Nilla Skrevet 29. oktober 2010 #3543 Skrevet 29. oktober 2010 Innom og legger igjen spor. Har vært lite til stede i dagbøkene de siste ukene, sliter fortsatt litt med nettleihet. Men så i IKM november-tråden at det er EL-tider i Lucky-heimen. Da satser vi på at dere virkelig er lucky denne gangen ja. *elendig humor, men måtte bare*
kipa81 Skrevet 30. oktober 2010 #3546 Skrevet 30. oktober 2010 Takk for koselig formiddag, vennen!! L. snakker om traktorturen hele tiden, tror det gjorde inntrykk!! Klem til deg
Lucky? Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #3547 Skrevet 31. oktober 2010 Film her og Tingeling faktisk! Deilig God helg Lucky, håper den blir super Takk for det Vært en deilig og rolig helg Innom og legger igjen spor. Har vært lite til stede i dagbøkene de siste ukene, sliter fortsatt litt med nettleihet. Men så i IKM november-tråden at det er EL-tider i Lucky-heimen. Da satser vi på at dere virkelig er lucky denne gangen ja. *elendig humor, men måtte bare* Litt luck i luckyheimen hadde vært fint Krysser fingerne for at det går veien snart nå, både for meg og deg
Lucky? Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #3548 Skrevet 31. oktober 2010 God helg God helg til deg også Hurra for EL Ja får håpe resultatet er noe å hoppe for i allefall Takk for koselig formiddag, vennen!! L. snakker om traktorturen hele tiden, tror det gjorde inntrykk!! Klem til deg Takk for en koselig formiddag ja Veldig koselig å bli litt kjent med L også, har gledet meg masse til det Kan tenke meg en traktortur gjør inntrykk på en bygut ja Stor klem til deg også
Lucky? Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #3549 Skrevet 31. oktober 2010 Har hatt en deilig og avslappende helg Hentet klumpen på skolen etter jobb fredag og han var her til i går ettermiddag Kipa og ungene var her på formiddagen i går og ungene koste seg sammen Bakte muffins, så film og kjørte traktor Etter klumpen var levert var jeg en liten tur i byen sammen med iss, koselig Så var det sofa, deilig mat og film med mannen på kvelden I dag har vi sovet lenge og spist seint frokost, deilig Ellers har dagen bestått av avslapning, vaske klær, strikking og pc Deilig med slike dager innimellom også Må en tur å levere noen filmer etterhvert og skulle ha ordnet litt utendørs før vinteren setter inn...så får vel få ut fingeren snart
Miss I.W. Skrevet 31. oktober 2010 #3550 Skrevet 31. oktober 2010 Det hørtes ut som definisjonen på helg! Deilig!
iss Skrevet 31. oktober 2010 #3551 Skrevet 31. oktober 2010 Du er ikke den eneste som burde gjort noe ute
loffen Skrevet 31. oktober 2010 #3552 Skrevet 31. oktober 2010 Det har jeg gjort i dag! *vondt i ryggen*
Lucky? Skrevet 1. november 2010 Forfatter #3553 Skrevet 1. november 2010 Det hørtes ut som definisjonen på helg! Deilig! Vært en veldig deilig helg Synd den er slutt allerede... Du er ikke den eneste som burde gjort noe ute Fikk ikke gjort noe da Det har jeg gjort i dag! *vondt i ryggen* Så flink du har vært da, jeg fikk ikke gjort det Ny uke, nye muligheter Fikk ikke ordnet ute i går da...Vasket bilen etter jeg hadde levert filmene og ble stående å skravle med svigermor...og da var det plutselig mørkt Får ta det en annen dag i stedet Ellers hadde vi glemt å stille vekkerklokka til vintertid i dag da Så den ringte kl 5 Fikk ikke sovne igjen etter det, så bare ligget å vridd meg Men men... Fikk en kalender med "dagens ord" til bryllupet og synes gårsdagens sitat traff meg godt: Noen ganger må vi gå på veier vi ikke har valgt selv. Vi vil ikke, men må. Det er ingen alternativ. Så urettferdig kan livet være...
Strix Skrevet 1. november 2010 #3554 Skrevet 1. november 2010 Dagens sitat var veldig treffende for mange Jeg begynner å tro litt på at det er noe i at "What doesn`t kill you only makes you stronger", selv om man kanskje blir litt sur og grinete av og til så må man gjennom litt forskjellig som gjør at en del annet blir småtterier... Men nok om det på en mandags morgen! Håper du får en fin dag
Lucky? Skrevet 1. november 2010 Forfatter #3555 Skrevet 1. november 2010 Dagens sitat var veldig treffende for mange Jeg begynner å tro litt på at det er noe i at "What doesn`t kill you only makes you stronger", selv om man kanskje blir litt sur og grinete av og til så må man gjennom litt forskjellig som gjør at en del annet blir småtterier... Men nok om det på en mandags morgen! Håper du får en fin dag Ja det treffer nok mange i mange ulike situasjoner i livet Har absolutt tro på at det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere ja Håper dagen din har vært fin også Deilig dag på jobben hvor timene bare har rast avgårde Trøtt nå, så spørs om det ikke blir en liten time på øyet nå Mannen jobber seint i dag, så like greit
loffen Skrevet 1. november 2010 #3556 Skrevet 1. november 2010 (endret) Dagens sitat var veldig treffende for mange Jeg begynner å tro litt på at det er noe i at "What doesn`t kill you only makes you stronger", selv om man kanskje blir litt sur og grinete av og til så må man gjennom litt forskjellig som gjør at en del annet blir småtterier...Men nok om det på en mandags morgen! Håper du får en fin dag Det tror jeg også. Ta deg en du! Endret 1. november 2010 av loffen
Lucky? Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3557 Skrevet 2. november 2010 Det tror jeg også. Ta deg en du! Er nok noe i det ja Ble en lang lur på over to timer Kvelden ble tilbragt hos kipa med skravlings
loffen Skrevet 2. november 2010 #3558 Skrevet 2. november 2010 Så koselig. Skravlings blir aldri feil.
Skytte Skrevet 2. november 2010 #3559 Skrevet 2. november 2010 Heia du! Oioi, el tider ja!! Spennende!! Har kosa meg og oppdatert meg i boka di nå Vasket bilen ja...flink du er! Jeg vasker aldri bilen min...Hvis ikke sambo hadde gjort det så hadde jeg nok vært nødt til å leie noen:) Huset er jeg nøye med, men bilen...grøss... Massemassemasse lykke til denne mnd! Klem fra sjokoladepannekakeland (jepp, det er ei som holder på å spise seg i hjel)
Skytte Skrevet 2. november 2010 #3560 Skrevet 2. november 2010 Heia du! Oioi, el tider ja!! Spennende!! Har kosa meg og oppdatert meg i boka di nå Vasket bilen ja...flink du er! Jeg vasker aldri bilen min...Hvis ikke sambo hadde gjort det så hadde jeg nok vært nødt til å leie noen:) Huset er jeg nøye med, men bilen...grøss... Massemassemasse lykke til denne mnd! Klem fra sjokoladepannekakeland (jepp, det er ei som holder på å spise seg i hjel)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå