Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det er ikke dumt å sjekke det ut :) Skal jo ikke gjøre vondt i munnen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Vestold, så er ikke så langt herfra til andre byer i både inn- og utland :)

Skrevet

:kose:

Godt at tanna ikke gjør vondt mer da. Rotfylling er egentlig helt greit det.

Jeg vil heller det enn å gå til frisøren. :fnsie:

Skrevet

Bor i Vestold, så er ikke så langt herfra til andre byer i både inn- og utland :)

Nei det er jo ikke det da ;)

:kose:

Godt at tanna ikke gjør vondt mer da. Rotfylling er egentlig helt greit det.

Jeg vil heller det enn å gå til frisøren. :fnsie:

Veldig deilig med en tann som ikke verker mer :Nikke: Godt det ikke gjør så vondt å rotfylle! Hører så mange historier om det, men tror det var mer i gamle dager :ler: loffen går heller å rotfyller enn til frisøren, raringen :ler:

Dagen i går gikk som vanlig fort... først jobbing seint og så halvannen time trening, deilig :strix:

I dag begynner jeg også seint, men skal kjøre en venninne til toget og da tenkte jeg at jeg kunne ta en liten treningsøkt FØR jobben :dåne: Det har jeg aldri gjort før, så blir moro å se om det er noe jeg kan like :ler:

Skrevet

Oi, trening før jobb! Du er jo sikkelig sporty jo! Jeg er kjempe imponert!

Skrevet

Oi, trening før jobb! Du er jo sikkelig sporty jo! Jeg er kjempe imponert!

Må si jeg er litt imponert av meg selv også :ler:

Var faktisk veldig deilig med en treningsøkt før jobb, og det skal nok gjentas ja :Nikke: Lang dag på jobb med tre timers møte på slutten av dagen :Gjesp: Men kom meg gjennom og kommet meg hjem, spist deilig middag og så gått en liten tur i den deilig høstluften :strix:

Skrevet

Hva trente du før jobb da? Flink du er!

45 min på elipsemaskin, deilig :)

Du er flink!

Du også :kyss2:

Kjempeflink! :klappe:

Det var veldig deilig :Nikke:

Da er det snart helg igjen :strix:

I kveld er det jentekveld, gleder meg :bolledeig:

Skrevet

Det er herlig med morgentrening :Nikke: , men uaktuelt når man begynner på jobb 7.30.

Kos deg med jentekveld :hoppe: Jeg skal ha sofakveld :ler:

Skrevet (endret)

Kos deg med jentekveld :klemmer:

Edit: ventekveld, jentekveld :fnise:

Endret av Småkjekset
Skrevet

Det er herlig med morgentrening :Nikke: , men uaktuelt når man begynner på jobb 7.30.

Kos deg med jentekveld :hoppe: Jeg skal ha sofakveld :ler:

Veldig deilig med morgentrening :Nikke: Helt klart helt uaktuellt de dagene jeg begynner tidlig også, så får prøve å være flink de dagene jeg begynner seint ;)

Sofakveld på fredager er det beste, men blir koselig med en jentekveld også :kose:

Kos deg med ventekveld :klemmer:

Takk det skal jeg gjøre :kose:

Endelig helg :bolledeig:

Ble trening før jobben i dag også, deilig :strix: Stressa dag på jobb i dag, men sykdom blant personalet :( Men vi kom oss igjennom og nå er det litt avslapning før jeg kjører ivei til jentekveld :)

Skrevet

Deilig med jentekveld etter en stressende dag da!

Ha ei god helg, Lucky! :klemmer:

Skrevet

Deilig med jentekveld etter en stressende dag da!

Ha ei god helg, Lucky! :klemmer:

Kjempekoslig med jentekveld :strix:

Ha en fin helg du også :kose:

Hadde en kjempekoselig kveld med verdens beste jenter i går :hjerte:

I dag ringte mamma å vekket meg kl 10 :sur::ler: Hun lurte på om hun kunne komme på besøk for pappa skulle ut her å skifte dekk på bilen... Så da kommer de nok begge to, det var den fridagen... Men tenkte jeg skulle utnytte besøket litt og be om hjelp til å henge opp vintergardinene i stuen og vask av vinduene :lur: Er så mange vinduer, så deilig å få litt hjelp :)

Skrevet

Når først besøket er uungåelig, så utnytt det i det lengste :kaffekopp:

Skrevet

:jepp:

Skrevet

:jepp:

Oh yes i did :ler: Da har mamma akkurat kjørt hjem igjen og vi har fått skiftet gardinene i stua og på kjøkkenet og mamma har vaska alle vinduene :) 11 vinduer som er todelte med sprosser, så mamma er flink :hjerte: Jeg hater det nemmelig :ler:

Blir så lunt og koselig når de mørke gardinene kommer opp, så nå skal høstkveldene nytes :)

Nå er det tid for butikken, litt avslapning og så en liten fest hos naboen :Nikke:

Skrevet

På butikken var det kommet julemagasiner :hjerte: Ble et par stk for litt inspirasjon, så nå blir det senga og litt julestemning :sjenert:

Skrevet

Koselig med julestemning, selv om det er i midten av oktober :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...