Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Faens multisitat altså :sur:

pusilus: Late kvelder og nesten ferdig med julegavene er helt supert :strix:

Gossip girl: me too :Nikke:

En deilig søndag :strix:

Hatt besøk av mamma i noen timer, koselig :) Hun fikk med seg en haug med skjorter fra mannen som mangler en knapp eller to, så da er nok de snart tilbake her igjen med riktig antall knapper :ler: Hater å sy knapper, så skjortene blir bare liggende :sjenert:

Ellers fått ryddet og ordnet her hjemme, vasket klær og sortert og merket julegavene :)

Har også fått strikket ferdig en hals og en lue, og nå klarte jeg luen også :strix: Den første luen ble feil i mønsteret, men denne klarte jeg :)

Nå er det håndballkamp og avslapning :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:duskedame:

:duskedame:

Hjemme fra jobb i dag. Besvimte to ganger på morgenen, så da var det bare å holde seg hjemme :( En ubehagelig start på dagen :sukk:

Vet ikke hva det kom av jeg, men ikke vært noe mer etter dette....

I kveld skal jeg på konsert :strix:

Skrevet

Oi da, det var ikke noe hyggeli lesning :(

Håper du ikke blir plaget noe mer med det, og at det bare er kroppen som trenger litt ekstra hvile :klemmer:

Skrevet

Oi da, det var ikke noe hyggeli lesning :(

Håper du ikke blir plaget noe mer med det, og at det bare er kroppen som trenger litt ekstra hvile :klemmer:

Får håpe det ikke blir noe mer av dette ja :( Skikkelig ekkelt og bare ligge på gulvet å svette :(

:klemmer:

Skrevet

Huff da, ikke noe kjekt med besviming. Håper for al del at det ikke gjentar seg :kose:

Så flink du er som strikker lue :hoppe:

Skrevet

Jeg skulle forresten hatt en så lang juleferie som du har i vente, nå kan jeg bare angre på helsevesen jobben min :sur:

Skrevet

Huff da, ikke noe kjekt med besviming. Håper for al del at det ikke gjentar seg :kose:

Så flink du er som strikker lue :hoppe:

Jeg skulle forresten hatt en så lang juleferie som du har i vente, nå kan jeg bare angre på helsevesen jobben min :sur:

Nei ikke noe kjekt i det hele tatt, så håper jeg ikke får noe mer av det :(

Veldig fornøyd at jeg endelig klarte å skjønner hvordan den luen skulle være ja :strix:

Helsevesenet har ikke akkurat så mye julestengt de nei...har åpent i romjulen vi da, men jeg ferie :strix:

Ikke vært noe mer svimmel, så håper det ikke kommer noe mer nå :) Skal snart på julekonsert, gleder meg!

I morgen blir det jobb igjen og juleavslutning på skolen til ene tantebarnet mitt :) Er egentlig bare for foreldre og besteforeldre, men han hadde spurt frøken om tante også kunne være med :ler: Søte gutten til tante det :hjerte:

Skrevet

såå kolsig at du også kan være med da... :klemmer:

Håper d blir en fin julekonsert! :romeo:

Skrevet

såå kolsig at du også kan være med da... :klemmer:

Håper d blir en fin julekonsert! :romeo:

Ja veldig koselig at han vil ha med seg tanta si også :hjerte:

Julekonserten var helt magisk :)

Da er jeg hjemme etter en helt fantastisk julekonsert :) Sitter fremdeles med gåsehud :hjerte: Nå er det senga som kaller :trøtt:

Skrevet

Besvimte du??? Neimen, vennen da!!! Håper du ikke har merket noe mer :)

Skrevet

Besvimte du??? Neimen, vennen da!!! Håper du ikke har merket noe mer :)

Nei det var ikke noe særlig :( Håper jeg slipper en slik morgen igjen...

Da er jeg hjemme igjen etter en koselig tirsdag :) Full fart på jobb, så juleavslutning på skolen til et av tantebarna. De var helt utrolig flinke og jeg er mektig imponert over hva læreren dems har fått til :klappe:

Så var det skravlings hos kipa :hjerte:

Nå er det senga og klar for en ny dag i morgen :)

Skrevet (endret)

Uff så vemmelig å besvime da!! :hug:

Håper dagen i dag har vært fin også. :)

Endret av loffen
Skrevet

Koselig med juleavsluttningen :Nikke: Og herlige tantebarnet som spurte frøken om tante kunne få være med :rødme: *jeg smelter*

Skrevet

Håper du får en like bra onsdag :kaffekopp:

Onsdagen ble fin den :Nikke:

Uff så vemmelig å besvime da!! :hug:

Håper dagen i dag har vært fin også. :)

Ja det var ikke noe særlig :(

Hadde en fin dag i går også :)

Virker som du har noen koselige førjulsdager :klem:

Ja alltid koselig når det skjer noe før jul :)

:klemmer: '

Koselig med juleavsluttningen :Nikke: Og herlige tantebarnet som spurte frøken om tante kunne få være med :rødme: *jeg smelter*

Ja han er herlig :hjerte: Han var superstolt og jeg var eneste tanten som var med så det ut som :fnise:

Skrevet

Fy for noen stressede dager om dagen....mange syke på jobb og det faller mye på oss som er igjen :sukk: Det er jo slik det blir, men man blir jo helt utslitt selv.. Men i morgen ser det ut som om de fleste voksne er på plass igjen, så da får jeg fri :strix: Skal bli deilig :)

I kveld skal jeg til frisøren, blir deilig å få litt orden på håret igjen :) Vurderer å bli mørkere, så får se hvor tøff jeg er når jeg sitter i stolen da :sjenert:

Skrevet

Lykke til hos frisøren :)

Nettopp kommmet hjem etter min time i stolen i dag, og er kjempe glad for ny forandring :jepp:

Håper du blir det også :jepp:

Skrevet

Ja han er herlig :hjerte: Han var superstolt og jeg var eneste tanten som var med så det ut som :fnise:

:tommelsmil: Det er nok fordi du er super-tante :jepp:

Herlig med frisørtime :biggrin: Blir spennende å finne ut hva du ender opp med :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...