Lucky? Skrevet 23. september 2010 Forfatter #3403 Skrevet 23. september 2010 God morgen Lucky! Ikke så trøtt på morgen i dag, kan ha noe med at jeg la meg tiiidlig i går Fin dag på jobben i dag, deilig middag med mannen når jeg kom hjem og en liten power nap på sofaen etter det Nå er jeg klar for oppdrag bytte spisestue Den nye spisestuen kommer i morgen, så i kveld må jeg tømme den gamle og få den ut av huset Gleder meg til å få den nye Mannen skal også ha møte med forsikringsdamen til firmaet sitt her i morgen....passet jo veldig fint når stuen kommer til å stå på hodet Men jeg får rydde litt plass til dem mellom glasser og serviser
Lucky? Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3404 Skrevet 24. september 2010 Da var det endelig helg Jobbet til 17 i dag og siste barn ble hentet presis kl 17...typisk med seine barn på fredag liksom..er jo den dagen man vil fortest hjem tror jeg Ble ikke ferdig med å tømme spisestuen i går, så det prosjektet får fortsette i dag. Men den nye har kommet og jeg gleder meg til å få den på plass Og det beste av alt: Den er IKKE flatpakket Og den beste starten på helgen startet på morgenen i dag: Pusilus er endelig gravid, helt fantastisk
pusilus Skrevet 24. september 2010 #3405 Skrevet 24. september 2010 Og den beste starten på helgen startet på morgenen i dag: Pusilus er endelig gravid, helt fantastisk Herlige du Gratulerer med ny spisestue som endelig dukket opp
dreia Skrevet 24. september 2010 #3406 Skrevet 24. september 2010 Ny spisestue! Og endelig heeeeeelg!
Lucky? Skrevet 25. september 2010 Forfatter #3407 Skrevet 25. september 2010 Herlige du Gratulerer med ny spisestue som endelig dukket opp Er så glad på dine vegne Herlig med ny spisestue Ny spisestue! Og endelig heeeeeelg! Passer perfekt med helg hver gang den dukker opp Vært en deilig da Var en tur i byen på morgenen å fikk handler et par bursdagsgaver og et speil til stuen Trengte et stort speil til å ha over den nye sjenken og det fant jeg Eller bare surret rundt her hjemme i dag og vasket og fått på plass glass og serviser Nå er det sofa, film og deilig mat sammen med mannen
Lucky? Skrevet 25. september 2010 Forfatter #3410 Skrevet 25. september 2010 Sofa, film og deilig mat her og Herlig God lørdag Takk Håper din lørdag har vært fin også Hatt en deilig kveld på sofaen Blitt lite stillesitting i det siste pga skrittelleren Så deilig med en skikkelig sofakveld igjen Mannen måtte plutselig ut å jobbe nå, så da var jeg brått alene hjemme Finne senga snart tenker jeg :trøtt:
Gossip girl Skrevet 26. september 2010 #3411 Skrevet 26. september 2010 Hvilken spisestue har dere skaffet dere?
Lucky? Skrevet 30. september 2010 Forfatter #3412 Skrevet 30. september 2010 Hvilken spisestue har dere skaffet dere? Vi har kjøpt denne Litt annen sjenk og større bord og er superfornøyde http://www.mobelringen.no/kolleksjon/produkter/spisestue/bord/aanno-sigma-spisebord-612-6007566260075667/nb Uff blitt lite kg her i det siste Synes dagene bare flyr i vei....men er jo godt det også da Nå er det snart helg igjen og i morgen kommer klumpen og blir her til lørdag, koselig Lørdag er det bursdag til tante på kvelden, så denne helgen kommer til å fly avsted! Ellers utrolig mange godt nyheter her inne om dagen pusilus, ^^Belle^^ og strix
Miss I.W. Skrevet 30. september 2010 #3413 Skrevet 30. september 2010 Noen ganger blir det bare ikke tid til KG! Grattis med ny spisestue! Ha en fantastisk god helg!
Lucky? Skrevet 30. september 2010 Forfatter #3414 Skrevet 30. september 2010 Nei det er rett og slett sånn Men er inne å leser da, men orker ikke alltid skrive noe... God helg til deg også
loffen Skrevet 1. oktober 2010 #3416 Skrevet 1. oktober 2010 God helg Lucky! Jeg er fryktelig nettlei for tiden. KG og blogg og alt det andre tar ganske enkelt for mye tid, så det går ut over andre ting jeg skal. Prøver å begrense meg litt.
Lucky? Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #3417 Skrevet 1. oktober 2010 Goooood helg Lucky!!! Gooood helg til deg også God helg Lucky! Jeg er fryktelig nettlei for tiden. KG og blogg og alt det andre tar ganske enkelt for mye tid, så det går ut over andre ting jeg skal. Prøver å begrense meg litt. Ikke lett å begrense seg Men ja det tar mye tid å være oppdatert til enhver tid... men veldig koselig å følge med på alle også da Men blir litt nettlei innimellom God helg til deg også loffen Da er det endelig helg Klumpen er hentet og vi sitter å glor litt på tv før vi skal gå ut en liten tur tenkte jeg Han elsker å kaste steiner i vannet, så får vel tusle oss en tur mot stranda å kaste litt steiner Vet ikke hva vi skal finne på i morgen ennå, men hat lyst til å se knerten gifter seg på kino, så får høre med han om det er av interesse God helg jenter
dreia Skrevet 1. oktober 2010 #3418 Skrevet 1. oktober 2010 Kjenner til det å vera nettlei. Iallfall skrivelei. Eg er ofte inne og les, sjølv om eg ikkje orkar å logga inn og legga inn spor. God helg, vennen!
Ananan Skrevet 2. oktober 2010 #3419 Skrevet 2. oktober 2010 Er nettlei jeg også om dagen :gjeiper: Ha en superduper helg Lucky
Lucky? Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #3420 Skrevet 3. oktober 2010 Kjenner til det å vera nettlei. Iallfall skrivelei. Eg er ofte inne og les, sjølv om eg ikkje orkar å logga inn og legga inn spor. God helg, vennen! Godt det ikke bare er meg Leser mye jeg også, men orker ikke alltid legge igjen spor Håper helgen din har vært fin også Er nettlei jeg også om dagen :gjeiper: Ha en superduper helg Lucky Godt det ikke bare er meg Håper helgen din har vært super også Helgen går så altfor fort! Søndag i dag allerede.... men hatt en koselig helg sålangt i allefall Ble ikke noe stenkasting på klumpen på fredag, ble heller fotball og firehjulkjøring på jordene Han elsker det og jeg elsker det I går hadde vi en lat morgen og klumpen og jeg gikk i pysjen frem til elleve Så fikk vi besøk av pappa og en venninne, så da lagde vi litt muffins til dem Etter det var det kinodate med iss og skjønningen I går kveld var det bursdag til tante, veldig koselig I dag er det ikke store planer her i huset, bare være hjemme å kose oss og rydde og ordne litt her og der, deilig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå