Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Koselig med julestemning, selv om det er i midten av oktober :jepp:

:ler: Er jo det :Nikke: Elsker å pynte til jul, så alltid moro å se i blader å få litt inspirasjon til noe nytt :) Ble faktisk veldig skuffet over de blandene da...ikke mye fint der :sur:

Deilig og rolig søndag :strix: Sovet lenge, spist deilig frokost og vært ute å gått en lang tur i nydelig høstvær :)

Kvelden blir filmkos med mannen :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdaget julemarsipan i butikkene her forleden dag. Takker ikke nei til det, selvom det er lenge til jul enda :lol:

Håper du har en fin kveld med mannen :klem:

Skrevet

Hei Lucky!

Lenge siden jeg har vært her nå... :sjenert:

Så deilig med ei mamma som vasker vinduer for deg, snill hun er :Nikke:

Det høres ut som at du har hatt en veldig flott søndag :kose:

Skrevet

Jeg bare venter på at kakemennene skal dukke opp i butikken, jeg fikk en voldsom lyst på de her for et par dager siden :ler:

Skrevet

Oppdaget julemarsipan i butikkene her forleden dag. Takker ikke nei til det, selvom det er lenge til jul enda :lol:

Håper du har en fin kveld med mannen :klem:

Har faktsik testet årets julemasipan selv :sjenert: Smaker nesten best før jul :)

:kose:

Hei Lucky!

Lenge siden jeg har vært her nå... :sjenert:

Så deilig med ei mamma som vasker vinduer for deg, snill hun er :Nikke:

Det høres ut som at du har hatt en veldig flott søndag :kose:

Mamma er verdens beste :hjerte: Veldig deilig å få litt hjelp innimellom :)

Søndagen var helt perfekt :)

:kose:

Jeg bare venter på at kakemennene skal dukke opp i butikken, jeg fikk en voldsom lyst på de her for et par dager siden :ler:

De har kommet her :lur:

Ny uke, nye muligheter :) Ingen store planer etter jobben i dag, deilig :strix:

Skrevet

Jeg også elsker å pynte til jul. :hjerte: Men jeg må innrømme at jule-hva som helst i september/oktober er en smule for tidlig. :sjenert:

Håper du hadde en herlig kosekveld i går.

Skrevet

Når jeg leste at du hadde kjøpt deg julemagasin tenkte jeg at det skulle jeg også gjøre! Men siden det ikke var noe særlig, så trenger jeg ikke det. ;) Litt synd egentlig, men jeg kaster ikke bort pengene hvis de ikke var noe særlige!

Så utrolig kjekt å få hjelp til å vaske alle 11 vinduene da! Snille mammaen!

Skrevet

Jeg også elsker å pynte til jul. :hjerte: Men jeg må innrømme at jule-hva som helst i september/oktober er en smule for tidlig. :sjenert:

Håper du hadde en herlig kosekveld i går.

Ja julen er så koselig :) Begynner ikke å pynte her hjemme nå altså :ler: Bare titter etter litt inspirasjon ;)

Hadde en koselig filmkveld i går :hjerte:

Når jeg leste at du hadde kjøpt deg julemagasin tenkte jeg at det skulle jeg også gjøre! Men siden det ikke var noe særlig, så trenger jeg ikke det. ;) Litt synd egentlig, men jeg kaster ikke bort pengene hvis de ikke var noe særlige!

Så utrolig kjekt å få hjelp til å vaske alle 11 vinduene da! Snille mammaen!

Nei det er ikke mye å bruke pengene på synes jeg...det til KK var helt elendig, synes jeg da :sjenert:

Fantastisk med vaskehjelp til vinduene, mamma er super snill :hjerte:

Å, juuuul, elsker jula, men helst i desember :)

Ja er jo i desember det begynner :hjerte: Men greit å sjekke ut litt inspirasjon før, så er alt klart liksom :ler:

For et vær :sjokk: Har virkelig ingen planer om å gå utenfor huset resten av kvelden... Tung i hodet i dag, passer ikke veldig bra på en mandag med mange sukkerhøye unger :ler: Men kom meg gjennom dagen og i kveld er det ingen store planer, deilig :strix:

Skrevet

Det er en sånn kose seg inne dag i dag. :Nikke:

Skrevet

Det er en sånn kose seg inne dag i dag. :Nikke:

Helt klart :Nikke:

Skrevet

Har veldig lyst på nye juleting jeg også, men i år tror jeg det blir minimalt med slike ting, har en dåp som koster en del og må ha bilen på verksted :sjenert: Men, men - alltid gøy å kikke da :)

Skrevet

Gleder meg til desember og at juleforberedelsene kan begynne :jepp:

Har en koselig baketradisjon med en venninne som jeg ser veldig frem til :hoppe:

Her var julebrusen kommet i butikken i dag, men i følge regelen min er det ikke lov å drikke eller spise noen juleprodukter før 1. desember eller første søndag i advent. Jeg får se hvordan det går med lystene mine i år ;)

Skrevet

Har veldig lyst på nye juleting jeg også, men i år tror jeg det blir minimalt med slike ting, har en dåp som koster en del og må ha bilen på verksted :sjenert: Men, men - alltid gøy å kikke da :)

Ja er nok ikke billig med dåp heller nei :( Og bil på verksted...usj... Man har vel alltids nok julepynt, bare det at det stadig er gøy med noe nytt :sjenert::ler:

Gleder meg til desember og at juleforberedelsene kan begynne :jepp:

Har en koselig baketradisjon med en venninne som jeg ser veldig frem til :hoppe:

Her var julebrusen kommet i butikken i dag, men i følge regelen min er det ikke lov å drikke eller spise noen juleprodukter før 1. desember eller første søndag i advent. Jeg får se hvordan det går med lystene mine i år ;)

Julen er herlig :strix: Koselig med slike baketradisjoner da :)

Prøver å holde det innenfor desember jeg også, hvis ikke blir det ikke så spesielt liksom... Men sprøs nok på hvordan det går med deg i år ja, lystene kan jo brått få lyst på noe julgodt :lur:

Skrevet

Lystene hadde fryktelig lyst på kakemenn i helgen, men da hadde de det ikke på butikken min. *flaks* ;)

Skrevet

Lystene hadde fryktelig lyst på kakemenn i helgen, men da hadde de det ikke på butikken min. *flaks* ;)

flaks :ler:

Deilig kveld hos en venninne, med tv titting og skravling :hjerte:

I morgen begynner jeg seint og kan sove litt lenger i morgen, deilig :strix: Etter jobb har jeg meldt meg på to saltimer, gleder meg :)

Skrevet

:hoppe: For en engergi du har for tiden, det må være herlig.

Jeg skal prøve meg på trening igjen i morgen, håper det går bra :)

Skrevet

Så sprek du er da :)

Prøver å være flink jente da :ler:

Jøss, som du trener! :klappe:

Ja fått litt blod på tann nå, deilig :) Den lange prøvetiden har gjort meg lat :sjenert:

:hoppe: For en engergi du har for tiden, det må være herlig.

Jeg skal prøve meg på trening igjen i morgen, håper det går bra :)

Energien er ikke helt på topp sånn ellers om dagen, men dagens trening gikk veldig bra :) Blir bra når man først kommer deg til treningen :) Håper du orker en liten økt i morgen da :)

Da var denne dagen nesten over også, men vært en deilig dag :)Først en fin jobbedag som gikk kjapt :ler: Og så noen deilige timer med trening :)

Nå er det sofa med litt jobbeting før det er natten her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...