Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:goodbye:

Innom og legger igjen spor. Har vært lite til stede i dagbøkene de siste ukene, sliter fortsatt litt med nettleihet. ;)

Men så i IKM november-tråden at det er EL-tider i Lucky-heimen. Da satser vi på at dere virkelig er lucky denne gangen ja. *elendig humor, men måtte bare* :fnise:

Skrevet

Takk for koselig formiddag, vennen!!

L. snakker om traktorturen hele tiden, tror det gjorde inntrykk!!

Klem til deg

Skrevet

Film her og :ler: Tingeling faktisk!

Deilig :strix:

God helg Lucky, håper den blir super :klem:

Takk for det :kose: Vært en deilig og rolig helg :)

:goodbye:

Innom og legger igjen spor. Har vært lite til stede i dagbøkene de siste ukene, sliter fortsatt litt med nettleihet. ;)

Men så i IKM november-tråden at det er EL-tider i Lucky-heimen. Da satser vi på at dere virkelig er lucky denne gangen ja. *elendig humor, men måtte bare* :fnise:

Litt luck i luckyheimen hadde vært fint :ler: Krysser fingerne for at det går veien snart nå, både for meg og deg :kose:

Skrevet

God helg :klemmer:

God helg til deg også :kose:

:hoppe: Hurra for EL :hoppe:

Ja får håpe resultatet er noe å hoppe for i allefall :ler:

Takk for koselig formiddag, vennen!!

L. snakker om traktorturen hele tiden, tror det gjorde inntrykk!!

Klem til deg

Takk for en koselig formiddag ja :) Veldig koselig å bli litt kjent med L også, har gledet meg masse til det :hjerte:

Kan tenke meg en traktortur gjør inntrykk på en bygut ja ;)

Stor klem til deg også :kose:

Skrevet

Har hatt en deilig og avslappende helg :) Hentet klumpen på skolen etter jobb fredag og han var her til i går ettermiddag :) Kipa og ungene var her på formiddagen i går og ungene koste seg sammen :) Bakte muffins, så film og kjørte traktor :)

Etter klumpen var levert var jeg en liten tur i byen sammen med iss, koselig :)

Så var det sofa, deilig mat og film med mannen på kvelden :hjerte:

I dag har vi sovet lenge og spist seint frokost, deilig :strix:

Ellers har dagen bestått av avslapning, vaske klær, strikking og pc :ler: Deilig med slike dager innimellom også :)

Må en tur å levere noen filmer etterhvert og skulle ha ordnet litt utendørs før vinteren setter inn...så får vel få ut fingeren snart :sjenert:

Skrevet

Det hørtes ut som definisjonen på helg! Deilig!

:klemmer:

Skrevet

Det har jeg gjort i dag! :nigo:

*vondt i ryggen*

Skrevet

Det hørtes ut som definisjonen på helg! Deilig!

:klemmer:

Vært en veldig deilig helg :Nikke: Synd den er slutt allerede...

Du er ikke den eneste som burde gjort noe ute :sjenert:

:ler: Fikk ikke gjort noe da :sjenert:

Det har jeg gjort i dag! :nigo:

*vondt i ryggen*

Så flink du har vært da, jeg fikk ikke gjort det :sjenert:

Ny uke, nye muligheter :strix:

Fikk ikke ordnet ute i går da...Vasket bilen etter jeg hadde levert filmene og ble stående å skravle med svigermor...og da var det plutselig mørkt :)

Får ta det en annen dag i stedet :)

Ellers hadde vi glemt å stille vekkerklokka til vintertid i dag da :sjenert: Så den ringte kl 5 :Gjesp: Fikk ikke sovne igjen etter det, så bare ligget å vridd meg :sur: Men men...

Fikk en kalender med "dagens ord" til bryllupet og synes gårsdagens sitat traff meg godt:

Noen ganger må vi gå

på veier vi ikke har valgt selv.

Vi vil ikke, men må.

Det er ingen alternativ.

Så urettferdig kan livet være...

Skrevet

Dagens sitat var veldig treffende for mange :tristbla: Jeg begynner å tro litt på at det er noe i at "What doesn`t kill you only makes you stronger", selv om man kanskje blir litt sur og grinete av og til så må man gjennom litt forskjellig som gjør at en del annet blir småtterier...

Men nok om det på en mandags morgen! Håper du får en fin dag :klemmer:

Skrevet

Dagens sitat var veldig treffende for mange :tristbla: Jeg begynner å tro litt på at det er noe i at "What doesn`t kill you only makes you stronger", selv om man kanskje blir litt sur og grinete av og til så må man gjennom litt forskjellig som gjør at en del annet blir småtterier...

Men nok om det på en mandags morgen! Håper du får en fin dag :klemmer:

Ja det treffer nok mange i mange ulike situasjoner i livet :sukk:

Har absolutt tro på at det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere ja :Nikke:

Håper dagen din har vært fin også :kose:

Deilig dag på jobben hvor timene bare har rast avgårde :) Trøtt nå, så spørs om det ikke blir en liten time på øyet nå :sjenert: Mannen jobber seint i dag, så like greit ;)

Skrevet (endret)

Dagens sitat var veldig treffende for mange :tristbla: Jeg begynner å tro litt på at det er noe i at "What doesn`t kill you only makes you stronger", selv om man kanskje blir litt sur og grinete av og til så må man gjennom litt forskjellig som gjør at en del annet blir småtterier...Men nok om det på en mandags morgen! Håper du får en fin dag :klemmer:

Det tror jeg også. :Nikke:

Ta deg en :veslejenta: du! :kose:

Endret av loffen
Skrevet

Det tror jeg også. :Nikke:

Ta deg en :veslejenta: du! :kose:

Er nok noe i det ja :Nikke:

Ble en lang lur på over to timer :ler:

Kvelden ble tilbragt hos kipa med skravlings :strix:

Skrevet

Så koselig. Skravlings blir aldri feil. :)

Skrevet

Heia du!

Oioi, el tider ja!! Spennende!!

Har kosa meg og oppdatert meg i boka di nå:) Vasket bilen ja...flink du er! Jeg vasker aldri bilen min...Hvis ikke sambo hadde gjort det så hadde jeg nok vært nødt til å leie noen:) Huset er jeg nøye med, men bilen...grøss...:)

Massemassemasse lykke til denne mnd!

Klem fra sjokoladepannekakeland :) (jepp, det er ei som holder på å spise seg i hjel)

Skrevet

Heia du!

Oioi, el tider ja!! Spennende!!

Har kosa meg og oppdatert meg i boka di nå:) Vasket bilen ja...flink du er! Jeg vasker aldri bilen min...Hvis ikke sambo hadde gjort det så hadde jeg nok vært nødt til å leie noen:) Huset er jeg nøye med, men bilen...grøss...:)

Massemassemasse lykke til denne mnd!

Klem fra sjokoladepannekakeland :) (jepp, det er ei som holder på å spise seg i hjel)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...