Lucky? Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3701 Skrevet 12. desember 2010 Faens multisitat altså pusilus: Late kvelder og nesten ferdig med julegavene er helt supert Gossip girl: me too En deilig søndag Hatt besøk av mamma i noen timer, koselig Hun fikk med seg en haug med skjorter fra mannen som mangler en knapp eller to, så da er nok de snart tilbake her igjen med riktig antall knapper Hater å sy knapper, så skjortene blir bare liggende Ellers fått ryddet og ordnet her hjemme, vasket klær og sortert og merket julegavene Har også fått strikket ferdig en hals og en lue, og nå klarte jeg luen også Den første luen ble feil i mønsteret, men denne klarte jeg Nå er det håndballkamp og avslapning
Lucky? Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #3703 Skrevet 13. desember 2010 Hjemme fra jobb i dag. Besvimte to ganger på morgenen, så da var det bare å holde seg hjemme En ubehagelig start på dagen Vet ikke hva det kom av jeg, men ikke vært noe mer etter dette.... I kveld skal jeg på konsert
Småkjekset Skrevet 13. desember 2010 #3704 Skrevet 13. desember 2010 Oi da, det var ikke noe hyggeli lesning Håper du ikke blir plaget noe mer med det, og at det bare er kroppen som trenger litt ekstra hvile
Lucky? Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #3705 Skrevet 13. desember 2010 Oi da, det var ikke noe hyggeli lesning Håper du ikke blir plaget noe mer med det, og at det bare er kroppen som trenger litt ekstra hvile Får håpe det ikke blir noe mer av dette ja Skikkelig ekkelt og bare ligge på gulvet å svette
pusilus Skrevet 13. desember 2010 #3706 Skrevet 13. desember 2010 Huff da, ikke noe kjekt med besviming. Håper for al del at det ikke gjentar seg Så flink du er som strikker lue
pusilus Skrevet 13. desember 2010 #3707 Skrevet 13. desember 2010 Jeg skulle forresten hatt en så lang juleferie som du har i vente, nå kan jeg bare angre på helsevesen jobben min
Lucky? Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #3708 Skrevet 13. desember 2010 Huff da, ikke noe kjekt med besviming. Håper for al del at det ikke gjentar seg Så flink du er som strikker lue Jeg skulle forresten hatt en så lang juleferie som du har i vente, nå kan jeg bare angre på helsevesen jobben min Nei ikke noe kjekt i det hele tatt, så håper jeg ikke får noe mer av det Veldig fornøyd at jeg endelig klarte å skjønner hvordan den luen skulle være ja Helsevesenet har ikke akkurat så mye julestengt de nei...har åpent i romjulen vi da, men jeg ferie Ikke vært noe mer svimmel, så håper det ikke kommer noe mer nå Skal snart på julekonsert, gleder meg! I morgen blir det jobb igjen og juleavslutning på skolen til ene tantebarnet mitt Er egentlig bare for foreldre og besteforeldre, men han hadde spurt frøken om tante også kunne være med Søte gutten til tante det
Gjest boobla Skrevet 13. desember 2010 #3709 Skrevet 13. desember 2010 såå kolsig at du også kan være med da... Håper d blir en fin julekonsert!
Lucky? Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #3710 Skrevet 13. desember 2010 såå kolsig at du også kan være med da... Håper d blir en fin julekonsert! Ja veldig koselig at han vil ha med seg tanta si også Julekonserten var helt magisk Da er jeg hjemme etter en helt fantastisk julekonsert Sitter fremdeles med gåsehud Nå er det senga som kaller :trøtt:
iss Skrevet 13. desember 2010 #3711 Skrevet 13. desember 2010 Besvimte du??? Neimen, vennen da!!! Håper du ikke har merket noe mer
Lucky? Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #3712 Skrevet 14. desember 2010 Besvimte du??? Neimen, vennen da!!! Håper du ikke har merket noe mer Nei det var ikke noe særlig Håper jeg slipper en slik morgen igjen... Da er jeg hjemme igjen etter en koselig tirsdag Full fart på jobb, så juleavslutning på skolen til et av tantebarna. De var helt utrolig flinke og jeg er mektig imponert over hva læreren dems har fått til Så var det skravlings hos kipa Nå er det senga og klar for en ny dag i morgen
Gjest boobla Skrevet 15. desember 2010 #3713 Skrevet 15. desember 2010 Håper du får en like bra onsdag
loffen Skrevet 15. desember 2010 #3714 Skrevet 15. desember 2010 (endret) Uff så vemmelig å besvime da!! Håper dagen i dag har vært fin også. Endret 15. desember 2010 av loffen
Ananan Skrevet 15. desember 2010 #3715 Skrevet 15. desember 2010 Virker som du har noen koselige førjulsdager
pusilus Skrevet 15. desember 2010 #3716 Skrevet 15. desember 2010 Koselig med juleavsluttningen Og herlige tantebarnet som spurte frøken om tante kunne få være med :rødme: *jeg smelter*
Lucky? Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #3717 Skrevet 16. desember 2010 Håper du får en like bra onsdag Onsdagen ble fin den Uff så vemmelig å besvime da!! Håper dagen i dag har vært fin også. Ja det var ikke noe særlig Hadde en fin dag i går også Virker som du har noen koselige førjulsdager Ja alltid koselig når det skjer noe før jul ' Koselig med juleavsluttningen Og herlige tantebarnet som spurte frøken om tante kunne få være med :rødme: *jeg smelter* Ja han er herlig Han var superstolt og jeg var eneste tanten som var med så det ut som
Lucky? Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #3718 Skrevet 16. desember 2010 Fy for noen stressede dager om dagen....mange syke på jobb og det faller mye på oss som er igjen Det er jo slik det blir, men man blir jo helt utslitt selv.. Men i morgen ser det ut som om de fleste voksne er på plass igjen, så da får jeg fri Skal bli deilig I kveld skal jeg til frisøren, blir deilig å få litt orden på håret igjen Vurderer å bli mørkere, så får se hvor tøff jeg er når jeg sitter i stolen da
Småkjekset Skrevet 16. desember 2010 #3719 Skrevet 16. desember 2010 Lykke til hos frisøren Nettopp kommmet hjem etter min time i stolen i dag, og er kjempe glad for ny forandring Håper du blir det også
pusilus Skrevet 16. desember 2010 #3720 Skrevet 16. desember 2010 Ja han er herlig Han var superstolt og jeg var eneste tanten som var med så det ut som Det er nok fordi du er super-tante Herlig med frisørtime Blir spennende å finne ut hva du ender opp med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå