Lucky? Skrevet 5. november 2010 Forfatter #3561 Skrevet 5. november 2010 Så koselig. Skravlings blir aldri feil. Nei gjør ikke det Alltid like koselig Heia du! Oioi, el tider ja!! Spennende!! Har kosa meg og oppdatert meg i boka di nå Vasket bilen ja...flink du er! Jeg vasker aldri bilen min...Hvis ikke sambo hadde gjort det så hadde jeg nok vært nødt til å leie noen:) Huset er jeg nøye med, men bilen...grøss... Massemassemasse lykke til denne mnd! Klem fra sjokoladepannekakeland (jepp, det er ei som holder på å spise seg i hjel) Heisann Spennende med el tider ja, men ventetiden etter el er laaang Vaske bilen gjør jeg selv...ikke ofte mannen vasker den, men så er det jo min bil og bare jeg som bruker den også da Og det er veldig enkelt å vaske bilen her hjemme, har vår egen vaskehall Kan tenke meg du koser deg i thailand, jeg vil også tilbake dit Dagene flyr i luckyheimen, selvom de også går sakte mot ikm Ikke mye spennende som skjer her....i går var formen skikkelig dårlig, bedre i dag da, men valgte å bli hjemme i dag. Ikke ofte jeg er hjemme, men kjenner at jeg trenger det nå Så i dag skal jeg slappe av og prøve å komme litt ovenpå igjen
iss Skrevet 5. november 2010 #3562 Skrevet 5. november 2010 Skjønner at dagene går sakte Men vær hjemme idag og slapp av og kos deg du
Ananan Skrevet 5. november 2010 #3563 Skrevet 5. november 2010 De dagene kan jaggu gå sakte ja Godt med en dag hjemme, fornuftig! Slapp ordentlig av og lad batteriene godt
Lucky? Skrevet 5. november 2010 Forfatter #3564 Skrevet 5. november 2010 Skjønner at dagene går sakte Men vær hjemme idag og slapp av og kos deg du Ja gjør det Ligger fremdeles i senga, helt energiløs... De dagene kan jaggu gå sakte ja Godt med en dag hjemme, fornuftig! Slapp ordentlig av og lad batteriene godt Ja det er helt utrolig Batteriene trengte virkelig en lading nå, så godt å slappe av i senga
pusilus Skrevet 5. november 2010 #3566 Skrevet 5. november 2010 Litt batterilading har man alltid godt av Håper formen kommer seg raskt, det er jo helg for noen også nå Har dere mange planer eller blir det rolige dager?
Happy Feet Skrevet 5. november 2010 #3567 Skrevet 5. november 2010 Håper en dag med avslapping hjelper på formen og at du får en finfin helg i det deilige høstværet.
Lucky? Skrevet 5. november 2010 Forfatter #3568 Skrevet 5. november 2010 Litt batterilading har man alltid godt av Håper formen kommer seg raskt, det er jo helg for noen også nå Har dere mange planer eller blir det rolige dager? Veldig deilig med litt batterilading Har lagt i senga hele dagen og nå tenkte jeg prøve meg på en dusj I kveld er det ingen planer, men i morgen skal jeg passe lille snuppa til iss og på kvelden skal jeg og mannen og noen vennepar på Pernille Sørensen Håper en dag med avslapping hjelper på formen og at du får en finfin helg i det deilige høstværet. Takk for det Ha en super helg du også
pusilus Skrevet 5. november 2010 #3569 Skrevet 5. november 2010 Høres ut som du har en fin helg i vente Litt misunnelig på Pernille Sørensen showet jeg da , jeg må undersøke om hun legger ut på tur snart. Nå er det batterilading her
Lucky? Skrevet 5. november 2010 Forfatter #3570 Skrevet 5. november 2010 Ja gleder meg veldig til det showet Håper hun lever opp til forventningene Batterilading er viktig Slakk dag og veldig glad for at jeg valgte å bli hjemme Heldigvis ikke noe mer øreverk i dag, så håper det bare var noe forbigående som plaget meg i går. I kveld blir det deilig mat, sofa og gullrekken
Ananan Skrevet 6. november 2010 #3571 Skrevet 6. november 2010 Hørtes ut som den perfekte fredagskveld Litt misunnelig på det showet jeg også håper det lever opp til forventningene
Lucky? Skrevet 6. november 2010 Forfatter #3572 Skrevet 6. november 2010 Hørtes ut som den perfekte fredagskveld Litt misunnelig på det showet jeg også håper det lever opp til forventningene Veldig deilig med slike fredagskvelder Gleder meg masse til show Koselig lørdag sammen med skjønningen Bare koser oss Hun har vært på dansing i vakker hello kitty drakt, herlig lovet en is på vei hjem og kjørte mot matbutikken. Når jeg parkerte der fikk jeg streng beskjed om at det var ikke her de pleide å kjøpe is etter dansingen. Det pleide de å gjøre i byen nemmelig Så da var det bare å snu å kjøre mot byen igjen Så da har vi hatt en koselig isdate i byens kjøpesenter og litt butikktitting Gleder meg til i kveld
pusilus Skrevet 6. november 2010 #3573 Skrevet 6. november 2010 Herlige sjønningen Kos dere i kveld, håper dere få mye.
honning Skrevet 7. november 2010 #3574 Skrevet 7. november 2010 Det hørtes ut som ei super helg, og jeg skulle veldig gjerne ha vært på det showet jeg også. Var det bra? Ha en super søndag Lucky!
Lucky? Skrevet 7. november 2010 Forfatter #3575 Skrevet 7. november 2010 Herlige sjønningen Kos dere i kveld, håper dere få mye. Skjønningen kan spises opp Fikk trimmet magemusklene bra i går ja Det hørtes ut som ei super helg, og jeg skulle veldig gjerne ha vært på det showet jeg også. Var det bra? Ha en super søndag Lucky! Det var veldig bra Så kommer hun i nærheten av der du bor, bør du ta deg en tur Ha en super søndag du også Showet i går var veldig bra Hun er bare helt rå og vi lo fra hun begynte til hun var ferdig følte jeg Tenk å klare å sitte halvannen time å skravle i ett og hele tiden ha noe morsomt å si, helt utrolig Etter showet var vi ute å spiste deilig mat og så ble det en tur på byen I dag er det ingen store planer, deilig Lurer litt på å besøke mamma og pappa en tur, men får se ann...deilig å være hjemme også Men er leeenge siden jeg har vært hos dem nå, så de ville nok bli glade Ha en fin søndag jenter
Lucky? Skrevet 7. november 2010 Forfatter #3576 Skrevet 7. november 2010 I dag blir det ribbe til middag Gleder meg til å prøvesmake litt på julen, den første smaken er alltid den beste
iss Skrevet 7. november 2010 #3577 Skrevet 7. november 2010 Jammen har hun meninger den lille frøkna Godt å høre at dere koste dere Takk for hjelpen på rommet hennes!!!
Ananan Skrevet 8. november 2010 #3580 Skrevet 8. november 2010 Høres ut som om du har hatt en fin helg ja vi lurte litt på om vi skulle gå å se det showet vi også, har veldig lyst Håper du har en fin mandag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå