Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ananan: :kose:

iss: :skravle:

Lat ettermiddag her i dag..småsovet litt på sofaen, spist middag og så avslapning foran pc....vurdere å gå en tur, men får ikke bestemt meg :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Fått skjønningen i seng etter svømming idag, så nå skal jeg kose meg. Fått kjøpt meg litt godis i sverige da vettu :gjeiper:
Skrevet

:ler: Fått skjønningen i seng etter svømming idag, så nå skal jeg kose meg. Fått kjøpt meg litt godis i sverige da vettu :gjeiper:

Så deilig da :) Mulig jeg tar meg en tur innom deg etter jobben i morgen. Skal på personalmøte kl 17 se ;)

Skrevet

God klem til Luckyen min og lille spiren! :)

Er sååå glad på dine vegne og krysser alt for at det går bra denne gangen! Skjønner du er delt; redd og glad på samme tid!

Tenker på deg!

:klem:

Skrevet

Litt sent ute, men gratulerer!! :strix:

Tusen takk :kose:

Bare å komme ;)

Takk for en koselig dag :kyss2:

God klem til Luckyen min og lille spiren! :)

Er sååå glad på dine vegne og krysser alt for at det går bra denne gangen! Skjønner du er delt; redd og glad på samme tid!

Tenker på deg!

:klem:

Tusen takk vennen :kose: Håper virklig det går bra denne gangen :pls:

Da er jeg hjemme igjen :) Avspaserte litt fra jobb i dag og skulle hente brudekjolen på renseri og levere den til litt sying (falt av noen knapper og ble noen små hull i tyllen)... Men renseriet var stengt :( Så da fikk jeg hentet bryllupsalbumet hos fotografen og vært mange timer sammen med iss :) Kjempekoselig! Så var det personalmøte og nå er jeg hjemme :) Resten av kvelden blir sofaen kjenner jeg :)

Skrevet

Næmmen, hva er det jeg leser her Lucky. :hoppe: Så utrolig fantastisk og høre. Da ble det en liten bryllupsbaby som hos oss da. Og det er jammen meg de beste ;)

Skrevet

Næmmen, hva er det jeg leser her Lucky. :hoppe: Så utrolig fantastisk og høre. Da ble det en liten bryllupsbaby som hos oss da. Og det er jammen meg de beste ;)

Tok en Tussi jeg :ler: Må jo være de beste, så får virkelig håpe jeg får oppleve en bryllupsbaby :pls:

Skrevet

Så deilig å få avspasert litt da, selv om du ikke fikk ordna alt du skulle :) Fornøyd med bryllupsalbumet?

Kos deg på sofaen, og nå er det jo snart helg også :hoppe:

:klemmer:

Skrevet

Så deilig å få avspasert litt da, selv om du ikke fikk ordna alt du skulle :) Fornøyd med bryllupsalbumet?

Kos deg på sofaen, og nå er det jo snart helg også :hoppe:

:klemmer:

Veldig deilig å avspasere, ikke ofte jeg får gjort det :) Kjempefornøyd med albumet, 50 sider med bilder fra kirken, utenfor kirken, men brudepiker og brudesvenner, meg og mannen og våre flotte forlovere :hjerte:

Deilig at helgen står for tur nå :strix:

Nå skal det bli deilig med helg, bare en liten arbeidsøkt så er vi der :strix:

Skrevet

Goood helg til gravide Lucky :strix:

Ja tenk det :strix: God helg til deg også :kose:

loffen: God helg til deg også :kose:

Hvorfor virker ikke multisitat noen ganger :sur:

Da er det endelig helg :strix:

Dette er faktisk første helgen på lenge at jeg har null planer! Deilig :) Skal bare ordne litt rundt her hjemme og ta dagene som de kommer :) Deilig!

Skrevet

Sopptur :) Vi må tenke litt på hvor vi vil gå. I nærområdet ditt eller kjøre ett stykke :)

Skrevet

Sopptur :) Vi må tenke litt på hvor vi vil gå. I nærområdet ditt eller kjøre ett stykke :)

Sopptur ja :) Er jo mange fine områder rundt her ute da :)

Skrevet

Jepp! Burde fått tak i turkart over området, så vi kommer oss litt bortenfor bilveien :)

Skrevet

Ha ei fin helg uten planer, Lucky! Det er deilig å bare ta ting som de kommer :strix:

Kos dere på sopptur ;)

Skrevet

Jepp! Burde fått tak i turkart over området, så vi kommer oss litt bortenfor bilveien :)

Ja det burde vi...men kan jo prøve oss der vi gikk i fjor også :) Kan høre med de gamle her ute om de vet om noen andre steder også :)

Jeg vil også på sopptur?

Klart du kan være med :) Tenkte å gjøre det i morgen :)

Ha ei fin helg uten planer, Lucky! Det er deilig å bare ta ting som de kommer :strix:

Kos dere på sopptur ;)

Tusen takk :kose: Deilig å bare kose seg å ta ting som de kommer :strix:

Sover så dårlig om dagen :( Våkner midt på natten og blir bare liggene å glo...vet ikke hvor mange timer jeg har sovet i natt, men tror ikke det ble så mange :(

Helt nydelig vær i dag, så dagen blir nok brukt til å rydde bort litt hagemøbler og vissne uteblomster :) Deilig å bli ferdig med det før kulda setter inn. På morgenen i dag hadde det visst vært rim på bakken :sjokk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...