Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

:danser:

Zumba anbefales :Nikke:

Woohoo, takk for at du minnet meg på hvor nær helgen egentlig er :fnise:

Bare hyggelig :) Deilig å ha noe å glede seg til :Nikke:

Weeeheeee, kun to dager til helg :strix: Jeg vet hva jeg skal bruke de to dagene på :jepp:

:veslejenta:

:sjenert:

:ler: Godt å bruke helgen til å hente seg inn litt :Nikke: Ble nok ikke så mye søvn på deg forrige helg :klemmer:

Hei hei i natten :)

Innom og sjekker litt før jeg stuper i køya!

Håper den nakken din ikke plager deg for mye nå...:( Det er bare au og man blir helt anspent i hele kroppenNei, nå skal du snart ha helg og få slappet godt av og koset deg masse!

Og selvsagt fikk jeg lyst på fondant...herreguuuud det er godt!!! Med vaniljeis....*slurp* Muligens den beste desserten jeg vet om!

See ya!

Nakken er mye bedre nå og det er sååå deilig :) Blir så sliten av å gå så anspent :(

Sjokoladefondant med vaniljeis er en favoritt her også :Nikke:

:kose:

Ny dag, nye muligheter :strix:

Først jobb og så en tur til harryland sammen med en kollega, koselig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:handle:

Burde vært der jeg også.

Men Noen truer med svigersbesøk i ettermiddag, så jeg får vel være hjemme å bake noe til kaffen istedet.

Stakkars meg. :fnise:

Skrevet

:spise: Synes jeg hørte snakk om sjokoladefondant her inne? :hoppe: Tror nesten jeg må innvilge meg det til dessert i helgen altså, men vanlijeis. Støtter det som favoritt :Nikke: Også så enkelt å lage da :dåne: Nam!

:fnise:

Skrevet

Jeg var hjemme og bakte kake, Noen dro til Harryland og handlet. :tommelsmil:

Skrevet

:spise: Synes jeg hørte snakk om sjokoladefondant her inne? :hoppe: Tror nesten jeg må innvilge meg det til dessert i helgen altså, men vanlijeis. Støtter det som favoritt :Nikke: Også så enkelt å lage da :dåne: Nam!

:fnise:

Absolutt å anbefale i helgen det ja :Nikke: Superlett å lage og smaker fantastisk :Nikke:

Goood helg snuppa :klem:

Ha en super helg du også vennen :kose:

Jeg var hjemme og bakte kake, Noen dro til Harryland og handlet. :tommelsmil:

Det var jo en grei fordeling det :ler: Du skulle jo tatt turen du da, så kanskje jeg hadde møtt på deg :)

Fin dag i går og koselig med harryhandeltur :Nikke: Skal bli godt med helg nå kjenner jeg, og denne helgen er det ikke mange planer :) Ennå i allefall :ler: Skal i bursdag til mamma og pappa på søndag, det er alt jeg vet sålangt, deilig :strix:

God helg jenter :kose:

Skrevet

Fredag! :danser: Så deilig med ei helg uten planer, enda! Tre kvelder og to dager som blanke og ubrukte står! ;)

Jeg tar akupunktur mot bekkensmertene, men sist er jeg sikker på at fysioterapeuten min glemte meg... Jeg lå i godt over 45 min og endte opp med mere vondt og vond rygg. Måtte bare høre om hvor lenge det er vanlig å ligge.

Skrevet (endret)

Jeg spurte Noen om han hadde sett deg, men det visste han ikke noe om sa han. :hoho:

God helg! :klemmer:

Endret av loffen
Skrevet

Fredag! :danser: Så deilig med ei helg uten planer, enda! Tre kvelder og to dager som blanke og ubrukte står! ;)

Jeg tar akupunktur mot bekkensmertene, men sist er jeg sikker på at fysioterapeuten min glemte meg... Jeg lå i godt over 45 min og endte opp med mere vondt og vond rygg. Måtte bare høre om hvor lenge det er vanlig å ligge.

Veldig deilig med en helg uten planer :Nikke:

Vet ikke hvor lenge man skal ligge med nåler egentlig jeg, men jeg pleier ca en halv time. Hun setter på en varmelampe med tidsur og skrur den til 30 min. Ikke alltid hun kommer med en gang det ringer, så er nok ingen fare å ligge litt lengre :vetikke: Men var jo rart at du har mer vondt etter da :(

Jeg spurte Noen om han hadde sett deg, men det visste han ikke noe om sa han. :hoho:

God helg! :klemmer:

Nei jeg vet jo ikke hvordan Noen ser ut, så ikke vet jeg om jeg så han heller :ler:

God helg til deg også snuppa :kose:

Skrevet

Deilig og lat lørdagsmorgen :strix: Kjenner jeg savner kaffekosen på morgenene når jeg har fri altså :sjenert: Men men....

Etter jobb i går passet jeg minste tanteungen noen timer, koselig :) Lekte og koset oss og hun badet her :hjerte: Hun har ikke badekar hjemme, så det er veldig stas å bade når hun er her :)

Så var det deilig mat, sofaen og gullrekka sammen med mannen :)

I dag går vaskemaskinen for fullt og det tror jeg den kommer til å gjøre hele helgen :ler: Vært full fart hele uken, så ikke fått vasket noen klær nemmelig....

Ellers burde jeg vært en tur i byen å prøvd å finne klær til julebordet som er neste helg....

Skrevet

Vi skal til byen for å kjøpe kjole og sko til skjønningen, kanskje vi sees ? :)

Skrevet

Her er også planen at vaskemaskinen skal gå hele helgen og julebordsantrekket skal også på plass :)

God helg :klem:

Skrevet

Vi skal til byen for å kjøpe kjole og sko til skjønningen, kanskje vi sees ? :)

Takk for koselig bydate :kose:

Her er også planen at vaskemaskinen skal gå hele helgen og julebordsantrekket skal også på plass :)

God helg :klem:

:ler: Ble en del vaskemaskiner her i går ja,men fant nei julebordsantrekk? Nope :sukk:

:kose:

Fant ikke noe julebordsantrekk i går :( Synes det er mye rart ute i butikkene og fant ikke noe jeg likte...prøvde et par kjoler, men ikke fornøyd... Så får ta en kveld denne uken å prøve et annet kjøpesenter her :)

Kvelden i går ble god mat, sofa og film, deilig :strix: Er så godt med rolige lørdager innimellom og de neste to lørdagene er det julebord, så greit å slappe av litt ;)

Nå har mannen gått for å jobbe litt og jeg har tullet meg inn i et pledd på sofaen med kakao og skal se Sex and the city 2 :) Fikk ikke sett den når den gikk på kino :)

Og vaskemaskinen går fremdeles :ler:

Skrevet

Må ikke slite vaskemaskinen helt ut da ;) Høres ut som du hadde en fin kveld i går :)

Skrevet

Må ikke slite vaskemaskinen helt ut da ;) Høres ut som du hadde en fin kveld i går :)

Den bør da tåle såpass :ler: Veldig deilig med koselørdag :Nikke:

Sex and the city 2 var bra den, herlige damer altså!

Går fortsatt rundt i bare hipsteren her hjemme, så får vel komme meg i dusjen å få på meg litt klær :sjenert: Skal i bursdag til mamma og pappa i dag, koselig :)

Skrevet

sex and the city 2 er en morsom film! :) håper du hadde det fint på bursdag. enig med deg i at klesmoten nå for tiden er rar. bare masse blonder og leopardmønster. ikke noe for meg iallefall! håper du finner en kjole snart da!

:klemmer:

Skrevet

Jeg finner heller ikke klær! Skal en tur til byen ellerpå, selv om jeg vet det blir bortkastet.

Jeg har KappAhl (gammelrosa og grått med blonder og rysjer) og Gina Tricot (lårkort med spaghettistropper) å velge mellom liksom.

:hoho:

Skrevet

Det skulle vært litt flere butikker å velge mellom her. :rolleyes:

Skrevet

sex and the city 2 er en morsom film! :) håper du hadde det fint på bursdag. enig med deg i at klesmoten nå for tiden er rar. bare masse blonder og leopardmønster. ikke noe for meg iallefall! håper du finner en kjole snart da!

:klemmer:

Kjenner jeg drømmer meg litt bort i å kunne leve som de damene :ler: En koselig bursdag, alltid kost å være sammen med familien :)

Håper virkelig jeg finner en kjole snart ja...kusina mi har kjoledilla, så ho sa jeg kunne låne av henne....så tenkte prøve lykken der ;)

Jeg finner heller ikke klær! Skal en tur til byen ellerpå, selv om jeg vet det blir bortkastet.

Jeg har KappAhl (gammelrosa og grått med blonder og rysjer) og Gina Tricot (lårkort med spaghettistropper) å velge mellom liksom.

:hoho:

Ikke lett å finne noe fint om dagen nei :sukk: Har jo en del butikker å velge mellom i denne byen, men hjelper ikke så mye :ler:

Skrevet

Hadde det veldig koselig i bursdag i går, alltid koselig å være sammen med familien :)

Skikkelig turbomandag på jobb i dag, to av personalet var hjemme med syke barn, så det har gått unna i dag kjenner jeg.... Ikke blir det noe bedre i morgen heller :( Og ikke er har vi nok vikarer :sukk:

Ellers er mannen syk stakkar....håper ikke han har planer om å være det så veldig lenge, passer veldig dårlig å være syk på denne tiden av syklusen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...