Lucky? Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3281 Skrevet 31. august 2010 Gratulerer så utrolig mye!! Den er bare nødt til å klore seg fast denne gangen ja Enig i at det skal bli babyboom her inne, og at blant annet pusilus og Ananan følger etter snart Tusen takk Håper virkelig spiren klorer seg fast denne gangen Babyboom skal det bli! Krysser alt jeg har for alle de andre Takk for det Lucky Hva er det du gjøøør mot en overhormonell gravidbombe da Lucky Fikk frysninger på ryggen og tårene triller her nå, dette var helt fantastiske nyheter!!!!! Så koselig at du ble glad på mine vegne da Er glad jeg også, men tør ikke helt å glede meg..... Fine tickeren! Gratulerer! Måtte jo lage meg en ticker Håper den får stå i 36 uker til
angelou Skrevet 31. august 2010 #3283 Skrevet 31. august 2010 Skjønner godt man blir litt reservert, kjenner veldig igjen den følelsen, men du er jo graviiiiiid, og det må vi være glade for uansett. Dette skal gå SÅ bra, det er jeg sikkert på, jeg kjenner det på meg
dreia Skrevet 31. august 2010 #3284 Skrevet 31. august 2010 Så utrulig godt å sjå ein så fin ticker hos deg igjen, vennen! Dette må vera gongen!
Kirin Skrevet 31. august 2010 #3285 Skrevet 31. august 2010 Åååååh! WOW! GRATULERER! Næææ så fantastisk! :rødme:
Lucky? Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3286 Skrevet 31. august 2010 Ja fine tickeren Endelig Får håpe tickeren får stå til mai Skjønner godt man blir litt reservert, kjenner veldig igjen den følelsen, men du er jo graviiiiiid, og det må vi være glade for uansett. Dette skal gå SÅ bra, det er jeg sikkert på, jeg kjenner det på meg Klart jeg er glad, men klarer ikke slippe løs gleden helt.... håper du har rett Så utrulig godt å sjå ein så fin ticker hos deg igjen, vennen! Dette må vera gongen! Takk Er nesten to år siden forrige gang jeg hadde en slik ticker...så deilig å ha en igjen Håper virkelig det er gangen denne gang Åååååh! WOW! GRATULERER! Næææ så fantastisk! :rødme: Tusen takk Veldig glad, men veldig redd også...
Lucky? Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3287 Skrevet 31. august 2010 Da var denne arbeidsdagen over også, deilig Synes jeg har vært på jobb en evighet i dag Blir en liten hvil på sofaen i dag kjenner jeg...sliten....har litt jobb greier å gjøre i kveld, men blir en liten strekk først
Lucky? Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3289 Skrevet 31. august 2010 Kjempe fin ticker Takk Blir glad av å se på den jeg også, endelig!
Happy Feet Skrevet 31. august 2010 #3290 Skrevet 31. august 2010 Så fantastisk, Lucky?! Gratulerer så masse!! :strix: Og denne gangen skal det gå bra!! Kroppen din har sikkert hatt godt av en liten hvilepause, så nå kommer spiren til å sitte. Gode klemmer og tanker til deg og den lille spiren som vokser inni deg. Åh, nå ble jeg glad!!
Blåmor Skrevet 31. august 2010 #3291 Skrevet 31. august 2010 Så koselige nyheter å lese, endelig GRATULERER TIL LUCKY OG LUCKYMANNEN! Det var virkelig godt nytt på en tirsdag (siden jeg ikke fikk somlet meg inn her før i dag). Det må føles utrolig spesielt, og jeg skjønner godt at du ikke klarer å glede deg ennå. Jeg har ikke helt turt å slippe jubelen løs enda selv, men jammen blir det bra når vi ligger med våre små nurk i armene. Å, nå ble jeg så glad at jeg må litt!
angelou Skrevet 31. august 2010 #3292 Skrevet 31. august 2010 Innom og litt for Lucky - spiren Jeg håper tiden FLYR for deg framover nå altså
Lucky? Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3293 Skrevet 31. august 2010 Så fantastisk, Lucky?! Gratulerer så masse!! Og denne gangen skal det gå bra!! Kroppen din har sikkert hatt godt av en liten hvilepause, så nå kommer spiren til å sitte. Gode klemmer og tanker til deg og den lille spiren som vokser inni deg. Åh, nå ble jeg glad!! Tusen takk vennen Tror nok kroppen min har hatt godt av å slappe av litt, så får vi bare håpe den er klar for å holde på spiren i mange måneder nå Så koselige nyheter å lese, endelig GRATULERER TIL LUCKY OG LUCKYMANNEN! Det var virkelig godt nytt på en tirsdag (siden jeg ikke fikk somlet meg inn her før i dag). Det må føles utrolig spesielt, og jeg skjønner godt at du ikke klarer å glede deg ennå. Jeg har ikke helt turt å slippe jubelen løs enda selv, men jammen blir det bra når vi ligger med våre små nurk i armene. Å, nå ble jeg så glad at jeg må litt! Tusen takk vennen Har en veldig spesiel følelse ja, veldig glad og samtidig veldig redd... Håper vi om noen måneder sitter med hvert vårt vakre nurk i armene Innom og litt for Lucky - spiren Jeg håper tiden FLYR for deg framover nå altså Søta Håper virkelig dagene har planer om å fly fort! I allefall frem til jeg kan se et hjerte slå og ting er litt mer sikkert Fikk ikke slappet av mye....pappa kom plutselig, så da måtte jeg stå opp igjen Så da har jeg tatt en liten kopp kaffe med han Vært flink med kaffen de siste dagene da *stolt* Jeg drikker egentlig mye kaffe, men i går tok jeg bare en på morgenen (avhengig) og i dag bare på morgenen og en kvart kopp med pappa Nå blir det litt jobbings og så ut å gå tur med en venninne
Pasjonsblomst Skrevet 31. august 2010 #3294 Skrevet 31. august 2010 åh, gratulerer så mye! You are truly Lucky Ønsker deg masse lykke til nå fremover ;)
Miss I.W. Skrevet 31. august 2010 #3295 Skrevet 31. august 2010 Ikke noe som varmer mere enn FANTASTISKE NYHETER etter et lite fravær! Helt supert, Lucky! Skjønner at det ikke er så lett å slippe jubelen løs enda, men dette må jo bare gå bra. Jeg tror også at kroppen har hatt godt av pausen. Rart hvor glad en kan bli for en "vilt fremmed"!
Lucky? Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3296 Skrevet 1. september 2010 åh, gratulerer så mye! You are truly Lucky Ønsker deg masse lykke til nå fremover ;) tusen takk Aurelia Ikke noe som varmer mere enn FANTASTISKE NYHETER etter et lite fravær! Helt supert, Lucky! Skjønner at det ikke er så lett å slippe jubelen løs enda, men dette må jo bare gå bra. Jeg tror også at kroppen har hatt godt av pausen. Rart hvor glad en kan bli for en "vilt fremmed"! Tror nok kroppen hadde godt av litt pause, så håper den har ladet seg opp nok til å ta vare på denne spiren Utrolig hvor glad man blir på andres vegne her inne ja, selvom man ikke kjenner dem i real så har jeg felt mange gledestårer og ikke minst triste tårer for jentene her inne
hegejenta30 Skrevet 1. september 2010 #3297 Skrevet 1. september 2010 Gratulerer så masse med lille spiren! Fant selv ut at jeg er gravid i går kveld! Klarte nesten ikke sove - og i dag er det vanskelig å konsentrere seg på jobb!
Lucky? Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3298 Skrevet 1. september 2010 Gratulerer så masse med lille spiren! Fant selv ut at jeg er gravid i går kveld! Klarte nesten ikke sove - og i dag er det vanskelig å konsentrere seg på jobb! Tusen takk Gratulerer så mye til deg også Måtte spirene klore seg fast
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå