Lucky? Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #3721 Skrevet 17. desember 2010 Lykke til hos frisøren Nettopp kommmet hjem etter min time i stolen i dag, og er kjempe glad for ny forandring Håper du blir det også Deilig med litt forandring da Jeg ble fornøyd jeg også tror jeg Det er nok fordi du er super-tante Herlig med frisørtime Blir spennende å finne ut hva du ender opp med Veldig koselig å være tanta, men har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke bruker så mye tid på dem....men dagene går i ett og jeg er jo sammen med barn hele dagen, så deilig med litt barnefri når det endelig er helg Tror jeg ble fornøyd hos frisøren, litt uvant bare The blond bitch is gone Da har jeg farget håret mørkt igjen, veldig uvant, men blir nok vant med dette også I dag har jeg fri, men mannen har styra så veldig på morgenen med vekkerklokke og telefonsamtale så jeg er våken Planen i dag er å få gjort unna de siste julegavene og lunsje med en kollega Så er det mulig at det ble en harrytur med kipa I morgen er det konsert, gleder meg
pusilus Skrevet 17. desember 2010 #3722 Skrevet 17. desember 2010 Du skal absolutt ikke ha dårlig samvittighet for at du bruker for lite tid på dem Etter det jeg har fått forståelsen for er nok du er mer aktiv i forhold til tantebarna enn mange andre Gubben her også styrte med vekkerklokken i syvtiden på fri dagen min, men jeg nektet å stå opp selv om jeg var "våken". Jeg snudde meg, dro dynen godt over hodet og sov videre Våknet for en halvtime siden og fant ut at jeg skulle se på klokken. Håper du får en fin dag
Lucky? Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #3723 Skrevet 18. desember 2010 Du skal absolutt ikke ha dårlig samvittighet for at du bruker for lite tid på dem Etter det jeg har fått forståelsen for er nok du er mer aktiv i forhold til tantebarna enn mange andre Gubben her også styrte med vekkerklokken i syvtiden på fri dagen min, men jeg nektet å stå opp selv om jeg var "våken". Jeg snudde meg, dro dynen godt over hodet og sov videre Våknet for en halvtime siden og fant ut at jeg skulle se på klokken. Håper du får en fin dag Ja føler jo at jeg stiller opp, men skulle så gjerne gjort litt mer for dem....men men...døgnet har fremdeles bare 24 timer Gikk å la meg igjen jeg også i går og sto opp halv ti, deilig Veldig deilig med en fridag i går Møtte en kollega til lunsj, veldig koselig Så var det julegaveshopping og nå er jeg faktsik ferdig! Har bare igjen besteforeldrene til mannen, men der kjøper vi matkurv så det får jeg ta til uken På kvelden var jeg og kipa på harryhandel og fikk handlet litt diverse, deilig Nå skal jeg ordne litt her hjemme, pakke en liten koffert og legge klar klærne til mannen som skal på julebord i kveld....så skal jeg og iss til oslo Skal på konsert i kveld og sove over på hotel til i morgen, gleeeder meg
Småkjekset Skrevet 18. desember 2010 #3724 Skrevet 18. desember 2010 Håper du får en kjempeflott helg
pusilus Skrevet 18. desember 2010 #3726 Skrevet 18. desember 2010 Kos deg på tur med iss Herlig at dere bare har en gave igjen, så flink du er
Lucky? Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #3728 Skrevet 19. desember 2010 Håper du får en kjempeflott helg Helgen har vært helt super den Håper du får en festlig helg Kjempekoselig helg, og nydelig konsert Kos deg på tur med iss Herlig at dere bare har en gave igjen, så flink du er Alltid koselig på tur med iss Super deilig å nesten være ferdig med gavene altså! Nå kan julen bare komme snart Ha det digg i Oslo! Vi hadde det supert!
Lucky? Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #3729 Skrevet 19. desember 2010 Da var jeg hjemme igjen Hadde det veldig koselig i går, tross at iss ikke var helt i form. Kjempefin konsert som ga skikkelig julestemning Sov lenge og deilig hotelfrokost i dag, finnes ikke noen bedre start på dagen Så var vi innom ikea en liten tur, før det var hjem til håndballkamp! Og det ble gull, helt fantastsik Mannen måtte jobbe i kveld, så da er jeg hjemme alene Må få skrevet julekortene i dag, for er vel siste mulighet for sending i morgen regner jeg med... Ellers var mannen på julebord i går og klarte å ødelegge dressbuksen sin...får håpe det går ann å få tak i en lik en...eller må han jo ha helt ny dress liksom Får ta en titt etter jobben i morgen
Lucky? Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #3730 Skrevet 19. desember 2010 (endret) Da var 32 julekort ferdig skrevet :dåne: Endret 19. desember 2010 av Lucky?
Gjest boobla Skrevet 19. desember 2010 #3731 Skrevet 19. desember 2010 Yes, gull til Norge Flin du da, som skriver julekort...
honning Skrevet 20. desember 2010 #3732 Skrevet 20. desember 2010 Hei Lucky! Det høres ut som at du har hatt ei kjempefin helg. Det er deilig å komme seg bort litt og ligge på hotell, hotellfrokost og konsert! Flink å skrive så mange julekort! Vi gjorde den late varianten med julekorta i år og tok bilde av oss og fikk trykka opp, så jeg trengte bare å skrive på konvoluttene...
loffen Skrevet 20. desember 2010 #3733 Skrevet 20. desember 2010 Da var 32 julekort ferdig skrevet :dåne: :dåne: Jeg har skrevet seks.
Gjest boobla Skrevet 20. desember 2010 #3734 Skrevet 20. desember 2010 Tror ikke jeg kjenner 32 stykker en gang jeg, hehe.. :klø:
Lucky? Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #3735 Skrevet 20. desember 2010 (endret) Yes, gull til Norge Flin du da, som skriver julekort... Deilig med gull ja! De jentene er bare helt supre Hei Lucky! Det høres ut som at du har hatt ei kjempefin helg. Det er deilig å komme seg bort litt og ligge på hotell, hotellfrokost og konsert! Flink å skrive så mange julekort! Vi gjorde den late varianten med julekorta i år og tok bilde av oss og fikk trykka opp, så jeg trengte bare å skrive på konvoluttene... Alltid deilig å komme seg bort litt, trenger det Kunne også tenkt meg å tatt den late varianten av julekortene, men mannen ville ikke stille opp på noe bilde Kanskje vi har et annet motiv neste jul :dåne: Jeg har skrevet seks. Gikk unna når jeg skrev i går ja....ikke alle ble så personlige som jeg ønsket da, men hadde rett og slett ikke tid Nå er det i allefall sendt Tror ikke jeg kjenner 32 stykker en gang jeg, hehe.. :klø: Skal sende to til etterpå, og så har jeg mine foreldre og svigers som bør få et kort også... Endret 20. desember 2010 av Lucky?
Lucky? Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #3736 Skrevet 20. desember 2010 Deilig fullfartdag på jobben idag Så en rask tur til byen for ny dress til mannen....de hadde selvfølgelig ikke lik den dressbuksen som ble ødelagt, så da ble det en helt ny dress i stedet Deilig julemiddag med poteter, julepølse, medisterkaker og surkål til middag i dag, stapp mett ennå jeg Nå er det snart klart for en liten kafetur med et par venninner, koselig
pusilus Skrevet 20. desember 2010 #3737 Skrevet 20. desember 2010 Da var 32 julekort ferdig skrevet :dåne: :dåne: Imponert :dåne: Jeg skrev mine 20 spredt på 5 dager jeg.
Miss I.W. Skrevet 20. desember 2010 #3738 Skrevet 20. desember 2010 Kanskje vi har et annet motiv neste jul Ååh, det hadde vært så fint! Jeg har klippet, limt og skrevet 20 julekort og sa til meg selv at neste år skal jeg bestille og bare skrive på konvoluttene, men så er det så koslig å dille litt med sånt før jul, og litt mer personlig. Håper du slipper å kjøpe ny dress!
Lucky? Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #3739 Skrevet 20. desember 2010 :dåne: Imponert :dåne: Jeg skrev mine 20 spredt på 5 dager jeg. Er effektiv når jeg først får ut fingeren se....bare det å få den ut Ååh, det hadde vært så fint! Jeg har klippet, limt og skrevet 20 julekort og sa til meg selv at neste år skal jeg bestille og bare skrive på konvoluttene, men så er det så koslig å dille litt med sånt før jul, og litt mer personlig. Håper du slipper å kjøpe ny dress! Det hadde vært helt fantastisk det, men har ikke trua på det da Koselig å skrive julekort, men helt klart veldig deilig å bare ha kunnet skrevet adressene på konvoluttene Måtte nok kjøpe ny dress...hadde ikke flere igjen av den buksa Da er jeg hjemme etter koselig kafè besøk og skravling På veien til byen klarte en møtende bil å kjøre på speilet på bilen min da Irriterende! Så får ringe til bilbutikken i morgen å bestille meg nytt speil... jaja... Nå er det snart natt her...trøtt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå