Lucky? Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3301 Skrevet 1. september 2010 Ananan: iss: Lat ettermiddag her i dag..småsovet litt på sofaen, spist middag og så avslapning foran pc....vurdere å gå en tur, men får ikke bestemt meg
iss Skrevet 1. september 2010 #3302 Skrevet 1. september 2010 Fått skjønningen i seng etter svømming idag, så nå skal jeg kose meg. Fått kjøpt meg litt godis i sverige da vettu :gjeiper:
Lucky? Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3303 Skrevet 1. september 2010 Fått skjønningen i seng etter svømming idag, så nå skal jeg kose meg. Fått kjøpt meg litt godis i sverige da vettu :gjeiper: Så deilig da Mulig jeg tar meg en tur innom deg etter jobben i morgen. Skal på personalmøte kl 17 se
kipa81 Skrevet 1. september 2010 #3306 Skrevet 1. september 2010 God klem til Luckyen min og lille spiren! Er sååå glad på dine vegne og krysser alt for at det går bra denne gangen! Skjønner du er delt; redd og glad på samme tid! Tenker på deg!
Lucky? Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3307 Skrevet 2. september 2010 Litt sent ute, men gratulerer!! Tusen takk Bare å komme Takk for en koselig dag God klem til Luckyen min og lille spiren! Er sååå glad på dine vegne og krysser alt for at det går bra denne gangen! Skjønner du er delt; redd og glad på samme tid! Tenker på deg! Tusen takk vennen Håper virklig det går bra denne gangen Da er jeg hjemme igjen Avspaserte litt fra jobb i dag og skulle hente brudekjolen på renseri og levere den til litt sying (falt av noen knapper og ble noen små hull i tyllen)... Men renseriet var stengt Så da fikk jeg hentet bryllupsalbumet hos fotografen og vært mange timer sammen med iss Kjempekoselig! Så var det personalmøte og nå er jeg hjemme Resten av kvelden blir sofaen kjenner jeg
Tussi! Skrevet 2. september 2010 #3308 Skrevet 2. september 2010 Næmmen, hva er det jeg leser her Lucky. Så utrolig fantastisk og høre. Da ble det en liten bryllupsbaby som hos oss da. Og det er jammen meg de beste
Lucky? Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3309 Skrevet 2. september 2010 Næmmen, hva er det jeg leser her Lucky. Så utrolig fantastisk og høre. Da ble det en liten bryllupsbaby som hos oss da. Og det er jammen meg de beste Tok en Tussi jeg Må jo være de beste, så får virkelig håpe jeg får oppleve en bryllupsbaby
honning Skrevet 2. september 2010 #3310 Skrevet 2. september 2010 Så deilig å få avspasert litt da, selv om du ikke fikk ordna alt du skulle Fornøyd med bryllupsalbumet? Kos deg på sofaen, og nå er det jo snart helg også
Lucky? Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3311 Skrevet 3. september 2010 Så deilig å få avspasert litt da, selv om du ikke fikk ordna alt du skulle Fornøyd med bryllupsalbumet? Kos deg på sofaen, og nå er det jo snart helg også Veldig deilig å avspasere, ikke ofte jeg får gjort det Kjempefornøyd med albumet, 50 sider med bilder fra kirken, utenfor kirken, men brudepiker og brudesvenner, meg og mannen og våre flotte forlovere Deilig at helgen står for tur nå Nå skal det bli deilig med helg, bare en liten arbeidsøkt så er vi der
Lucky? Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3314 Skrevet 3. september 2010 Goood helg til gravide Lucky Ja tenk det God helg til deg også loffen: God helg til deg også Hvorfor virker ikke multisitat noen ganger Da er det endelig helg Dette er faktisk første helgen på lenge at jeg har null planer! Deilig Skal bare ordne litt rundt her hjemme og ta dagene som de kommer Deilig!
iss Skrevet 3. september 2010 #3315 Skrevet 3. september 2010 Sopptur Vi må tenke litt på hvor vi vil gå. I nærområdet ditt eller kjøre ett stykke
Lucky? Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3316 Skrevet 3. september 2010 Sopptur Vi må tenke litt på hvor vi vil gå. I nærområdet ditt eller kjøre ett stykke Sopptur ja Er jo mange fine områder rundt her ute da
iss Skrevet 3. september 2010 #3317 Skrevet 3. september 2010 Jepp! Burde fått tak i turkart over området, så vi kommer oss litt bortenfor bilveien
honning Skrevet 4. september 2010 #3319 Skrevet 4. september 2010 Ha ei fin helg uten planer, Lucky! Det er deilig å bare ta ting som de kommer Kos dere på sopptur
Lucky? Skrevet 4. september 2010 Forfatter #3320 Skrevet 4. september 2010 Jepp! Burde fått tak i turkart over området, så vi kommer oss litt bortenfor bilveien Ja det burde vi...men kan jo prøve oss der vi gikk i fjor også Kan høre med de gamle her ute om de vet om noen andre steder også Jeg vil også på sopptur? Klart du kan være med Tenkte å gjøre det i morgen Ha ei fin helg uten planer, Lucky! Det er deilig å bare ta ting som de kommer Kos dere på sopptur Tusen takk Deilig å bare kose seg å ta ting som de kommer Sover så dårlig om dagen Våkner midt på natten og blir bare liggene å glo...vet ikke hvor mange timer jeg har sovet i natt, men tror ikke det ble så mange Helt nydelig vær i dag, så dagen blir nok brukt til å rydde bort litt hagemøbler og vissne uteblomster Deilig å bli ferdig med det før kulda setter inn. På morgenen i dag hadde det visst vært rim på bakken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå