Lucky? Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #3682 Skrevet 4. desember 2010 Pusilus og småkjekset: God helg til dere også Fin helg sålangt Hentet klumpen etter jobb i går og vi koste oss masse i går kveld I dag har kipa og ungene vært her å bakt pepperkaker og kost oss Nå er klumpen levert og jeg tar en liten avslapning før jeg må gjøre meg klar til julebord, gleder meg
Lucky? Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #3684 Skrevet 6. desember 2010 Overlevd julebordet? Jada lever jeg Hadde det superkoselig på julebordet Fantastisk show, deilig mat og masse dans og skravlings tilslutt Formen i går var helt super også, men helt utrolig trøtt bare.... fikk ikke gjort så veldig mye effektivt i går, annet enn å slappe heelt av, deilig det også da Nå er det mandag, ny uke og nye muligheter
dreia Skrevet 6. desember 2010 #3685 Skrevet 6. desember 2010 Å, så koselig med pepperkakebaking. Hørtes ut som ei herlig helg. God mandag.
Lucky? Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3686 Skrevet 7. desember 2010 Å, så koselig med pepperkakebaking. Hørtes ut som ei herlig helg. God mandag. Hadde en helt super helg Pepperkakebaking er koselig og ikke minst lukter det herlig i huset av det Full fart dag i går, så deilig at den dagen er over I kveld er det hjemme kveld og det er helt nydelig! Synes det er noe som skjer hver kveld jeg, så i kveld skal jeg bare være hjemme å kose meg Iskaldt ute i dag, så ingen grunn til å stresse seg ut heller
Gjest boobla Skrevet 7. desember 2010 #3687 Skrevet 7. desember 2010 Åhh. Nå fikk jeg lyst til å bake pepperkaker. Tror jeg må gjøre d een dag før jul.. Godt med innedag
loffen Skrevet 7. desember 2010 #3688 Skrevet 7. desember 2010 Jeg (og Smulen helt til han gikk lei) har bakt mengder med pepperkaker. Nå vil han absolutt pynte de med melis en dag.. Og jeg bare vet at det ikke kommer til å stivne, og pepperkakene blir myke. Sånn som hvert år.
Zia Skrevet 8. desember 2010 #3689 Skrevet 8. desember 2010 Innom og oppdaterer meg litt - koselig å se at du har det bra, kulda til tross
Lucky? Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #3690 Skrevet 9. desember 2010 Åhh. Nå fikk jeg lyst til å bake pepperkaker. Tror jeg må gjøre d een dag før jul.. Godt med innedag Pepperkaker hører liksom julen til synes jeg, og ikke minst lukter det herlig i hele huset Jeg (og Smulen helt til han gikk lei) har bakt mengder med pepperkaker. Nå vil han absolutt pynte de med melis en dag.. Og jeg bare vet at det ikke kommer til å stivne, og pepperkakene blir myke. Sånn som hvert år. Mine pepperkaker er harde og fine, men så har ikke jeg laget deigen selv heller da Kjempefint pepperkakehus du laget da Innom og oppdaterer meg litt - koselig å se at du har det bra, kulda til tross Koselig at du titter innom Var deilig med en dag uten store planer på tirsdag I går var det jenteskralekveld, koselig I kveld har jeg laget risboller, mannens favoritt Så nå står de til kjøling og jeg har smugspist Veldig gode ble de i allefall Ellers har nedtelling til juleferien startet, 9 dager igjen å jobbe Får jeg det som jeg vil med et par avspaseringsdager vil det si 7 jobbedager igjen. Skal bli helt fantastisk med ferie nå, kroppen er helt på felgen om dagen
Miss I.W. Skrevet 9. desember 2010 #3691 Skrevet 9. desember 2010 Tenker det blir godt med juleferie snart nå! Det stakk litt når jeg leste den nye undertittelen på dagboka di... Som jeg håper det blir deres tur snart! Ha en fin helg! Håper du får ladet batteriene litt.
loffen Skrevet 9. desember 2010 #3692 Skrevet 9. desember 2010 (endret) Skal bli deilig for deg med ferie snart. :klemmer: Endret 9. desember 2010 av loffen 1
pusilus Skrevet 9. desember 2010 #3693 Skrevet 9. desember 2010 Send noen risboller opp hit ´a, fikk plutselig fryktelig lyst på det Ferie *drømme* , det blir sikkert utrolig godt Lucky Hvor lenge har du det?
Gjest boobla Skrevet 10. desember 2010 #3694 Skrevet 10. desember 2010 Innom å ønsker deg en god helg
Lucky? Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3695 Skrevet 11. desember 2010 Tenker det blir godt med juleferie snart nå! Det stakk litt når jeg leste den nye undertittelen på dagboka di... Som jeg håper det blir deres tur snart! Ha en fin helg! Håper du får ladet batteriene litt. Skal bli helt nydelig med litt ferie nå ja, kan nesten ikke vente Den undertittelen er trist ja Men vi skal ikke gi oss og jeg håper det blir vår tur en dag veldig snart Skal bli deilig for deg med ferie snart. :klemmer: Skal bli helt nydelig Send noen risboller opp hit ´a, fikk plutselig fryktelig lyst på det Ferie *drømme* , det blir sikkert utrolig godt Lucky Hvor lenge har du det? Håper risbollene har kommet frem Skal bli veldig godt med litt ferie nå ja...siste dag på jobb er 22 og så skal jeg ikke jobbe før 3.januar, så blir jo noen dager det Innom å ønsker deg en god helg Takk og god helg til deg også
Lucky? Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3696 Skrevet 11. desember 2010 Deilig og rolig fredagskveld i luckyheimen i går god mat, tv og strikking Begynt å strikke lue, men får det ikke til Skal jo være verdens enkleste sak, men det går ikke! Så var en sur lucky som gikk å la seg i går I dag skal jeg ut å julehandle litt sammen med mamma Ikke mange julegaver igjen nå, så håper jeg er tilnærmet ferdig når jeg kommer hjem igjen etterpå
Småkjekset Skrevet 11. desember 2010 #3697 Skrevet 11. desember 2010 Håper du får en fin dag med julegavehandling
Lucky? Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3698 Skrevet 11. desember 2010 Håper du får en fin dag med julegavehandling Takk Dagen har vært veldig fin og ikke minst effektiv Nå mangler det ikke mange gaver, deilig Koselig bytur med mamma Lunsj sammen med mamma, kipa, kipamannen og lille vakre Fått handlet meg mer garn i dag, så tenkte strikke en hals i samme farge som luen Kjørte innom å tente lys på graven til farfaren til mannen på vei hjem. Har ikke fått vært der å sett etter gravsteinen kom på plass, men nå har jeg vært der og den var kjempefin Så har jeg endelig fått vasket bilen her hjemme, så nå skinner den igjen Varer nok ikke lenge nå som det er så grisete på veiene, men den trengte det virkelig Resten av kvelden blir laaat....
pusilus Skrevet 11. desember 2010 #3699 Skrevet 11. desember 2010 Hurra for late kvelder og nesten ferdig med julegaveshoppingen Her er det snart natta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå