Strix Skrevet 16. september 2010 #3381 Skrevet 16. september 2010 Håper det blir en grei dag tross den triste settingen
loffen Skrevet 16. september 2010 #3382 Skrevet 16. september 2010 Håper begravelsen går bra. Og det var imponerende mange skritt!
Lucky? Skrevet 16. september 2010 Forfatter #3383 Skrevet 16. september 2010 Håper det blir en grei dag tross den triste settingen Vært en trist, men fin dag sålangt i allefall Håper begravelsen går bra. Og det var imponerende mange skritt! Begravelsen gikk fint Synes jeg var flink til å gå i går, men spørs om jeg klarer like bra i dag. Har vært en stillesittende formiddag... Da var begravelsen ferdig... fin, men trist Tror jeg kunne gjort stor suksess som gråtedame i begravelser Synes begravelser er så trist, så begynner å gråte bare jeg kommer inn i kirken jeg da...måtte lage meg noen strategier for å unngå å gråte hele tiden Resten av kvelden skjer det ikke mye tror jeg. Mannen måtte ut å jobbe nå, så får vel prøve å være litt effektiv her hjemme jeg da vel Så ut å gå en deilig tur i kveld håper jeg
Strix Skrevet 17. september 2010 #3384 Skrevet 17. september 2010 Da kunne vi starta et firma for gråtedamer... Jeg er håpløs Jeg prøver iherdig å tenke på helt andre ting... Og jeg blir nesten fascinert over de som går og ikke feller en tåre, men vi er jo ulike. Ha en finfin fredag og en kjempeflott helg
pusilus Skrevet 17. september 2010 #3385 Skrevet 17. september 2010 Godt at gårsdagen gikk greit Kan jeg også melde meg på som gråtedame til firmaet? Jeg turer som en tåkelur i alle begravelser jeg er i God helg snuppa
Lucky? Skrevet 17. september 2010 Forfatter #3386 Skrevet 17. september 2010 Da kunne vi starta et firma for gråtedamer... Jeg er håpløs Jeg prøver iherdig å tenke på helt andre ting... Og jeg blir nesten fascinert over de som går og ikke feller en tåre, men vi er jo ulike. Ha en finfin fredag og en kjempeflott helg Godt det ikke bare er meg Jeg måtte sitte å telle lyspærer i taket og lage meg tellerekker for å la være å gråte hele tiden... men ble mye tårer alikevel... Kan virkelig ikke skjønne at det går ann å sitte i en slik setting uten å felle en eneste tåre Ha en super fredag du også Godt at gårsdagen gikk greit Kan jeg også melde meg på som gråtedame til firmaet? Jeg turer som en tåkelur i alle begravelser jeg er i God helg snuppa Kanskje vi skal starte et gråtedamefirma ja Jeg er helt håpløs når det gjelder begravelse og grining...var i begravelse til oldemoren til mannen rett etter at vi hadde blitt sammen og jeg hadde aldri truffet dama før engang. Tuta så ille at folk kom å kondulerte meg God helg til deg også Endelig helg igjen Deilig dag på jobben og timene bare rant avsted Nå ligger ipoden på lading og jeg er snart klar for å gå en tur Må holde skrittelleren varm I kveld blir det nok bare avslapning og i morgen skal jeg, kipa og iss ut å selge gammlet skrot på et frimarked her i byen
Lucky? Skrevet 17. september 2010 Forfatter #3387 Skrevet 17. september 2010 Da har jeg vært ute å gått en deilig tur og jammen fant jeg ikke mange fine kantareller også Så tenkte å steke dem til kvelds Litt smårydding og klesvask nå og så er det sofaen og gullrekken
Lucky? Skrevet 17. september 2010 Forfatter #3389 Skrevet 17. september 2010 Oj oj!! Nytt kantarellsted??? Var ikke så veldig mye, men en liten pose Dukket plutselig opp midte i veien mellom hyttefeltene her
pusilus Skrevet 18. september 2010 #3391 Skrevet 18. september 2010 Kantareller håper du får en fin lørdag
^^Belle^^ Skrevet 18. september 2010 #3392 Skrevet 18. september 2010 Kos deg meg soppen og en herlig helg.
Lucky? Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3394 Skrevet 21. september 2010 Kos deg med kantareller! Kantareller håper du får en fin lørdag Kantareller er godt Lørdagen ble fin og rolig Kos deg meg soppen og en herlig helg. Helgen var stille og rolig, deilig Håper du hadde ei flott helg Helgen var stille og rolig, veldig deilig
Lucky? Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3395 Skrevet 21. september 2010 Hvor blir det av dagene :klø: Helgen var fin Fredag var vi bare hjemme å slappet av...eller vi spiste kveldsmat hos mormora og morfaren til mannen da, men de bor jo i nabohuset så var jo nesten hjemme Lørdag var jeg og et par venninner på et marked å solgte litt gammlet skrot. Helt nydelig vær, så deilig å sitte der å se på livet På kvelden var jeg og mannen hjemme, spiste god mat og så film. Deilig med noen rolige lørdager innimellom også La oss tidlig og spiste frokost halv ni på søndagen Følte oss som de pensjonistene der vi satt oppe så tidlig på en søndag Men deilig å stå opp tidlig å få gjort litt i løpet av dagen. Mannen jobbet på kontoret og jeg hadde storrengjøring, deilig Ellers gir jeg alt om dagen for å få skritt på skrittelleren konkurranseinstinktet mitt er på plass, så her er det ikke mye stillesitting... Kjenner det på kroppen for å si det sånn Men veldig moro da!
Strix Skrevet 21. september 2010 #3396 Skrevet 21. september 2010 Hehe, du sitter sikkert og tripper med beina på toalettet også Håper dere vinner da, når innsatsen er så god så er det kjekt med resultater!!
pusilus Skrevet 21. september 2010 #3397 Skrevet 21. september 2010 Vi hadde et slikt dytt-prosjekt i vårres. Konkurranse instinktet mitt er det ikke noe i veien med, men det var ikke noen hemlighet
Lucky? Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3398 Skrevet 22. september 2010 Hehe, du sitter sikkert og tripper med beina på toalettet også Håper dere vinner da, når innsatsen er så god så er det kjekt med resultater!! Ja beina går hele tiden synes jeg, kommer til å få adhd diagnose når dette er ferdig Veldig moro da, og laget mitt ligger godt ann Vi hadde et slikt dytt-prosjekt i vårres. Konkurranse instinktet mitt er det ikke noe i veien med, men det var ikke noen hemlighet Nei man kan jo ikke gi seg og veldig moro å holde ut i toppen på listene Blir så gira :søvn: Lenge siden jeg har vært sååå trøtt på morgenen...håper jeg våkner litt mer utover dagen Det tar på for en gammel kropp å være så aktiv...stiv og støl i dag Men det går nok over det også... I går kveld var jeg hos kipa sammen med iss og en annen venninne, kjempe koselig Skravlet og spiste deilig bursdagskake verdens beste oreokake som iss hadde baket Nå kaller jobben og jeg er klar for en stooor når jeg kommer frem
honning Skrevet 22. september 2010 #3399 Skrevet 22. september 2010 Hei Lucky! Håper du våkna litt til når du fikk deg på jobb Flink du er som er ivrig med skritt-telleren! Det er på en måte godt å være støl og kjenne at man har brukt kroppen, men samtidig så er det ikke godt i det hele tatt
Lucky? Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3400 Skrevet 22. september 2010 Hei Lucky! Håper du våkna litt til når du fikk deg på jobb Flink du er som er ivrig med skritt-telleren! Det er på en måte godt å være støl og kjenne at man har brukt kroppen, men samtidig så er det ikke godt i det hele tatt Trøttheten forsvant etter et par kopper kaffe Veldig motiverende å bevege seg når skrittene teller og det blir intern konkuranse på jobben Har et skrittsnitt på 20262 nå, så er fornøyd jeg Nå gjelder det bare å holde det gående Deilig å være støl på en måte ja, men på en annen forferdelig Våknet til slutt i dag, trengte virkelig et par kopper til frokosten på jobben i dag Vært i skogen nesten hele dagen på jobb i dag, helt nydelig Deilig å komme seg ut litt og dagen går mye fortere når man er på tur Nå kommer snart kipa og vi skal ut å gå en deilig tur Må holde skrittelleren varm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå