Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

:tommelsmil:

:kose:

Uff, så trist med bestemoren som har mistet mannen sin :tristbla: Høres iallfall ut til at hun har en god familie rundt seg, som tar vare på henne. Må være forferdelig å bli alene i sånn alder.

Håper forøvrig at du har en fin dag :vinke:

Ja det er alltid trist når noen dør og vi prøver å være der for henne :) Jeg har ikke så mye tid føler jeg, men svigermor går hjemme så hun er mye sammen med henne. Hun er bare 73 år, så hun har forhåpentligvis mange år igjen å leve, så håper hun finner noe å gjøre som hun liker godt :)

Ellers har dagen vært fin :)

Da var denne arbeidsdagen over også :) Dagen har gått fort, tross at jeg har jobbet lenger enn jeg pleier. Nå er middagen spist og litt avslapning her før jeg skal jobbe litt med noe jobbting... Håper kvelden går fort, er så spent på om alt ser bra ut i morgen :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mormor var utrolig langt nede etter at morfar døde, sluttet å spise og bare satt tiltaksløs i stolen sin :tristbla:

De første ukene var det noen hos henne konstant slik at hun ikke skulle være alene. Jeg var selv der i nesten to døgn, noe som var utrolig tøft.

Ta godt vare på henne :klem:

Skrevet

Mormor var utrolig langt nede etter at morfar døde, sluttet å spise og bare satt tiltaksløs i stolen sin :tristbla:

De første ukene var det noen hos henne konstant slik at hun ikke skulle være alene. Jeg var selv der i nesten to døgn, noe som var utrolig tøft.

Ta godt vare på henne :klem:

Må være grusomt å miste den man har vært glad i så lenge :( Det er jo alltid tøffest i begynnelsen og veldig ensomt :( Vi får være flinke til å besøke henne ofte ja :)

Skrevet

Absolutt tøffest i begynnelsen ja.. Jeg kan ikke en gang forestille meg å ikke har kjære i livet mitt og vi har "bare" vært sammen i 11 år, det å tenke på hvordan det er etter 50 år ++ :tristbla:

Skrevet

Ble bare en liten snarvisit denne gangen. Men satser på å komme sterkere tilbake :)

Gooo klem til deg <3

Skrevet

Absolutt tøffest i begynnelsen ja.. Jeg kan ikke en gang forestille meg å ikke har kjære i livet mitt og vi har "bare" vært sammen i 11 år, det å tenke på hvordan det er etter 50 år ++ :tristbla:

Nei det må være tøft :( De hadde vært gift i over 50 år de også... Klarer ikke se for meg et liv uten min mann :grine:

Ble bare en liten snarvisit denne gangen. Men satser på å komme sterkere tilbake :)

Gooo klem til deg <3

Så koselig å se deg :kose:

Da var det klart for en ny dag :strix: Kurs etter jobben i dag, så blir en laaang dag :)

Klarte å ramle i trappa i går jeg da :sjenert: Den Donaldkulen på kneet, gjør sååå vondt :(

Skrevet

:kose: På kneet ditt..

Håper dagen blir fiiin! :)

Skrevet

Au, hørtes ikke noe godt ut med Donaldkul på kneet *blåse på*

Skrevet

:kose: På kneet ditt..

Håper dagen blir fiiin! :)

Takk :) Dagen har vært veldig fin :Nikke:

Au, hørtes ikke noe godt ut med Donaldkul på kneet *blåse på*

Nei det var ikke godt i det hele tatt :( Synes veldig synd på meg selv der jeg satt i trappa og lo og grine om hverandre :ler:

*blåser på*

Takk vennen :kyss2:

Fin dag på jobben i dag og gode nyheter hos gynekologen :strix: Kurset på kvelden gikk også veldig bra, så deilig å være hjemme igjen :)

Nå blir det Hvaler og Greys og avslapning resten av kvelden :)

I morgen er det tannlegen og rotfylling :sjenert:

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på gode nyheter jeg :sjenert:

Har du vært på sjekk for å se om eggene modnes f.eks...? :nigo:

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på gode nyheter jeg :sjenert:

Har du vært på sjekk for å se om eggene modnes f.eks...? :nigo:

:ler: Det stemmer det :) Og der var det snart klart for eggløsning :strix:

Skrevet (endret)

:strix:

Samme TV-kveld som her, ser jeg. :tommelsmil:

Endret av loffen
Skrevet

Hopper for eggløsning!!! :)

Vi skal nok få løsna et egg eller to under zumbaen i morra! Shake it, baby!!!

Vi snakkes i morra! Ha en fin kveld, min venn :)

:klem:

Skrevet

Samme TV-kveld som her, ser jeg. :tommelsmil:

Tirsdagskvelden sin det :tommelsmil:

Hopper for eggløsning!!! :)

Vi skal nok få løsna et egg eller to under zumbaen i morra! Shake it, baby!!!

Vi snakkes i morra! Ha en fin kveld, min venn :)

:klem:

Ja litt shaking i morgen skal nok gjøre susen tenker jeg :ler:

Ha en fin kveld du også :kyss2:

Shake it baby!!! Zumba blir bra! Rist løs!

:ler: Her skal det ristes som det aldri har gjort før ;)

Skrevet

Da er det snart helg igjen :strix:

Deilig og rolig dag på jobben for en gang skyld i dag, herlig :)

I går var jeg hos tannlegen for rotfylling. Var ikke vondt i det hele tatt *puh* Fikk jo bedøvelse da :) Styr med det rotfyllingsgreine altså. Må tilbake to ganger til for samme tann....jaja, billig er det ikke å ha tenner :ler:

Etter tannlegen var det litt akupunktur og så trening, deilig :)

I dag er el testen positiv, så får prøve å forføre mannen igjen i dag :ler:

• Liker 1
Skrevet

Så bra at det gikk fint hos tannlegen :jepp: SElv om det ikke blir en helt billig avfære dette her :fnise:

Kos deg med mannen :lur:

Skrevet

Så bra at det gikk fint hos tannlegen :jepp: SElv om det ikke blir en helt billig avfære dette her :fnise:

Kos deg med mannen :lur:

Overhode ikke noe billig afære dette nei :( Men man må jo ha tenner uten vondter :)

Mannen er kost med :ler:

:humpe:

:fnise:

Da er det endelig helg :strix: Fin dag på jobben i dag også, uten altfor mye slit :) Det liker vi :Nikke:

Hentet klumpen etter jobb, så nå ser han på film og jeg slapper av ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...