Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt å komme hjem i riktig tid også, så er man uthvilt i dag!

Ha en fin dag med julepynting :nissevink:

Absolutt deilig å komme hjem litt tidlig og være uthvilt i dag :Nikke: Fjorårets julebord med jobben var jeg vel hjemme i fem tiden mener jeg :sjenert:

Deilig med en dag til julepynt og rydding av huset :strix:

Hei igjen Lucky, nå har jeg lest det meste av dagboka di og sitter her og føler meg sint, for hvorfor skal det være så vanskelig for noen av oss å få barn???? (og så forbanna lett for noen..) Du har jammen hatt noen tøffe runder og jeg må si at jeg beundrer hvordan du klarer å hente deg inn igjen etter hver skuffelse.

Ønsker av hele mitt hjerte at du kan få bli mamma, det fortjener du virkelig :klemmer:

Koselig at du tok deg tid til å lese da :) Ja hvorfor skal det være så vanskelig for noen dette her, verden er urettferdig :sur: Det har vært noen tøffe år, mye sorg og mange skuffelser, men prøver å tenke positivt... Ikke alltid lett og jeg er veldig sår til tider, men vi skal klare dette på en eller annen måte....tilsutt :Nikke:

Synes også det er fortjent at det fester seg en liten spire snart, både hos deg og meg :)

Mannen mener jeg har pyntet nok her hjemme nå :ler: Har jo ikke tatt frem mye da, bare litt lys, noen staker, gardiner og hjerter.... :sjenert:

Nå er det snart bursdag og mannen må kjøre meg slik at jeg får hentet bilen min der jeg var i går :)

Jeg har meldt meg som blodgiver og i morgen er det første registering på blodbanken. Blir spennende å se om de vil ha blodet mitt... Jeg går jo på noen medisiner, men det er jo ikke fordi jeg er syk liksom....er jo bare forbyggende, så vi får se hva de mener :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du har meldt deg som blodgiver :Nikke: Mitt blod vil de ikke ha på en stund siden jeg har vært i malariastrøk i hele 10 dager :roll: , men sånn uten om det så tror jeg at jeg har bruk for det jeg har selv :sjenert:

Skrevet

Så flott at du har meldt deg som blodgiver :Nikke: Mitt blod vil de ikke ha på en stund siden jeg har vært i malariastrøk i hele 10 dager :roll: , men sånn uten om det så tror jeg at jeg har bruk for det jeg har selv :sjenert:

Ja er visst ganske strengt om man har vært ute å reist....men det har jo ikke jeg :ler: Du trenger nok alt blodet ditt om dagen du ja :) Tror ikke gravide gir blod egentlig :vetikke:

Da er bursdagen ferdig og jeg er hjemme igjen :) Alltid koselig å være sammen med familien :hjerte:

Skal ha et møte i morgen tidlig, så får vel bruke litt tid til forberedelse nå før jeg blir for trøtt ;)

Skrevet

Innom med en 1.søndag i adventskos til verdens beste Lucky :)

Skrevet

Ja er visst ganske strengt om man har vært ute å reist....men det har jo ikke jeg :ler: Du trenger nok alt blodet ditt om dagen du ja :) Tror ikke gravide gir blod egentlig :vetikke:

Da er bursdagen ferdig og jeg er hjemme igjen :) Alltid koselig å være sammen med familien :hjerte:

Skal ha et møte i morgen tidlig, så får vel bruke litt tid til forberedelse nå før jeg blir for trøtt ;)

Såvidt jeg vet er det anbefalt å ikke gi blod som prøver. Gravide får ikke gi. Jeg har gitt tidligere, men ble satt på pause da vi begynte å prøve, så det har blitt noen år uten at jeg har fått gitt noe.

God familie er gull verdt :strix:

Håper du får en fin uke :klem:

Skrevet

Innom med en 1.søndag i adventskos til verdens beste Lucky :)

Takk søte skyttevennen :kyss2:

Såvidt jeg vet er det anbefalt å ikke gi blod som prøver. Gravide får ikke gi. Jeg har gitt tidligere, men ble satt på pause da vi begynte å prøve, så det har blitt noen år uten at jeg har fått gitt noe.

God familie er gull verdt :strix:

Håper du får en fin uke :klem:

Det er såpass ja....hmm...da får jeg høre hva damen sier etterpå :) Har tenkt på det lenge, men tenkt at det ikke passer seg når man er gravid, men så lenge dette tar slik tid så tenkte jeg det var like godt å begynne :) Men da får vi se hva som skjer etterpå :)

Jeg er heldig som har en slik fin familie :hjerte:

:klemmer:

Da var uken igang igjen og nedtellingen til neste helg er igang :ler: Full fart dag på jobben i dag med møte og lite personalet, så deilig å være den som først gikk hjem fra jobb i dag :)

El har ikke dukket opp denne syklusen ennå, synes virkelig det er på tide at den kommer snart....kjedelig å gå slik å vente og tolke alt som skjer i kroppen :bolledeig:

Litt jobbing her hjemme og så ned i blodbanken seinere, så får vi se hva damen sier er lurt å gjøre :)

Skrevet

Ble disket som blodgiver... så lenge jeg går på metforminen får jeg ikke lov, så da ønsket hun meg lykke til og håpet jeg kom tilbake etter en graviditet :)

Skrevet

Verdt forsøket da :) Du er velkommen igjen ved en senere anledning :9

Skrevet

Verdt forsøket da :) Du er velkommen igjen ved en senere anledning :9

Ja var jo det :) Greit å sjekke ut mulighetene i allefall, har jo et attraktivt blod :lur:

Skrevet

"Please try again later" :)

Sambo er blodgiver men jeg har liksom aldri kommet meg så langt :)

Men du, CD 18, hva betyr det? Jeg er litt ute av dette og tenker en del på dere som har prøvd en god stund.. Ganske mye faktisk, og alle mine gode ønsker og tanker går til dere <3

Skrevet

Tanken er god da- i forhold til at du vil gi blod! :hjerte: Har allid tenkt på å registrere meg selv også, men må nok vente jeg også! Håper mandagen har vært fin :klem:

Skrevet

Heldigvis disket som blodgiver jeg også. Like greit, jeg svimer nesten av bare jeg ser en sprøyte. :sjenert:

Men... hjemme fra julebord klokka tolv liksom? :dåne:

:ler:

Skrevet

"Please try again later" :)

Sambo er blodgiver men jeg har liksom aldri kommet meg så langt :)

Men du, CD 18, hva betyr det? Jeg er litt ute av dette og tenker en del på dere som har prøvd en god stund.. Ganske mye faktisk, og alle mine gode ønsker og tanker går til dere <3

Try again later ja :ler: Får prøve igjen seinere ja ;)

De trenger jo mange blodgivere, så ikke dumt å gjøre det. Men du burde jo vente til etter du har vært gravid tenker jeg :)

CD betyr cyklus day...altså er jeg på dag 19 i denne syklusen :) Takk søte vennen, håper det går vår vei snart jeg også, slitsomt å være prøver :sukk:

Tanken er god da- i forhold til at du vil gi blod! :hjerte: Har allid tenkt på å registrere meg selv også, men må nok vente jeg også! Håper mandagen har vært fin :klem:

Ja tanken var god, så får heller gjøre det en annen gang når jeg ikke går på medisiner... Mandagen var fin den :)

Heldigvis disket som blodgiver jeg også. Like greit, jeg svimer nesten av bare jeg ser en sprøyte. :sjenert:

Men... hjemme fra julebord klokka tolv liksom? :dåne:

:ler:

Ja kanskje like greit at du ikke gir blod da ja :ler:

Veldig ulikt meg og mine kollegaer å gi seg så tidlig, men ble liksom ikke fart i folka på lørdag :sjenert:

:kose:

Fin, men slitsom tirsdag :) Full fart på jobb, så hjem en liten time for å slappe av og spise og så kurs på kvelden. Nå er det total avslapning på sofaen i påvente av kveldens Greys :hjerte:

Skrevet

Sovnet halveis i Greys i går jeg da, så var nok litt sliten :sjenert:

Begynte seint i dag, så deilig å få sovet litt lenge innimellom også :) Fått ryddet og ordnet litt her hjemme nå og så er jeg klar for litt trening :strix:

Har fått sett jul på månetoppen også da, koselig :) Greit å prøve å følge med litt på den, så vet jeg jo hva barna snakker om på jobben i morgen :ler:

Skrevet

Er ikke det å sove til Grey's en tradisjon for deg? :fnise:

Skrevet

Fader! Julekalender ja!!! Glemte å sette på opptak, vi svømte jo. Får se om det er reprise i morgen. Ikke lett å plutselig skulle huske på det :ler:

Skrevet

Er ikke det å sove til Grey's en tradisjon for deg? :fnise:

:ler: Har faktisk vært veldig flink i det siste og ikke sovnet...men i går kom søvnen og tok meg gitt :sjenert:

Fader! Julekalender ja!!! Glemte å sette på opptak, vi svømte jo. Får se om det er reprise i morgen. Ikke lett å plutselig skulle huske på det :ler:

:fy: Tror ikke den kommer i reprise i morgen, men vet ikke altså... Den går to ganger om dagen, en på morgenen og en på kvelden :)

Da er jeg hjemme fra treningen :strix: Var for få påmeldte til zumbaen i dag, så ble ikke noe :( Men fikk meg en time effektiv trening på elipse og tredemølla da, deilig :)

Nå er det dusj og ryddings :)

Skrevet

flink du er til å trene!!! :strix:

Glemte helt av Greys i går jeg, som er helfrelst Greys fan, til å med Hvaler er jeg stor fan av, men avglemt :bond:

Skrevet

flink du er til å trene!!! :strix:

Glemte helt av Greys i går jeg, som er helfrelst Greys fan, til å med Hvaler er jeg stor fan av, men avglemt :bond:

Prøver å få til litt trening i hverdagen, men ikke alltid like lett...men har i allefall en fast dag i uken da og det er deilig :) Har jo ikke en stillesittende jobb, så får jo beveget meg litt ellers i hverdagen også :)

Hvaler og Greys er et must på tirsdager, ser Hvaler mest fordi vi er mye der på sommeren da og moro å se kjente steder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...