Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så forferdelig urettferdig livet kan være :( Håper at det går bra med dere, og godt å høre at dere ikke gir opp. Det er bra at du har hatt andre ting å tenke på i dag og fått unnagjort en god del ting, selv om du selvfølgelig har negative tanker i bakhodet også.

Tenker masse på deg! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så forferdelig urettferdig livet kan være :( Håper at det går bra med dere, og godt å høre at dere ikke gir opp. Det er bra at du har hatt andre ting å tenke på i dag og fått unnagjort en god del ting, selv om du selvfølgelig har negative tanker i bakhodet også.

Tenker masse på deg! :klem:

Går egentlig greit med oss :) Mannen er optimistisk og det er deilig :) Vært absolutt deilig med "fri" fra jobben og mulighet til å gjøre litt annet :)

:kose:

Skrevet

Klesvask :hjerte:

Nokon påstod at det skulle bli så mykje meir klesvask med småungar i hus. Det har det forsåvidt blitt også, berre ikkje nok for min del. dreia :hjerte: klesvask! :fnise:

1, 2, 3, på det 4. skal det skje! :tommelsmil: Tenker masse på deg, vennen, og :pls: og :duskedame: på at du blir like heldig som meg neste gong! Forhåpentligvis så snart som mulig. :kose:

Skrevet

Klesvask :hjerte:

Nokon påstod at det skulle bli så mykje meir klesvask med småungar i hus. Det har det forsåvidt blitt også, berre ikkje nok for min del. dreia :hjerte: klesvask! :fnise:

1, 2, 3, på det 4. skal det skje! :tommelsmil: Tenker masse på deg, vennen, og :pls: og :duskedame: på at du blir like heldig som meg neste gong! Forhåpentligvis så snart som mulig. :kose:

Kom gjerne å ta min klesvask innimellom....jeg liker det IKKE :ler: Eller greit å vaske klær, men kjedelig å brette sammen og legge det inn i skapene igjen ;)

Håper jeg tar en dreia og at det er på det 4. det skjer :pls: og det før jeg aner :ler:

Kort dag på jobben i dag :) Dro fra jobben kvart over ti siden jeg skulle til legen. Avspaserte resten av dagen og dro innom kipa og var der å skralvet, koselig :)

Nå har jeg og mannen spist middag og så blir det litt avslapning før jeg skal på kurs i kveld :)

Skrevet

Var ikke dette jeg skulle lese her inne :trist: så urettferdig!! Men bra dere er med godt mot :klem::kose:

Skrevet

Var ikke dette jeg skulle lese her inne :trist: så urettferdig!! Men bra dere er med godt mot :klem::kose:

Nei var jo ikke slike nyheter som skulle være her, men dessverre er livet slik...men vi gir oss ikke :) Vi skal klare dette en eller annen gang på en eller annen måte :Nikke:

Stille og rolig kveld i lucky heimen i dag....farfaren til mannen døde i dag :( Ikke veldig uventet, men aldri gøy å miste noen man er glad i :(

Skrevet

Da var det endelig over :( Trist å høre, samtidig som det var godt for han å få slippe :(

Skrevet

:klemmer: kjempeleit å høre at det ikke gikk godt denne gang, Lucky! Jammen ikke lett alltid :trist:

Men det høres godt ut at mannen er optimistisk, håper du også er det snart.. Det er heldigvis flere sjanser.

Ta litt ekstra vare på deg selv og mannen nå da.. :yvonne:

Skrevet

Hei Lucky!!

Her har jeg vært borte så lenge at jeg ikke har fått gratulert deg med bryllupet engang! Gratulerer såååååååå mye, håper dere hadde en fantastisk dag og at du koser deg som kone :bryllup::strix:

Mener ikke å rippe opp i noe, men forstår det sånn at du har vært gravid. Så leit at det ikke gikk!! Jeg kan ikke si jeg vet hva du går gjennom, men jeg vet hvordan det er å ikke få det til i alle fall, og det er ikke sånn vi liker det for å si det mildt :klemmer:

Skrevet

Da var det endelig over :( Trist å høre, samtidig som det var godt for han å få slippe :(

Ja får satse på at han har det godt nå :)

:klemmer: kjempeleit å høre at det ikke gikk godt denne gang, Lucky! Jammen ikke lett alltid :trist:

Men det høres godt ut at mannen er optimistisk, håper du også er det snart.. Det er heldigvis flere sjanser.

Ta litt ekstra vare på deg selv og mannen nå da.. :yvonne:

Nei det er ikke lett dette her....men vi er optimistiske, så håper at en dag er det vår tur ;)

Hei Lucky!!

Her har jeg vært borte så lenge at jeg ikke har fått gratulert deg med bryllupet engang! Gratulerer såååååååå mye, håper dere hadde en fantastisk dag og at du koser deg som kone :bryllup::strix:

Mener ikke å rippe opp i noe, men forstår det sånn at du har vært gravid. Så leit at det ikke gikk!! Jeg kan ikke si jeg vet hva du går gjennom, men jeg vet hvordan det er å ikke få det til i alle fall, og det er ikke sånn vi liker det for å si det mildt :klemmer:

Så sprøtt at du hadde skrevet her nå....tenkte på deg i sta og tenkte jeg skulle sende deg en pm og så kommer jeg inn og her har du vært :) Går det bra med deg?

Hadde en fantastisk bryllupsdag og jeg stortrives som kone :hjerte:

Ja mistet igjen jeg...kjipt :( Vi liker absolutt ikke at dette skal være så vanskelig nei, verken for deg eller meg :(

Stor :klemmer:

Skrevet

Så sprøtt at du hadde skrevet her nå....tenkte på deg i sta og tenkte jeg skulle sende deg en pm og så kommer jeg inn og her har du vært :) Går det bra med deg?

Hadde en fantastisk bryllupsdag og jeg stortrives som kone :hjerte:

Ja mistet igjen jeg...kjipt :( Vi liker absolutt ikke at dette skal være så vanskelig nei, verken for deg eller meg :(

Stor :klemmer:

Så bra at dere hadde en flott bryllupsdag!! Hadde ikke trodd noe annet heller ;) Vi hadde det så kjekt og det fgrister til gjentakesle, med samme mann såklart :yvonne:

Har du mistet to eller tre ganger nå, uff, kan ikke forestille meg hvordan det er å oppleve den gleden og så den skuffelsen!! Dumme, dumme greier :kjefte:

Alltid trist å miste noen man har nær, men om de har vært mye syke så får man jo håpe at det ble bedre når de fikk slippe. Selv om det ikke trøster så mye alltid.

Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet

Så bra at dere hadde en flott bryllupsdag!! Hadde ikke trodd noe annet heller ;) Vi hadde det så kjekt og det fgrister til gjentakesle, med samme mann såklart :yvonne:

Har du mistet to eller tre ganger nå, uff, kan ikke forestille meg hvordan det er å oppleve den gleden og så den skuffelsen!! Dumme, dumme greier :kjefte:

Alltid trist å miste noen man har nær, men om de har vært mye syke så får man jo håpe at det ble bedre når de fikk slippe. Selv om det ikke trøster så mye alltid.

Ha en fin dag :klemmer:

skulle også gjerne opplevd en bryllupsdag til med samme mann :) Dagen går jo så altfor fort! Men vi sitter igjen med mange minner, film snutter og bilder :hjerte:

Dette var tredje gangen vi mistet :( Aldri noe gøy, men synes den første var den værste :( Da var jeg jo kommet lenger og tenkte ikke så mye over at det kunne gå galt...men denne gangen var jeg konstant bekymret for at det skulle gå galt og klarte ikke glede meg...

Farfaren til mannen har vært syk en stund, så godt for han å få slippe nå :) Selvom det alltid er trist når noen man er glad i forsvinner :(

Ha en fin dag du også :kose:

Klar for en ny dag på jobb :reise:

Skrevet

Selv om dere opplever mye motgang nå er det flott å se at dere er positive og optimistiske :jepp:

Håper dere får hjelp slik at dere sitter der med en liten en i armene om et års tid :jepp:

:klemmer:

Skrevet

Selv om dere opplever mye motgang nå er det flott å se at dere er positive og optimistiske :jepp:

Håper dere får hjelp slik at dere sitter der med en liten en i armene om et års tid :jepp:

:klemmer:

Ikke alltid lett å være optimistisk, men vi kan jo ikke gi opp :) Vi får god hjelp av gynekologen min, så håper spiren sitter neste gang :pls:

Da er det snart helg :strix: I kveld skal jeg på jentekveld og i morgen kommer to tanteunger og skal sove over til søndag :) Blir koselig :)

Skrevet

Heisann!

Tredje gangen dere mister, selv om det har vært over en viss tid så gjør vel det at dere kanskje nærmere dere en diagnose som habituell abort eller? Veldig bra at dere får god hjelp av gynekologen din. Jeg fikk god hjelp av en privat til å finne ut av plagene jeg slet med i flere år, men å fortsett å gå privat til vanlig ul ol. koster så mye når det blir så mange besøk som det blir...

Håper virkelig dere aldri mer må oppleve å miste og at spiren snart sitter som den skal!!

Høres kjekt ut med jentekveld og tantunger på overnattingsbesøk i helgen!

Kos deg :klemmer:

Skrevet

Heisann!

Tredje gangen dere mister, selv om det har vært over en viss tid så gjør vel det at dere kanskje nærmere dere en diagnose som habituell abort eller? Veldig bra at dere får god hjelp av gynekologen din. Jeg fikk god hjelp av en privat til å finne ut av plagene jeg slet med i flere år, men å fortsett å gå privat til vanlig ul ol. koster så mye når det blir så mange besøk som det blir...

Håper virkelig dere aldri mer må oppleve å miste og at spiren snart sitter som den skal!!

Høres kjekt ut med jentekveld og tantunger på overnattingsbesøk i helgen!

Kos deg :klemmer:

Går til privat gyn, men er henvist fra fastlegen og da koster det ikke så mye :) Veldig greit det :) Håper virkelig vi slipper fler aborter nå :Nikke:

Jentekvelder og overnattingsbesøk er alltid koselig :)

DA er det endelig helg :strix: Synes denne uken bare har flydd i vei, men kanskje ikke så rart heller...har jo skjedd mye denne uken :) Godt med noen fridager nå, passer liksom alltid at det blir helg :ler:

Nå blir det litt opprydning her hjemme før det er jentekveld :)

Skrevet

God helg søte Lucky?!

:hug:

Takk for det søte loffen :klemmer:

Skrevet

God helg lucky :klemmer: Kos deg med jentekveld :skya:

Skrevet

God helg lucky :klemmer: Kos deg med jentekveld :skya:

Takk for det :kose: Jentekvelden var som alltid koselig ;)

Hadde en koselig kveld i går med jentene :) Deilig mat og masse skravlings :tommelsmil:

Nå blir det avslapning, opprydning og en tur på butikken før ungene kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...