo at jeg stiller opp, men skulle så gjerne gjort litt mer for dem....men men...døgnet har fremdeles bare 24 timer :ler:

Gikk å la meg igjen jeg også i går og sto opp halv ti, deilig :)

Veldig deilig med en fridag i går :strix: Møtte en kollega til lunsj, veldig koselig :) Så var det julegaveshopping og nå er jeg faktsik ferdig! Har bare igjen besteforeldrene til mannen, men der kjøper vi matkurv så det får jeg ta til uken :)

På kvelden var jeg og kipa på harryhandel og fikk handlet litt diverse, deilig :)

Nå skal jeg ordne litt her hjemme, pakke en liten koffert og legge klar klærne til mannen som skal på julebord i kveld....så skal jeg og iss til oslo :bolledeig: Skal på konsert i kveld og sove over på hotel til i morgen, gleeeder meg :)

Skrevet

Håper du får en kjempeflott helg :klemmer:

Skrevet

Kos deg på tur med iss :biggrin:

Herlig at dere bare har en gave igjen, så flink du er :Nikke:

Skrevet

Håper du får en kjempeflott helg :klemmer:

Helgen har vært helt super den ;)

Håper du får en festlig helg :danse:

Kjempekoselig helg, og nydelig konsert :)

Kos deg på tur med iss :biggrin:

Herlig at dere bare har en gave igjen, så flink du er :Nikke:

Alltid koselig på tur med iss :Nikke: Super deilig å nesten være ferdig med gavene altså! Nå kan julen bare komme snart :klemmer:

Ha det digg i Oslo! :danser::skaal:

:skaal: Vi hadde det supert!

Skrevet

Da var jeg hjemme igjen :) Hadde det veldig koselig i går, tross at iss ikke var helt i form. Kjempefin konsert som ga skikkelig julestemning :hjerte:

Sov lenge og deilig hotelfrokost i dag, finnes ikke noen bedre start på dagen :)

Så var vi innom ikea en liten tur, før det var hjem til håndballkamp! Og det ble gull, helt fantastsik :bolledeig:

Mannen måtte jobbe i kveld, så da er jeg hjemme alene :) Må få skrevet julekortene i dag, for er vel siste mulighet for sending i morgen regner jeg med...

Ellers var mannen på julebord i går og klarte å ødelegge dressbuksen sin...får håpe det går ann å få tak i en lik en...eller må han jo ha helt ny dress liksom :sukk: Får ta en titt etter jobben i morgen :)

Skrevet (endret)

Da var 32 julekort ferdig skrevet :dåne:

:natti:

Endret av Lucky?
Skrevet

Hei Lucky!

Det høres ut som at du har hatt ei kjempefin helg. Det er deilig å komme seg bort litt og ligge på hotell, hotellfrokost og konsert! :tommelsmil:

Flink å skrive så mange julekort! Vi gjorde den late varianten med julekorta i år og tok bilde av oss og fikk trykka opp, så jeg trengte bare å skrive på konvoluttene...

Skrevet

Da var 32 julekort ferdig skrevet :dåne: :natti:

:dåne:

Jeg har skrevet seks. :fnise:

Skrevet

Tror ikke jeg kjenner 32 stykker en gang jeg, hehe.. :klø:

Skrevet (endret)

Yes, gull til Norge :strix:

Flin du da, som skriver julekort... :nigo:

Deilig med gull ja! De jentene er bare helt supre :)

Hei Lucky!

Det høres ut som at du har hatt ei kjempefin helg. Det er deilig å komme seg bort litt og ligge på hotell, hotellfrokost og konsert! :tommelsmil:

Flink å skrive så mange julekort! Vi gjorde den late varianten med julekorta i år og tok bilde av oss og fikk trykka opp, så jeg trengte bare å skrive på konvoluttene...

Alltid deilig å komme seg bort litt, trenger det :Nikke:

Kunne også tenkt meg å tatt den late varianten av julekortene, men mannen ville ikke stille opp på noe bilde :ler: Kanskje vi har et annet motiv neste jul :pls:

:dåne:

Jeg har skrevet seks. :fnise:

:fnise: Gikk unna når jeg skrev i går ja....ikke alle ble så personlige som jeg ønsket da, men hadde rett og slett ikke tid :sjenert:

Nå er det i allefall sendt :)

Tror ikke jeg kjenner 32 stykker en gang jeg, hehe.. :klø:

:fnise: Skal sende to til etterpå, og så har jeg mine foreldre og svigers som bør få et kort også...

Endret av Lucky?
Skrevet

Deilig fullfartdag på jobben idag :) Så en rask tur til byen for ny dress til mannen....de hadde selvfølgelig ikke lik den dressbuksen som ble ødelagt, så da ble det en helt ny dress i stedet :)

Deilig julemiddag med poteter, julepølse, medisterkaker og surkål til middag i dag, stapp mett ennå jeg :ler:

Nå er det snart klart for en liten kafetur med et par venninner, koselig :skravle:

Skrevet

Da var 32 julekort ferdig skrevet :dåne:

:natti:

:dåne: Imponert :dåne:

Jeg skrev mine 20 spredt på 5 dager jeg.

Skrevet

Kanskje vi har et annet motiv neste jul :pls:

Ååh, det hadde vært så fint! :hjerte::pls:

Jeg har klippet, limt og skrevet 20 julekort og sa til meg selv at neste år skal jeg bestille og bare skrive på konvoluttene, men så er det så koslig å dille litt med sånt før jul, og litt mer personlig.

Håper du slipper å kjøpe ny dress!

:klem:

Skrevet

:dåne: Imponert :dåne:

Jeg skrev mine 20 spredt på 5 dager jeg.

:fnise: Er effektiv når jeg først får ut fingeren se....bare det å få den ut ;)

Ååh, det hadde vært så fint! :hjerte::pls:

Jeg har klippet, limt og skrevet 20 julekort og sa til meg selv at neste år skal jeg bestille og bare skrive på konvoluttene, men så er det så koslig å dille litt med sånt før jul, og litt mer personlig.

Håper du slipper å kjøpe ny dress!

:klem:

Det hadde vært helt fantastisk det, men har ikke trua på det da :(

Koselig å skrive julekort, men helt klart veldig deilig å bare ha kunnet skrevet adressene på konvoluttene ;)

Måtte nok kjøpe ny dress...hadde ikke flere igjen av den buksa :sukk:

Da er jeg hjemme etter koselig kafè besøk og skravling :) På veien til byen klarte en møtende bil å kjøre på speilet på bilen min da :sinna: Irriterende! Så får ringe til bilbutikken i morgen å bestille meg nytt speil... jaja...

Nå er det snart natt her...trøtt :Gjesp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...