Lucky? Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #3502 Skrevet 22. oktober 2010 En skikkelig god helg Takk for det God helg til deg også! Da var det endelig helg igjen, deilig Etter jobben i går fikk jeg skiftet til vinterdekk, og takk og pris for det for i går kveld kom det litt snø Så veldig glatt å kjøre på morgenen i dag... Men det meste av snøen er borte nå da, så håper det er en stund til vi ser den igjen Nok en helg uten altfor store planer Startet helgen med en liten lur på to timer...sliten ja Så nå håper jeg å holde ut hele kvelden slik at jeg får med meg gullrekken Mannen jobber en liten stund til, så da får jeg tid til å rydde opp litt her hjemme og gjøre klart til en koselig sofakveld
Lucky? Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #3504 Skrevet 22. oktober 2010 Håper du får en fantastisk helg Håper jeg også Håper du får det også
iss Skrevet 22. oktober 2010 #3505 Skrevet 22. oktober 2010 Var glatt ja, jeg holdt på å ta med meg en buss på vei til jobb idag. Ikke morro!! I mårra er det åpent på dansingen til Skjønningen, vi voksne får lov til å være med inn og se! Så hvis du vil lufte deg i halv tolv tiden så er du hjertelig velkommen til å være med å titte på "Lille Vackre Anna" er der også !
Lucky? Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #3508 Skrevet 23. oktober 2010 Var glatt ja, jeg holdt på å ta med meg en buss på vei til jobb idag. Ikke morro!! I mårra er det åpent på dansingen til Skjønningen, vi voksne får lov til å være med inn og se! Så hvis du vil lufte deg i halv tolv tiden så er du hjertelig velkommen til å være med å titte på "Lille Vackre Anna" er der også ! Uff da Godt det gikk bra da Vet ikke helt hva denne dagen bringer ennå, men er jeg i nærheten ved den tiden så kommer jeg inn God helg! God helg til deg også God helg God helg til deg også Deilig sofa og tv kveld i går For en gangs skyld sovnet ikke jeg (kan ha noe med middagsluren på to timer tidligere på dagen ) Men mannen sovnet da, helt utslitt etter en lang uke... I dag har jeg ingen store planer, annet enn å få ordnet og vasket litt her hjemme og vasket klær Og ikke minst få på vinterdynene Begynner å bli kaldt med sommerdyner nå...
Gjest boobla Skrevet 23. oktober 2010 #3509 Skrevet 23. oktober 2010 Uff da Godt det gikk bra da Vet ikke helt hva denne dagen bringer ennå, men er jeg i nærheten ved den tiden så kommer jeg inn Deilig sofa og tv kveld i går For en gangs skyld sovnet ikke jeg (kan ha noe med middagsluren på to timer tidligere på dagen ) Men mannen sovnet da, helt utslitt etter en lang uke... I dag har jeg ingen store planer, annet enn å få ordnet og vasket litt her hjemme og vasket klær Og ikke minst få på vinterdynene Begynner å bli kaldt med sommerdyner nå... Det var samboern min som sovnet på sofaen i går til oss også og ikke jeg!! Godt å få ordnet litt i heimen da! Vinterdyne ja... Det har jeg lagt om til for flere uker siden, så skjønner det begynner å bli kaldt til dere ja
Lucky? Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #3510 Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Det var samboern min som sovnet på sofaen i går til oss også og ikke jeg!! Godt å få ordnet litt i heimen da! Vinterdyne ja... Det har jeg lagt om til for flere uker siden, så skjønner det begynner å bli kaldt til dere ja Godt det ikke bare var min mann som sovnet da Alltid jeg som pleier å sovne Skal bli godt med vinterdynene nå Lat dag Fått ordnet litt i huset og vasker klær til den store gullmedaljen og vinterdynene henger ute til lufting....stort mer har ikke skjedd her i dag... Strikket litt da Endret 23. oktober 2010 av Lucky?
pusilus Skrevet 23. oktober 2010 #3511 Skrevet 23. oktober 2010 Lat dag her også, jeg tenkte meg en liten tur på nå, har noen gaver som må i boks.
Lucky? Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #3512 Skrevet 23. oktober 2010 Lat dag her også, jeg tenkte meg en liten tur på nå, har noen gaver som må i boks. Deilig med late dager når vi har fri da Håper du fant de gavene du skulle ha Ble en kafetur med verdens beste iss Deilig å komme seg ut å lufte hodet litt og ikke minst :skralve: Fikk faktisk kjøpt årets første julegave i dag også, til tanta til mannen Deilig å ha begynt i allefall Nå skal jeg re opp senga og ta meg en liten dupp før det er lørdagskveld og sofakos i dag igjen
Gjest boobla Skrevet 23. oktober 2010 #3514 Skrevet 23. oktober 2010 Ser noen begynner med juleshopping her.. Må vel begynner snart jeg osgå! Det er litt koslig med julegaveshopping, hehe.
Lucky? Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #3515 Skrevet 23. oktober 2010 Takk for en fin lunchtur Selv takk Ser noen begynner med juleshopping her.. Må vel begynner snart jeg osgå! Det er litt koslig med julegaveshopping, hehe. Var ikke meningen å begynne i dag, men så plutselig fant jeg noe som passet til tanten til mannen Ikke lett å finne på noe til henne....enslig dame på 40 år som har alt liksom Men deilig å være igang Deilig, lat lørdagskveld Spist deilig mat, sett film og spist snop Nå sover mannen og jeg skal se mer film I morgen skal vi på middag til bestemoren til mannen, blir første middag der etter bestefaren døde, det blir rart
Gjest boobla Skrevet 24. oktober 2010 #3516 Skrevet 24. oktober 2010 Håper du hadde det fint på middag i dag
pusilus Skrevet 24. oktober 2010 #3517 Skrevet 24. oktober 2010 Godt å være i gang med julegavene Håper middagen gikk bra
Lucky? Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #3518 Skrevet 25. oktober 2010 Håper du hadde det fint på middag i dag Middagen gikk bra den, deilig å komme til ferdig middag Godt å være i gang med julegavene Håper middagen gikk bra Deilig å være igang ja, så gjenstår bare resten.... Middagen gikk etter forholdene fint uff...får så vondt av bestemoren til mannen Hun er så trist og savner bestefaren veldig. Gleder seg ikke til jul og synes alt er tøft om dagen. Bestefaren hadde bursdag andre juledag, så den dagen har vi alltid vært hos dem. Den første julen er nok uansett den vanskeligste, så får vi prøve å ta vare på henne så godt vi kan Ellers var det en deilig søndag her i går Kledde godt på meg å gikk bort til bestemoren før middag. En ekketiv times gang var deilig Etter middagen var vi bare hjemme, vasket litt i huset og ellers bare slappet av, deilig Ny uke, nye muligheter
Zia Skrevet 25. oktober 2010 #3520 Skrevet 25. oktober 2010 Uff, så trist med bestemoren som har mistet mannen sin Høres iallfall ut til at hun har en god familie rundt seg, som tar vare på henne. Må være forferdelig å bli alene i sånn alder. Håper forøvrig at du har en fin dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå