Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Jammen har hun meninger den lille frøkna

Godt å høre at dere koste dere :) Takk for hjelpen på rommet hennes!!! :)

Ja ho vet hvordan hun vil ha det :ler: Alltid koselig å være sammen med skjønningen :hjerte:

Moro å rydde på rommet hennes, begynte bare litt seint så ble ikke ferdig :)

Ha en fin ny uke Lucky? !

Takk for det loffen :kose: Tror det blir en fin uke :sol:

hei.. Hvordan går d med deg?

Hei :) Her går det bare bra :) Dagene mot ikm nærmer seg og det er jo alltid spennende :sjenert:

Høres ut som om du har hatt en fin helg ja vi lurte litt på om vi skulle gå å se det showet vi også, har veldig lyst :jepp:

Håper du har en fin mandag :hug:

En super helg :Nikke: Bør absolutt ta dere en tur på det showet om det kommer i nærheten av deg :Nikke:

:kose:

Da var en ny uke i gang :strix: Fikk en strekk i nakken på lørdag og den var fortsatt vond i dag, så vært hos akudama mi å fått stukket litt, så nå håper jeg det løsner :)

Etter det var jeg hos optikeren for kontroll og alt så bra ut, deilig :)

Nå blir det litt avslapning på sofaen tenker jeg :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du får en flott tirsdag :klemmer:

Skrevet

Innom og sniker litt:)

Har vurdert å pakke en av disse massasjedamene her i kofferten og ta henne med hjem. Kan ta med ei til deg også! Tenk så herlig da, å ha sin private massør:) Trivsel!

Krysser uansett alt jeg har for deg når ikm nærmer seg!! Because you deserve it <3

Skrevet

Håper du får en flott tirsdag :klemmer:

Tirdagen ble fin den :Nikke::kose:

Ha en fin dag :vinke:

Takk :kose:

Innom og sniker litt:)

Har vurdert å pakke en av disse massasjedamene her i kofferten og ta henne med hjem. Kan ta med ei til deg også! Tenk så herlig da, å ha sin private massør:) Trivsel!

Krysser uansett alt jeg har for deg når ikm nærmer seg!! Because you deserve it <3

Pakk gjerne med en til meg også :Nikke: Mannen er ikke god på det området der, så tar gjerne en jeg :) Skal rydde plass til henne i kjelleren jeg :ler:

Kos deg videre i varmen :kose:

Skrevet

:kaffekopp: God morgen :)

Nakken er fremdeles ikke helt god :( Når jeg kom hjem fra jobben i går verket det veldig, så da var det bare å to noen smertestillende å legge seg i boblebadet leeeenge :) Deilig og det hjalp litt :) Tok smertestillende før jeg la meg også, og jeg har sovet mye bedre i natt, deilig :)

Begynner seint i dag, så kunne ligge å slumre til kl 8, det er deilig det :strix: Våknet til melding av mannen da som informerte om at det var veldig glatt i dag og at jeg må kjøre pent :hjerte: Har nemmelig kommet snø her :sur:

I dag er det full fart på jobb, så hjem en liten tur og til slutt zumba hvis nakken min tillater det....

Ha en fin onsdag jenter :kose:

Skrevet

hørtes ikke bra ut det der med nakken din nei.. :klemmer:

Kos deg på Zumba, om du tar turen..

Skrevet

Håper nakken er bra nok for trening i dag :jepp: Det er så godt å få brukt kroppen og svettet litt :strix:

Skrevet

hørtes ikke bra ut det der med nakken din nei.. :klemmer:

Kos deg på Zumba, om du tar turen..

Nei den nakken er ikke snill :( Men tok meg en tur på zumba og det gikk veldig fint :)

Håper nakken er bra nok for trening i dag :jepp: Det er så godt å få brukt kroppen og svettet litt :strix:

Gikk fint å trene i går, deilig :) Tok meg et varmt bad før treningen så det myknet nok opp for en liten stund :) I dag er det vondt igjen....

Fortsatt ikke noe god nakke, så var til behandling i dag også :) Rygg og nakke ser ikke ut etter to bahandlinger med kopper :ler: Ser ut som om jeg har store sugemerker over hele ryggen... Men håper det hjelper etterhvert :Nikke:

I kveld er det rydding av hus som står på planen...skal ha jentekveld her i morgen, så greit at det ser ok ut her da :) Prøve å få gjort mest mulig nå i kveld, for skal til tannlegen etter jobben i morgen :)

Skrevet

:kose: litt på nakken din!

Lykke til hos tannlegen i morra.

Jentekveld høres koselig ut. :smilbla:

Utrolig rart at det er fredag allerede i morra. :dåne:

Skrevet

:kose: litt på nakken din!

Lykke til hos tannlegen i morra.

Jentekveld høres koselig ut. :smilbla:

Utrolig rart at det er fredag allerede i morra. :dåne:

Takk vennnen :kose: Fredagen kommer like plutselig hver uke synes jeg, deilig :strix: Ukene bare fly og før vi vet ordet av det er det nok jul... :ler:

Da er det endelig helg :strix:

Full fart på jobb i dag og rett til tannlegen etter det. Gikk veldig bra, så skal bare tilbake på mandag nå så er denne rotfyllingen ferdig :) Slapp bedøvelse i dag, det er deilig :) Føler seg ikke veldig fresh når man går rundt å er bedøvet akkurat :ler:

Nå er det opprydning av stuen og klargjøring av mat og div til jentekvelden, gleder meg :strix:

Ha en fin fredagskveld jenter :kose:

Skrevet

:skaal: Håper jentekvelden ble bra!

Rotfylling er ikke så verst ser du..det er MYE verr å klippe håret. :sjenert:

:fnise:

Skrevet

kos deg på jentekvelden... :):klemmer:

Jentekvelden var superkoselig :)

Kos deg med jentekveld :strix:

Takk :) Vi hadde det supert ;)

:skaal: Håper jentekvelden ble bra!

Rotfylling er ikke så verst ser du..det er MYE verr å klippe håret. :sjenert:

:fnise:

Aldri feil med jentekveld :)

Jeg går vel heler til frisøren enn til tannlegen jeg da :sjenert:

Hadde en superkoselig jentekveld i går :) Ost, kjeks, vin, sjokoladefondant og is :sikle: Og masse skravlings såklart :ler:

Tanta kom i går, så jeg trøstet meg med noen glass vin, smakte ikke feil på en fredag det ;)

I dag er planen en liten tur til byen å møte en venninne og shoppe litt med henne og så må jeg finne noen bursdagsgaver :)

Skrevet

Det blir ikke feil med et glass rødvin eller to når tanta kommer nei! Spesielt ikke i godt lag! ;)

Håper du hadde en koslig tur på shopping. Skulle du ikke kanskje ha begynt med julegavene også? :lur:

Ha en fortsatt god helg! :klem:

Skrevet

Det blir ikke feil med et glass rødvin eller to når tanta kommer nei! Spesielt ikke i godt lag! ;)

Håper du hadde en koslig tur på shopping. Skulle du ikke kanskje ha begynt med julegavene også? :lur:

Ha en fortsatt god helg! :klem:

Aldri feil med et glass vin når den dumme tanta kommer på besøk :)

Ble bursdagsgaver til mamma og pappa i går, men ingen julegaver....skulle helt klart vært mye lengre i vei med de julegavene :sjenert:

Takk for idag :) Du er super :)

Takk for i går ja :) Du er super du også :kyss2:

Det er lov i dag også.. :vin:

:klem:

:ler: Ble ikke noe vin i går...prøver å holde meg mest mulig unna, men innimellom smaker det himmelskt ;)

Deilig og rolig søndag sålangt :strix: Skal til svigers på middag etterhvert, så jeg baker kake :) Fikk en oppskrift av en kollega her om dagen. Den smaker sååå godt, men har ikke samvittighet til å bake til bare meg og mannen, så da så jeg mitt snitt til å prøve den i dag :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...