Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, vil gjerne være med! Vi har planlagt en annen tur i Strandkanten med "Barnas Turlag" i morra kl 12. Stod en fin tur i avisen. Men A har vrikket foten, så turen utgår kanskje. Blir med hvis ikke vi skal på den turen! :)

Og jeg tenkte ta meg en tur i morra kveld jeg, hvis det passer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør godt å få rydda litt blomster og utemøbler og sånn så det er klart til vinteren ja. Plutselig kommer den før vi får sukk for oss. Uff, rim på bakken allerede?!

Håper du får ei god natts søvn i natt :klem:

Skrevet

Det gjør godt å få rydda litt blomster og utemøbler og sånn så det er klart til vinteren ja. Plutselig kommer den før vi får sukk for oss. Uff, rim på bakken allerede?!

Håper du får ei god natts søvn i natt :klem:

Ja vinteren kommer nok fortere enn vi aner...var visst rim på bakken ja! Bestefaren til mannen som sa det, han er jo våken før alle andre :ler:

Ikke sovet veldig godt i natt heller :(

Fikk ikke gjort så mye ute som jeg hadde planer om i går. Begynte å rydde et av gjesterommene og der var det så fullt av bryllupsting og dritt at jeg nesten ikke kom inn døra :ler: Skal ha begge ungene til broren min på overnatting neste helg og det er greit at de sover på hvert sitt rom synes jeg, så deilig å få ryddet det klart så det går ann å sove der :) Så nå er det bare en kommode, et skap, en stol og en seng der inne. Deilig :)

I går kveld var det jentekveld her med iss og kipa, kjempekoselig :hjerte:

ikke sovet så veldig godt i natt heller....la meg halv ett og våknet halv seks...etter det har det ikke vært noe særlig søvn :(

I dag skal vi på sopptur :strix:

Skrevet

Hei Lucky!

Leit at du ikke får sove, vet du hvorfor? Sover du på dagtid for å hente deg inn igjen? Tror du det er psykisk eller fysisk mest?

Må du opp mye for å tisse kanskje?

Skulle bare ønske jeg kunne hjelpe deg.. :)

ha en fin søndag med sopptur osv, håper været hos deg er like fint som hos meg

Skrevet

Teite multisitat :sinna:

iss: Gleder meg :strix:

Hei Lucky!

Leit at du ikke får sove, vet du hvorfor? Sover du på dagtid for å hente deg inn igjen? Tror du det er psykisk eller fysisk mest?

Må du opp mye for å tisse kanskje?

Skulle bare ønske jeg kunne hjelpe deg.. :)

ha en fin søndag med sopptur osv, håper været hos deg er like fint som hos meg

Hei Aurelia :kose:

Vet ikke hvorfor jeg, men er nok kanskje at jeg er litt stresset :vetikke: Får ikke sove på dagtid heller, så kan jo ikke være det at jeg sover for mye heller liksom...

Tisse når jeg våkner, men sovner jo ikke igjen :(

Været her er helt supert, så blir nok en deilig tur i skogen :strix:

Skrevet

Snipp snapp snute, så var dette svangerskapet ute :grine:

Skrevet

Ord blir fattige........

Livet er urettferdig...

Glad i deg :klem:

Skrevet

:grine:

Skulle ikke være mulig. Så utrolig trist Lucky, sender mange :klemmer: til deg, og håper det i alle fall går fort voer uten for mye smerter.

Skrevet

*lilly*, iss, kipa, Tussi!, pusilus og Gossip stor :klemmer: til dere :)

Synes ikke livet er rettferdig lenger altså :sukk:

Men vi gir oss ikke....

Skrevet

Det er ikke mulig :( Tenker på deg Lucky - jammen er livet urettferdig :(

Skrevet

Det er ikke mulig :( Tenker på deg Lucky - jammen er livet urettferdig :(

Det er tydeligvis det :sukk: Takk for at du tenker på meg :kose: Håper alt står bra til med deg og den lille :)

Skrevet

Det var forferdelig triste nyheter, Lucky, tankene mine er virkelig hos deg og mannen nå :klem: Det er virkelig ikke rettferdig at det skal være så vanskelig for noen! Jeg måtte skynde meg inn i boka di, fryktet nettopp at det hadde skjedd da jeg så at tickeren var borte... Det er ikke sikkert at dere har rukket å tenke på det ennå, men hvis jeg husker riktig, så kan det vel startes utredning for habituell abort hvis du har spontanabortert tre ganger?

Ord blir fattige i en slik situasjon, og jeg håper inderlig at det klaffer raskt igjen for dere, for jammen er det deres tur nå! Sender en klem og trøstende tanker :rose:

Skrevet

Det var forferdelig triste nyheter, Lucky, tankene mine er virkelig hos deg og mannen nå :klem: Det er virkelig ikke rettferdig at det skal være så vanskelig for noen! Jeg måtte skynde meg inn i boka di, fryktet nettopp at det hadde skjedd da jeg så at tickeren var borte... Det er ikke sikkert at dere har rukket å tenke på det ennå, men hvis jeg husker riktig, så kan det vel startes utredning for habituell abort hvis du har spontanabortert tre ganger?

Ord blir fattige i en slik situasjon, og jeg håper inderlig at det klaffer raskt igjen for dere, for jammen er det deres tur nå! Sender en klem og trøstende tanker :rose:

Takk for klem og trøstende ord :kose: Synes ikke akkurat dette er rettferdig nei, er jo tross alt 1-2 % som opplever 3 eller fler aborter :sukk: Klart jeg måtte hjelpe til å holde statestikken ved like....

Er etter tre aborter med kan starte utredning for habituell abort ja, så får høre med gyn i morgen hva hun tenker :)

Vært en effektiv dag tross alt :) Fått vasket masse klær, ryddet og ordnet i huset og ikke minst fått skrevet ferdig så og si ALLE takkekortene. Deilig at de er i boks nå, så nå gjenstår det bare å få levert de ut :) Deilig å ha hatt litt å ordne med i dag, godt å få tankene over på litt annet :)

Skrevet

Godt du fikk tenkt på litt annet i dag :kose:

Og du gav meg et lite tips, kanskje jeg også skel vaske litt klær? Jeg må i alle fall brette sammen de tusen parene med sokker jeg vasket i går ;)

Skrevet

Godt du fikk tenkt på litt annet i dag :kose:

Og du gav meg et lite tips, kanskje jeg også skel vaske litt klær? Jeg må i alle fall brette sammen de tusen parene med sokker jeg vasket i går ;)

Godt å få tankene litt over på andre ting ja, selvom det såklart ligger i tankene alikevel... :) Brette sokker er et ork! Jeg har begynt å ta meg bryet med å finne par når jeg henger opp jeg da, så går det mye fortere når jeg skal legge de på plass :ler: Hater klesvask...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...