Lucky? Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #341 Del Skrevet 20. mars 2009 Så uskikkelig du er! Spennende med pergo da, håper virkelig det gir sus i serken og sus og dus og baby ikke minst! God bedring til pusen, og god helg til deg! ja følte meg litt uskikkelig når jeg snakket med henne...hadde jo allerede tatt den første tabletten, så da var det jo ingen vei tilbake Vi får håpe den gjør nytta si ja og gir meg en liten baby God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #342 Del Skrevet 20. mars 2009 Deilig å gå tur i dag, gikk ca en time Skal prøve å få til å gå minst en gang i uka sammen, trenger virkelig det nå Sambo leser til eksamen i kveld, og jeg må prøve å bli ferdig med talen min...skal takke for maten i bryllupet vi skal i i morgen... Så må jeg gjøre ferdig dressen, skjorta, slips og sko til sambo og stryke bunadskjorta mi.... men jeg er stup trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #343 Del Skrevet 21. mars 2009 Fikk ikke gjort så mye i går som jeg hadde planlagt...sofaen fristet mer Så nå har jeg strøket skjorter og ordnet dressen til sambo Da er det bare talen igjen...får skrive den ferdig og skrive den ut, så er vel alt klart for denne dagen Må kjøre herfra halv ett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 21. mars 2009 #344 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg heier på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 21. mars 2009 #345 Del Skrevet 21. mars 2009 Ha en fin helg og kos deg masse i bryllup. Var nok skjebnen som ville at du skulle fortsette med pergo denne måneden, er nok derfor du ikke kom i kontakt med gynekologen før etter at du hadde startet. Nå blir det nok full klaff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. mars 2009 #346 Del Skrevet 21. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #347 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg heier på deg!!! Takk, du er god Ha en fin helg og kos deg masse i bryllup. Var nok skjebnen som ville at du skulle fortsette med pergo denne måneden, er nok derfor du ikke kom i kontakt med gynekologen før etter at du hadde startet. Nå blir det nok full klaff! Takk for det Ja vi får håpe det er skjebnen som ville det slik ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #348 Del Skrevet 22. mars 2009 Da var det søndag igjen... hadde det veldig koselig i bryllup i går da Var et veldig stille og rolig bryllup, så varte ikke langt ut i nattetimene akkurat. Men jeg tror brudeparet var fornøyde i allefall Det er jo det viktigste Ellers er jeg litt sur på sambo i dag... Han sa i går at han ikke vil ha desemberbaby Stakkars barn som blir født i jula mener han da... Denne duskusjonen er IKKE ferdig. Orker ikke vente til neste eggløsning som er om 5 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 22. mars 2009 #349 Del Skrevet 22. mars 2009 Så bra det var hyggelig i bryllup, og at brudeparet var fornøyd. Ble talen din bra da? Vi har kost oss på hyttetur i helgen, fisket, satt garn og sittet i badestamp langt utover natten Deilig helg Tror du må snakke litt med kællen jeg Det å få barn handler jo ikke akkurat om når på året du får dem?? Det viktigste for dere er vel å prøve og bli gravide? Når på året et barn er født, handler virkelig ikke om den gode oppveksten eller ikke. Jeg har klart meg som desemberbarn jeg Håper han tar til vett. Klem og kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #350 Del Skrevet 22. mars 2009 Så bra det var hyggelig i bryllup, og at brudeparet var fornøyd. Ble talen din bra da? Vi har kost oss på hyttetur i helgen, fisket, satt garn og sittet i badestamp langt utover natten Deilig helg Tror du må snakke litt med kællen jeg Det å få barn handler jo ikke akkurat om når på året du får dem?? Det viktigste for dere er vel å prøve og bli gravide? Når på året et barn er født, handler virkelig ikke om den gode oppveksten eller ikke. Jeg har klart meg som desemberbarn jeg Håper han tar til vett. Klem og kos Talen gikk veldig bra, fikk masse skryt Kan tenke meg dere har kost dere på hyttetur ja, hørtes veldig deilig ut Det er det jeg prøver å si til sambo også, men han er ikke enig med meg For en søndag....sambo er sur fordi jeg er sur og jeg bare med tanke på å måtte vente enda fem uker Skjønner hvordan sambo tenker, men sånn det er nå blåser jeg i når på året et barn blir født.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. mars 2009 #351 Del Skrevet 22. mars 2009 Uff da.. kjipt med sånne dager. Min sambo var også inne på det med å vente for ikke å få barn sent på året. Må være en mannegreie det der. Da jeg forklarte at jeg ikke ville vente og at jeg har skjønt, etter alt styr jeg har vært igjennom, at man ikke kan planlegge så mye rundt det å få barn, naturen går sin gang uansett, så var han heldigvis enig i det. Vår opprinnelige plan var jo å få barn til sommeren, noe som så ut til å funke fint, helt til MA'en og nå disse restene, så nå er det slutt på planlegging her i gården. Håper dere finner ut av det og at resten av søndagen blir fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. mars 2009 #352 Del Skrevet 22. mars 2009 Huff da, skjønner deg veldig godt jeg snuppa... En sånn tankegang er nok, som vi har snakket om før, vanlig hos dem som nylig har startet prøving. Fordi man tror at man kan velge. Men skjønner veldig godt at det er stiller seg helt annerledes for deg. Med en så lang prøvetid får man litt mer perspektiv på ting og tenker ikke på de små detaljene. Det er viktigheten av ett barn som teller. Du får argumentere med at de fleste går over tiden og da blir det januarbaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #353 Del Skrevet 23. mars 2009 Uff da.. kjipt med sånne dager. Min sambo var også inne på det med å vente for ikke å få barn sent på året. Må være en mannegreie det der. Da jeg forklarte at jeg ikke ville vente og at jeg har skjønt, etter alt styr jeg har vært igjennom, at man ikke kan planlegge så mye rundt det å få barn, naturen går sin gang uansett, så var han heldigvis enig i det. Vår opprinnelige plan var jo å få barn til sommeren, noe som så ut til å funke fint, helt til MA'en og nå disse restene, så nå er det slutt på planlegging her i gården. Håper dere finner ut av det og at resten av søndagen blir fin. Ja må nok være en mannegreie det der Sommeren hadde passet perfekt i fht jobb og sånt for min del, så ble jo veldig glad da terminen ble i juli Men som du sier går det ikke ann å planlegge alt, får bare være glad om vi kan få barn Huff da, skjønner deg veldig godt jeg snuppa... En sånn tankegang er nok, som vi har snakket om før, vanlig hos dem som nylig har startet prøving. Fordi man tror at man kan velge. Men skjønner veldig godt at det er stiller seg helt annerledes for deg. Med en så lang prøvetid får man litt mer perspektiv på ting og tenker ikke på de små detaljene. Det er viktigheten av ett barn som teller. Du får argumentere med at de fleste går over tiden og da blir det januarbaby Ja tenkte jo sånn når vi begynte prøvingen, men sånn det er nå blåser jeg i når babyen kommer, bare den kommer Skal prøve å overtale han, er jo en uke til el, så har litt tid på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 23. mars 2009 Da var uke igang igjen Synes dagene bare flyr i vei jeg.... Etter jobb i dag var jeg hos akupunkturdama mi Deilig å bli stukket litt I dag stakk hun både i ryggen og i magen, så virker som om hun har satt inn støtet skikkelig denne gangen Ellers vet jeg ikke hvor krangelen fra i går ligger... jeg gikk å la meg, sur og grinete halv fem i går. Sambo vekket med med pizza og film halv sju, så jeg aner en samboer med dårlig samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 23. mars 2009 #355 Del Skrevet 23. mars 2009 Kjedelig at han plutselig skulle begynne og tenke sånn da. Gjorde han det på denne tiden i fjor da? Håper han tar til vett, så satser vi bare på en nyttårsbaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #356 Del Skrevet 23. mars 2009 Kjedelig at han plutselig skulle begynne og tenke sånn da. Gjorde han det på denne tiden i fjor da? Håper han tar til vett, så satser vi bare på en nyttårsbaby Husker ikke hvordan det var i fjor....syklusene var jo helt på tur den tiden Får satse på at han tar til vett og at det kommer en nyttårsbaby i luckyheimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #357 Del Skrevet 23. mars 2009 Da fikk jeg mld av en venninne som lurte på om jeg ville være med å gå tur Det ville jeg jo, så nå kommer ho snart og vi skal gå en lang og deilig tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 23. mars 2009 #358 Del Skrevet 23. mars 2009 Så flink du er å gå tur da. Hjelper godt på å ha noen som kan hjelpe til å dra deg opp av sofaen Tror jeg trenger noen gode venninner i nærområdet som kan plukke meg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #359 Del Skrevet 23. mars 2009 Så flink du er å gå tur da. Hjelper godt på å ha noen som kan hjelpe til å dra deg opp av sofaen Tror jeg trenger noen gode venninner i nærområdet som kan plukke meg opp Ja det er veldig deilig Hun venninna har akkurat flyttet her i nærheten, så deilig å endelig ha noen å gå sammen med Er ikke så mange som bor her ute på landet Gått en lang tur på over en time. Begynte å bli ganske mørkt nå da, men ikke så skummelt når man er to Nå skal jeg slenge meg i sofaen med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 23. mars 2009 #360 Del Skrevet 23. mars 2009 Så du har kost deg i bryllup i helgen, bra at talen ble vellykket også!! Kjedelig med krangling og spesielt over sånne ting. Mannen her har heldigvis aldri kommentert noe om desemberbarn. Jeg kjenner flere desemberbarn, de har alle klart seg utmerket på skolen, og ingen har klaget på det å fylle sent. Jeg er selv født sent på året. Mange snakker om dette med å bli 18 og 20 år sent, de som er født tidlig på året må feire bursdagen uten mange av vennene siden de er for unge til alt mulig enda Noen få havner på julafta og mange har bursdag nærme jul, men de klarer seg fint de også. Langt i fra det verste. Kanskje verre for mange å ha bursdag midt i sommerferien(langt flere dager å havne på enn den ene dagen julafta er...). Da er ofte alle vennene på ferie på dagen og en får aldri feire bursdag med venner på dagen sin. Håper dere blir enige! Jeg er som deg og gir fullstendig blaffen, nå kan ikke vi bestemme så mye da, meeen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå