Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flinke dere er!!!!

Ja det synes jeg også :ler: Skulle gjerne hatt med deg også da snuppa :kose:

Deilig treningsøkt og jeg vet om to som kommer til å bli skikkelig støle i morgen :sjenert: Nå er det sofakos resten av kvelden :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være at dere får selskap etterhvert vettu :)

Skrevet

Jaaaa, vi håper på selskap! Selv om du ikke kan onsdagen, er det masse annet gøy!!

Jeg er desverre redd at helgen blir ødelagt etter Body Pump timen i dag... haha! Jeg er støl allerede!! Var helt skjelven etter timen! Trente hele kroppen med vekter og vektstang i sal med mange andre, var veldig gøy! Og etter sååå mange år uten ordentlig trening, er jeg veldig stolt av oss. Vi er absolutt ikke så dårlig trent i forhold til de andre, og det gir litt selvtillit!

Klem :klem:

Skrevet

Kan være at dere får selskap etterhvert vettu :)

Ja det håper jeg på :strix:

Jaaaa, vi håper på selskap! Selv om du ikke kan onsdagen, er det masse annet gøy!!

Jeg er desverre redd at helgen blir ødelagt etter Body Pump timen i dag... haha! Jeg er støl allerede!! Var helt skjelven etter timen! Trente hele kroppen med vekter og vektstang i sal med mange andre, var veldig gøy! Og etter sååå mange år uten ordentlig trening, er jeg veldig stolt av oss. Vi er absolutt ikke så dårlig trent i forhold til de andre, og det gir litt selvtillit!

Klem :klem:

Formen er faktisk ikke så ille i dag, trodde jeg skulle vært helt kake i dag jeg. Men hun sa jo at dag to er den værste, så vi får se da vet du ;)

Synes vi var veldig flinke i går jeg :Nikke: Absolutt ikke så dårlig form :)

Da er det snart helg :strix: Passer liksom alltid at det er helg :ler:

Blir gal av katten min om dagen da...når vekkerklokka mi ringer pleier jeg å slumre mange ganger, men nå i det siste er katta klar med en gang klokka ringer og biter meg i håret og på skuldrene for å vekke meg :ler: Biter ikke hardt da, men bare for å vekke meg liksom... tulle katt :rødme:

I kveld skal vi på middag til et vennepar, koselig :)

Skrevet

Så sporty og flinke dere er! :trene: Bodypump syntes jeg var kjempegøy (way back when når det hendte at jeg tok en time i ny og ne)!

Søt katt du har da!

Ha en deilig helg, Lucky!

Skrevet

Søte katten :hjerte:

Kos dere på middag :)

Skrevet

De er søte disse dyrene :rødme: God helg, kos deg på middag :klem:

Skrevet

Så sporty og flinke dere er! :trene: Bodypump syntes jeg var kjempegøy (way back when når det hendte at jeg tok en time i ny og ne)!

Søt katt du har da!

Ha en deilig helg, Lucky!

Må prøve å få trent litt, har vært veldig dårlig på det i det siste, så deilig å være igang igjen :Nikke:

Katten er søt ja, men plagsom også :ler:

:kose:

Søte katten :hjerte:

Kos dere på middag :)

Verdens søteste katt :hjerte:

Middagen ble super den :Nikke:

De er søte disse dyrene :rødme: God helg, kos deg på middag :klem:

Veldig koselig med dyr, men liker ikke den nye vekkemetoden hennes :ler:

Hadde en veldig koselig middag på fredag og var ikke hjemme igjen før kl fire på natten :sjenert:

Dagen i går ble slakk og mye soving...fikk liksom ikke frem noe energi og var konstant trøtt hele dagen :( Tok kun et par glass vin, så ikke fyllesjuk, men rett og slett bare sliten... og så har jeg vondt i en tann :( Ikke hele tiden, men verker til innimellom, så spørs nok om det ikke begynner å bli hull i en tann :( Får ringe tannlegen i morgen.

I dag er det ikke store planer, annet enn å prøve å få gjort litt her hjemme og et lite besøk av mamma og pappa etterhvert :)

God søndag jenter :kose:

Skrevet

Tannvondt er ikke noe artig :kose: Håper det går over. Jeg skulle så absolutt ringt til tannlegen, min byttet praksis til en annen kommune og siden har jeg ikke vært hos noen, men jeg begynner å kaldsvette bare jeg tenker på det.. Litt tannlegeskrekk :sjenert:

Håper søndagen har vært fin :klem:

Skrevet

Håper du ikke har hull i tanna. :kose:

Også lurer jeg veldig på hva slags vinterjakke du kjøpte. :nigo:

Skrevet

Tannvondt er ikke noe artig :kose: Håper det går over. Jeg skulle så absolutt ringt til tannlegen, min byttet praksis til en annen kommune og siden har jeg ikke vært hos noen, men jeg begynner å kaldsvette bare jeg tenker på det.. Litt tannlegeskrekk :sjenert:

Håper søndagen har vært fin :klem:

Nei tannvondt og tannlege er ikke noe morsomt :( Er der en gang i året ca jeg da, men sist tok de ikke røntgen og det skulle de nok gjort... for fremdeles vondt i tanna :(

Håper du ikke har hull i tanna. :kose:

Også lurer jeg veldig på hva slags vinterjakke du kjøpte. :nigo:

Nei håper ikke det er hull, men gjør veldig vondt hver gang jeg spiser, så spørs nok om det ikke er noe sånt tull :sukk: Men fikk time i morgen så da får vi se :)

Ble ca denne vinterjakken:

http://www.didriksons.com/article.asp?articleId=626

Blæh fortsatt vondt i tanna og gjør veldig vondt etter jeg har spist...men har fått time i morgen ettermiddag, så får håpe de finner ut av det da :)

Føler virkelig vinteren er i anmarsj om dagen, når jeg kjørte på jobben i dag var det - 1,5 grad :fryse: Men deilig sol nå da, så håper vi får nyte den i mange uker til :)

Nå er det middag og en deilig time zumba i kveld også :strix:

Skrevet

Håper tannlegen får fikset vondtene i morgen :kose:

Skrevet

Håper tannlegen får fikset vondtene i morgen :kose:

Ja håper virkelig det :Nikke:

Skrevet

Kjempefin jakke! :tommelopp:

Du trenger ikke grue deg til kulda kommer. :)

Skrevet

Kjempefin jakke! :tommelopp:

Du trenger ikke grue deg til kulda kommer. :)

Takk :) Falt for den med en gang jeg så den og gleder meg til å begynne å bruke den :Nikke: Er liksom ikke så kaldt ennå, men har hatt den på et par kvelder da og den er goood :)

I dag er det møte etter jobben, så blir en laaang dag...men et lite avbrekk hos tannlegen hjelper nok på :) Skal bli godt å bli kvitt vondt tann nå altså :sukk:

Skrevet

Stili jakke! Den likte jeg kjempegodt! :jepp:

Lykke til hos tannlegen!

Ha en fin dag! :klemmer:

Skrevet

Håper det har gått bra hos tannlegen! :kose:

Skrevet

Kjempe flott jakke! Fikk lyst på den selv, men aner ikke hvor jeg kan finne en sånn jakke her hvor jeg bor da :sjenert:

Skrevet

Stili jakke! Den likte jeg kjempegodt! :jepp:

Lykke til hos tannlegen!

Ha en fin dag! :klemmer:

Takk for det :) Liker den veldig godt jeg også og har fått masse skryt for den på jobben i dag ;)

Håper det har gått bra hos tannlegen! :kose:

Joda gikk greit det og 800 kr fattigere :sur:

Kjempe flott jakke! Fikk lyst på den selv, men aner ikke hvor jeg kan finne en sånn jakke her hvor jeg bor da :sjenert:

Falt for den med en gang jeg så den :Nikke: Trengte en sånn jakke, har bare vinterkåper liksom :) Kjøpte min i sverige jeg da, men de har den sikkert i norge også :vetikke: Hvor i landet bor du da?

Da var denne dagen over og deilig er det :) Lang dag med møte etter jobb... Tannlegebesøket fikk forsåvidt greit også. Var en tann jeg hadde hatt hull i før og nerverene i tannen var tydeligvis ødelagte, så her trengtes det rotfylling :sjenert: Trodde ikke det skjedde unge mennekser, men må vel bare innse at jeg ikke er så ung lenger :ler: Så da fikk jeg time til rotfylling om et par uker :) I mens har han lagt på noe midlertidig, så da har jeg i allefall ikke vondt mer :tommelsmil:

Skrevet

Merker at det er litt uvante tilstander i munnen min om dagen også.... Har til nå ignorert at det er vondt når jeg tygger, opptil flere steder, men ser ut som med all dette tannlegesnakket så må jeg kanskje skaffe meg en time...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...