kipa81 Skrevet 23. august 2010 #3261 Skrevet 23. august 2010 Akkurat det skulle jeg skrive også. Ikke Sambo, men "mannen min" kan du si nå! Håper du har litt mer energi denne uken da, vennen. Det er slitsomt å begynne på jobb igjen! Skravles en dag vi! Klem og kos
Lucky? Skrevet 23. august 2010 Forfatter #3262 Skrevet 23. august 2010 Herregud, her har det skjedd litt av hvert siden sist jeg var innom. Gratulerer så mye med bryllup. Satser på at dagen var kjempefin? Ja her går det unna Bryllupet var helt magiskt Fredag kveld og sovande mann (hugs: ikkje "sambo" lenger nå )? Eg meiner eg har lese det i boka di tidligare også...? Godt å få levert takkekort frå bryllupet. Håpar dei neste korta går raskare enn dei fem du har levert til nå, elles ser me deg vel ikkje her inne før utpå vårparten? Mann ja...glemmer meg bort stadig jeg....litt uvant å kalle han for mannen Skjer stadig vekk at han sovner på sofaen ja Han jobber MYE, så ikke rart han er sliten stakkar Håper virkelig resten av kortene går kjappere ja, vil jo gjerne ha et liv før våren Sambo du liksom. Har du to menn boende hos deg? Mange menn her Ikke så lett å huske på at det er mannen og ikke sambo....skal skjerpe meg...
Lucky? Skrevet 23. august 2010 Forfatter #3263 Skrevet 23. august 2010 Har du takkekortene ferdig allerede? Skal si du er effektiv Ja fikk de på tirsdag, men har ikke skrevet alle enda da Skal skrive 150, så det tar sin tid... men jeg skriver til de jeg treffer først i allefall Deilig å være ferdig med noen. 11 stk til kollegaer i dag, deilig Akkurat det skulle jeg skrive også. Ikke Sambo, men "mannen min" kan du si nå! Håper du har litt mer energi denne uken da, vennen. Det er slitsomt å begynne på jobb igjen! Skravles en dag vi! Klem og kos Ikke så lett å huske på at sambo har blitt mannen min Håper virkelig på mer engergi denne uken ja, første uke på jobb er alltid slitsom.... Ta deg en tur om du har mulighet en kveld da vel Begynte seint i dag og kunne dermed sove lenge på morgenen, deilig Energien er faktsik ikke så ille i dag, så hjalp nok på å få sovet litt lengre Lite planer i dag, jeg og MANNEN har akkurat spist middag, så nå blir det en kopp kaffe og litt lesing før jeg tar fatt på litt husarbeid tenker jeg...
Blåmor Skrevet 23. august 2010 #3264 Skrevet 23. august 2010 Gleder meg til å kunne kalle Blåmann for mannen min, jeg også. Det blir deilig I dag har vi hatt to av brudepikene på besøk for å prøve brudepikekjolene, og de blir virkelig helt nydelige! :rødme:
Lucky? Skrevet 23. august 2010 Forfatter #3266 Skrevet 23. august 2010 Gleder meg til å kunne kalle Blåmann for mannen min, jeg også. Det blir deilig I dag har vi hatt to av brudepikene på besøk for å prøve brudepikekjolene, og de blir virkelig helt nydelige! :rødme: Ja det er deilig å endelig ha en mann og ikke bare samboer :rødme: Har du kjøpt kjoler eller leier du? Så herlig med små prinsesser 150 takkekort? :dåne: Jepp...MANGE gaver! Stuen var helt full! Så får skrive noen nå og da, så kommer jeg nok i mål til slutt Vært ute å gått en lang tur med et par venninner i kveld, deilig! Nå er det snart nattan...trøtt
Blåmor Skrevet 24. august 2010 #3267 Skrevet 24. august 2010 Har kjøpt kjoler, de var på salg der jeg kjøpte brudekjolen min. Kjempefine! De er hvite da, selv om kjolen min er elfenben, men det får da finnes grenser for hva man skal bryr seg om!
honning Skrevet 24. august 2010 #3268 Skrevet 24. august 2010 150 takkekort er litt av en jobb ja! Men greit å kunne ta noen om gangen, og de som haster minst til slutt, så går det seg til tenker jeg Hehe, ja jeg syntes også at det var skikkelig merkelig å kalle mannen for mannen i begynnelsen. Føles veldig uvant, men veldig koselig :rødme: Håper du har en fin kveld
Lucky? Skrevet 26. august 2010 Forfatter #3269 Skrevet 26. august 2010 Har kjøpt kjoler, de var på salg der jeg kjøpte brudekjolen min. Kjempefine! De er hvite da, selv om kjolen min er elfenben, men det får da finnes grenser for hva man skal bryr seg om! Vakre blir dere nok uansett 150 takkekort er litt av en jobb ja! Men greit å kunne ta noen om gangen, og de som haster minst til slutt, så går det seg til tenker jeg Hehe, ja jeg syntes også at det var skikkelig merkelig å kalle mannen for mannen i begynnelsen. Føles veldig uvant, men veldig koselig :rødme: Håper du har en fin kveld Ja det er en jobb å få skrevet alle, men er jo tidlig ute, så føler jeg har god tid ennå Får skrive de litt etterhvert som jeg treffer de som skal ha de Veldig rart å kalle han mannen ja...har jo vært sambo i 8 år Men blir nok vant med det etterhvert også Dagene går i ett...på tirsdag var det Greys date hos en venninne og i går skravlekveld hos en annen venninne. Kjempekoselig I kveld kommer kanskje kipa en tur og i morgen skal jeg hente klumpen etter jobben å ha han her frem til lørdag Nå er det jobben som kaller
Lucky? Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3271 Skrevet 30. august 2010 GRATULERER Tusen takk Krysser alt jeg har for deg jeg nå!
Ananan Skrevet 30. august 2010 #3272 Skrevet 30. august 2010 Tusen takk Krysser alt jeg har for deg jeg nå! er så glad på dine vegne, det kom jammen meg noen tårer her Håper jeg kommer etter om et par dager
Lucky? Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3273 Skrevet 30. august 2010 er så glad på dine vegne, det kom jammen meg noen tårer her Håper jeg kommer etter om et par dager Så koselig å høre Kom noen tårer her i går også Håper virkelig spiren klorer seg skikkelig fast denne gangen
Ananan Skrevet 30. august 2010 #3274 Skrevet 30. august 2010 Så koselig å høre Kom noen tårer her i går også Håper virkelig spiren klorer seg skikkelig fast denne gangen Den må den bare nå skal det nemlig bli babyboom her inne
pusilus Skrevet 30. august 2010 #3275 Skrevet 30. august 2010 Gratulerer snuppa Krysser alt jeg har for at spiren holder seg der den skal være Og snart kommer vi etter en hel gjeng, vær du sikker
Lucky? Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3276 Skrevet 30. august 2010 Den må den bare nå skal det nemlig bli babyboom her inne Håper du har rett Gleder meg til babyboom Gratulerer snuppa Krysser alt jeg har for at spiren holder seg der den skal være Og snart kommer vi etter en hel gjeng, vær du sikker Tusen takk vennen Hadde vært fantastisk om spiren hadde kloret seg skikkelig fast denne gangen Jeg er klar for en skikkelig babyboom her inne og krysser alt jeg har for alle dere andre
honning Skrevet 30. august 2010 #3277 Skrevet 30. august 2010 Gratulerer så utrolig mye!! Den er bare nødt til å klore seg fast denne gangen ja Enig i at det skal bli babyboom her inne, og at blant annet pusilus og Ananan følger etter snart
angelou Skrevet 30. august 2010 #3279 Skrevet 30. august 2010 Hva er det du gjøøør mot en overhormonell gravidbombe da Lucky Fikk frysninger på ryggen og tårene triller her nå, dette var helt fantastiske nyheter!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå