Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så koselig. Skravlings blir aldri feil. :)

Nei gjør ikke det ;) Alltid like koselig :Nikke:

Heia du!

Oioi, el tider ja!! Spennende!!

Har kosa meg og oppdatert meg i boka di nå:) Vasket bilen ja...flink du er! Jeg vasker aldri bilen min...Hvis ikke sambo hadde gjort det så hadde jeg nok vært nødt til å leie noen:) Huset er jeg nøye med, men bilen...grøss...:)

Massemassemasse lykke til denne mnd!

Klem fra sjokoladepannekakeland :) (jepp, det er ei som holder på å spise seg i hjel)

Heisann :)

Spennende med el tider ja, men ventetiden etter el er laaang :(

Vaske bilen gjør jeg selv...ikke ofte mannen vasker den, men så er det jo min bil og bare jeg som bruker den også da :) Og det er veldig enkelt å vaske bilen her hjemme, har vår egen vaskehall :ler:

Kan tenke meg du koser deg i thailand, jeg vil også tilbake dit :hjerte:

Dagene flyr i luckyheimen, selvom de også går sakte mot ikm :ler:

Ikke mye spennende som skjer her....i går var formen skikkelig dårlig, bedre i dag da, men valgte å bli hjemme i dag. Ikke ofte jeg er hjemme, men kjenner at jeg trenger det nå :( Så i dag skal jeg slappe av og prøve å komme litt ovenpå igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at dagene går sakte :(

Men vær hjemme idag og slapp av og kos deg du :kose:

Skrevet

De dagene kan jaggu gå sakte ja :sukk:

Godt med en dag hjemme, fornuftig! Slapp ordentlig av og lad batteriene godt :kose:

Skrevet

Skjønner at dagene går sakte :(

Men vær hjemme idag og slapp av og kos deg du :kose:

Ja gjør det :) Ligger fremdeles i senga, helt energiløs... :kose:

De dagene kan jaggu gå sakte ja :sukk:

Godt med en dag hjemme, fornuftig! Slapp ordentlig av og lad batteriene godt :kose:

Ja det er helt utrolig :(

Batteriene trengte virkelig en lading nå, så godt å slappe av i senga :)

Skrevet

Litt batterilading har man alltid godt av :kose: Håper formen kommer seg raskt, det er jo helg for noen også nå ;)

Har dere mange planer eller blir det rolige dager?

Skrevet

Håper en dag med avslapping hjelper på formen og at du får en finfin helg i det deilige høstværet. :sol:

:klemmer:

Skrevet

:kose:

Litt batterilading har man alltid godt av :kose: Håper formen kommer seg raskt, det er jo helg for noen også nå ;)

Har dere mange planer eller blir det rolige dager?

Veldig deilig med litt batterilading :) Har lagt i senga hele dagen og nå tenkte jeg prøve meg på en dusj :)

I kveld er det ingen planer, men i morgen skal jeg passe lille snuppa til iss :hjerte: og på kvelden skal jeg og mannen og noen vennepar på Pernille Sørensen :strix:

Håper en dag med avslapping hjelper på formen og at du får en finfin helg i det deilige høstværet. :sol:

Takk for det :) Ha en super helg du også :kose:

Skrevet

Høres ut som du har en fin helg i vente :) Litt misunnelig på Pernille Sørensen showet jeg da ;) , jeg må undersøke om hun legger ut på tur snart.

Nå er det batterilading her :veslejenta:

Skrevet

Ja gleder meg veldig til det showet :Nikke: Håper hun lever opp til forventningene ;)

Batterilading er viktig :Nikke:

Slakk dag og veldig glad for at jeg valgte å bli hjemme :) Heldigvis ikke noe mer øreverk i dag, så håper det bare var noe forbigående som plaget meg i går.

I kveld blir det deilig mat, sofa og gullrekken :strix:

Skrevet

Hørtes ut som den perfekte fredagskveld :jepp: Litt misunnelig på det showet jeg også :sjenert: håper det lever opp til forventningene :klemmer:

Skrevet

Hørtes ut som den perfekte fredagskveld :jepp: Litt misunnelig på det showet jeg også :sjenert: håper det lever opp til forventningene :klemmer:

Veldig deilig med slike fredagskvelder :Nikke: Gleder meg masse til show :strix:

Koselig lørdag sammen med skjønningen :hjerte:

Bare koser oss :) Hun har vært på dansing i vakker hello kitty drakt, herlig :) lovet en is på vei hjem og kjørte mot matbutikken. Når jeg parkerte der fikk jeg streng beskjed om at det var ikke her de pleide å kjøpe is etter dansingen. Det pleide de å gjøre i byen nemmelig :ler: Så da var det bare å snu å kjøre mot byen igjen ;)

Så da har vi hatt en koselig isdate i byens kjøpesenter og litt butikktitting :)

Gleder meg til i kveld :strix:

Skrevet

Herlige sjønningen :hjerte:

Kos dere i kveld, håper dere få :skratte: mye.

Skrevet

Det hørtes ut som ei super helg, og jeg skulle veldig gjerne ha vært på det showet jeg også. Var det bra?

Ha en super søndag Lucky! :klemmer:

Skrevet

Herlige sjønningen :hjerte:

Kos dere i kveld, håper dere få :skratte: mye.

Skjønningen kan spises opp :hjerte:

Fikk trimmet magemusklene bra i går ja :ler:

Det hørtes ut som ei super helg, og jeg skulle veldig gjerne ha vært på det showet jeg også. Var det bra?

Ha en super søndag Lucky! :klemmer:

Det var veldig bra :) Så kommer hun i nærheten av der du bor, bør du ta deg en tur :Nikke:

Ha en super søndag du også :klemmer:

Showet i går var veldig bra :) Hun er bare helt rå og vi lo fra hun begynte til hun var ferdig følte jeg :ler: Tenk å klare å sitte halvannen time å skravle i ett og hele tiden ha noe morsomt å si, helt utrolig :strix:

Etter showet var vi ute å spiste deilig mat og så ble det en tur på byen :)

I dag er det ingen store planer, deilig :) Lurer litt på å besøke mamma og pappa en tur, men får se ann...deilig å være hjemme også :sjenert: Men er leeenge siden jeg har vært hos dem nå, så de ville nok bli glade :)

Ha en fin søndag jenter :klemmer:

Skrevet

I dag blir det ribbe til middag :strix: Gleder meg til å prøvesmake litt på julen, den første smaken er alltid den beste :)

Skrevet

:ler: Jammen har hun meninger den lille frøkna :ler:

Godt å høre at dere koste dere :) Takk for hjelpen på rommet hennes!!! :)

Skrevet

Høres ut som om du har hatt en fin helg ja :tommelsmil: vi lurte litt på om vi skulle gå å se det showet vi også, har veldig lyst :jepp:

Håper du har en fin mandag :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...