honning Skrevet 6. september 2010 #3341 Skrevet 6. september 2010 Så forferdelig urettferdig livet kan være Håper at det går bra med dere, og godt å høre at dere ikke gir opp. Det er bra at du har hatt andre ting å tenke på i dag og fått unnagjort en god del ting, selv om du selvfølgelig har negative tanker i bakhodet også. Tenker masse på deg!
Lucky? Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3342 Skrevet 6. september 2010 Så forferdelig urettferdig livet kan være Håper at det går bra med dere, og godt å høre at dere ikke gir opp. Det er bra at du har hatt andre ting å tenke på i dag og fått unnagjort en god del ting, selv om du selvfølgelig har negative tanker i bakhodet også. Tenker masse på deg! Går egentlig greit med oss Mannen er optimistisk og det er deilig Vært absolutt deilig med "fri" fra jobben og mulighet til å gjøre litt annet
dreia Skrevet 7. september 2010 #3343 Skrevet 7. september 2010 Klesvask Nokon påstod at det skulle bli så mykje meir klesvask med småungar i hus. Det har det forsåvidt blitt også, berre ikkje nok for min del. dreia klesvask! 1, 2, 3, på det 4. skal det skje! Tenker masse på deg, vennen, og og på at du blir like heldig som meg neste gong! Forhåpentligvis så snart som mulig.
Lucky? Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3344 Skrevet 7. september 2010 Klesvask Nokon påstod at det skulle bli så mykje meir klesvask med småungar i hus. Det har det forsåvidt blitt også, berre ikkje nok for min del. dreia klesvask! 1, 2, 3, på det 4. skal det skje! Tenker masse på deg, vennen, og og på at du blir like heldig som meg neste gong! Forhåpentligvis så snart som mulig. Kom gjerne å ta min klesvask innimellom....jeg liker det IKKE Eller greit å vaske klær, men kjedelig å brette sammen og legge det inn i skapene igjen Håper jeg tar en dreia og at det er på det 4. det skjer og det før jeg aner Kort dag på jobben i dag Dro fra jobben kvart over ti siden jeg skulle til legen. Avspaserte resten av dagen og dro innom kipa og var der å skralvet, koselig Nå har jeg og mannen spist middag og så blir det litt avslapning før jeg skal på kurs i kveld
Ananan Skrevet 8. september 2010 #3345 Skrevet 8. september 2010 Var ikke dette jeg skulle lese her inne så urettferdig!! Men bra dere er med godt mot
Lucky? Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3346 Skrevet 8. september 2010 Var ikke dette jeg skulle lese her inne så urettferdig!! Men bra dere er med godt mot Nei var jo ikke slike nyheter som skulle være her, men dessverre er livet slik...men vi gir oss ikke Vi skal klare dette en eller annen gang på en eller annen måte Stille og rolig kveld i lucky heimen i dag....farfaren til mannen døde i dag Ikke veldig uventet, men aldri gøy å miste noen man er glad i
iss Skrevet 8. september 2010 #3347 Skrevet 8. september 2010 Da var det endelig over Trist å høre, samtidig som det var godt for han å få slippe
Pasjonsblomst Skrevet 8. september 2010 #3348 Skrevet 8. september 2010 kjempeleit å høre at det ikke gikk godt denne gang, Lucky! Jammen ikke lett alltid Men det høres godt ut at mannen er optimistisk, håper du også er det snart.. Det er heldigvis flere sjanser. Ta litt ekstra vare på deg selv og mannen nå da..
Strix Skrevet 8. september 2010 #3349 Skrevet 8. september 2010 Hei Lucky!! Her har jeg vært borte så lenge at jeg ikke har fått gratulert deg med bryllupet engang! Gratulerer såååååååå mye, håper dere hadde en fantastisk dag og at du koser deg som kone Mener ikke å rippe opp i noe, men forstår det sånn at du har vært gravid. Så leit at det ikke gikk!! Jeg kan ikke si jeg vet hva du går gjennom, men jeg vet hvordan det er å ikke få det til i alle fall, og det er ikke sånn vi liker det for å si det mildt
Lucky? Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3350 Skrevet 8. september 2010 Da var det endelig over Trist å høre, samtidig som det var godt for han å få slippe Ja får satse på at han har det godt nå kjempeleit å høre at det ikke gikk godt denne gang, Lucky! Jammen ikke lett alltid Men det høres godt ut at mannen er optimistisk, håper du også er det snart.. Det er heldigvis flere sjanser. Ta litt ekstra vare på deg selv og mannen nå da.. Nei det er ikke lett dette her....men vi er optimistiske, så håper at en dag er det vår tur Hei Lucky!! Her har jeg vært borte så lenge at jeg ikke har fått gratulert deg med bryllupet engang! Gratulerer såååååååå mye, håper dere hadde en fantastisk dag og at du koser deg som kone Mener ikke å rippe opp i noe, men forstår det sånn at du har vært gravid. Så leit at det ikke gikk!! Jeg kan ikke si jeg vet hva du går gjennom, men jeg vet hvordan det er å ikke få det til i alle fall, og det er ikke sånn vi liker det for å si det mildt Så sprøtt at du hadde skrevet her nå....tenkte på deg i sta og tenkte jeg skulle sende deg en pm og så kommer jeg inn og her har du vært Går det bra med deg? Hadde en fantastisk bryllupsdag og jeg stortrives som kone Ja mistet igjen jeg...kjipt Vi liker absolutt ikke at dette skal være så vanskelig nei, verken for deg eller meg Stor
Strix Skrevet 9. september 2010 #3351 Skrevet 9. september 2010 Så sprøtt at du hadde skrevet her nå....tenkte på deg i sta og tenkte jeg skulle sende deg en pm og så kommer jeg inn og her har du vært Går det bra med deg? Hadde en fantastisk bryllupsdag og jeg stortrives som kone Ja mistet igjen jeg...kjipt Vi liker absolutt ikke at dette skal være så vanskelig nei, verken for deg eller meg Stor Så bra at dere hadde en flott bryllupsdag!! Hadde ikke trodd noe annet heller Vi hadde det så kjekt og det fgrister til gjentakesle, med samme mann såklart Har du mistet to eller tre ganger nå, uff, kan ikke forestille meg hvordan det er å oppleve den gleden og så den skuffelsen!! Dumme, dumme greier Alltid trist å miste noen man har nær, men om de har vært mye syke så får man jo håpe at det ble bedre når de fikk slippe. Selv om det ikke trøster så mye alltid. Ha en fin dag
Lucky? Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3352 Skrevet 9. september 2010 Så bra at dere hadde en flott bryllupsdag!! Hadde ikke trodd noe annet heller Vi hadde det så kjekt og det fgrister til gjentakesle, med samme mann såklart Har du mistet to eller tre ganger nå, uff, kan ikke forestille meg hvordan det er å oppleve den gleden og så den skuffelsen!! Dumme, dumme greier Alltid trist å miste noen man har nær, men om de har vært mye syke så får man jo håpe at det ble bedre når de fikk slippe. Selv om det ikke trøster så mye alltid. Ha en fin dag skulle også gjerne opplevd en bryllupsdag til med samme mann Dagen går jo så altfor fort! Men vi sitter igjen med mange minner, film snutter og bilder Dette var tredje gangen vi mistet Aldri noe gøy, men synes den første var den værste Da var jeg jo kommet lenger og tenkte ikke så mye over at det kunne gå galt...men denne gangen var jeg konstant bekymret for at det skulle gå galt og klarte ikke glede meg... Farfaren til mannen har vært syk en stund, så godt for han å få slippe nå Selvom det alltid er trist når noen man er glad i forsvinner Ha en fin dag du også Klar for en ny dag på jobb
Småkjekset Skrevet 9. september 2010 #3353 Skrevet 9. september 2010 Selv om dere opplever mye motgang nå er det flott å se at dere er positive og optimistiske Håper dere får hjelp slik at dere sitter der med en liten en i armene om et års tid
Lucky? Skrevet 10. september 2010 Forfatter #3354 Skrevet 10. september 2010 Selv om dere opplever mye motgang nå er det flott å se at dere er positive og optimistiske Håper dere får hjelp slik at dere sitter der med en liten en i armene om et års tid Ikke alltid lett å være optimistisk, men vi kan jo ikke gi opp Vi får god hjelp av gynekologen min, så håper spiren sitter neste gang Da er det snart helg I kveld skal jeg på jentekveld og i morgen kommer to tanteunger og skal sove over til søndag Blir koselig
Strix Skrevet 10. september 2010 #3355 Skrevet 10. september 2010 Heisann! Tredje gangen dere mister, selv om det har vært over en viss tid så gjør vel det at dere kanskje nærmere dere en diagnose som habituell abort eller? Veldig bra at dere får god hjelp av gynekologen din. Jeg fikk god hjelp av en privat til å finne ut av plagene jeg slet med i flere år, men å fortsett å gå privat til vanlig ul ol. koster så mye når det blir så mange besøk som det blir... Håper virkelig dere aldri mer må oppleve å miste og at spiren snart sitter som den skal!! Høres kjekt ut med jentekveld og tantunger på overnattingsbesøk i helgen! Kos deg
Lucky? Skrevet 10. september 2010 Forfatter #3356 Skrevet 10. september 2010 Heisann! Tredje gangen dere mister, selv om det har vært over en viss tid så gjør vel det at dere kanskje nærmere dere en diagnose som habituell abort eller? Veldig bra at dere får god hjelp av gynekologen din. Jeg fikk god hjelp av en privat til å finne ut av plagene jeg slet med i flere år, men å fortsett å gå privat til vanlig ul ol. koster så mye når det blir så mange besøk som det blir... Håper virkelig dere aldri mer må oppleve å miste og at spiren snart sitter som den skal!! Høres kjekt ut med jentekveld og tantunger på overnattingsbesøk i helgen! Kos deg Går til privat gyn, men er henvist fra fastlegen og da koster det ikke så mye Veldig greit det Håper virkelig vi slipper fler aborter nå Jentekvelder og overnattingsbesøk er alltid koselig DA er det endelig helg Synes denne uken bare har flydd i vei, men kanskje ikke så rart heller...har jo skjedd mye denne uken Godt med noen fridager nå, passer liksom alltid at det blir helg Nå blir det litt opprydning her hjemme før det er jentekveld
Lucky? Skrevet 10. september 2010 Forfatter #3358 Skrevet 10. september 2010 God helg søte Lucky?! Takk for det søte loffen
pusilus Skrevet 10. september 2010 #3359 Skrevet 10. september 2010 God helg lucky Kos deg med jentekveld
Lucky? Skrevet 11. september 2010 Forfatter #3360 Skrevet 11. september 2010 God helg lucky Kos deg med jentekveld Takk for det Jentekvelden var som alltid koselig Hadde en koselig kveld i går med jentene Deilig mat og masse skravlings Nå blir det avslapning, opprydning og en tur på butikken før ungene kommer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå