Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

stakkars lucky mannen! pass på så du ikke blir smittet selv da :klem:

nå så jeg, oversatt til norsk: stakkrs heldig mannen :fnise:

ellers hvordan er ståa? du har ikke blitt smittet håper jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars lucky mannen! pass på så du ikke blir smittet selv da :klem:

nå så jeg, oversatt til norsk: stakkrs heldig mannen :fnise:

ellers hvordan er ståa? du har ikke blitt smittet håper jeg?

Stakkars heldige mannen ja :ler: Mannen er i form igjen og jeg har heldigvis ikke blitt smittet, så da håper jeg det holder seg slik :regler:

:kose:

Mannen er heldigvis bedre i dag, så han er på jobb igjen :) Jeg har ikke blitt smittet heller og godt er det....kaos på jobben med lite personale, så veldig glad jeg ikke hangler i tillegg :)

En måned til julaften i dag, hvor har denne høsten blitt av :klø: Etter jobb har jeg strøket julegardiner og litt duker og sånt, deilig å ha det ferdig :) Etter jobb i morgen skal jeg ut å handle med mamma og så på jentekveld og helgen går nok av seg selv, så deilig å bare kunne henge de opp på søndag :)

Tenkte å dra frem all julepynten å titte gjennom hva jeg egentlig har også, desember flyr så fort og jeg liker å begynne tidlig å pynte :sjenert: Tar heller vekk julen tidlig :Nikke:

I kveld er det zumba :strix:

Skrevet

Jeg liker også å pymte litt tidlig faktisk! Helt i 'ikke meg-ånd' ! :ler: Men duker og gardiner? Det bruker jeg jo ikke. Jo jeg har en duk da. Men julegardiner er fremmedord for meg. Jeg har hvite gardiner året rundt. :fnise:

Jeg fant klær hos Risøe! :danser: B. Amfi. :nigo:

Eller det var bare en bluse, men den var rålekker, og til sort penbukse, så er jeg klar. :jepp:

Skrevet

Pynte! Ikke pymte..

(har tatt litt :vin: i kveld.. :fnise: )

Skrevet

Og jeg har røde gardiner året rundt, fiks ferdig til jul :ler:

Skrevet (endret)

Jeg liker også å pymte litt tidlig faktisk! Helt i 'ikke meg-ånd' ! :ler: Men duker og gardiner? Det bruker jeg jo ikke. Jo jeg har en duk da. Men julegardiner er fremmedord for meg. Jeg har hvite gardiner året rundt. :fnise:

Jeg fant klær hos Risøe! :danser: B. Amfi. :nigo:

Eller det var bare en bluse, men den var rålekker, og til sort penbukse, så er jeg klar. :jepp:

Koselig å pynte litt tidlig synes jeg, får liksom opp julestemningen litt mer da :) Har bare julegardiner på kjøkkenet jeg og det er et must for meg :ler:

Har sett at det er en del mer topper i år, så tror det er litt inn med bukser og topper :Nikke: Har ikke funnet noe, men fått låne et par av en venninne jeg da, så blir det nok bra :)

Og jeg har røde gardiner året rundt, fiks ferdig til jul :ler:

Så praktsik :tommelsmil:

Etter jobben i går møtte jeg mamma for litt julegaveshopping, deilig å få på plass litt fler gaver :Nikke: Så var det jentekveld, kjempekoselig :strix:

I dag begynner jeg seint, deilig å sove litt lengre, men kjedelig å jobbe seint på fredager... Men men, ikke lenge igjen til helg uansett :strix:

Og ikke minst! Vi er i tippeligaen igjen :bolledeig:

Endret av Lucky?
Skrevet

Grattis med plass i tippeligaen igjen da! :danse:

Jeg har også julegardiner på kjøkkenet og synes det er kjempekoslig! :hjerte: Håper jeg får til å henge opp gardinene og pynta litt nå som vi nærmer oss advent med stormskritt.

Ha en fabelaktig jentekveld og ei god helg! :klem:

Skrevet

Grattis med plass i tippeligaen igjen da! :danse:

Jeg har også julegardiner på kjøkkenet og synes det er kjempekoslig! :hjerte: Håper jeg får til å henge opp gardinene og pynta litt nå som vi nærmer oss advent med stormskritt.

Ha en fabelaktig jentekveld og ei god helg! :klem:

Takk :) Byen er i ekstase igjen og avisene er fulle av fotball :ler:

Veldig koselig med julegardiner synes jeg :Nikke: Håper formen er fin og at jeg kan få de opp på søndag :)

Jentekvelden var i går, veldig koselig :)

God helg til deg også :klemmer:

Da er det endelig helg :strix: Arbeidsdagen har gått veldig fort og det er jo alltid deilig :)

Ellers blir det bare avslapning i kveld, sambo jobber seint og jeg har vondt i hodet, så passer veldig fint :) Sitter å fester tråder på et lappeteppe jeg har strikket....et lite prosjekt å feste så mange tråder :ler:

I morgen er det julebord, gleder meg :strix:

Skrevet

Og ikke minst! Vi er i tippeligaen igjen :bolledeig:

:strix:

Gratulerer :danse:

Julebord på meg også i morgen, jeg skal lade opp med dagen på sofaen slik at jeg holder ut til ti :fnise:

Skrevet

Fotballfever!! Gratulerer med den!

Jeg har julegardiner nesten overalt...jeg eeelsker jul og advent <3 Og det er så herlig å pynte litt etter litt! Får aldri nok nisser og julestjerner jeg :)

Ønsker deg ei goood helg!!

Skrevet

:strix:

Gratulerer :danse:

Julebord på meg også i morgen, jeg skal lade opp med dagen på sofaen slik at jeg holder ut til ti :fnise:

Høres ut som en lur plan :) Kos deg masse på julebordet, håper du holder ut en liten stund i allefall :klemmer:

Fotballfever!! Gratulerer med den!

Jeg har julegardiner nesten overalt...jeg eeelsker jul og advent <3 Og det er så herlig å pynte litt etter litt! Får aldri nok nisser og julestjerner jeg :)

Ønsker deg ei goood helg!!

Takk :) Stas å være tilbake i tippeligaen igjen :)

Julen er herlig, blir i god stemning av det :strix:

Goood helg til deg også snupp :klemmer:

Fikk festet alle trådene i går og begynt å sy det sammen :) Håper det blir fint til slutt i allefall, det skal toves også :)

Planen i dag er en liten tur til byen for strømpebukse til i kveld, en ny adventsstake til kjøkkenet og så mest mulig avslapning før julebordet. Vi skal begynne halv fem, så blir nok en lang og morsom kveld :ler:

Skrevet

Kos deg på julebord :skaal:

kos deg på julebord. rapport ventes i morgen :fnise:

Takk jenter :) Var veldig koselig på julebordet i går :) Først litt vorspeil hos en kollega, så deilig mat og tilslutt show :) Tok liksom ikke helt av i går da...vi pleier å være en veldig livlig gjeng når vi er på fest sammen og pleier å holde på til langt på natt, men ikke i går :ler: Var hjemme kl tolv liksom.... Men men er glad for det i dag da, for formen er helt super :tommelsmil:

I dag er planen å få hengt opp julegardinene på kjøkkenet, finne frem resten av adventsstakene og pynte litt her og der :strix:

Så er det bursdagselskap til et par søskenbarn i ettermiddag, koselig :)

Skrevet

Heisann, innom og hilser på! :hallo:

Tenkte å lese gjennom boka di, men den er jo lang, så jeg skal skimme litt gjennom den for å oppdatere meg litt.

Ha en fin søndag!

Skrevet

Heisann, innom og hilser på! :hallo:

Tenkte å lese gjennom boka di, men den er jo lang, så jeg skal skimme litt gjennom den for å oppdatere meg litt.

Ha en fin søndag!

Koselig å se deg her inne :) Forventer ikke at du skal lese hele denne boken altså.... ;)

Ha en fin søndag du også :)

Godt igang med adventspynting her hjemme, deilig :strix:

Skrevet

Godt å komme hjem i riktig tid også, så er man uthvilt i dag!

Ha en fin dag med julepynting :nissevink:

Skrevet

Hei igjen Lucky, nå har jeg lest det meste av dagboka di og sitter her og føler meg sint, for hvorfor skal det være så vanskelig for noen av oss å få barn???? (og så forbanna lett for noen..) Du har jammen hatt noen tøffe runder og jeg må si at jeg beundrer hvordan du klarer å hente deg inn igjen etter hver skuffelse.

Ønsker av hele mitt hjerte at du kan få bli mamma, det fortjener du virkelig :klemmer:

Skrevet

Herlig med et litt rolig julebord også :)

Håper du får en fin dag med huspynting og bursdagsfeiringer :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...