Blåmor Skrevet 11. september 2010 #3361 Skrevet 11. september 2010 Så bra at du koste deg i går! Sikker på at dere får en kjempehyggelig kveld med tanteungene i dag også. I dag er jeg litt todelt, for på halvparten av drømmene mine i natt håper jeg at jeg er sanndrømt, og den andre halvparten håper jeg virkelig ikke blir slik det var i natt. Jeg drømte nemlig at du og Luckymannen var gravide igjen, og da ble jeg så glad! Den andre drømmen var at jeg så helt grusom ut etter frisørtimen på bryllupsdagen, og det var ingen som kunne hjelpe meg med å hente tiaraen min på posthuset (for det hadde jeg selvfølgelig glemt ), middagen kom ikke i gang før kl 23 på kvelden, det var ikke en eneste tale (så alt ble så upersonlig), og brudekjolen hadde mormor sydd lik den opprinnelige modellen, men i gul og rød nervøs fløyel. Du kan jo gjette hvilken drøm jeg håper jeg var sanndrømt på! God helg
Lucky? Skrevet 11. september 2010 Forfatter #3362 Skrevet 11. september 2010 Så bra at du koste deg i går! Sikker på at dere får en kjempehyggelig kveld med tanteungene i dag også. I dag er jeg litt todelt, for på halvparten av drømmene mine i natt håper jeg at jeg er sanndrømt, og den andre halvparten håper jeg virkelig ikke blir slik det var i natt. Jeg drømte nemlig at du og Luckymannen var gravide igjen, og da ble jeg så glad! Den andre drømmen var at jeg så helt grusom ut etter frisørtimen på bryllupsdagen, og det var ingen som kunne hjelpe meg med å hente tiaraen min på posthuset (for det hadde jeg selvfølgelig glemt ), middagen kom ikke i gang før kl 23 på kvelden, det var ikke en eneste tale (så alt ble så upersonlig), og brudekjolen hadde mormor sydd lik den opprinnelige modellen, men i gul og rød nervøs fløyel. Du kan jo gjette hvilken drøm jeg håper jeg var sanndrømt på! God helg Søte Blåmor Håper virkelig du er sanndrømt og at spiren sitter her igjen snart Håper virkelig du slipper unna en slik bryllupsdag da Hadde også mange syke drømmer om bryllupet i ukene før bryllupet Du blir nok en vakker brud med flott hår og tiaraen kommer nok, hvis ikke kommer jeg med min Gul og rød brudekjole håper jeg virkelig også du slipper unna Blir nok en koselig dag med tanteungene De gleder seg og det gjør vi også Prosjekt opprydning er i gang og begge rommene til ungene er ryddet og lagt på sengetøy Nå står badet for tur, kan jo være at de vil ta seg et lite bad i løpet av kvelden
Happy Feet Skrevet 12. september 2010 #3363 Skrevet 12. september 2010 Kjære Lucky? - så trist å lese at det ikke gikk deres vei denne gangen heller. Livet er jammen urettferdig! Jeg føler virkelig med dere og håper av hele mitt hjerte at dere lykkes snart. Gode klemmer og tanker til deg, vennen.
Lucky? Skrevet 13. september 2010 Forfatter #3364 Skrevet 13. september 2010 Kjære Lucky? - så trist å lese at det ikke gikk deres vei denne gangen heller. Livet er jammen urettferdig! Jeg føler virkelig med dere og håper av hele mitt hjerte at dere lykkes snart. Gode klemmer og tanker til deg, vennen. Takk for det vennen Livet er ikke alltid rettferdig nei Men håper virkelig det blir vår tur en gang og det om ikke så lenge Kosa meg masse med tanteungene i helgen, de er herlige Eldste fant ut at det var greit å våkne halv seks på morgenen da...så jeg gikk inn å la meg sammen med han og når hun andre måtte tisse kl halv sju sto vi opp alle tre :trøtt: Så ble tidlig morgen i går Skulle ta en time på øyet etter jeg leverte de i går og sovnet rundt kl fem....og mannen kom hjem å vekket meg kvart over ni Tar på å være tobarnsmor Hadde nok litt søvn å ta igjen etter en slitsom uke også da tenker jeg.... I dag er det mandag igjen og jeg skal på kurs Gleder meg
loffen Skrevet 13. september 2010 #3366 Skrevet 13. september 2010 Uff, det er slitsomt å bli vekket så tidlig! Ha det fint på kurs.
Lucky? Skrevet 13. september 2010 Forfatter #3367 Skrevet 13. september 2010 Kos deg på kurs Takk Veldig nyttig var det Uff, det er slitsomt å bli vekket så tidlig! Ha det fint på kurs. Ja det er slitsomt....men gjør det mer enn gjerne hver dag Bra kurs i dag og dagen gikk fort Synes ofte slike kursdager er trøttsomme...jeg er vant med å være i farta hele dagen på jobb og når man da setter seg ned på kurs en hel dag, blir jeg fort rastløs Men dagen gikk fort, og jeg har lært masse Middag er spist sammen med mannen og kjøkkenet er ryddet Klør i fingerne etter å dra å shoppe litt
Lucky? Skrevet 13. september 2010 Forfatter #3368 Skrevet 13. september 2010 Å det ble shopping Lenge siden jeg har vært å handlet noe til meg selv nå egentlig...det meste har gått med i bryllupssluket de siste månedene, så deilig å handle inn litt til høstgarderoben
angelou Skrevet 13. september 2010 #3370 Skrevet 13. september 2010 Shopping Det skal jeg snart også!
pusilus Skrevet 13. september 2010 #3371 Skrevet 13. september 2010 Shopping er herlig Jeg var en liten tur i dag jeg også, men jeg kjøpte bare det kjedelige og nødvendige
Lucky? Skrevet 14. september 2010 Forfatter #3372 Skrevet 14. september 2010 Så stas!!!! Ja alltid deilig med noe nytt Shopping Det skal jeg snart også! Kan tenke meg du gleder deg til shopping ja Endelig noe annet enn gravidklær Shopping er herlig Jeg var en liten tur i dag jeg også, men jeg kjøpte bare det kjedelige og nødvendige Alltid moro med noe nytt, selvom klesskapet renner over av klær Kjedelig å bruke penger på det kjedelige og nødvendige, men man trenger jo det også God morgen Ingen fin høstdag i vente her i dag Meldt regn og 10-12 i vind i nesten hele dag Men vi har jo hatt så mange fine dager, så noen drittdager må jo til innimellom... Lang dag på jobben i dag...ikke ferdig før halv åtte i kveld. Så er vel bare å brette opp armene å komme seg i vei
loffen Skrevet 14. september 2010 #3373 Skrevet 14. september 2010 Regner sidelengs hos meg i dag også.
Småkjekset Skrevet 14. september 2010 #3374 Skrevet 14. september 2010 Her er det strålende så blir nok til at jeg må ut og nyte det før det begynner å regne her også
Strix Skrevet 14. september 2010 #3375 Skrevet 14. september 2010 Jeg prøver iherdig å ikke la meg rive med i butikker for tiden. Som du så fint sa det, skapet bugner allerede og jeg bare må bli flinkere til å bruke de klærne jeg allerede har og knapt har brukt i mange tilfeller Men det er alltid gøy med noe nytt
honning Skrevet 14. september 2010 #3376 Skrevet 14. september 2010 Shopping hørtes gøy ut. Det kunne jeg også tenke meg:) Håper du har en fin dag på jobb, selv om den er lang
Lucky? Skrevet 15. september 2010 Forfatter #3377 Skrevet 15. september 2010 faens multisitat loffen: Kom noen millimeter i går ja....usj.... småkjekset: Har heldigvis vært deilig vær her igjen i dag Liker ikke når det regner og blåser slikt det gjorde i går... Strix: Skulle vel egentlig tatt en skikkelig rydderunde i skapene før man kjøper noe nytt Men er så utrolig mye fint i butikkene om dagen honning: Deilig med shopping Ikke så moro å shoppe for deg om dagen kanksje? Men om noen uker er kroppen din klar for shopping igjen Dagen i går gikk fint, tross at den var lang Nyttig kurs på kvelden og da går jo tiden fort Etter kurset var det en liten date med kipa og iss før jeg dro hjem for Greys og litt mer jobbing hjemme... Er utstyrt med skritteller om dagen da Jobben er med på "verden rundt på 80 dager" gjennom dytt.no, moro I morgen er det begravelse og jeg har fri fra jobben. I løpet av kvelden skal jeg bake to kaker for bestemoren til mannen og gå en deilig tur sammen med kipa
pusilus Skrevet 15. september 2010 #3378 Skrevet 15. september 2010 Her er det høst også, himmelen har åpnet seg. Jeg var ikke den eneste som var utstyrt med regnjakke og regnbukse da jeg var på vei til og fra jobb i dag Jeg er nå så rar at jeg liker slikt drittvær jeg da Blir vel en tur ut litt senere også
loffen Skrevet 15. september 2010 #3379 Skrevet 15. september 2010 Hvor mange skritt blir det på telleren på en jobbedag da?
Lucky? Skrevet 16. september 2010 Forfatter #3380 Skrevet 16. september 2010 Her er det høst også, himmelen har åpnet seg. Jeg var ikke den eneste som var utstyrt med regnjakke og regnbukse da jeg var på vei til og fra jobb i dag Jeg er nå så rar at jeg liker slikt drittvær jeg da Blir vel en tur ut litt senere også Du er rar Liker kun regn hvis man har muligheten til å bare være inne å kose seg jeg loffen: Teller hele dagen og den sto på 22688 når jeg tok den av i går Veldig fornøyd Kakene ble ferdige, så håper de er gode Ble også en deilig tur med kipa i går Nå har mannen kjørt ivei for et møte på jobben og jeg skal dusje, stryke og gjøre klart klærne for begravelsen. Begynner kl elleve, så greit å ta hele dagen fri Ha en fin dag jenter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå