Lucky? Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #3481 Skrevet 17. oktober 2010 Koselig med julestemning, selv om det er i midten av oktober Er jo det Elsker å pynte til jul, så alltid moro å se i blader å få litt inspirasjon til noe nytt Ble faktisk veldig skuffet over de blandene da...ikke mye fint der Deilig og rolig søndag Sovet lenge, spist deilig frokost og vært ute å gått en lang tur i nydelig høstvær Kvelden blir filmkos med mannen
Zia Skrevet 17. oktober 2010 #3482 Skrevet 17. oktober 2010 Oppdaget julemarsipan i butikkene her forleden dag. Takker ikke nei til det, selvom det er lenge til jul enda Håper du har en fin kveld med mannen
honning Skrevet 17. oktober 2010 #3483 Skrevet 17. oktober 2010 Hei Lucky! Lenge siden jeg har vært her nå... Så deilig med ei mamma som vasker vinduer for deg, snill hun er Det høres ut som at du har hatt en veldig flott søndag
pusilus Skrevet 17. oktober 2010 #3484 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg bare venter på at kakemennene skal dukke opp i butikken, jeg fikk en voldsom lyst på de her for et par dager siden
Lucky? Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3485 Skrevet 18. oktober 2010 Oppdaget julemarsipan i butikkene her forleden dag. Takker ikke nei til det, selvom det er lenge til jul enda Håper du har en fin kveld med mannen Har faktsik testet årets julemasipan selv Smaker nesten best før jul Hei Lucky! Lenge siden jeg har vært her nå... Så deilig med ei mamma som vasker vinduer for deg, snill hun er Det høres ut som at du har hatt en veldig flott søndag Mamma er verdens beste Veldig deilig å få litt hjelp innimellom Søndagen var helt perfekt Jeg bare venter på at kakemennene skal dukke opp i butikken, jeg fikk en voldsom lyst på de her for et par dager siden De har kommet her Ny uke, nye muligheter Ingen store planer etter jobben i dag, deilig
^^Belle^^ Skrevet 18. oktober 2010 #3486 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg også elsker å pynte til jul. Men jeg må innrømme at jule-hva som helst i september/oktober er en smule for tidlig. Håper du hadde en herlig kosekveld i går.
Miss I.W. Skrevet 18. oktober 2010 #3487 Skrevet 18. oktober 2010 Når jeg leste at du hadde kjøpt deg julemagasin tenkte jeg at det skulle jeg også gjøre! Men siden det ikke var noe særlig, så trenger jeg ikke det. Litt synd egentlig, men jeg kaster ikke bort pengene hvis de ikke var noe særlige! Så utrolig kjekt å få hjelp til å vaske alle 11 vinduene da! Snille mammaen!
angelou Skrevet 18. oktober 2010 #3488 Skrevet 18. oktober 2010 Å, juuuul, elsker jula, men helst i desember
Lucky? Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3489 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg også elsker å pynte til jul. Men jeg må innrømme at jule-hva som helst i september/oktober er en smule for tidlig. Håper du hadde en herlig kosekveld i går. Ja julen er så koselig Begynner ikke å pynte her hjemme nå altså Bare titter etter litt inspirasjon Hadde en koselig filmkveld i går Når jeg leste at du hadde kjøpt deg julemagasin tenkte jeg at det skulle jeg også gjøre! Men siden det ikke var noe særlig, så trenger jeg ikke det. Litt synd egentlig, men jeg kaster ikke bort pengene hvis de ikke var noe særlige! Så utrolig kjekt å få hjelp til å vaske alle 11 vinduene da! Snille mammaen! Nei det er ikke mye å bruke pengene på synes jeg...det til KK var helt elendig, synes jeg da Fantastisk med vaskehjelp til vinduene, mamma er super snill Å, juuuul, elsker jula, men helst i desember Ja er jo i desember det begynner Men greit å sjekke ut litt inspirasjon før, så er alt klart liksom For et vær Har virkelig ingen planer om å gå utenfor huset resten av kvelden... Tung i hodet i dag, passer ikke veldig bra på en mandag med mange sukkerhøye unger Men kom meg gjennom dagen og i kveld er det ingen store planer, deilig
loffen Skrevet 18. oktober 2010 #3490 Skrevet 18. oktober 2010 Det er en sånn kose seg inne dag i dag.
Lucky? Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3491 Skrevet 18. oktober 2010 Det er en sånn kose seg inne dag i dag. Helt klart
angelou Skrevet 18. oktober 2010 #3492 Skrevet 18. oktober 2010 Har veldig lyst på nye juleting jeg også, men i år tror jeg det blir minimalt med slike ting, har en dåp som koster en del og må ha bilen på verksted Men, men - alltid gøy å kikke da
pusilus Skrevet 18. oktober 2010 #3493 Skrevet 18. oktober 2010 Gleder meg til desember og at juleforberedelsene kan begynne Har en koselig baketradisjon med en venninne som jeg ser veldig frem til Her var julebrusen kommet i butikken i dag, men i følge regelen min er det ikke lov å drikke eller spise noen juleprodukter før 1. desember eller første søndag i advent. Jeg får se hvordan det går med lystene mine i år
Lucky? Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3494 Skrevet 19. oktober 2010 Har veldig lyst på nye juleting jeg også, men i år tror jeg det blir minimalt med slike ting, har en dåp som koster en del og må ha bilen på verksted Men, men - alltid gøy å kikke da Ja er nok ikke billig med dåp heller nei Og bil på verksted...usj... Man har vel alltids nok julepynt, bare det at det stadig er gøy med noe nytt Gleder meg til desember og at juleforberedelsene kan begynne Har en koselig baketradisjon med en venninne som jeg ser veldig frem til Her var julebrusen kommet i butikken i dag, men i følge regelen min er det ikke lov å drikke eller spise noen juleprodukter før 1. desember eller første søndag i advent. Jeg får se hvordan det går med lystene mine i år Julen er herlig Koselig med slike baketradisjoner da Prøver å holde det innenfor desember jeg også, hvis ikke blir det ikke så spesielt liksom... Men sprøs nok på hvordan det går med deg i år ja, lystene kan jo brått få lyst på noe julgodt
pusilus Skrevet 19. oktober 2010 #3495 Skrevet 19. oktober 2010 Lystene hadde fryktelig lyst på kakemenn i helgen, men da hadde de det ikke på butikken min. *flaks*
Lucky? Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3496 Skrevet 19. oktober 2010 Lystene hadde fryktelig lyst på kakemenn i helgen, men da hadde de det ikke på butikken min. *flaks* flaks Deilig kveld hos en venninne, med tv titting og skravling I morgen begynner jeg seint og kan sove litt lenger i morgen, deilig Etter jobb har jeg meldt meg på to saltimer, gleder meg
pusilus Skrevet 20. oktober 2010 #3499 Skrevet 20. oktober 2010 For en engergi du har for tiden, det må være herlig. Jeg skal prøve meg på trening igjen i morgen, håper det går bra
Lucky? Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #3500 Skrevet 20. oktober 2010 Så sprek du er da Prøver å være flink jente da Jøss, som du trener! Ja fått litt blod på tann nå, deilig Den lange prøvetiden har gjort meg lat For en engergi du har for tiden, det må være herlig. Jeg skal prøve meg på trening igjen i morgen, håper det går bra Energien er ikke helt på topp sånn ellers om dagen, men dagens trening gikk veldig bra Blir bra når man først kommer deg til treningen Håper du orker en liten økt i morgen da Da var denne dagen nesten over også, men vært en deilig dag :)Først en fin jobbedag som gikk kjapt Og så noen deilige timer med trening Nå er det sofa med litt jobbeting før det er natten her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå