Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:duskedame:

:hoppe:

God morgen Lucky! :vinke:

:kose:

Ikke så trøtt på morgen i dag, kan ha noe med at jeg la meg tiiidlig i går :sjenert: Fin dag på jobben i dag, deilig middag med mannen når jeg kom hjem og en liten power nap på sofaen etter det ;) Nå er jeg klar for oppdrag bytte spisestue :hoppe: Den nye spisestuen kommer i morgen, så i kveld må jeg tømme den gamle og få den ut av huset :) Gleder meg til å få den nye :strix:

Mannen skal også ha møte med forsikringsdamen til firmaet sitt her i morgen....passet jo veldig fint når stuen kommer til å stå på hodet :flau: Men jeg får rydde litt plass til dem mellom glasser og serviser :ler:

Skrevet

Da var det endelig helg :strix: Jobbet til 17 i dag og siste barn ble hentet presis kl 17...typisk med seine barn på fredag liksom..er jo den dagen man vil fortest hjem tror jeg :ler:

Ble ikke ferdig med å tømme spisestuen i går, så det prosjektet får fortsette i dag. Men den nye har kommet og jeg gleder meg til å få den på plass :) Og det beste av alt: Den er IKKE flatpakket :bolledeig:

Og den beste starten på helgen startet på morgenen i dag: Pusilus er endelig gravid, helt fantastisk :strix:

Skrevet

Og den beste starten på helgen startet på morgenen i dag: Pusilus er endelig gravid, helt fantastisk :strix:

:grine: Herlige du :kyss2:

Gratulerer med ny spisestue som endelig dukket opp :hoppe:

Skrevet

:grine: Herlige du :kyss2:

Gratulerer med ny spisestue som endelig dukket opp :hoppe:

Er så glad på dine vegne :strix:

Herlig med ny spisestue :strix:

Ny spisestue! Og endelig heeeeeelg! :bolledeig:

:strix: Passer perfekt med helg hver gang den dukker opp :ler:

Vært en deilig da :) Var en tur i byen på morgenen å fikk handler et par bursdagsgaver og et speil til stuen :) Trengte et stort speil til å ha over den nye sjenken og det fant jeg :Nikke:

Eller bare surret rundt her hjemme i dag og vasket og fått på plass glass og serviser :) Nå er det sofa, film og deilig mat sammen med mannen :hjerte:

Skrevet

Sofa, film og deilig mat her og :)

Herlig :strix:

God lørdag :klem:

Takk :) Håper din lørdag har vært fin også :kose:

Hatt en deilig kveld på sofaen :hjerte: Blitt lite stillesitting i det siste pga skrittelleren :ler: Så deilig med en skikkelig sofakveld igjen :) Mannen måtte plutselig ut å jobbe nå, så da var jeg brått alene hjemme :sukk: Finne senga snart tenker jeg :trøtt:

Skrevet

Hvilken spisestue har dere skaffet dere?

Skrevet

Hvilken spisestue har dere skaffet dere?

Vi har kjøpt denne :) Litt annen sjenk og større bord og er superfornøyde :strix:

http://www.mobelringen.no/kolleksjon/produkter/spisestue/bord/aanno-sigma-spisebord-612-6007566260075667/nb

Uff blitt lite kg her i det siste :( Synes dagene bare flyr i vei....men er jo godt det også da :)

Nå er det snart helg igjen og i morgen kommer klumpen og blir her til lørdag, koselig :) Lørdag er det bursdag til tante på kvelden, så denne helgen kommer til å fly avsted!

Ellers utrolig mange godt nyheter her inne om dagen :hoppe: pusilus, ^^Belle^^ og strix :hoppe:

Skrevet

Noen ganger blir det bare ikke tid til KG!

Grattis med ny spisestue! :strix:

Ha en fantastisk god helg!

Skrevet

Nei det er rett og slett sånn :sukk: Men er inne å leser da, men orker ikke alltid skrive noe...

God helg til deg også :kose:

Skrevet

God helg Lucky! :klemmer:

Jeg er fryktelig nettlei for tiden. KG og blogg og alt det andre tar ganske enkelt for mye tid, så det går ut over andre ting jeg skal. :sjenert:

Prøver å begrense meg litt.

Skrevet

Goooood helg Lucky!!! :klem:

Gooood helg til deg også :kose:

God helg Lucky! :klemmer:

Jeg er fryktelig nettlei for tiden. KG og blogg og alt det andre tar ganske enkelt for mye tid, så det går ut over andre ting jeg skal. :sjenert:

Prøver å begrense meg litt.

Ikke lett å begrense seg :ler: Men ja det tar mye tid å være oppdatert til enhver tid... men veldig koselig å følge med på alle også da :) Men blir litt nettlei innimellom :sukk:

God helg til deg også loffen :kose:

Da er det endelig helg :strix:

Klumpen er hentet og vi sitter å glor litt på tv før vi skal gå ut en liten tur tenkte jeg :) Han elsker å kaste steiner i vannet, så får vel tusle oss en tur mot stranda å kaste litt steiner ;)

Vet ikke hva vi skal finne på i morgen ennå, men hat lyst til å se knerten gifter seg på kino, så får høre med han om det er av interesse :sjenert:

God helg jenter :kose:

Skrevet

Kjenner til det å vera nettlei. Iallfall skrivelei. Eg er ofte inne og les, sjølv om eg ikkje orkar å logga inn og legga inn spor. :sukk:

God helg, vennen! :klemmer:

Skrevet

Er nettlei jeg også om dagen :gjeiper:

Ha en superduper helg Lucky :klemmer:

Skrevet

Kjenner til det å vera nettlei. Iallfall skrivelei. Eg er ofte inne og les, sjølv om eg ikkje orkar å logga inn og legga inn spor. :sukk:

God helg, vennen! :klemmer:

Godt det ikke bare er meg ;) Leser mye jeg også, men orker ikke alltid legge igjen spor :sjenert:

Håper helgen din har vært fin også :kose:

Er nettlei jeg også om dagen :gjeiper:

Ha en superduper helg Lucky :klemmer:

Godt det ikke bare er meg :sukk:

Håper helgen din har vært super også :kose:

Helgen går så altfor fort! Søndag i dag allerede.... men hatt en koselig helg sålangt i allefall :) Ble ikke noe stenkasting på klumpen på fredag, ble heller fotball og firehjulkjøring på jordene :) Han elsker det og jeg elsker det :ler:

I går hadde vi en lat morgen og klumpen og jeg gikk i pysjen frem til elleve :sjenert: Så fikk vi besøk av pappa og en venninne, så da lagde vi litt muffins til dem ;) Etter det var det kinodate med iss og skjønningen :hjerte:

I går kveld var det bursdag til tante, veldig koselig :)

I dag er det ikke store planer her i huset, bare være hjemme å kose oss og rydde og ordne litt her og der, deilig :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...