Småkjekset Skrevet 14. november 2010 #3601 Skrevet 14. november 2010 Hvilken kake lagde du da? Lyst å dele den?
Lucky? Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3602 Skrevet 15. november 2010 Hvilken kake lagde du da? Lyst å dele den? Kan skrive den inn en annen dag Velidg god Da var uken igang for fullt og nedtellingen til helgen er igang igjen Nakken har vært veldig fin i helgen, men i dag har den slått litt krøll på seg igjen Når jeg kom fra jobb hadde jeg vondt i hodet også, så forplanter seg nok opp til hodet.... tok et par paracet og en voltaren og håper dette gir seg snart
Småkjekset Skrevet 15. november 2010 #3603 Skrevet 15. november 2010 Teite nakken Håper at smertene går over, for det hjelper ikke noe på dårlig nakke
dreia Skrevet 15. november 2010 #3604 Skrevet 15. november 2010 God bedring. Nakkevondt er ikkje noko særlig. *snik meg ut før eg blir for frista av kake- og sjokoladefondant-snakk*
Lucky? Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3605 Skrevet 15. november 2010 Teite nakken Håper at smertene går over, for det hjelper ikke noe på dårlig nakke Ja håper de gir seg snart Trodde jeg var kvitt de i og med at jeg var så fin i helgen, men neida... God bedring. Nakkevondt er ikkje noko særlig. *snik meg ut før eg blir for frista av kake- og sjokoladefondant-snakk* Takk Ikke noe særlig nei Blir fort fristet rundtom i bøkene ja
Lucky? Skrevet 15. november 2010 Forfatter #3607 Skrevet 15. november 2010 Natta Og god bedring Takk God natt til deg også
Ananan Skrevet 16. november 2010 #3609 Skrevet 16. november 2010 Håper du har en fin tirsdag uten nakke/hode vondter
Gjest boobla Skrevet 16. november 2010 #3610 Skrevet 16. november 2010 håper du begynner å bli bedre i nakken...
Lucky? Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3611 Skrevet 16. november 2010 Håper du har en fin tirsdag uten nakke/hode vondter Tirsdagen har vært fin den og nakken har vært fin på dagen i dag, men merker den litt mer nå i kveld håper du begynner å bli bedre i nakken... Nakken har vært bedre på dagen i dag i allefall, men kjenner den igjen nå i kveld Men helt klart bedre enn det har vært Fin tirsdag uten noe særlig nakkevondter, men begynner å kjenne det igjen nå ikveld....irriterende Etter jobben var det hjem å spise middag med mannen, før en liten bytur som endte i seks julegaver, deilig Tirsdag er tv kveld, så her ligger jeg da
Gjest boobla Skrevet 16. november 2010 #3612 Skrevet 16. november 2010 tirsdager er fantastiske TV- kvelder! :rødme:
Lucky? Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3613 Skrevet 16. november 2010 tirsdager er fantastiske TV- kvelder! :rødme: Helt klart Men synes Greys var litt kjedelig i dag da
loffen Skrevet 16. november 2010 #3614 Skrevet 16. november 2010 Helt klart Men synes Greys var litt kjedelig i dag da Det synes jeg også.
Miss I.W. Skrevet 17. november 2010 #3615 Skrevet 17. november 2010 Så bra du er i gang med julegavene da. Var en lang liste så jeg, så det er sikkert greit å komme i gang. Huff, så kjedelig med nakken da! Håper det ordner seg snart! Må forresten spørre; når du er til stikking, hvor lenge ligger du med nålene? Snaaaart helg!
Lucky? Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3616 Skrevet 17. november 2010 Det synes jeg også. Godt det ikke bare var jeg som synes det da Så bra du er i gang med julegavene da. Var en lang liste så jeg, så det er sikkert greit å komme i gang. Huff, så kjedelig med nakken da! Håper det ordner seg snart! Må forresten spørre; når du er til stikking, hvor lenge ligger du med nålene? Snaaaart helg! Den julegavelisten er laaang ja, så veldig deilig å være igang med den i allefall Nakken har vært bedre i dag, kjenner det stikker til innimellom, men helt klart mye bedre enn den har vært Ligger med nålene i ca en halvtime Har du prøvd akupunktur? Da er det bare to dager igjen til det er helg igjen Deilig dag på jobben som har gått utrolig fort! Det liker vi Nå er det litt oppdatering og i kveld er det zumba
Zia Skrevet 17. november 2010 #3618 Skrevet 17. november 2010 Woohoo, takk for at du minnet meg på hvor nær helgen egentlig er
pusilus Skrevet 17. november 2010 #3619 Skrevet 17. november 2010 Weeeheeee, kun to dager til helg Jeg vet hva jeg skal bruke de to dagene på
Skytte Skrevet 17. november 2010 #3620 Skrevet 17. november 2010 Hei hei i natten Innom og sjekker litt før jeg stuper i køya! Håper den nakken din ikke plager deg for mye nå... Det er bare au og man blir helt anspent i hele kroppen:( Nei, nå skal du snart ha helg og få slappet godt av og koset deg masse! Og selvsagt fikk jeg lyst på fondant...herreguuuud det er godt!!! Med vaniljeis....*slurp* Muligens den beste desserten jeg vet om! See ya!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå