Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg leser om hvor nettleie de er må jeg for en gangs skyld legge igjen et spor jeg og da. Leser en god del, men er skikkelig dårlig på å legge igjen spor!

Er nok litt nettleihet her i gården og. (er det lov å skrive nettleihet?? :klø: ) :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørets ut som en super helg og ei deilg avsluttning!

Selv om jeg er i permisjon og har "fri" hver dag, elsker jeg late helger med kos og rydding der vi ikke vanligvis rydder. Akkaurat sånn som vi har hatt det i helga!

Det høres så koslig ut der du bor med strand og firhjulskjøring på jordene!

Skrevet

Ellers utrolig mange godt nyheter her inne om dagen :hoppe: pusilus, ^^Belle^^ og strix :hoppe:

Strix også. Så moro da, henne er det lenge siden jeg har sett.

Skrevet

Når jeg leser om hvor nettleie de er må jeg for en gangs skyld legge igjen et spor jeg og da. Leser en god del, men er skikkelig dårlig på å legge igjen spor!

Er nok litt nettleihet her i gården og. (er det lov å skrive nettleihet?? :klø: ) :fnise:

Vi lider av nettleihet :ler: Går ann den :)

Hørets ut som en super helg og ei deilg avsluttning!

Selv om jeg er i permisjon og har "fri" hver dag, elsker jeg late helger med kos og rydding der vi ikke vanligvis rydder. Akkaurat sånn som vi har hatt det i helga!

Det høres så koslig ut der du bor med strand og firhjulskjøring på jordene!

Helg er nok helt spesielt deilig, permisjon eller ikke :Nikke:

Synes vi bor veldig fint her vi bor :hjerte:

:kose:

Lat dag her også :) Deilig det og :)

Ja det er helt fantastisk :strix: Skulle bare hatt litt energi så jeg fikk gjort noe effektivt innimellom...

Skrevet

Strix også. Så moro da, henne er det lenge siden jeg har sett.

Ja det er helt utrolig :strix:

Deilig kosesøndag! :klem:

Nydelig :hjerte:

Laaaat i dag....får liksom ikke ut fingeren for å gjøre noe fornuftig i dag jeg :sukk: Håper energien kommer snikende snart :) Deilig å slappe helt av også da, men trenger virkelig å gjøre noe her hjemme også :ler:

Skrevet

Herlig helg med klumpen :strix: Ikke noe er så godt som å tusle rundt i pysjen til langt på dag når høsten styrer ute :)

Skrevet

Late søndager er de beste :rødme: Enig med pusilus at pysjkos med høstvær er noe av det beste :Nikke:

Tilbake i farta og er på oppdateringsrunde - håper å kunne legge fra meg jevnlig spor her nå :jepp:

God søndagskveld :klemmer:

Skrevet

Herlig med helg og pysjkos. Eg føler meg litt truffen nå - klokka er 13 på ein mandag, og eg tuslar fremdeles rundt i pysjbuksa mi... :plystre:

Skrevet

Herlig med helg og pysjkos. Eg føler meg litt truffen nå - klokka er 13 på ein mandag, og eg tuslar fremdeles rundt i pysjbuksa mi... :plystre:

*misunnelig* :sjenert:

Skrevet

Herlig helg med klumpen :strix: Ikke noe er så godt som å tusle rundt i pysjen til langt på dag når høsten styrer ute :)

Ja det var godt :strix: Ikke noe jeg gjør så ofte, så veldig deilig innimellom å bare kose seg leeenge på morgenen :Nikke:

Late søndager er de beste :rødme: Enig med pusilus at pysjkos med høstvær er noe av det beste :Nikke:

Tilbake i farta og er på oppdateringsrunde - håper å kunne legge fra meg jevnlig spor her nå :jepp:

God søndagskveld :klemmer:

Så godt at du er tilbake igjen og gratulerer som nygift :hjerte: Pysjkos er herlig :strix:

:kose:

Herlig :strix: Nyt dagene hvor du bare kan ta ting som de kommer og kose deg hjemme :hjerte:

*misunnelig* :sjenert:

Jeg også! Vil ha pysjkos hver dag :Nikke:

Skrevet

Da var hverdagen tilbake igjen og det er full fart på jobben. To som har ferie denne uken og det merkes at de er borte :sjenert: Men i morgen skal jeg ha FRI :strix: Det blir deilig det :Nikke:

I går var jeg hos frisøren etter jobben og fikk tatt ettervekst og klippet det opp :strix: Tror hun tok over 10 cm på det meste, bare lukket øynene jeg :ler: Veldig fornøyd nå da :strix:

Skrevet

Åh det var tøft gjort! :dåne:

Men du ble sikkert fin! :jepp:

Skrevet

Åh det var tøft gjort! :dåne:

Men du ble sikkert fin! :jepp:

Ja følte meg veldig tøff når jeg sa ja til å klippe bort alt det håret hun hadde mellom fingerne :ler: Men synes det ble veldig fint da og ikke minst veldig deilig å få litt frisyre på håret igjen :)

Fri i dag, deilig :strix: Planen er å få ordnet meg nytt bankkort og førerkort, har jo fått nytt navn og da må de jo skiftes ut....og med slike åpningstider som de har er det ikke lett å få til når man er på jobb hver dag :)

Jeg og en venninne var på harryhandel i går, koselig :) Ble to nye bukser, litt småtteri og ny vinterjakke :strix: Den var sååå fin og bare hang og ventet på meg rett og slett :ler:

Skrevet

Så koselig med shoppingtur med venninne!

Her i gården må det også ordnes diverse kort, og det er som du sier, det er ikke lett å få til på en vanlig hverdag når man jobber til fire. Jeg har heldigvis fri på fredager, så må få ordnet det da.

Har du blitt vant til det nye navnet ditt, eller hender det at du glemmer deg fortsatt? :fnise:

Skrevet (endret)

Så koselig med shoppingtur med venninne!

Her i gården må det også ordnes diverse kort, og det er som du sier, det er ikke lett å få til på en vanlig hverdag når man jobber til fire. Jeg har heldigvis fri på fredager, så må få ordnet det da.

Har du blitt vant til det nye navnet ditt, eller hender det at du glemmer deg fortsatt? :fnise:

Alltid deilig med shopping :strix:

Er et styr å få ordet de kortene ja, med slike åpningstider og mine jobbetider er det ikke lett...men nå er det i boks :)

Ikke blitt vant med navnet mitt nei...må liksom tenke en ekstra gang før jeg presenterer meg :ler:

Deilig fridag i dag :) Nålestikk på morgenen, så bestilling av bank og førerkort :) Godt å ha det i boks :)

Så var det en tur på et kjøpesenter sammen med et par venninner og sannelig ble det ikke litt mer shopping :sjenert: Ble litt treningsklær da, for skal på zumba i kveld :strix:

Sovnet pladask når jeg kom hjem og det ble halvannen time på sofaen...deilig :)

Endret av Lucky?
Skrevet

Du blir fort nok vant til det nye navnet, sjølv om det er litt rart i starten. :jepp: Eg blir litt :klø: når nokon skriv "pikenavnet" mitt nå. Tenker litt "Åja, det er jo meg det er snakk om..." :fnise:

Skrevet

Du blir fort nok vant til det nye navnet, sjølv om det er litt rart i starten. :jepp: Eg blir litt :klø: når nokon skriv "pikenavnet" mitt nå. Tenker litt "Åja, det er jo meg det er snakk om..." :fnise:

Ja blir nok vant med det etterhvert, men ikke kommet dit at jeg synes det ser rart ut når jeg ser pikenavnet mitt :) Synes heller det ser rart ut med det nye ennå jeg :ler:

Nyyydelig :sol: i dag :) Deilig med skikkelig godt høstvær :)

Zumba timen i går var veldig morsom, så det skal vi prøve igjen neste uke :strix: I dag skal vi prøve noe annet, så blir spennende å se om det er morsomt også! Brått så blir det kanskje vanskelig å velge hva man skal trene eller kanskje jeg ender som en treningsnarkoman :ler: Tror ikke det da, men hadde vært deilig å kommet igang med noe skikkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...